yamaha_demo_tour




Francie zavádí povinné rukavice a chránič páteře

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
HiddenSnake (27) napsal 30.03.2015 v 22:46

suzafon ... coz je samozrejme blbost ... lecba rakoviny plic je radove drazsi nez kolik odvedes na danich.

suzafon (11) napsal 30.03.2015 v 22:21

pro Olha: Příteli, na nezodpovědné kuřáky neplatíš vůbec nic. Nezodpovědní kuřáci platí do státního rozpočtu tolik, že mají léčbu rakoviny předplacenou na dlóouhá léta. Takže , možná platíš na ty Romáky, budiž. Ale na kuřáky ani náhodou. To jen tak, abys byl "v obraze". Mír.

suzafon (11) napsal 30.03.2015 v 22:16+2

pro Keano: To jestli jsi od nich, neber , prosím, vážně. Nicméně ten odkaz, kterým argumentuješ, to je příšerná demagogie. Náklady policie? Policie je nákladná pořád stejně, i v případě, že se nestane žádná nehoda. Snad jen "ušlý zisk státu" , neboli částka, o kterou by tě stát oholil, kdyby ses nezabil. Ale to už mi připadá, že nás považují za hospodářská zvířata s předpokládanou výtěžností.

Asak (7) napsal 30.03.2015 v 22:01+2

Když vám nařídim, aby ste si koupili rukavice a páteřáky, a budu stát, tak když bude páteřák průměrně za litr, a rukavice taky, tak máme dph 2x 210Kč od každýho motorkáře. A to se hodí ne? Líbí se mi, jak maj spočítáno, kolik stojí jeden mrtvej na silnici, ale nikde jsem nikdy neviděl, kolik stojí jedna nepřizpůsobivá smažka, s invalidním důchodem, jejích pět dětí a jejich nájem a sanitka 2x týdně, co k nim jezdí... A léčba aaaaaa atd Tyhle zprávy úmyslně odváděj pozornost od reality

DAV1D (5) napsal 30.03.2015 v 21:48+1

Proti

Miiza (0) napsal 30.03.2015 v 21:32

Když neohrozím nikoho jiného, tak je snad moje věc, co si obleču. Je to moje svobodná volba a moje riziko. Tohle je taková socialistická zakazovací metoda v rámci páchání dobra. Já se mám rád, a tak si beru páteřák automaticky, ale fackovala by mě hanba, kdybych to jinému přikazoval...

RoHor (8) napsal 30.03.2015 v 21:15

Nesouhlasím, je to věc každého jak sebe chrání. A nařizovat coo si mám koupit?

Hyml (3) napsal 30.03.2015 v 21:10+3

Já vozím páteřák a rukavice už dávno protože se mám rád a nikdo mi to nemusel nařizovat.

neznamyScooterD (1099) napsal 30.03.2015 v 21:02

na tom je asi nejvtipnější že by ve F mělo od příštího roku padnout to jejich škrecní moto na 78kw. Takže se to možná trochu snažej zachránit timhle nesmyslem, každopádně ten alkoholtester je povinnej už snad rok a za posledních 5 kontrol ho po mě nikdo nechtěl... Ikdyž je pro mě možná pochopitelnější než tohle...

olha (4) napsal 30.03.2015 v 20:19+1

Korytnačka: Možná jsem nezodpovědný motorkář, ale každý z nás platí něco. Já z daní taky platím nezodpovědný kuřáky, ktarý se musí léčit s plícema, rakovinou atd. Nebo romáky co nedělají, naflákají si 5 dětí, tak co se tady budeme bavit o penězích.

Keano (76) napsal 30.03.2015 v 20:18

Na co narážíš?

KubaNěco (0) napsal 30.03.2015 v 20:16

Přečti si prosím ještě jednou, co jsem psal.

Keano (76) napsal 30.03.2015 v 20:13

to KubaNěco: Já těmito čísly reagoval na příspěvek: Je to mé zdraví, nikomu do toho nic není. Částky za škody mimo zdraví jsem vůbec neřešil, to jsem tam jen zkopíroval, aby to bylo v celku, nemám rád vytržené hodnoty z ničeho. A osobně si myslím, že páteřák může některým trvalým následkům předejít.

Tak za tupce mě klidně považuj, to mě zas tak netrápí :D
njn, těmto číslů spousta z nás věřit nemusí, ale já si je těžko sám se svým vzděláním budu ověřovat, tudíž je jako bernou minci beru. Těžko si budem všechny informace z výzkumů spec. orgánů ověřovat.

KubaNěco (0) napsal 30.03.2015 v 20:04

Děkuji za odkaz. Stačí se podívat na první diagram. Ztráty za výjezd policejních složek, náhrady za vzniklé škody... rukavice/páteřák nic z toho nezachrání.

Čmelákem přes prsty jsem nedostal, ale v kilu sem dostal přes pastelky v kraťasech od protijednoucího kamionu vezoucího štěrk(měnil jsem rozvoďák, projel jsem to). I přes zranění se dá zabrzdit. Nějak zabrzdíš bez nohy, ruky, ale bez hlavy ne. Proto zastávám přilbu. Samozřejmě, když dostaneš menhýrem, tak spadneš z motorky jakkoliv oblečený.

Abych ti odpověděl, nesouhlasím s tím, že je smysluplné vycházet z avizovaných čísel. To ale neznamená, že bych tě považoval za tupce. Pokud někdo jezdí pravidelně v kraťasech, je dobře, že vyřadí své DNA z genofondu

MFabi (1) napsal 30.03.2015 v 19:55

Po tom co je součástí povinné výbavy aut i alkoholtester mě ve FR asi jen tak něco nepřekvapí. Já bych spíš jako uzákonil kurzy bezpečné jízdy ála BNM, jakou součást získání řidičáku.

splasenytrubky (117) napsal 30.03.2015 v 19:49+1

Ten výpočet ztráty na osobu má jednoduchou (a úchylnou) podstatu. Když se zabijete, tak stát musí oželet těch cca 19,5 mega, které by z vás jinak sedřel, kdybyste za x let umřeli normálně.
No, u některých jedinců by možná ještě ušetřil.

strakon (542) napsal 30.03.2015 v 19:41+2

A trenky máme mít modrý, nebo zelený?

Keano (76) napsal 30.03.2015 v 19:38

Tady je odkaz, ze kterého jsem čerpal:

//www.czrso.cz/clanky/vyse-ztrat-z-dopravni-nehodovosti-na-pozemnich-komunikacich-za-rok-2013/

Keano (76) napsal 30.03.2015 v 19:38

to Suzafon: Ne, ty čísla a ani argumety si nevymýšlím A od nich také nejsem, jsem spíš přes techniku :)

to KubaNěco: Nene, pojišťovnu to stát všech těch 19M nebude. Jestli způsobíš nehodu v rukavicích, nebo bez nich je jedno. Já narážel na zdraví/ život. To ti páteřák ovlivní, hmotné škody ne. Výpočet Ti bohužel neuvedu, není to ani zdaleka můj obor. A s tím čmelákem, chytit do ruky ve 130 km/h čmeláka, tak už taky ohrožuješ okolí. Pateřák se čmeldou taky nejspíš nesouvisí :D

S čím přesně se mnou nesouhlasíš?

mongol_ (128) napsal 30.03.2015 v 19:29

nic nekupuju ani neprodávám, když je vedro, jezdim bez helmy v tričku a trenkách, jak sem se to naučil kdysi v chorvatsku

Korytnacka (1) napsal 30.03.2015 v 19:12

Rovnako mnohí remcali pred 45 rokmi na prilby... Mnohí píšu ... moja vec... "jazdím v kraťasoch a sandáloch" ! Ale myslím len dovtedy je to jeho vec, kým aj z mojich daní neplatím liečenie... tohoto ľahkomyselného motorkára... . Mne - a nielen mne - vôbec nevadí jazdiť v komplet oblečení aj s ochranným límcom... dá sa aj na ten zvyknúť... (síce nejazdím pomaly, najmä v zákrutách... ) a to som naposledy na motorke spadol na Pezinskej Babe v roku 1989, ešte na MZ... Som zatiaľ zdravý, bez zranení a za týždeň mám 62...

FousaCZ (1) napsal 30.03.2015 v 19:06+1

@KubaNěco: Těch 19 mega bude nejspíš cifra, kterou z tebe stát nevytáhne (na daních), když budeš prdět do hlíny...

p.a.t.r.i.k.7 (240) napsal 30.03.2015 v 19:04

KubaNěco: jako trochu to možná smysl má,co píše...náklady při té nehodě jsou jedna věc..ale pak máš trvalé následky..nebo smrt a to jsou další náklady o které stát přijde..protože když umřeš...nevyděláš státu ani korunu..ale i tak mi to přijdou vysoké částky

olha (4) napsal 30.03.2015 v 18:56+1

Jedu si klidně v kraťasích a džísce . Každýho věc.

IvanDvoutakťák (5099) napsal 30.03.2015 v 18:54+2

Už aby ten páteřák byl povinný, stejně jako přilba ! !
"Nutil" jsem ho zákazníkům, kupujícím přilby, už na začátku
90.let, když jsem (10let) pracoval v bikeshopu / servisu .
Ruce ať si suveréni klidně "zruší" - však jim pak někdo zuby
vyčistí a zadek utře ... Na pojízdnou židli ale člověka může
dostat i kámen v trávě, kam "naberaním" zády při nevinné
rychlosti třeba jen blbejch 30 km/hod , a trefím ho obratlem .
Ten totiž není ocelový ...

KubaNěco (0) napsal 30.03.2015 v 18:35

Keano, i když s tebou v zásadě nesouhlasím, nepleť si to s vyvoláváním hádky. Moc mne zaujal ten výpočet nákladů. Můžeš mi třeba do PM rozvést, jak k němu došlo? Pokud to tipuji správně, někdo vzal pytel s mrtvolami za rok xxxx, sečetl celkové náklady na ...opravy, ... co dál? Následně udělal průměr?

Uvědomuješ si prosím, že když s rukavicema nabourám kamion vezoucí Veyrony, budou ty náklady stejné? Zdravotnictví ušetřím 30 bodů(x1,33Kč za bod třeba), tedy nějakou pajcku za recept na odřeniny a náklady na nehodu odečtu od středních zranění, přesunu k lehkým zraněním(naražená kostrč například)? Můžeš to prosím rozvést? Fakt stojím pojišťovnu 20mega když umřu? Zabalit do pytle, odvézt pohřebákem, proč tolik? Někoho srazím a platím mu léčení? Ok, ale to můj páteřák nevylepší.

Já samozřejmě páteřák, kokos, ... mám.

Doplním k přilbám, dostat ve 130ti čmelákem do oka, to už ohrožuje i okolí a v tomto směru plně souhlasím s povinností.

Uwe_Filter (-8) napsal 30.03.2015 v 18:11+2

a neni to malo? co takhle zakon, ze by francouzi mohli jezdit jen na fracouzkych motorkach

maestro (88) napsal 30.03.2015 v 18:07+1

A za chvíli ani nebudem šukat bez gumy.
Když se v létě přistrukuju po městě na skútru 50 ccm v kokosovi a kraťasech, tak se mi rukavice a páteřák budou vyloženě hodit.

suzafon (11) napsal 30.03.2015 v 18:00

to Keano: Člověčě, nejsi "od nich"? Ty tvoje argumenty mi přijdou dost nepravděpodobný. Na jednu usmrcenou osobu 19mil.? Asi smluvní cena těch černejch pytlů. A dopady na státní rozpočet, jo?

Petak76 (4) napsal 30.03.2015 v 17:39+1

Keano: statistika je jedna věc a svoboda druhá. Jezdim taky s bezpečnostními prvky, ale tohle podle mne opravdu EU-francie přehání.
Za chvíli budeš muset jezdit na motorce ve skafandru a jenom na Měsíci, protože na Zemi je moc vysoká gravitace..:))))).
Je to všechno jenom byznys(pojišťoven, lobbistů...atd) , jak tu už bylo několikrát řečeno.




TOPlist