Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je vcelku zábavný číst si výkřiky do tmy některých rádoby chytrolínů, kteří na BMW nikdy ani neseděli natož jeli. Je to jedinečná motorka s geniálním podvozkem, kterej nemá vůbec žádnou konkurenci na trhu.
Jinak souhlas s Americkým, ta "gumovačka" byla zcela zbytečná a trapná.
motorka pěkná, což o to. Ale když vidím tu fotku, kde panáček hulí zadní gumu a představím si, jak se na to tváří duální brzda, no fuj!!! Pak si kupte předváděčku po "novinářích"
Asi by mi vadilo, kdyby kopírovali současný model Hondy. Ale proč vadí někomu kopie něčeho, co Honda ve svý hlouposti přestala vyrábět? Naopak, já jsem rád, že ještě existuje motorka, co krásný Blackbird připomíná. Pro mě je to taky nádherný stroj, který předčí designem všechny superporťácký tuctovky..
Když chcete motorku podobného výkonu a možnost jezdit ve dvou, aby to přitom nebyl klasický cesťák typu GTR nbo FJR kolik máte možností? Jen ZZR1400, tohle BMW a nová VFR1200. Možná Hayabusa, kde už je to se sedlem spolujezdce trochu horší..
No je vidět, že na design má každý jiný názor. Líbí se mi asi víc jak VFR, ale VFR je prostě VFR, alspoň pro mě. Každopádně to je stroj jaké se mi líbí
SensationBlaack ked sem videl prvy krat K 1200 S v sedej metalize tak sem si pomislel ze jak novy Superblackbird.Skoda ze to nebola Honda.Ale dizajnovo a technicky myslim ze je K 1300 S vydarena motorka.Aj ked je to dizajnovo obkukany modernizovany Bird.
For BorizSV: nadhernej stroj? ty jsi blazen to je od BMW zoufalost napodobovat XX... uz kdyz to poprve prisl ojako 1200 tak se mi zvedala kudla v kapse... hnus...
V technickych parametrech je 254kg jako sucha a ne pohotovostni hmotnost.
A ten Quickshifter bych predevsim uvital u rejze... jo mozna za par let se dockam.
autor by mohl prvni dva odstavce byt vice objektivni. Ta motorka je prsotě jiná,není to klasický japončík jak by asi čekal. BMW dělá orig. motorky. Technicky je perfektní. Jo a jinak to je fakt mamut
U mne . Taky nemám rád minibiky typu mixérovitých 6tek a podobných strojů,který jdou téměř překročit. I když sám jsem menšího vzrůstu,tak na moto musím mít pocit ,že něco ovládám a ne že "to jede samo"...
Mhhh. Mě spíš zaráží mýtus o spolehlivosti značky jako takové.Kámoš koupil K-1200 S 1996(nebo 1997?) funglovku v Praze. Najeto 20tis, servis origo BMW a na jaře se mu rozstřelil blok motoru, pže se mu to uvnitř pohádalo. A soused jezdí s partou po světě s tím jejich pidlookým big endurem a všem se to nehorázně sype (kromě něj, což on sám považuje za štěstí). Podotýkám, že jsou to z většiny funglovky.
Nádhernej kus železa. Spousta technickýho umu, fičurek, pohodlí a krásy za spoustu peněz. KONEČNĚ někdo, kro neřve s davem a dělá rozumnou mašinu. Superbike jak vyšitej. Krásný kola, nádhernej vejfuk tam, kde má bejt. Super palubka. QuickShift je přesně ono. Když chceš mačkáš si spojku a když ne, tak ne a ono si to poradí. Připadne mi to lepší řešení než nový VFR.
Je vcelku zábavný číst si výkřiky do tmy některých rádoby chytrolínů, kteří na BMW nikdy ani neseděli natož jeli. Je to jedinečná motorka s geniálním podvozkem, kterej nemá vůbec žádnou konkurenci na trhu.
Jinak souhlas s Americkým, ta "gumovačka" byla zcela zbytečná a trapná.
motorka pěkná, což o to. Ale když vidím tu fotku, kde panáček hulí zadní gumu a představím si, jak se na to tváří duální brzda, no fuj!!! Pak si kupte předváděčku po "novinářích"
zeby konkurence buzny?
Asi by mi vadilo, kdyby kopírovali současný model Hondy. Ale proč vadí někomu kopie něčeho, co Honda ve svý hlouposti přestala vyrábět? Naopak, já jsem rád, že ještě existuje motorka, co krásný Blackbird připomíná. Pro mě je to taky nádherný stroj, který předčí designem všechny superporťácký tuctovky..
Když chcete motorku podobného výkonu a možnost jezdit ve dvou, aby to přitom nebyl klasický cesťák typu GTR nbo FJR kolik máte možností? Jen ZZR1400, tohle BMW a nová VFR1200. Možná Hayabusa, kde už je to se sedlem spolujezdce trochu horší..
No je vidět, že na design má každý jiný názor. Líbí se mi asi víc jak VFR, ale VFR je prostě VFR, alspoň pro mě. Každopádně to je stroj jaké se mi líbí
"Standardem jsou vyhřívané rukojetě..." Podle stránek výrobce BMW bohužel standardem za 195 EUR
SensationBlaack ked sem videl prvy krat K 1200 S v sedej metalize tak sem si pomislel ze jak novy Superblackbird.Skoda ze to nebola Honda.Ale dizajnovo a technicky myslim ze je K 1300 S vydarena motorka.Aj ked je to dizajnovo obkukany modernizovany Bird.
SensationBlaack: ty vole to je zas mouder
For BorizSV: nadhernej stroj? ty jsi blazen to je od BMW zoufalost napodobovat XX... uz kdyz to poprve prisl ojako 1200 tak se mi zvedala kudla v kapse... hnus...
Ked to porovnam z novu VFR 1200 F novu Hayabusu alebo ZZR 1400 tak K 1300 S je nadherny stroj
V technickych parametrech je 254kg jako sucha a ne pohotovostni hmotnost.
A ten Quickshifter bych predevsim uvital u rejze... jo mozna za par let se dockam.
Mně se třebas designově líbí víc než nový VFR, každopádně je super, že ten dělá to a ten zas tohle, alespoň si každej může vybrat podle svýho gusta.
Jestli si někdy pořídím po Hayabuse jinou motorku, tak to bude tohle BMW.
autor by mohl prvni dva odstavce byt vice objektivni. Ta motorka je prsotě jiná,není to klasický japončík jak by asi čekal. BMW dělá orig. motorky. Technicky je perfektní. Jo a jinak to je fakt mamut
Nevim kdo by si to mel kupovat, jen nejakej BMW pozer.
kus masivniho strojku
U mne . Taky nemám rád minibiky typu mixérovitých 6tek a podobných strojů,který jdou téměř překročit. I když sám jsem menšího vzrůstu,tak na moto musím mít pocit ,že něco ovládám a ne že "to jede samo"...
Designove se to opici po BlackBirdu to svetlo atd. nemuzu si pomoct... Humus...
redmanXXL: ono to řešení quickshiftu není zas takový zázrak, bez spojky můžeš řadit automaticky jen nahoru
Mhhh. Mě spíš zaráží mýtus o spolehlivosti značky jako takové.Kámoš koupil K-1200 S 1996(nebo 1997?) funglovku v Praze. Najeto 20tis, servis origo BMW a na jaře se mu rozstřelil blok motoru, pže se mu to uvnitř pohádalo. A soused jezdí s partou po světě s tím jejich pidlookým big endurem a všem se to nehorázně sype (kromě něj, což on sám považuje za štěstí). Podotýkám, že jsou to z většiny funglovky.
to je hnus :
Ty vole po "s" tvrdý "y" Sorry
Fakt povedenej stroj.Nemít busu asy bych o tom vážně premýšlel.Jen by byl problém ve financích ...
Nádhernej kus železa. Spousta technickýho umu, fičurek, pohodlí a krásy za spoustu peněz. KONEČNĚ někdo, kro neřve s davem a dělá rozumnou mašinu. Superbike jak vyšitej. Krásný kola, nádhernej vejfuk tam, kde má bejt. Super palubka. QuickShift je přesně ono. Když chceš mačkáš si spojku a když ne, tak ne a ono si to poradí. Připadne mi to lepší řešení než nový VFR.
Jenom ta cena, ale u BWM normál.
Nádherná motorka, která v podstatě nemá konkurenci!!!Prostě se nedá srovnávat s prckolety typu R6 a podobně!
je to hezký,o tom žádná. Škoda,že na ni nemám.
Design je věc názoru, tohle BMW považuju za jednu z nejhezčích motorkek. Kdyby nepřišla nová VFR, asi bych si to koupil (nebo ZZR1400).
Asi jsem zakomplexovanej na starou dobrou R1 Nebo R6, BMW má svoje kouzlo to asi jo, ale tohle mne moc nenadchlo...