Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
K motorce:Připomíná mi to "steam punk".Není to vyloženě moje krevní skupina ale jsem rád za takové stroje které výrazným způsobem zpestřují trh.Myslím že pro nenáročného uživatele proč ne.
Ke komentářům:Rád si počtu názory jiných a u některých mě jejich příspěvky dostávají.Třeba pro HonzuHusa je zbytečný pokrok i vodní chlazení ,zřejmě by se rád vrátil do doby stařičkých několikakoňových strojů s magnetkou a spádovým karburátorem.Nemusím nějaké asistenty a automatickou převodovkou,a dost věcí beru jako přirozenou a žádoucí evoluci.Další kdo mě pobavil je lenkochal.Píšeš pár tisíc přidat?Vždyť v Indii je cena 65 tisíc,do 200 je to fakt daleko.
Ach jo, to je zas kecov, jaky je to levny, fajn, bych si to koupil atd...samozrejme s karburatom inde ako v rozvojovych krajinac h nepredajne, a ak by to mali dovazat sem, tak stupne kvoli novej elektronike, vyfuku, abs, cla, naklady na prepravu atd, rapidne cena. O kvalite/nekvalite nehovorim.
Kolko sa u nas predava normalnych enfieldov ? skoro nic. Alebo ine jednoduche moto, ako SR400 ? Tiez skoro nic.
A ten kto stale narieka, ako je v EU vsetko drahe. Mozete ist byvat do azie. Sice budete zarabat tak 5x menej, ale budete si moc kupit enfielda za 65tis Kc
Místo centrálu bych raději klasické dva tlumiče (i za cenu menších zdvihů), nakopávačka už by taky nevadila, OHC rozvod bych také oželel. Celkově bych raději něco více podobného scrambleru. Ale i tak palec nahoru
Do EU a USA sa ta motorka podla mna nikdy nedostane, nejake ABS by tam este dajme tomu dajako pribasltlili, ale emisie by stali dalsi vyvoj a hlavne kompromisy, ktore by vyskedok predrazili natolko, ze by si kazdy rozumny Europan radsej par tisic pridal a kupil trebars XT 660 Z, ktora sa da nova zohnat aj pod 200K a Himalajca na hlavu pobije uplne v kazdom ohlade. Exportny potencial Himalajca je ked uz, tak niekde uplne inde,... v Azii, Afrike a Juznej Amerike.
No su uz lepsie, modernejsie, vykonnejsie a dam za to svoje posledne gate ze aj spolahlivejsie jednovalcove lahke endurka. Ale na taky trip po Indii s tym ze si to tam prenajmem alebo kupim a hned strelim to nie je zle na to co tam maju za haraburdy na vyber.
Pekna masina, tim, ze v Royal Enfield "zaspali" vyvoj, jim ted prijde na trhu velice k duhu. Krasne stroje, skoda, ze tu mame EURO hloupe normy... Za par let Enfield bude velmi prodavana znacka.
Nemůžu si pomoci,líbí se mi,sice je pár drobností ke zlepšení a k jeho hmotnosti by to chtělo větší motor,ale jinak je to strojek jaký mi tu chybí. Ještě otázka jaká bude cenovka u nás..
je to takovej "rat bike" , ale rozhodně vyčnívá. Co je teda otřesný je ten olejovej chladič na boku. Vypadá, že upadne i pod náporem větru, natož po pádu.
Podobných motorek tu před nějakými dvaceti lety jezdily mraky. Jenže následný "vývoj" jim přivodil smrt: emise, vodní chlazení, podivné tvary, snaha o šetření maskovaná novými elektronickými nesmysly, ztráta vlastností pro skutečný terén, atd. Není divu, na rozdíl od Indů žijeme v blahobytu, máme čím dál lepší silnice, jsme čím dál víc pohodlní a rozmazlení... Podle toho taky vypadá sortiment motorek, co se tu prodává.
Nového Himalájce vítám s radostí nostalgika, kterému se po starých dobrých a jednoduchých endurech stýskalo. Jsem rád, že je na světě. Možná to bude chtít rok, dva počkat, než se vychytají nějaké ty mouchy, které by mohly novinku posrat, to ale nevadí. Royal Enfield má ve zvyku držet osvědčené stroje ve výrobě, i přes půl století.
Enduro "znamka punku".. jeste tu naslapovacku meli nechat. Je jasne ze to bude na dalnici pomale spatne vlastnosti v serpentynach.(ty slabe predni vidle na enduro je fakt ulet) Nicmene verim ze je to vhodnesi a spolehlivejsi na prave advanture mimo civilizaci, nez ty dnesni "SUV dalnicni krosky" s loukotovymi 17cky koly (Vstorm,versys...)
K motorce:Připomíná mi to "steam punk".Není to vyloženě moje krevní skupina ale jsem rád za takové stroje které výrazným způsobem zpestřují trh.Myslím že pro nenáročného uživatele proč ne.
Ke komentářům:Rád si počtu názory jiných a u některých mě jejich příspěvky dostávají.Třeba pro HonzuHusa je zbytečný pokrok i vodní chlazení ,zřejmě by se rád vrátil do doby stařičkých několikakoňových strojů s magnetkou a spádovým karburátorem.Nemusím nějaké asistenty a automatickou převodovkou,a dost věcí beru jako přirozenou a žádoucí evoluci.Další kdo mě pobavil je lenkochal.Píšeš pár tisíc přidat?Vždyť v Indii je cena 65 tisíc,do 200 je to fakt daleko.
Ach jo, to je zas kecov, jaky je to levny, fajn, bych si to koupil atd...samozrejme s karburatom inde ako v rozvojovych krajinac h nepredajne, a ak by to mali dovazat sem, tak stupne kvoli novej elektronike, vyfuku, abs, cla, naklady na prepravu atd, rapidne cena. O kvalite/nekvalite nehovorim.
Kolko sa u nas predava normalnych enfieldov ? skoro nic. Alebo ine jednoduche moto, ako SR400 ? Tiez skoro nic.
A ten kto stale narieka, ako je v EU vsetko drahe. Mozete ist byvat do azie. Sice budete zarabat tak 5x menej, ale budete si moc kupit enfielda za 65tis Kc
Ten chladič oleje na straně bude hodně nebezpečnej
Místo centrálu bych raději klasické dva tlumiče (i za cenu menších zdvihů), nakopávačka už by taky nevadila, OHC rozvod bych také oželel. Celkově bych raději něco více podobného scrambleru. Ale i tak palec nahoru
Do EU a USA sa ta motorka podla mna nikdy nedostane, nejake ABS by tam este dajme tomu dajako pribasltlili, ale emisie by stali dalsi vyvoj a hlavne kompromisy, ktore by vyskedok predrazili natolko, ze by si kazdy rozumny Europan radsej par tisic pridal a kupil trebars XT 660 Z, ktora sa da nova zohnat aj pod 200K a Himalajca na hlavu pobije uplne v kazdom ohlade. Exportny potencial Himalajca je ked uz, tak niekde uplne inde,... v Azii, Afrike a Juznej Amerike.
Ševče, drž se svého kopyta.
Ale jinak dobrý polotovar pro pokračování Šíleného Maxe
No su uz lepsie, modernejsie, vykonnejsie a dam za to svoje posledne gate ze aj spolahlivejsie jednovalcove lahke endurka. Ale na taky trip po Indii s tym ze si to tam prenajmem alebo kupim a hned strelim to nie je zle na to co tam maju za haraburdy na vyber.
Pekna masina, tim, ze v Royal Enfield "zaspali" vyvoj, jim ted prijde na trhu velice k duhu. Krasne stroje, skoda, ze tu mame EURO hloupe normy... Za par let Enfield bude velmi prodavana znacka.
je to tak hnusné, až sa mi to páči. Dám
Moc se mi líbí.
Hned bych se na ní chtěl projet někde po horských cestách.
Nemůžu si pomoci,líbí se mi,sice je pár drobností ke zlepšení a k jeho hmotnosti by to chtělo větší motor,ale jinak je to strojek jaký mi tu chybí. Ještě otázka jaká bude cenovka u nás..
dost mi to připomíná enduro, který jsem si kdysi postavil z Jawy 639...
Nádhera,lepší než ty nový mrdky s elektronikou kdoví kde.
pár kousků by se tu mohlo dostat
Pekna dvakrat neni, ale rozhodne je zajimava
Pěkná a ještě tam má pěkný zobák.
Technika stará 60 let.
S tím chtějí udělat díru do světa?
Jedině v Indii. Tam jsou výkon, emise i kvalita jedno.
A Géeso je v pr...
je to takovej "rat bike" , ale rozhodně vyčnívá. Co je teda otřesný je ten olejovej chladič na boku. Vypadá, že upadne i pod náporem větru, natož po pádu.
HonzaHus> že máme čim dál lepší silnice? Zajeď si do středočeskýho kraje, tady jsou silnice horší jak za bolševika...
Hmmm... Tak to jsem zvědav, jestli ho tu v Dillí někde najdu... O víkendu vyrazím na Auto Expo a objedu dealery...
Za 65 tis by to byla soudná cena. Ale českej mamonář by to vyhnal na 150, takže neprodejný..
Podobných motorek tu před nějakými dvaceti lety jezdily mraky. Jenže následný "vývoj" jim přivodil smrt: emise, vodní chlazení, podivné tvary, snaha o šetření maskovaná novými elektronickými nesmysly, ztráta vlastností pro skutečný terén, atd. Není divu, na rozdíl od Indů žijeme v blahobytu, máme čím dál lepší silnice, jsme čím dál víc pohodlní a rozmazlení... Podle toho taky vypadá sortiment motorek, co se tu prodává.
Nového Himalájce vítám s radostí nostalgika, kterému se po starých dobrých a jednoduchých endurech stýskalo. Jsem rád, že je na světě. Možná to bude chtít rok, dva počkat, než se vychytají nějaké ty mouchy, které by mohly novinku posrat, to ale nevadí. Royal Enfield má ve zvyku držet osvědčené stroje ve výrobě, i přes půl století.
Enduro "znamka punku".. jeste tu naslapovacku meli nechat. Je jasne ze to bude na dalnici pomale spatne vlastnosti v serpentynach.(ty slabe predni vidle na enduro je fakt ulet) Nicmene verim ze je to vhodnesi a spolehlivejsi na prave advanture mimo civilizaci, nez ty dnesni "SUV dalnicni krosky" s loukotovymi 17cky koly (Vstorm,versys...)
No nevim no...
No určitě hezčí než ta nová Jawa
video pekne, moto...no zalezi na kvalite a finalni cene. ale pro vylet do Ladakhhu to bude asi lepsi volba nez klasicky RE...
Bydlet v Indii tak je to jasná volba. Pěkná motorka.
Jakýsi paskvil
Má to kompas ,paráda :D. Mohlo to mít aspoň nějakou menší kapotáž.
ten predni "dvojity" blatnik je fakt divny