Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ten motor dá 200 tis. v pohodě. Tak malý kompresní poměr, tak dlouhý zdvih, to vše je pro životnost, nehledě na to, že u CDT nemůžeš pálit spojku a blbě zařadit.
Ten kdo někdy jezdil Crosstourera, tak ví , že 5min. se učí, 5min. si zvyká a když pak sleze na cokoliv jiného tak je naštvaný, ze musí řadit. Kdo si chce před ostrou zatáčkou střelit 3 kvality dolů tak je tam má dřív než je schopný je tam nacpat mechanicky a pak na výjezdu ještě v naklonu levým ukazovákem za stálého rovnoměrného tahu řádí nahoru.
Kdo má Land Cruisera v automatu tak si nikdy nekoupí manuál.
Africa super, fotky super, ale terénní test na těchto pneu je stejné jako testovat Hayabusu na drapaku.
Mám rád Superenduro, ale tohle bude lepší.
Už se nemohu dočkat až jí projedu.
Afrika stary model byl dle meho nazoru jeden z nejlepsich motocyklu minuleho stoleti, mel jsem tu cest to ridit a uprime:ja bych si vybral radsi tu starou fungl masinu z linky, nez toto...nicmene vzhledove se mi libi a honda si nemuze dovolit nasrat srdcare,co chteji novou afrikou zalepit emocne-citovou diru v dusi po starem afru.Honda bude sakra vyvazena masina z uzivatelskeho hlediska tzv. Dual sport modernejsi doby,pokud bude spolehliva min.stejne jak babicka, co se tyce vykonu motoru tak predpoklad na trvanlive jadro tam je jasne videt...
Sry ale stara koza je stejne hezci!!!
Tyhle prvni testy nejsou testy, ale jednoduse seznameni s motocyklem,postrehy viz nadpis:prvni jizda...takze to vlastne ani jako test neni mysleno , kdo to sleduje, tak vi, ze tady tyto prvni jizdy, nic poradne nereknou a je to jen takova nemastna-neslana ochutnavka,na plnohodnotny test si budete muset tradicne pockat...alespon ty fotky jsou ok pro oko a jestli nekdo nadavate nad el.pomocniky ci automatem...nj takova je doba, pro ted rozene jedince to bude zcela prirozena vec a te hrstce dedku se budou smat a zbytek dedku ze stare skoly bude rad, ze ty dva pahyle opotrebovane nemusi radit a brzdit , v realu tyhle serepeticky mohou prodlouzit i celkove motorkarskou karieru ci v nejlepsim moznym pripade prodlouzit zivot...vzdy je moznost volby, alespon zatim...politika je svinstvo...
Za mě.nová afrika je super .Jak vzhledem tak parametry.Honda je Honda.Když někdo nechce elektroniku v základu je to bez.Nevidim v tom problém.Lepší než do výkonu vyhnaný nějaký rychlokvašky.
Ja som si po cca 180tkm kupil DCT a nelutujem a nic ine uz nechcem. Pridavat dalsie 3 verzie Sport rezimu je hlupost. Radsej tam mali dat tempomat na nudnu dialnicu.
Tie reci, ze najlepsi je rezim S je pubertalny vymysel, aj ked skutocne suzitie s automatom prichadza po cca 10.000 km. Potom v akomkolvek rezime vies bleskurychle radit a zmena kvaltu je otazkou asi 0,7 sek. Samozrejme pritom drzis pevne riadidla a nikdy ani pocas zufaleho panic brzdenia ti nezdochne motor. Je skvela vec pre afaltovu motorku.
K jazde v terene sa neviem vyjadrit, neoslovuje ma to. Len model NC750X DCT je na to uplne nevhodny, lebo ta prevodovka je na "rane".
Proč se odstavce jmenovaly dojmy na asfaltu a v terénu,by mně fakt zajímalo.
Nemůžu si pomoct,ale já čekal něco více subjektivního,nějaké pocity z jízdy,z motoru,z podvozku,z brzd,případně nějaké porovnání s přímými konkurenty...,tohle byl jen technický popis kde co je...
Čím víc sleduju novinky na trhu s motocykly, tím víc se utvrzuju v tom, že moje další motorka bude minimálně 15 - 20 let stará... Proč? Protože v té době ještě dělali výrobci motorek stroje, které nebyly tak nechutně přecpané elektronikou, asisistenty a bůh ví čím vším ještě. Už tomu chybí jen asistent pro rozjezd do kopce a dojem že to je pro ,,lamy" a ,,pravé blondýnky" je dokonán.
Za mě - takhle ne...
Na motorce se má jezdit, ne se nechat vozit! To už můžete jet zrovna MHD, nebo se Student Agency...
Ten motor dá 200 tis. v pohodě. Tak malý kompresní poměr, tak dlouhý zdvih, to vše je pro životnost, nehledě na to, že u CDT nemůžeš pálit spojku a blbě zařadit.
Ten kdo někdy jezdil Crosstourera, tak ví , že 5min. se učí, 5min. si zvyká a když pak sleze na cokoliv jiného tak je naštvaný, ze musí řadit. Kdo si chce před ostrou zatáčkou střelit 3 kvality dolů tak je tam má dřív než je schopný je tam nacpat mechanicky a pak na výjezdu ještě v naklonu levým ukazovákem za stálého rovnoměrného tahu řádí nahoru.
Kdo má Land Cruisera v automatu tak si nikdy nekoupí manuál.
Africa super, fotky super, ale terénní test na těchto pneu je stejné jako testovat Hayabusu na drapaku.
Mám rád Superenduro, ale tohle bude lepší.
Už se nemohu dočkat až jí projedu.
Afrika stary model byl dle meho nazoru jeden z nejlepsich motocyklu minuleho stoleti, mel jsem tu cest to ridit a uprime:ja bych si vybral radsi tu starou fungl masinu z linky, nez toto...nicmene vzhledove se mi libi a honda si nemuze dovolit nasrat srdcare,co chteji novou afrikou zalepit emocne-citovou diru v dusi po starem afru.Honda bude sakra vyvazena masina z uzivatelskeho hlediska tzv. Dual sport modernejsi doby,pokud bude spolehliva min.stejne jak babicka, co se tyce vykonu motoru tak predpoklad na trvanlive jadro tam je jasne videt...
Sry ale stara koza je stejne hezci!!!
Tyhle prvni testy nejsou testy, ale jednoduse seznameni s motocyklem,postrehy viz nadpis:prvni jizda...takze to vlastne ani jako test neni mysleno , kdo to sleduje, tak vi, ze tady tyto prvni jizdy, nic poradne nereknou a je to jen takova nemastna-neslana ochutnavka,na plnohodnotny test si budete muset tradicne pockat...alespon ty fotky jsou ok pro oko a jestli nekdo nadavate nad el.pomocniky ci automatem...nj takova je doba, pro ted rozene jedince to bude zcela prirozena vec a te hrstce dedku se budou smat a zbytek dedku ze stare skoly bude rad, ze ty dva pahyle opotrebovane nemusi radit a brzdit , v realu tyhle serepeticky mohou prodlouzit i celkove motorkarskou karieru ci v nejlepsim moznym pripade prodlouzit zivot...vzdy je moznost volby, alespon zatim...politika je svinstvo...
Za mě.nová afrika je super .Jak vzhledem tak parametry.Honda je Honda.Když někdo nechce elektroniku v základu je to bez.Nevidim v tom problém.Lepší než do výkonu vyhnaný nějaký rychlokvašky.
Ja som si po cca 180tkm kupil DCT a nelutujem a nic ine uz nechcem. Pridavat dalsie 3 verzie Sport rezimu je hlupost. Radsej tam mali dat tempomat na nudnu dialnicu.
Tie reci, ze najlepsi je rezim S je pubertalny vymysel, aj ked skutocne suzitie s automatom prichadza po cca 10.000 km. Potom v akomkolvek rezime vies bleskurychle radit a zmena kvaltu je otazkou asi 0,7 sek. Samozrejme pritom drzis pevne riadidla a nikdy ani pocas zufaleho panic brzdenia ti nezdochne motor. Je skvela vec pre afaltovu motorku.
K jazde v terene sa neviem vyjadrit, neoslovuje ma to. Len model NC750X DCT je na to uplne nevhodny, lebo ta prevodovka je na "rane".
Test je slabucky.
Opravdu má zadní centrál jen štelování předpětí? V manuálu i testech na jiných webech tam ty šroubky na odskok i kompresi našli
Pochopil někdo, jak se řadí v manuálním módu "nahoru" ? já tam vidím akorát to tlačítko s mínusem, tedy pro řazení "dolů"...
No nemají to konstruktéři cest endur vůbec jednoduchý.pro jednoho to je málo hard core do terénu pro druhyho slabota na maximálku po dalnici.
Tak Zelinář bude mít radost 0:01 1.1.2016, jak řekla tak udělala
Proč se odstavce jmenovaly dojmy na asfaltu a v terénu,by mně fakt zajímalo.
Nemůžu si pomoct,ale já čekal něco více subjektivního,nějaké pocity z jízdy,z motoru,z podvozku,z brzd,případně nějaké porovnání s přímými konkurenty...,tohle byl jen technický popis kde co je...
Škoda.
Čím víc sleduju novinky na trhu s motocykly, tím víc se utvrzuju v tom, že moje další motorka bude minimálně 15 - 20 let stará... Proč? Protože v té době ještě dělali výrobci motorek stroje, které nebyly tak nechutně přecpané elektronikou, asisistenty a bůh ví čím vším ještě. Už tomu chybí jen asistent pro rozjezd do kopce a dojem že to je pro ,,lamy" a ,,pravé blondýnky" je dokonán.
Za mě - takhle ne...
Na motorce se má jezdit, ne se nechat vozit! To už můžete jet zrovna MHD, nebo se Student Agency...