Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je to jednoduchý,stará konstrukce a design, nové komponenty a obchodní politika. Líbí se mi to. Nemít garáž ze sklepa, ale normální s velkejma dveřma, jdu do něj. Zvlášť exkluzívní je podle reklamy použití v létě s řidičákem na prdeli, jen místo integrálky bych si dzal malou kokosku.
Op-zajimave fotky v profilu, ale neda mi to, neni teda pak na takove jezdeni lepsi 4kolka, nahon na 4, dost mista na zavazadla, cestovni rychlost cca stejna a sirka v provozu taky a kdyz vezmu cenu 300.000 za vybaveny Ural, tak mam kolku taky
Nedá mě to a musím reagovat na p.tojejedno.Váš názor Vám neberu,ale Urala Tourista mám přes dva roky a s kvalitou mám úplně jiné zkušenosti.Je to celoroční motorka a nevím,která jiná by snesla takové zacházení.Motorek jsem měl a má dodnes několik /viz můj profil/.K Uralu jsem se dostal po letech a dnes vím,že to je motorka nafurt.Američani,Australané,Němci,Britové a jiní nejsou asi normální,že to kupují - takže fabrika nekrachuje.
p.tojejedno> o Uralech víš kulový a článek jsi ani nečetl že jo ?
Uralu přeju minimálně další zedmdesátku, je to jedna z mála fabrik co stále vyrábí klasický poctivý mašiny. Klasická konstrukce, moderní komponenty Ty mašiny maj šmrnc
je to neskutečn, že i po tolika letech nedošlo k podstatné modernizaci stroje. cena velmi vysoká kvalita velmi nízká...
vůbec netuším jqak je možné, že fabrika již dávno nezkrachovala..
Je to jednoduchý,stará konstrukce a design, nové komponenty a obchodní politika. Líbí se mi to. Nemít garáž ze sklepa, ale normální s velkejma dveřma, jdu do něj. Zvlášť exkluzívní je podle reklamy použití v létě s řidičákem na prdeli, jen místo integrálky bych si dzal malou kokosku.
ten řidičák přilepenej na prdeli je luxusní
Op-zajimave fotky v profilu, ale neda mi to, neni teda pak na takove jezdeni lepsi 4kolka, nahon na 4, dost mista na zavazadla, cestovni rychlost cca stejna a sirka v provozu taky a kdyz vezmu cenu 300.000 za vybaveny Ural, tak mam kolku taky
Parádní článek, parádní mašiny A dostalo mě, že ten chopper Vlk má obutý Mitasky
Nedá mě to a musím reagovat na p.tojejedno.Váš názor Vám neberu,ale Urala Tourista mám přes dva roky a s kvalitou mám úplně jiné zkušenosti.Je to celoroční motorka a nevím,která jiná by snesla takové zacházení.Motorek jsem měl a má dodnes několik /viz můj profil/.K Uralu jsem se dostal po letech a dnes vím,že to je motorka nafurt.Američani,Australané,Němci,Britové a jiní nejsou asi normální,že to kupují - takže fabrika nekrachuje.
p.tojejedno> o Uralech víš kulový a článek jsi ani nečetl že jo ?
Uralu přeju minimálně další zedmdesátku, je to jedna z mála fabrik co stále vyrábí klasický poctivý mašiny. Klasická konstrukce, moderní komponenty Ty mašiny maj šmrnc
asi jen pro nadčence
je to neskutečn, že i po tolika letech nedošlo k podstatné modernizaci stroje. cena velmi vysoká kvalita velmi nízká...
vůbec netuším jqak je možné, že fabrika již dávno nezkrachovala..
To je bomba Chtěl bych