Honda CRF1000L Africa Twin: nekonečný příběh
Text: Martin Hakl | Foto: Tomas Mysliveček | Video: Honza Zajíček | Foto: Honda | Video: Honda | Zveřejněno: 12.7.2018 | Zobrazeno: 60 664x
Text: Martin Hakl | Foto: Tomas Mysliveček | Video: Honza Zajíček | Foto: Honda | Video: Honda | Zveřejněno: 12.7.2018 | Zobrazeno: 60 664x
Je to hodně povedená motorka, moc pěkná a Honda ji úspěšně prodává ale nějak tušim, že Yamaha T7 bude větší pecka, hlavně míň kilogramů a elektroniky, lepší cena...
Nemuzu hodnotit Afriku, protoze ji nemam, ale k clanku - cte se dobre, ale proboha prosim, uber na uvozovkach, tim myslim napr. "top case", "cestovnejsi" a tak. Cely clanek je psany neformalnim stylem, se kterym nemam zadny problem, na tento web sedne jakr prdel na hrnec, takze ty uvozovky jsou zbytecne, zvlast kdyz pak pouzijes slova, jako je stelovat nebo padaky, bez uvozovek. Druha a posledni vyhrada - agilita? Opravdu? To uz je jak nasi politici, ktery nemaji koule na to pouzit vyraz zneucteni, tak mluvi o dehonestaci, pripadne uz jsem videl i slovo krucialni, coz je dost blby nepreklad anglickeho crucial, ktere ma krasny cesky vyznam - zasadni. Priste tam prosim vrzni obratnost a vsichni si budem rozumet lip.
Afrika je bomba. Mám najeto deset tisíc a jsem stále nadšený.
Opravdu špičkový stroj!
Temer dokonala motorka . Mohla by byt o fous vetsi a o 30kg lehci...
Je fakt skvělá, potvrzuji. Větší nádrž nepotřebuju, nic to nežere... Za 8 měsíců 6500km, vyzkoušeny všechny povrchy, negativa jsem žádný nenašel a jen radost ... Článek v pořádku.
boneshaker: Předpokládal jsem, že každý pochopí, že je to myšlený s nadsázkou. Tohle označení mám od kámoše, který má 750 Afriku a celkově preferuje tuhle motocyklovou značku - sám sebe označuje za hondistu. Já teď sice sice mám taky Hondu, ale jinak jsm spíš na evropský motorky - rozhodně nejsem hondista. Žádný velký psychologický rozbory v tom prosím nehledej...
Zdraví Martin Hakl
Martine Hakle: kdo je podle Tebe hondista? Majitel Hondy, nebo určitý typ člověka? a
mám ji, na cestování je skvělá, přesně to popsal yeuop níže. Štvou mě zásadně jen dvě věci, mohla by být větší nádrž a dušové pneu. Zatím jsem defekt neměl, ale na 99,99% vím že až ho dostanu, tak ta situace bude hodně daleko ideálním podmínkám - 20st., polojasno, bezpečné místo, patka půjde dolů jako po másle, světlo...
Já se přidávám s pozitivním hodnocením, bude mi 57 a od 15 let jezdím stadiony, jawetty, babety, jawy a čezety, moje nejsilnější moto byl maxiskůtr 500 ccm
Na stará kolena jsem si udělal radost a na základě všude se opakujícících "rad" nekupovat nic pod litr jsme si na jaře pořídil červenou Afriku 2017 v manuálu
Mám jí 3 měsíce, najeto 2000 km a pořád se na ní učím
Jezdím několikrát týdně po práci, v podvečer kdy je slabší provoz, hlavně okresky, na které je AT ideální volbou, středočeské tankodromy, retardéry a železniční přejezdy přejíždím pod plynem a šlebím se u toho...občas opatrně projedu i zpevněnou lesní - polní cestou, jsou tam dunlopky z výroby a na těžší terén si netroufnu
do města jen to také dobrá volby, předjet na zelenou za křižovatkou kolonu a na dalších světlech být první, to je zábava
dá se s ní jezdit klidně jako chopperem, také svižně...stačí vytočit na 4000 otáček a jede jako pila
Na dálnici to ve větší rychlosti trochu fouká, mám větší turistické plexi ale fouká to mezi řidítky a nádrží...zatím jsem jel maximálně asi 170 , motorka je i v této rychlosti stabilní a krásně drží směr, jen se mnou ten nápor vzduchu trochu cloumá
do zatáček se bojím, v posledních letech totiž potkávám v zatáčkách mnoho aut, které jejich řidiči nezvládají a jezdí proto středem nebo někdy i v protisměru...je to eldorado ale pokud to chci přežít, musím být opatrný...
Afrika je krásná, na té červené vyniknou stříbrné padáky od RD moto, asi nejlepší na trhu v poměru cena / výkon...
Není to motorka pro každého, u nás je dražší než na západě a naše platy jsou třetinové, také jsme si jí nekoupil hned po výstavě ale až v rámci výprodeje skladových zásob
Chci popřát každému, komu se AT líbí a chtěl by jí, aby si jí mohl pořídit a udělat si velkou radost...já jí mám...
Zlatý poctivý japonský ručičky, na štěstí design je italský.Dokonalý enduro.
Kousek jsem se na litru s automatem taky projel. Jezdím hodně s baťůžkem,tak by mě zajímalo kolik vydrží - tedy jak pohodlná je pro splujezdkyni.
Tohle je fakt pravý nástupce legendy, ne vždycky se to podaří, ale tady na 100%.
Úžasný stroj
Na,,malé,,jsem se svezl a velkou vlastním mám na ní cca 3tis.z toho 80%terén a nemůžu si jí vynachválit. To jak je napsána tato reportáž vše dokonale vystihuje, nejde to napsat lépe.
Drive jsem jezdil 12 let na XT600, na kterem jsem najel 174tis. km, no a celkem ma najęto pres 200 tis. km. Letos v dubnu jsem koupill novou Afriku, pridal padaky, kufry atd., v cervnu jsem s ni jel na Nordkapp a musim rict, ze je to uzasna volba, pokud jde o cestovani. Pri klidne jizde dam na nadrz i pres 400km, na dalnici pojede i 200km/h, servis po 12 tis. km, ve srovnani s konkurenci nema tolik nesmyslne eletroniky, projede lehci teren bez zadneho problemu... co vic si muzu prat? Vice fotek budu mit na www.yeuop.pl (je to bohuzel jenom v polstine)
za 18 měsíců 100tis km .. https://www.1000ps.at/businessnews-3003623-rekord-100-000-km-mit-africa-twin