ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Targus (430) napsal 23.01.2023 v 11:24

A už je to tady zas.

Klasická řež jedině správných znalců, kteří si tu virtuálně nafackují při výběru mezi indiánem a rejžákem.

K tomu fackování jediný přípodotek - motor KTM MUSÍ (!!!) mít vyšší výkon, než naprosto stejný kus železa v čínském střepu.
Je to ošéfováno smluvně.
Zdroj mi akorát neprozradil, jestli by se nechaly přehrát palivové mapy z KTM do rejžáka. Prý to ještě nezkoušel, protože by v případě nějakého přátelského bonzu přišel o práci.
Ale hned mi nabídl číslo na "dobrého známého", který umí zvednout výkon přečipováním a "zprůchodněním katu (to druhé podmiňuje první).

Simitom (119) napsal 23.01.2023 v 11:05

Díky za pěkný test. Nic proti MT 800 nemám. Naopak ukazuje ze Čína umí ale také ukazuje že když chtějí postavit dobrou motorku tak to něco stojí. BMW je výrazně dražší (nová), ale tak to bude ve srovnání s většinou motorek této třídy.

asyn (298) napsal 23.01.2023 v 11:04

Zdravím a mám dotaz, KTM 790 má ojnice po cca 285° přesně nevím, ale určitě ne 180° ? Opravdu má CF moto po 180° ? Díky za vysvětlení.

2 reakce

Honzis
Honzis 23.01.2023 v 12:03

Obrovské SORRY! Jasně že má CF taky těch 285 stupňů (aby to dávalo charakter 75stupňového véčka, což jsou vidlicové motory KTM), když jsem tohle psal, tak jsem musel být myšlenkově asi u knedlíků nebo na měsíci nebo nevím... V textu opraveno. Jinak ten původní dvouválec F 800 GS (i F 650/700 GS) skutečně 360°, tedy "jednohup". Krásně jemný odspodu a protivně tvrdý nahoře ale každopádně po bavorsku jiný než většina světa


Ray_Janus (133) napsal 23.01.2023 v 10:49+3

Chlapy pište o všem co se pomocí motoru ať už takového či makové pohybuje vpřed i vzad. Čína a Indie se stávají světovými producenty. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat, ale to je asi jediné co můžeme dělat. Jinak se tu z toho stane sekta a takových je na fújbúku dvanáct do tuctu.

CRF1000 (91) napsal 23.01.2023 v 10:49+1

Je to jasné, na silnice CF-moto do terénu BMW...Jsem chytrolín s motorkou, na které si dokážu vyměnit olej, filtry, řetěz, seřídit ventily, to vše bez diagnostiky...zajímalo by mne, jak je to s dnešním BMW...zda je pravdou, že s každou pí****ou musím do INVELTU....a jak je to s CF-moto...

tomasd. (35) napsal 23.01.2023 v 10:32+1

dobrý no, ale přijíždí Transalp

WobRetnuh (113) napsal 23.01.2023 v 10:26+2

U cestovatelske motorky nejde jen o vybavu, ale take o kvalitu zpracovani a hlavne o kvalitu pouzitych materialu. Jasne v testu byly nove motorky, tam se to nepozna, ale neco muze napovedet interval vymeny oleje a taky spotreba .
Nicmene konkurence je zdrava vec a nuti vyrobce(vsechny) delat lepsi a kvalitnejsi vyrobky

Hydropes (46) napsal 23.01.2023 v 10:23+5

Ahoj, tak srovnávat CF a BMW je docela nerovný souboj ... obě ty značky cílí na někoho jiného...

Ale na co se naopak těším...tak na srovnání reálných konkurentů Honda XL750 Transalp a Suzuki Vstrom 800DE, kde na sebe tyhle kočky budou útočit předpokládám i hodně podobnou cenou v rámci hodně podobné výbavy. A pokud to japonci nepřeženou s cenovkou a opravdu se zlepší dostupnost nových japonských motorek oproti roku 22, bude mít CF a hodně potenciálních zákazníků asi poměrně zamotanou hlavu ...

Těším se na letošní výstavu motorek, kde snad tyto novinky budou ...

xvasek (56) napsal 23.01.2023 v 10:22+11

A já jsme zase pro testy (i) CF Moto a obecně všeho - i když bych si ho rozhodně nekoupil. Pokud chtějí být BMW nebo japonci / talové / američani / rakušáci / britové za lepší a "prémiové" značky, tak si to holt musí tedy v těch testech poctivě odmakat a já mám zájem to vidět a mít srovnání.

Tady k těm dvěma - kluci měli možnost protáhnout dvě nové motorky a z tohoto úhlu pohledu to asi vychází v podstatě nerozhodně. Z pohledu možného nákupu je podle mě ale aktuálně BMW jasně lepší jak na krátkou zkušenost - jde dobře prodat - tak i na dlouhé vlastnění - bude jezdit na věky. To si Helmuti za ty roky odpracovali poctivě a musí se jim to nechat. Ale zase ať si číňani klidně tlačí na pilu, kdybychom "prémiovky" nechali bez konkurence, tak by kluci pěkně zvlčeli.

Dolin (19) napsal 23.01.2023 v 10:09

Asi bych vzal CF, pokud bych na cestu měl druhé řídítka a dva komplet hefty plynu jako záložní,..... ale asi kdybych měl 300.000,- sednu na 250 Péráka a jedu kolem světa,....

Popravdě je to asi jedno,..hlavně úsměv, na čem a jak to má projev je jedno. Pokud Vám to dělá radost,..jeďte!

rousini (163) napsal 23.01.2023 v 09:57+2

Na jezuitské koleji
studoval jsem dřívěji,
nyní mám glejt na pravdu
a do světa ji vyřvu.

Zapálím ty čínské sráče,
fabriky pak znárodním,
Vatikán dá požehnání
jen továrnám závodním.

Takovou jsem míval vizi
pak mi řekli, že jsem vůl,
kognitivní řeším krizi
v ústavu se cítím cool.

MartasUS (106) napsal 23.01.2023 v 09:50

Hned první věta ve videu vše vysvětluje jasně a přesně, ale jak i kluci zmínili jsou tací co si to chtějí rozbalit od novoty. Prostě ten pocit.

FrogySkoky (132) napsal 23.01.2023 v 09:25-2+6

Je zajímavé, že v nejmenovaném časopise se stejnou tématikou vyjde velmi podobný srovnávací test a pár dní na to i tady...čím to bude. CF MOTO platí za PR kde se asi dá a už mi to leze krkem.

Kolik z vás testerů má doma CF MOTO (vlastní ne propůjčené k testu od dovozce), že nám to nutíte horem dolem ?
Chápu, že když člověk nepochlebuje stává se nepohodlným, klidně do mě.
Naopak když napíšete článek nebo uděláte test, který mě zaujme , pochválím. Bohužel toho tady začíná být méně a méně díky propagaci čínských cajků.

8 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 23.01.2023 v 10:20

Za rok 2022 redakce zveřejnila 33 článku Yamaha, 38 Honda, 27 Ducati, 34 BMW a 9 CFMoto. Vážně to je "přeCéeFkováno"?


Lucasbiker (175) napsal 23.01.2023 v 09:07-12+10

Já bych byl pro, přestat se na takto seriózním motorkářském webu neustále dokola zabývat CF Motem nebo jinými čínskými výrobci. Okrajově proč ne, číňani už dělají opravdu pěkné motorky, kdo to chce ať si to koupí, ale není třeba to nutit i ostatním. MOTORKÁŘI jezdící už nějaký ten pátek (rozuměj roky) mají doufám selský rozum a raději si koupí mírně ojetého japonce nebo přišetří a koupí něco kvalitnějšího, motorek je na trhu víc než dost.
Všudepřítomný marketing firmy CF moto už mi leze krkem...
Tak a teď do mě

8 reakcí

FilipT
FilipT 23.01.2023 v 10:19

Z našeho pohledu redaktorů je to jednoduchý, lidi CFMoto poslední rok houfně kupujou (734 prodaných velkých motorek, pro srovnání víc než Kawasaki a 2x tolik než třeba Suzuki), je to nová věc, která zamíchala nabídkou i trhem, lidi to sledují, píšou dotazy... takže se o ty mašiny logicky zajímáme a chceme o nich psát.


Předchozí
1 2
Následující



TOPlist