globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hunyady (9) napsal 14.02.2022 v 14:03+1

Mám ji v manuálu, jsem spokojený a s manuálním řazením nemám sebemenší problém. Ale kdybych kupoval znovu, šel bych do DCT. Těch 20.000 bych ještě zvládl, ale když jsem ji v roce 2018 kupoval, byla ta manuální za 178.000 a automat za 220.000, což už jsem psychicky nedal

DZARDINO (25) napsal 14.02.2022 v 13:24-1+2

Pánové, s DCT se to musí umět jezdit. Když se jen svezete, nelíbí se....tomu rozumím. Ono dost trvá než se s ím naučíte, funguje to kapku jinak než manuál. Viditelně s tím neumí ani testeři. Klasika. Ta převodovka má páčky a lze do řazení kecat. Takže s DCT lze jezdit mnohem sportovněji než s klasickým řazením. To tak prostě je.

Ať udělá test někdo, kdo na tom jezdí dlouhodobě a ne břídil, co přesedne a než se vůbec cokoli naučí tak test končí a on má něco napsat. Tak napiše že s tím jako vlastně moc neumí , ale že určitě je lepší řadit když chci. Jenže to jde na DCT taky. Ono to právě umí všechno. Jen se to musí umět. To jest kecat do řazení automa tu ručne, Nikdy by člověk tak hodně nařadil jako s DCT.

Ano, spojka chybí při otáčení při pomalé rychlosti, tam ano, jde to ale eliminovat. Ale ano, to lepší není. Zbytek jsou fráze....čímž netvrdím, že to každému sedne. Sportovní to však je, ne že ne. Takže hoši nelhat v testech,

CRF1000 (91) napsal 14.02.2022 v 13:18-1+5

DCT je lepší, odbourá se zbytečné soustředěn na správné řazení a člověk se může věnovat něčemu jinému...k tomu jsem dospěl po 45 letech ježdění s manualem

Amarok (3) napsal 14.02.2022 v 12:45-1

Přes sezónu jezdím na NC750X manuál do práce a po práci se jedu projet okolo města. Nějak si nedovedu představit odpolední projížďku s DCT - nelákalo by mně to.

Myschan (187) napsal 14.02.2022 v 12:16+3

Mám naježděno cca 40 let na motorkách s klasickým řazením. Pokud se budeme bavit pouze o NCéčku, pak v manuálu opravdu celkem postrádá smysl. Tím nechci říct, že je to špatná motorka. Jen není využit ten potenciál, co má v automatu. Prostě taková svíčková, ale bez brusinek a plátku citrónu. Je to taky dobrý, ale něco tomu chybí. Minulý rok jsem si pořídil NC v automatu a jsem spokojen. Možná jsem už starý a líný, tedy líný jsem byl vždycky, ale spojkovat při popojíždění v brněnských kolonách mě tedy rozhodně nenaplňuje. Oproti tomu automat je bez starostí, mám víc času na sledování těch takyřidičů a šílených pumpičkářů a nepozorných chodců a děr a ... A za městem tam kopnu sport a když chci, řadím pádlama a nic mi nechybí. Popravdě ty pádla jsem v podstatě jen vyzkoušel a výjimečně využiji např. před zatáčkou, kdy ji automat samozřejmě nevidí. A možná i právě kvůli této zkušenosti si hodlám prvně v životě koupi v automatu i auto. Takže asi tak, jen můj názor.
Jo a dvojspojka je fakt něco jiného než variátor :). Ale to většina zde ví.

Jojko (21) napsal 14.02.2022 v 11:38+1

Motorku mám rád právě pro to řazení. Občas je to na opruz, ale baví mě to. Mít QuickShifter tak už vůbec automat nemusím mít. Je tady hodně lidí ze skútrů, co jsou zvyklí na to jen kroutit pravou rukou a potom ještě co mají zdravotní problémy na levé ruce.

ivano (500) napsal 14.02.2022 v 11:27+1

Tak já měl obě verze v NC 750Xu. S manuálem 30.000km, s DCT 5.500km...a skončil nyní u V Stroma. A jak říká Jaro Slávik....nezkúsiš nevieš

nemecekj (5) napsal 14.02.2022 v 11:26

A už někdo ví jak dlouho to vydrží ? Mám na Africe 80t, řekli mi že při 100t, budu měnit lamely spojky za 2500Kč a DCT ?

Obycejny_clovek (324) napsal 14.02.2022 v 11:19-1+2

S obojím mám zkušenost a o manuálu bych u NC už vůbec nepřemýšlel. A to jsem neměl tu čest s úplně poslední verzí DCT, která je ještě zase o něco lepší.

Automat mi přijde hodně hodně dobrý a k té motorce skvěle sedí. Stejně tak i v minulosti na Crosstoureru, kde jakožto čistě silniční motorka to byla skvělá pohoda, myslím neřadit.

Znám člověka s DCT NC a má už natočeno přes 80 tisíc bez jediné poruchy.

Jofré (218) napsal 14.02.2022 v 11:18+1

Nikdy jsem to nevyzkoušel, ale tak nějak z popisu mi vyplývá, že se špatně popisují rozdíly. Určitě bude nejlepší si to zkusit a každý si vybere podle svých priorit.

DCT (2) napsal 14.02.2022 v 11:00-1+3

Měl jsem, bylo to fajn dokud se DCT nevys...(moto koupena nová zde v ČR) a následně jsem nezjistil, že to servisy ani autorizované, neumějí opravovat. Zbavil sem se toho s provarem.

Beryano (48) napsal 14.02.2022 v 10:59-1+1

Dle vkusu každého soudruha. QUICKSHIFTER je QUICKSHIFTER

MilanMl (330) napsal 14.02.2022 v 10:56-2+3

Pokiaľ to človek berie len ako rutinné premiestňovadlo z bodu A do bodu B,tak automat. Pokiaľ mu ale ide o samotné riadenie motocykla a zábavu,tak manuál. To platí aj u áut.

JoskaH (447) napsal 14.02.2022 v 10:54+2

Klobouk dolů před tímto srovnávacím testem. Perfektně popsáno

JJCC (1) napsal 14.02.2022 v 10:36+1

Díky za srovnání. Je to skvělý stroj, zejména s DCT. Není divu, že se i dobře prodává.

FiZzeR (362) napsal 14.02.2022 v 10:14-2+1

"Který model byste si vybrali vy?
- ebolu
- HIV"



Ale jako skútr určitě dobrý. Jen mi v článku chybí porovnání spotřeby manuál vs tramvaj. To je pro tento stroj naprosto stěžejní údaj, alespoň soudě dle recenzí majitelů

prochi20 (26) napsal 14.02.2022 v 09:37

K NCéčku jedině elektromotor. Pak to teprve bude "dokonalost" ...

SuperSic58 (1316) napsal 14.02.2022 v 08:53-5+4

Smysl existence encéčka jsem nikdy nepochopil... Naháč? Na trhu jsou lepší, hezčí, silnější, hravější, zábavnější a levnější stroje. Cesťák? Na rozbitý silnice to nemá dobrej podvozek jako cendura. Automat? maxiskútr bude pohodlnější a užitečnější. Vypadá to jako jedna z nejzbytečnějších motorek na trhu a přesto se prodává dobře. Až se člověk diví, že to neni na elektriku, fakt tam vybuchuje benzín?? Odpověď bude: spousta lidí má rádo nudné věci, které ničím nepřekvapí, nenadchnou a taky nezklamou... Něco jako volba babiše a ODS a každý týden leták z Lidlu do schránky Jinak klukům díky za test, rád se kouknu na každou motorku

akula (7) napsal 14.02.2022 v 08:36-1+1

NC750 jedině s DCT. DCT je s tím motorem dobře sladěné (líp než s 1100 v Africe). Ideál pro někoho, kdo chce maxiskůtra, ale chce klasický motorkový posed. 750 je charakterem jak naftový TDI. Nevidím důvod, proč by někdo měl chtít k tomuhle motoru manuál…

Thorien (9) napsal 14.02.2022 v 08:36+7

v moznostiach hlasovania "Který model byste si vybrali vy?" chyba moznost "Ani jednu" :P

abbany (137) napsal 14.02.2022 v 08:34+2

každopádne každý si to musí skusit na vlastní kúži. až pak múžeme hodnotit. 100lidí 100 chutí.

Komik64 (3157) napsal 14.02.2022 v 08:32+2

Takže taky možná i: Řaďme, dokud vůbec můžeme...

JardaBar (166) napsal 14.02.2022 v 08:19-1+2

S tímhle "motorem" jedině s DCT. To smysl má.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist