yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mardock (73) napsal 31.05.2019 v 07:47

Mira: Máš pravdu přečetl jsem, že se bude zvedat hůř než štíhlá KTM. No nic, popojedem

Mig_35 (345) napsal 31.05.2019 v 07:42

Zvedání na rovné cestě nebo parkovišti zvládne každý, riditkama dolu ze srazu už to tak lehký není.
HP značí “high performance” a stejné označení má např S1000RR. Nezamenovat s modelem HP2:)

Míra (210) napsal 31.05.2019 v 07:37

mardock Nejsem si jistý, jestli jsi správně pochopil co jsem psal ?
Díky tomu jak je tlustá tak ji nezvedáš, ale jen snadno překulíš.

dawka (22) napsal 31.05.2019 v 07:07+2

Jestli tomu dobře rozumím, tak zlepšení offroadových schotpností stíhacího HP je dáno především ostřejším barevným provedením
Za jistých časů HP vypadalo jinak

mardock (73) napsal 31.05.2019 v 06:57

Míra: a vzal si v potaz výšku těžiště nebo jen vycházíš z papírových hodnot? To je prakticky rozhodující faktor. GS se i díky válcům, který zabrání tomu aby si to lehlo ještě víc zvedá poměrně dobře. Když zvedám Transalpa, tak se nadřu prakticky stejně.

Míra (210) napsal 31.05.2019 v 06:23

Myslím, že se bude ze země zvedat hůř štíhlá KTM určená do terénu než GS.
GS je obtloustlá jako míč, nebo rugbyová šiška ze které koukají kola a řídítka.
Jen se převalí a jede se dál.

Na rozbité okresky dobrá, do lehkého terénu bych si vybral jinou motorku.

alexa7 (101) napsal 30.05.2019 v 22:47

Mam teraz gs 2015ku , predtym som mal 1190,
a nemam na gs pocit ze by som potreboval viac koni ako som mal na
motorke pred tym. Namam ziadny dovod tuzit po 1250. Aj tak
trpnem po vylete zo zapadu , ze kolko pozdravou od policajtov mi pride.
Spravit litra ako u multistrady by bolo fajn ,a po tejto 1250 aj celkom logicky
tah.

Brukev (852) napsal 30.05.2019 v 22:34

Minuly víkend zvednul kamarád naloženou SuperTenerku 1200 jako fik ( v HR sme se nepochopili při placeni dálnice a závora šla dolu tak to pohodil ) . Váha je tam stejná takže to jde . Ale souhlasím ze 80% z nás stejně jezdí po silnici . Takže je to vždy o preferencích ... a asi i proto se dělají různé verze ( S/R , HP, Adventure atd atd ) . Tohle je pecka stroj a za mě i jeden z největších univerzalu. Ale esli MTS Adv, Nebo KTM 1290 S/R bo GS ... noo tak to nevím ...

Pedl (179) napsal 30.05.2019 v 21:52

Stroj je to pěkný, asi super na všech typech silnicích, ale samozřejmě offroad trasu bych si pečlivě vybíral.

Tdicko (32) napsal 30.05.2019 v 21:49

Ducati je 1290ccm. Ci?

Anti (391) napsal 30.05.2019 v 21:47+3

Tady je zase milovníků

Mig_35 (345) napsal 30.05.2019 v 21:44+1

Simitom: malé GS (800) bych chtěl jako boxera. S klasickou vidlicí.

Mig_35 (345) napsal 30.05.2019 v 21:42

Přestante věřit blábolům o terénní KTM a neschopném BMW. Pilot zajede na obou dobře. Není to jenom o motorce, zdaleka ne.

Simitom (119) napsal 30.05.2019 v 21:40

Bodomil: Velké GS se ze země nezveda protože tam nikdy úplně nelehne. Zvednout ho je sranda. Nová 1250 HP je nádherná. Třeba někdy v budoucnu, ale nevím jestli už ty objemy nejsou zbytečný. Mě osobně by stačil i boxer o objemu 1000 cm3 a výkonem 70kw.

Mig_35 (345) napsal 30.05.2019 v 21:36-1

Deluxa, pilot 50hp/200 kg stroje

CZ175_1967 (105) napsal 30.05.2019 v 17:00+1

Deluxa: že jsi právě Ty na polňačce ještě nikdy nepotkal nikoho samotného na géesu ještě neznamená, že na tom nikdo sám nejezdí. Pokud jde o ten "nezdravo kovovy ostry zvuk z motorov" s ShiftCam - byl jsem se na tom projet a jediné, co o tom motoru můžu říct, je to, že to jede parádně a zvuk to má pěkný i se standardním výfukem. Žádného "nezdravého" zvuku jsem si já osobně nevšiml. Zato jsem si všiml toho, že když jsem jel domů, měl jsem plyn nadoraz a pocit, že mi ta moje motorka nějak nejede.

CZ175_1967 (105) napsal 30.05.2019 v 16:49

Bodomile, Bodomile. Kdybys nevěřil předsudkům, nemusel jsi ze sebe udělat vola. Příště nemluv za všechny, když čerpáš informace pouze z internetu a raději si to jdi vyzkoušet ve skutečnosti.

schebeck (8) napsal 30.05.2019 v 16:47+1

Deluxa> Jsem teď s GS v Pamíru a sám. Kdybys tu byl taky, tak jsi mě potkal...

MartasUS (109) napsal 30.05.2019 v 15:05-1+1

Není krásnější a univerzálnější motorka na světě než 12GS. Je to střela na dálky i do lehkého terénu, ale v rukou pravého GSaře, co neřeší každej škrábanec a používá tu 12ku na co byla stvořena, se s ní dá semtam projet i to co dávaj krosky, ale většinou člověk potká jen ty leštěnkáře co se vyhnou i louži a tím dělají špatné jméno nám ... opravdovým GSákům

deluxa (347) napsal 30.05.2019 v 14:15-2+1

Samotneho GSaka na polnacke som v zivote nestretol (iba o nich neustale pocujem a citam), vzdy idu v skupinkach aby si vedeli potom podvihat a povytahovat motorky ked sa valaju v blate a v trave. A valaju sa casto, teda aspon podla mojej skusenosti. Mozno v tom je pointa tej zabavy a dobrodruzstva Aj to su len ti najodvaznejsi co maju gule,nemaju rozum a presvedcila ich silna "adventure propaganda" v podani bmw . Ale ma to aj pre mna prekvapive fakty ktore si clovek nepripusta pokial to nezazije. Neskutocne priecne kotrmelce vo vzduchu z 50m zjazdu na predchazdajucej adventure generacii,..vysledok..odlomena zadna smerovka,ohnuty brzdovy pedal,ohnute bocne padaky a mierne prasknuty predny stit. Ak by som to nevidel proste neuverim ze sa neposkodilo dokopy nic a clovek vedel ist v pohode dalej .Na take bezne "povalovanie sa na boku" je to ukazkovo blbuvzdorne a nerozbitne. Jedine co sa mi fakt nepacilo na tych novych ShiftCamoch je podivny az nezdravo kovovy ostry zvuk z motorov. Zrejme je to normalne a km ukazu ako to je spolahlive ale na 1x ma to teda prekvapilo..

strakon (542) napsal 30.05.2019 v 13:10-1+2

větší, větší, ještě větší, až bude největší na celém světě

XJ500 (26) napsal 30.05.2019 v 12:47

No tak ta paralela s tím bombardérem,... Kdyby se jednalo alespoň o spojenecký bombardér.

Gonzo (60) napsal 30.05.2019 v 12:32

Pocet ventilu je na valec, starsi exup byl taky petiventil a treba guzziny dvou nebo ctyr

puffybodie (390) napsal 30.05.2019 v 12:15+1

MartaUS> U te druhe a dalsich uz na to sla spravne. U te prvni si koledovala o rupnute zada

MartasUS (109) napsal 30.05.2019 v 11:37+2

Pro ty co si myslí že 12GS se nedá zvednout. Kupte si Simsony, ale nejdříve mkněte na tuhle holčinu sralbotky

https://www.youtube.com/watch?v=9nzpb9Z-mRU

puffybodie (390) napsal 30.05.2019 v 11:07+1

Ja bych rekl, ze hlavni problem je ten, ze to neni elektricke. Prece vsude rikaji jak to zakaznici chteji, jak si to trh zada a oni prijdou s takovym dinosaurem

Medvidek1 (24) napsal 30.05.2019 v 11:03+2

Mardock
V terénu je to těžší, ale když dá větší motorku i dívčina?!
(400kg)

https://youtu.be/aZPGQ2jA05Q

https://youtu.be/Ql2LU1SRtIY

BlackSabbath (434) napsal 30.05.2019 v 10:57

mardock> Já jsem tedy vždy slyšel označení počtu ventilů v motoru, ne na válci. Ale možná to má BMW jinak...

mardock (73) napsal 30.05.2019 v 10:41+4

Bodomil-za mě neodpovídej. Já to zvednu a plno dalších taky. Ten kdo nezvedne vlastní motorku, tak ať jí dá z baráku.

bodomil (6) napsal 30.05.2019 v 10:36-8

Odpovím sám a za všechny - nezvedne.




TOPlist