Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nálepk ECO se dnes poměrně sporná, pokud se jedná jen a jen o emisích a ne o daleko větším průseru - ta guma z pneumatiky, která se neustále sjíždí a má trochu jiné složení než to co jde z výfuku. To je ekologický problém, který se u 100% ECO-sráčů neřeší. A kde ta guma vlastně je? Ty mikroskopické částečky fantastické gumy, která vydrží? No?
...na dojíždění do práce asi ok, ale zásadní je životnost baterií ( odhaduji tak 6 let ) a tedy i cena nové baterie ( odhaduji tak 100000,-Kč ). Když pořídím odpovídající benz skůtr za 300000., tak za ušetřených 100000 budu jezditř čtyři roky úplně zdarma ( 50 km denně ). Má to smysl? Myslím, že bude lepší počkat na jiný zdroj el. energie ( vychytaný vodíkový pal. článek ). Ekologie je taky sporná. I Elektrika kouří a výroba baterií je ekoprůser.
Pěkně napsáno. Já měl taky možnost se svézt (na tom s větší kapacitou). Vybil jsem půlku a to jsem nenajel ani 50km Ale to byla divočina, je pravda, že aby člověk dosahoval dobrých dojezdů je potřeba změnit "mindset". Toho ticha bych se nebál, na motorce je stejně potřeba mít pořád oči na šťopkách, takže tady to akorát platí dvojnásob! Že si tohle může koupit někdo, kdo na motorce ani nikdy neseděl je pro mne ale nepochopitelné, protože když srovnám jízdní dynamiku (v režimu Dynamic) s 11kW stopětadvácou tak to je úplně jiná galaxie. Tohle na zrychlení udělá i kdejakou "šestku" a do kila to táhne jako lokomotiva.. Váha je to taky obrovská a manipulace na místě je pro začátečníka asi taky docela porod. Chování fakt jak skútr, ale ta rekuperace je největší překvápko, brzdí to jako blázen a spíš než že mi tam někdo skočí bych se bál, že mě někdo zezadu sestřelí (prý ale svítí brzdový světlo, tak nevim).. Jinak háček na tašku by byl asi trochu naprd, když tam uprostřed je baterka, dala by se tam pověsit tak možná ledvinka Tenhle bike bych viděl tak na dojížďku po okreskách do práce, tam by byl asi největší smysl, protože na nákup se to nehodí a na cestování taky ne, do města je to velký a na dálnici zas pomalý (omezený).. Otázka je, jestli se dá najet na baterku tolik km, aby se to "vrátilo", každopádně zážitek je to neobyčejný a pokud budete mít možnost, zkuste to, stojí to za to..
Pomalu půl mega za takovou hračku?
Elektro do skutru má větší smysl než v autě - není třeba tolik topit x klimatizovat. Lepší prostorová dostupnost k zásuvce s elektrikou.
kludne ma kamenujte...Zrovna na skutriku mi "rev" motora vôbec nechýba... Dokonca si myslím že nielen na skutriku . Taký plnohodnotny turista v elektrike by vlastne nebol zlý nápad... teda pokial by kapacita baterky dosiahla min 30 kWh čo by podľa mňa dalo dojazd +400km...
Nálepk ECO se dnes poměrně sporná, pokud se jedná jen a jen o emisích a ne o daleko větším průseru - ta guma z pneumatiky, která se neustále sjíždí a má trochu jiné složení než to co jde z výfuku. To je ekologický problém, který se u 100% ECO-sráčů neřeší. A kde ta guma vlastně je? Ty mikroskopické částečky fantastické gumy, která vydrží? No?
...na dojíždění do práce asi ok, ale zásadní je životnost baterií ( odhaduji tak 6 let ) a tedy i cena nové baterie ( odhaduji tak 100000,-Kč ). Když pořídím odpovídající benz skůtr za 300000., tak za ušetřených 100000 budu jezditř čtyři roky úplně zdarma ( 50 km denně ). Má to smysl? Myslím, že bude lepší počkat na jiný zdroj el. energie ( vychytaný vodíkový pal. článek ). Ekologie je taky sporná. I Elektrika kouří a výroba baterií je ekoprůser.
Pěkně napsáno. Já měl taky možnost se svézt (na tom s větší kapacitou). Vybil jsem půlku a to jsem nenajel ani 50km Ale to byla divočina, je pravda, že aby člověk dosahoval dobrých dojezdů je potřeba změnit "mindset". Toho ticha bych se nebál, na motorce je stejně potřeba mít pořád oči na šťopkách, takže tady to akorát platí dvojnásob! Že si tohle může koupit někdo, kdo na motorce ani nikdy neseděl je pro mne ale nepochopitelné, protože když srovnám jízdní dynamiku (v režimu Dynamic) s 11kW stopětadvácou tak to je úplně jiná galaxie. Tohle na zrychlení udělá i kdejakou "šestku" a do kila to táhne jako lokomotiva.. Váha je to taky obrovská a manipulace na místě je pro začátečníka asi taky docela porod. Chování fakt jak skútr, ale ta rekuperace je největší překvápko, brzdí to jako blázen a spíš než že mi tam někdo skočí bych se bál, že mě někdo zezadu sestřelí (prý ale svítí brzdový světlo, tak nevim).. Jinak háček na tašku by byl asi trochu naprd, když tam uprostřed je baterka, dala by se tam pověsit tak možná ledvinka Tenhle bike bych viděl tak na dojížďku po okreskách do práce, tam by byl asi největší smysl, protože na nákup se to nehodí a na cestování taky ne, do města je to velký a na dálnici zas pomalý (omezený).. Otázka je, jestli se dá najet na baterku tolik km, aby se to "vrátilo", každopádně zážitek je to neobyčejný a pokud budete mít možnost, zkuste to, stojí to za to..
Tuhle jsem na něj koukal na salonu a vypadá moc hezky. Cena, hmotnost a dojezd jsou ale doslova strašný. Bál bych se i životnosti baterek.
Já bych se furt bál, kde mi tam kdo skočí.
Tiché jak koloběžka a jede to 125km/h, docela děsivé...
I když teď mě napadá, že při průměrné spotřebě benzínu, to u skutrů smysl asi nemá ..
Pomalu půl mega za takovou hračku?
Elektro do skutru má větší smysl než v autě - není třeba tolik topit x klimatizovat. Lepší prostorová dostupnost k zásuvce s elektrikou.
kludne ma kamenujte...Zrovna na skutriku mi "rev" motora vôbec nechýba... Dokonca si myslím že nielen na skutriku . Taký plnohodnotny turista v elektrike by vlastne nebol zlý nápad... teda pokial by kapacita baterky dosiahla min 30 kWh čo by podľa mňa dalo dojazd +400km...