ktm_unor




První test Hondy XL750 Transalp: Návrat korunního prince

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
romla411 (18) napsal 20.03.2023 v 12:30+1

Děkuji za test a postřehy. Tady bude platit láska až na druhý pohled nebo až po prvním svezení.
Jsem zvědav, až ji uvidím reálně.

kovosrotmorava (-19) napsal 20.03.2023 v 12:04-2+1

Hledal jsem, hledal a našel! Fotka č.81 Pro motorku s teréními ambicemi skvěle vyřešen nejnižší bod převodové skríně. To se Hondě opravdu povedlo

Pedl (189) napsal 20.03.2023 v 11:26+1

Díky za test / video Trochu zamrzí, že už nevypadá tak odolně jako staré Transalpy (enduro rám, spodek, výfuk). Jinak motor zní pěkně. Na ježdění po Evropě jistě fajn.

marna (10) napsal 20.03.2023 v 11:01-8

Ako je zvykom, referát o predstavovanej motorke vyznieva výrazne pozitívne.

Nedávno zazneli zo strany niektorých diskutérov poznámky o neoprávnenom nařčení redakcie o zaplatených článkoch a pod.

Na tomto mieste by teda mohlo byť vhodné ozrejmiť ako to s tou žurnalistickou nezávislosťou je: mohlo by niekto kompetentný stručne podať info čo z nákladov si kryl účastník akcie a čo hradil organizátor? Dík.

rogih (1040) napsal 20.03.2023 v 10:08+1

Opět stesk na chybějící teploměr venkovní teploty. Vysvětlí mi někdo k čemu je ten přístroj dobrý? Děkuji.

Destroyer (239) napsal 20.03.2023 v 10:08+2

výborný test, najlepšia správa je, že si zo starého Trandíka nezobral skoro nič s tou cenovkou to vyzerá na poriadnu konkurenciu, najmä pre T7 kedy si človek 2x rozmyslí koľko toho bude skutočne jazdiť v teréne pre Čínu je to rana pod pás, aj keď v skutočnosti po nejakej kvalitatívnej stránke je to 1:1 ten mindset a tradicionalizmus japonských značiek dáva tušiť že TA bude hrať prím. Nehovoriac o výrobných nákladoch ktoré už tradične Honda drží proklatě nízko a z tejto podvozkovej platformy robí zatiaľ 2 motorky a stavím sa že ešte niečo pribudne...

_Kibo (41) napsal 20.03.2023 v 09:59+1

Díky za super recenzi. Motorka se mi moc líbí. Ať to jezd!

berry78 (146) napsal 20.03.2023 v 09:40-1+7

Ta motorka je tak nudná, až mě z toho bolí oči .. emoce - nula , vůbec nemám chuť se na tom project . Strašná škoda .

JardaBar (165) napsal 20.03.2023 v 09:05+2

No jo, motor si měli půjčit od Suzuki (V-Strom 800DE), to bude traktůrek.

Designově dost usedlá motorka, absence tempomatu je velké mínus (!) a zvětšil bych nádrž. Na to jak velká je TransAlp motorka je nádrž až překvapivě malá. Cestovní motorka a 16,9l ?! (navíc adventure)

Převody lze částečně řešit případnou změnou rozety, ale dá se čekat, že větším adventure bikem bude asi V-Strom 800DE (i když mnohem ošklivějším )

Ale chválím LCD s pěknou grafikou bez toho druhého segmentového jako má Afrika, hurá! To to trvalo.

Celkově to asi bude taková normální spolehlivá Honda. Jako vždy.


p.s.: krajina v Portugalsku = paráda!! díky za test
p.p.s.: koukám, že nastavení ventilů bude stále komplikované, výfuk má sice vahadlo a šroubek, sací je přímo na vačce a hrníček

SekošGSF (17) napsal 20.03.2023 v 08:47-3+5

Asi to nebude špatný, ale vošklivý to prostě je

Lucasbiker (175) napsal 20.03.2023 v 08:37+6

Tohle vypadá na skvělej daily bike, lehkej, univerzální, s nízkými náklady, slušnou porcí zábavy a jistou "poctivostí". Nejel jsem na něm, tak jen soudím podle toho co jsem četl-zásadním problémem zde asi bude ten příliš točivej motor. Pro denní použití a i pro cestování a nějaký případný lehčí blbnutí v terénu chceš prostě krouťák a použitelnost dole, příp. ve středních otáčkách. Ale třeba to nebude tak zlý, uvidíme až to vyzkoušíme Jinak díky moc za super první test, zaznělo zde vše důležité, super práce!!!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist