ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
pese (3) napsal 21.08.2017 v 16:47+1

S připomínkou na podsvícení tlačítek souhlasím na 100%. Jde o to, že některá tlačítka nepoužíváš zase tak často a přitom je jich na rokojet9ch docela dost. Mám R1200 GSA a když začně v noci pršet, hledám přídavné vlhovky hmatu/čuchu. Podsvícení mi chybí.

ProchyTom (190) napsal 21.08.2017 v 16:05+10

Pro pk14: Podsvícené ovladače má třeba ktm duke 125, motorka o dost levnější, proč by to nemohla mít motorka, která má desetkrát víc ovladačů a stojí ranec. Samozřejmě že na ovladače nekoukáš pořád. Intuitivně vše najdeš, pokud motorku máš déle doma tak určitě. Přesto by stačilo aby svítili základní ovladače a díky nim už se rychleji zorientuju, ale ne že na ně budu klopit zrak, ale že koutkem oka dole uvidim, že tam svítí ovladač a mám lepší přehled. Jakmile máš motorku, která to má, tak to pak v noci u ostatních chybí. Ale tak je to se všim, na co si zvykneš..tempomat, vyhřívané rukojeti..

Kdyby však čtenář pročetl článek pořádně a zamyslel se, tak by zjistil, že u tak dokonalé motorky už řidič hledá v podstatě jen malé mochy. A z pozice redaktora si dovolím i lehce nadhodit, co by se mohlo zlepšit do dalších let. Jsme rozmazlovaní od výrobců, a top produkt má být top.

Jinak věř mi, že tebe bych taky nechtěl potkat, ani v běžném životě. Z toho jak čtenář položí dotaz si udělám obrázek jaký to je asi člověk..

Anti (394) napsal 21.08.2017 v 15:51-1

Ale no tak,proč tolik nesouhlasných reakcí na komentář uživatele "LacoDeLoco "?Jakože vlajková loď BMW musí být bez chyb?Že by si vymýšlel?Aha,ono to odporuje té "říkance" co rádi omílají fandové značky,že všichni u ní skončíme

pk14 (175) napsal 21.08.2017 v 15:41-6

Proc tady ten clanek byl na chvili jiz pred cca 14 dny... ?? Pruzkum "trhu"?

Tuma + Laco : K 1300 GT ?? Clanek je o ?
(...a u R6 hvizda sani a castecne vyfuk, kdyz nechces hvizdat, kup si jednovalec)

Tester: "... nepodsvícené ovladače na řídítkách... ??? ...v záplavě všech ovladačů by stačilo podsvítit základní funkce, které jsou napevno, například blinkry." To myslis vazne??? Jako ze by se ridic dival pri kazdem zahoukani, zapnuti blinkru, tlumeni svetla... jako kde ze ten ovladac vlastne "napevno" je ??? A co jeste takhle navod na kline?
Asi bych te nechtel potkat na silnici. Nebo jsem nepochopil, co chtel basnik timto rict, mozna ma rad vanocni vyzdobu, jeleny a sanky, kolotoce a strelnici...

RiderHc (8) napsal 21.08.2017 v 13:44+1

LacoDeLoco : gtl ko neviem.. Ale gt cko v pohode ale naozaj v pohode stihalo litrovym sportom. Alebo stracalo rozdielom povestneho ritneho chlpu.. Vacsinu klasickych turostov gt si da na ranajky.. Stabilitu vo vysokych rychlostiach ja osobne na turistu povazujem za vybornu.. V ramci turoistov. Rany z prevodovky neboli vobec hrozne ale mal som priplatkove rychloradenie - aj smerom hore aj dole../okrem jednotky/ A bachorka o tom ze na 6 ku sa to nezbiera rozpravaj niekomu kto na tom nikdy nesedel

Mig_35 (347) napsal 21.08.2017 v 12:12

Loco: turbulence souhlas, nejistota ve vyšších rychlostech souhlas. Žádného svistu jsem si nikdy nevšimnul. A na můj vkus to jelo až moc. Osobně mi vadí posez se zalomenymi koleny u GTL.
P.S. S Goldwingem to všechny srovnávací testy vyhrava, ale já souhlasím ze Golďas je liga sama pro sebe.

erl (3) napsal 21.08.2017 v 11:56+1

Hezký test,super stroj ,Gtl a Gold je každý o něčem jiném a těžko je stavět vedle sebe.

scorpius1111 (0) napsal 21.08.2017 v 11:15

tuma2015 (5) napsal 10.08.2017 v 12:02-1+4

LacoDeLoco: Ten nepříjemný svist u K1300 GT bude zřejmě opravdu od řemenu, hodně lidí si s tím lámalo hlavu a vy jste na to přišel. Protože K1300 GT má kardan a v něm má natažený řemen a to logicky dělá strašně kraválu.

LacoDeLoco (-8) napsal 02.08.2017 v 19:31-10+2

Ja jsem o BMW take uvazoval. (Jezdim HONDA CBF 1000).

A tak jsem se dal do testovani BMW K 1300 GT (pujcil INVLET). 3 hodiny jsem jezdil a nikdy vice se na nem nechci svezt. 2000 Kc za to chteli. Dobre investovane penize. Vim ze BMW v tomto provedeni ne.

Plusy:
-tempomat, quicksifter, obratnost.
Minusy:
-nastavovaci plexi-kdyz je vysoko, tak te podtlak tlaci dopredu, kdyz je nizko, tak ti to clouma hlavou. Da se nastavit poloha - trochu tlaci a tlochu clouma, ale ta poloha je pro kazdou rychlost jina. Tak ze porad nastavujes.
-pri rychlostech nad 140 se motorka v zatackach vlni.
-pri predjizdeni na 6 ku a rekneme 120 das plyn, popijes kafe a motorka se rozjede - velice pomala reakce
-pri rozjezdu , rekneme ze 6 ky a od 60 na cestovnich 130 musis plyn prehmatavat.
-Kroutak dole zadny. Rozjezd jako ma moje HONDA CBF 1000, kdy pustis spojku a jedes...ha ha ha. Na krizovatce tak od 3500+ se ten tezky stroj (plus ja, plus batuzek) rozjede.
-vsechno chce porad hooodne plynu aby se ta tezka masina rozjela. Pisou 160 hp, ale testy na dynojetu rikaji tak 147 hp. Pri vaze motorka 350 + 100 + 60 + batoziny ja to je tak 1:4 vykon, vaha.
-tlumice nastavene na nejmekci "comfort" vsechno posilaji nahoru. Honda vyhladi nerovnosti lepe. Fakt to drnci
-SIleny piskot motoru (nebo remenu, nebo ceho...) Takovy vysoky neprijemny hvizd. Porad.
-Prevodovka presna jako hodinky...ale od kovare. Silene rany pri kazdem prerazeni. Fakt, poctiva kovarina. Ale te nejvyssi urovne.Na forech rikali, ze si to sedne. Ale az tak od 50 000 km.

Pro ty co by prechazeli z HD super stroj.

BožíJezdec (21) napsal 31.07.2017 v 14:00

Honda golďas je možná jiná liga, ale díky nesplnění emisní normy EURO4 je minimálně pro letošní rok mrtvá.

Jinak v recenzi jsem psal o záslepce zadního kufru, která mi u motorky dané ceny přijde jako dobrá prasárna. Tady v tom testu je na jedné fotce pěkně to zpracování vidět.

PSanec (133) napsal 31.07.2017 v 13:51

Pěkná německá kvalita,Honda golďas je jiná liga.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist