husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
acALIEN (-4) napsal 18.02.2010 v 16:27

Alex_de_Large v autech ne...jinak souhlas...taky se musim smat, tem co tu brecej :D

GarageCafe (0) napsal 18.02.2010 v 16:17

Naštěstí nic novátorského a mimo ortodoxní plastikovou většinu nedělali. Že někdo pojmenuje moroku Cafe Racer aby se dobře prodávala, nic neznamená. Voxan asi nikoho mrzet nebude. Buel byl jinde.

MartinJAWATS (0) napsal 18.02.2010 v 16:12

Kdo dnes koupi nektereho ze zbylych Voxanu - ten neprohloupi .
Jakozto zanikla znacka , tak jeji dosud vyrobene kusy vyleti s cenou , ve velice kratkem case , velmi nahoru .
Me nadchnul "Charade Racing"

SuperSic58 (1308) napsal 18.02.2010 v 16:08

Mě fakt dostává, jak tu všichni haněj japonce a přitom je všichni kupujou. Ta hrstička italů, němců či ostrovanů, to je jak plivanec v japonskym moři... A proč? Protože japonci sou prostě nejlepší, jak v motorkách tk v autech a elektronice a nikdo z vás s tim nic nenadělá, je to prostě tak

Horten (6) napsal 18.02.2010 v 15:28

Velká škoda, dost dlouho jsem o Voxanu uvažoval, teď mě mrzí, že jsem do něj nešel. Ale ty nejzajímavější značky se vždycky musí potácet těsně před krachem a prodávat málo motorek, jinak by už nebylo zajímavé na nich jezdit I když asi bych u pumpy raději koukal na deset Voxanů naž na deset Hond...

dasik (10) napsal 18.02.2010 v 15:02

no jestli to není spíš tím, že na jednu schopnou rejži musejí prodat 50 skůtrů

Speedak (0) napsal 18.02.2010 v 15:01

Hezké motorky, škoda

acALIEN (-4) napsal 18.02.2010 v 14:17

zverzak jestli ono to neni o tom, ze ta ,,ryze" jak rikas, je proste lepsi...

SensationBlaack (-18) napsal 18.02.2010 v 14:11

Voxan 1000 Café Racer vapada hrozne ten cumak... jinak Voxan delal pekny motky, skoda...

starej-Lupo (-2) napsal 18.02.2010 v 13:53

zverzak- když ony ty rýže mají v poměru k ceně většinou dobrý jízdní vlastnosti, silnej motor, jsou spolehlivý a nejsou ani tak nudný, jak se s oblibou traduje v diskusích, jako je třeba tahle... Např. loňská R1.

matrixbiker (457) napsal 18.02.2010 v 13:42

Škoda každé značky, ale voxan mi nic neříkal vždycky.

zverzak (0) napsal 18.02.2010 v 13:14

Necital som diskusiu velmi a mozno sa opakujem, ale ak budeme kupovat v takych mnozstvach "ryzu"tak to nebude posledna Europska znacka co padne

DMC.motobiker (-23) napsal 18.02.2010 v 13:10

Škoda další vzácné značky , velká škoda přeškoda...
Odráží se v tom mentalita naší populace , ale tady se nedá na nikoho zlobit, motorky jsou prostě jen pro úzkou skupinu lidí, a většina z těch lidí sáhne po tom, o čem říkali chlapi v hospodě že je to dobrá mašina , takže pro takovéhle netradiční stroje tu pak nezbývá už moc místa... Koupil bych si ten stroj , kdybych na to měl, bohužel nemůžu mít všechno... Je to moc velká škoda...

jirik83 (3) napsal 18.02.2010 v 13:08

tohle je hodně smutné...

Italofil (41) napsal 18.02.2010 v 13:05

Georgik : vyslovil jsem názor, každý si to přebere podle svého a neříkej mi dědku, já ti také neříkám cucáku!

BadRX (84) napsal 18.02.2010 v 12:44

teda u nekterych nazoru se mi hned vybavi ksiltovka a golf ftedeicku...

devastator (-4) napsal 18.02.2010 v 12:36

jo tenhle rok se lame chleba přežije ten kdo má dobře zmáklou strategi a né postavenej kšeft na 6modelech a malo seriovku .tak je mrtvej..

Jedi (0) napsal 18.02.2010 v 12:34

Dle mě by to lidi kupovali, kdyby to stálo polovic, jako japonská rejže nebo některý italky.

kdyby do toho nacpali japonský nebo italský motory a udělali design.. a dali za polovic, tak by to bylo prodejný.

Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.

Georgik (76) napsal 18.02.2010 v 12:29

Kanáre, Ty asi budeš myslivna: Voxan, to nejsou ČD, takže si manažeři rozdělovali jen to, co vydělali!!!
Jinak je obecně škoda, když končí tyhle kusovky, ale byť se to hodně lidem může líbit, málokdo si to koupí.

acALIEN (-4) napsal 18.02.2010 v 12:24

Taak a tady to mate, obdivovatele super zvlastnich stroju s ,,koulema" jak vy s chuti rikate... radoby charakterni kousky, ktre by kazdy tady (alespon podle toho co se vzdycky u tech moto nesmyslu pise) hned koupil a bla bla bla... nekoupil... to je ten problem. Tak Voxanu preji stastnou cestu na konec tunelu, kde snad najde svetlo...a zacne vyrabet hracky... . O jednoho zivotaneschopneho vyrobce mene , to jen v automobilismu se porad drzi autoZombie, jako treba Saab...

kodlisko (1) napsal 18.02.2010 v 12:20

Škoda její cafe racery se mi moc líbili

Pastell (112) napsal 18.02.2010 v 11:21

Velice smutné vidlě jsem jednoho na sraze a to byla nadherna srojovna.

Italofil (41) napsal 18.02.2010 v 11:20

Motorky měli pěkný, bohužel vývoj něco stojí, odbyt tak velký nebyl a manageři si z výplat krajíc neodkrojí, to je holt tržní kapitalismus

kokonhead (28) napsal 18.02.2010 v 11:16

black magic , von to zas někdo vobnoví..pak to krachne a tak pořád dokola..nakonec zelený motorky zakážou úplně a budem v p.ci

drrath (0) napsal 18.02.2010 v 11:02

wíťa: byls rychlejší
Deset let je naopak moc dlouho na to co Voxan dokázal, divím se, že vydržel tak dlouho. Kdyby aspoň měnili výkon motoru pro jednotlivé modely (změna palivových map je primitivní). Takhle měli v podstatě jen jednu motorku, na které měnili plasty. Dost mi to připomíná Jawu...

drrath (0) napsal 18.02.2010 v 10:57

lamda: Voxan není Bimota, to přirovnání k Ferrari dost kulhá

Wíťa (2) napsal 18.02.2010 v 10:56

to lamda: firmu Voxan bych s Ferrari asi moc nesrovnával, je to úplně něco jiného
to Voldemort: ono se za 10 let bohužel nedá stihnout všechno a dostat zastoupení do různých zemí. Vývoj stojí velké peníze a je s tím spojeno plno dalších věcí, které jsou důležitější než mít obchod v sousedním státě. Co se táče toho, že ej to hnusný je každýho názor. Je to prostě něco jiného

lamda (0) napsal 18.02.2010 v 10:38

Tak Voxan mě mrzí víc než Buell. Krásný motorky.
O kolik lidí si to koupí? O tom to snad není. Kolik lidí si koupí Ferrari? A nelíbí se snad ty auto někomu?

drrath (0) napsal 18.02.2010 v 10:32

A co by jako chtěli? Relativně slabý motor, ale zato jediný pro všechny modely, příliš vysoká cena, žádná dealerská a servisní síť a hnusný, chce se říct až amatérský design (což je taky relativní, uznávám že se to někomu líbit může). Pak ať se nikdo nediví, že se to neprodává a fabrika jde do kopru. Život je holt boj a Voxan neměl na přežití, tak zkrachoval, to je celý.

Wenca24 (76) napsal 18.02.2010 v 10:15

Co uz...Holt pokus jim nevysel a 10 let to lepili az to nezalepili...to se holt stava...




TOPlist