yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kizak (-1) napsal 12.10.2009 v 16:57

Je vcelku zábavný číst si výkřiky do tmy některých rádoby chytrolínů, kteří na BMW nikdy ani neseděli natož jeli. Je to jedinečná motorka s geniálním podvozkem, kterej nemá vůbec žádnou konkurenci na trhu.
Jinak souhlas s Americkým, ta "gumovačka" byla zcela zbytečná a trapná.

qweasdyxc (0) napsal 12.10.2009 v 16:43

motorka pěkná, což o to. Ale když vidím tu fotku, kde panáček hulí zadní gumu a představím si, jak se na to tváří duální brzda, no fuj!!! Pak si kupte předváděčku po "novinářích"

roberto.cz (-1) napsal 12.10.2009 v 16:15

zeby konkurence buzny?

ZZR1200 (127) napsal 12.10.2009 v 15:09

Asi by mi vadilo, kdyby kopírovali současný model Hondy. Ale proč vadí někomu kopie něčeho, co Honda ve svý hlouposti přestala vyrábět? Naopak, já jsem rád, že ještě existuje motorka, co krásný Blackbird připomíná. Pro mě je to taky nádherný stroj, který předčí designem všechny superporťácký tuctovky..
Když chcete motorku podobného výkonu a možnost jezdit ve dvou, aby to přitom nebyl klasický cesťák typu GTR nbo FJR kolik máte možností? Jen ZZR1400, tohle BMW a nová VFR1200. Možná Hayabusa, kde už je to se sedlem spolujezdce trochu horší..

Interceptor (108) napsal 12.10.2009 v 14:39

No je vidět, že na design má každý jiný názor. Líbí se mi asi víc jak VFR, ale VFR je prostě VFR, alspoň pro mě. Každopádně to je stroj jaké se mi líbí

ja.peta (0) napsal 12.10.2009 v 14:35

"Standardem jsou vyhřívané rukojetě..." Podle stránek výrobce BMW bohužel standardem za 195 EUR

BorisVTR (5) napsal 12.10.2009 v 14:25

SensationBlaack ked sem videl prvy krat K 1200 S v sedej metalize tak sem si pomislel ze jak novy Superblackbird.Skoda ze to nebola Honda.Ale dizajnovo a technicky myslim ze je K 1300 S vydarena motorka.Aj ked je to dizajnovo obkukany modernizovany Bird.

No06 (0) napsal 12.10.2009 v 14:24

SensationBlaack: ty vole to je zas mouder

SensationBlaack (-18) napsal 12.10.2009 v 13:56

For BorizSV: nadhernej stroj? ty jsi blazen to je od BMW zoufalost napodobovat XX... uz kdyz to poprve prisl ojako 1200 tak se mi zvedala kudla v kapse... hnus...

BorisVTR (5) napsal 12.10.2009 v 12:54

Ked to porovnam z novu VFR 1200 F novu Hayabusu alebo ZZR 1400 tak K 1300 S je nadherny stroj

0ndras (4) napsal 12.10.2009 v 12:11

V technickych parametrech je 254kg jako sucha a ne pohotovostni hmotnost.
A ten Quickshifter bych predevsim uvital u rejze... jo mozna za par let se dockam.

CharlieV (93) napsal 12.10.2009 v 11:47

Mně se třebas designově líbí víc než nový VFR, každopádně je super, že ten dělá to a ten zas tohle, alespoň si každej může vybrat podle svýho gusta.

Smrči-GSX-F (3) napsal 12.10.2009 v 11:24

Jestli si někdy pořídím po Hayabuse jinou motorku, tak to bude tohle BMW.

enusim2 (21) napsal 12.10.2009 v 11:19

autor by mohl prvni dva odstavce byt vice objektivni. Ta motorka je prsotě jiná,není to klasický japončík jak by asi čekal. BMW dělá orig. motorky. Technicky je perfektní. Jo a jinak to je fakt mamut

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.10.2009 v 11:01

Nevim kdo by si to mel kupovat, jen nejakej BMW pozer.

SHREK-CZ (0) napsal 12.10.2009 v 10:43

kus masivniho strojku

-MILHAUSE- (0) napsal 12.10.2009 v 10:31

lopata75 (111) napsal 12.10.2009 v 09:46

U mne . Taky nemám rád minibiky typu mixérovitých 6tek a podobných strojů,který jdou téměř překročit. I když sám jsem menšího vzrůstu,tak na moto musím mít pocit ,že něco ovládám a ne že "to jede samo"...

SensationBlaack (-18) napsal 12.10.2009 v 09:45

Designove se to opici po BlackBirdu to svetlo atd. nemuzu si pomoct... Humus...

drrath (0) napsal 12.10.2009 v 09:25

redmanXXL: ono to řešení quickshiftu není zas takový zázrak, bez spojky můžeš řadit automaticky jen nahoru

Marex (2571) napsal 12.10.2009 v 09:22

Mhhh. Mě spíš zaráží mýtus o spolehlivosti značky jako takové.Kámoš koupil K-1200 S 1996(nebo 1997?) funglovku v Praze. Najeto 20tis, servis origo BMW a na jaře se mu rozstřelil blok motoru, pže se mu to uvnitř pohádalo. A soused jezdí s partou po světě s tím jejich pidlookým big endurem a všem se to nehorázně sype (kromě něj, což on sám považuje za štěstí). Podotýkám, že jsou to z většiny funglovky.

dr.dainese (-54) napsal 12.10.2009 v 08:55

to je hnus :

Durex (31) napsal 12.10.2009 v 08:51

Ty vole po "s" tvrdý "y" Sorry

Durex (31) napsal 12.10.2009 v 08:49

Fakt povedenej stroj.Nemít busu asy bych o tom vážně premýšlel.Jen by byl problém ve financích ...

redmanXXL (11) napsal 12.10.2009 v 08:49

Nádhernej kus železa. Spousta technickýho umu, fičurek, pohodlí a krásy za spoustu peněz. KONEČNĚ někdo, kro neřve s davem a dělá rozumnou mašinu. Superbike jak vyšitej. Krásný kola, nádhernej vejfuk tam, kde má bejt. Super palubka. QuickShift je přesně ono. Když chceš mačkáš si spojku a když ne, tak ne a ono si to poradí. Připadne mi to lepší řešení než nový VFR.

Jenom ta cena, ale u BWM normál.

Dave.OL (5) napsal 12.10.2009 v 08:08

Nádherná motorka, která v podstatě nemá konkurenci!!!Prostě se nedá srovnávat s prckolety typu R6 a podobně!

kostis1 (51) napsal 12.10.2009 v 07:23

je to hezký,o tom žádná. Škoda,že na ni nemám.

ZZR1200 (127) napsal 12.10.2009 v 07:20

Design je věc názoru, tohle BMW považuju za jednu z nejhezčích motorkek. Kdyby nepřišla nová VFR, asi bych si to koupil (nebo ZZR1400).

antony_2507 (5) napsal 12.10.2009 v 07:11

Asi jsem zakomplexovanej na starou dobrou R1 Nebo R6, BMW má svoje kouzlo to asi jo, ale tohle mne moc nenadchlo...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist