Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kawa útočí. Móóc pěkné. Možná se zase ke Kawě vrátím. Na současný dizajn dost dobré, např. proti zrůdnosti zvané MT10.
Sic58 - úbytek výkonu je úlitba EURO4. A ty brzdy na cestě budou úplně v poho. A na okruh ta motka není jistě plánovaná. Holt něco za něco. Na okruh bych doporučil ZX-10RR. To bude určitě masox.
Kawa útočí. Móóc pěkné. Možná se zase ke Kawě vrátím. Na současný dizajn dost dobré, např. proti zrůdnosti zvané MT10.
Sic58 - úbytek výkonu je úlitba EURO4. A ty brzdy na cestě budou úplně v poho. A na okruh ta motka není jistě plánovaná. Holt něco za něco. Na okruh bych doporučil ZX-10RR. To bude určitě masox.
šestka je suprová, devítka taky... držím kawě palce
Z900 je k sežrání, líbí se mi ještě víc než Z800. Fakt super!
900 si rozhodně zaslouží radiální třmeny. A proč má ta 650 úbytek výkonu oproti ER6?? Nová technologie? MT07 stále nejlepší..
Co ty přední brzdy na Z 900? To vypadá dost rozpočtově.
Ta 900 vypada na první pohled jako Vetrelec, ze Ripleyova ?
Co sestkovej Versys, prezije?
To bude asi zeleny economer ala trabant
Z je peknej.
Mně se líbí obě, ale kontrolka eko-jízdy? Svět se v prdel obrací...
Zed 900 krasavec
Vezmu to ve zkratce Z900
Ninja 650 +