Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jako mnoho cruiserů se mi líbí i tento.
Na naše rozbité silnice mi ale ten posez přijde masochistický. Nízký zdvih zadních tlumičů + nemožnost přenést váhu do stupaček je přece vražedná kombinace.
Ale když má člověk zdravou páteř,tak proč ne ?
Myslim ze by se mela Honda naucit od Kawy, jak se dela low-budget cruiser. Protoze ty hnusy co Honda posila do sveta jsou k zbliti. Kawa to zvlada mnohem lepe. Ne ze by to byla vykladni skrin techniky a designu, ale rozhodne tahle motorka nikoho neurazi
BadRX. Vulcan EN500 Byl taky radovy dvouval.Toto je primy nastupce.Eliminator byl radovy ctyrval...600 a 900.Poze. 125 byl jednoval a pouze 250 dvouval...
No řetěz byl zvolen nejspíše z důvodu zachování nízké váhy a ceny. Řemen by motocykl prodražil jelikož Kawa ho myslím nema na žádné své moto a musela by ho nakupovat. Moto se mi zdá hezké, ale co mu neodpustim jsou zrcatka! Podobná se dávala na klasické motorky v 80letech. Prostě az příliš velký duraz na nízkou cenu.
Už si na ten nový trend v designu cruiserů zažínám zvykat. Nic moc lesklého, hodně matového lakování, hodně plastů. Řadový vodník mi už taky nevadí, ale proč řetěz? Chápu, vzali to celé z jiných motorek, ale až si tam někdo dá brašny tak se mu super poleze každou chvíli čistit a mazat.
Humus. Riadny humus.
vypadá to jako ta nová ludra od yamahy. za mě nic moc
Jako mnoho cruiserů se mi líbí i tento.
Na naše rozbité silnice mi ale ten posez přijde masochistický. Nízký zdvih zadních tlumičů + nemožnost přenést váhu do stupaček je přece vražedná kombinace.
Ale když má člověk zdravou páteř,tak proč ne ?
Tak a teď ještě s tím motorem udělat enduro
Jinak musím říct, že Kawa se snaží
Raub
Kawa remeň má a už dlho - VN 1700, VN 900
Mě osobně se líbí, ale zabili to digitálním budíkem...debilní digitální doba
Myslim ze by se mela Honda naucit od Kawy, jak se dela low-budget cruiser. Protoze ty hnusy co Honda posila do sveta jsou k zbliti. Kawa to zvlada mnohem lepe. Ne ze by to byla vykladni skrin techniky a designu, ale rozhodne tahle motorka nikoho neurazi
Je to o cene...Me se libi moc.Ale i tak na nej nemam...
Drata. Prvni model EN500 mel remen...
Důstojnej nástupce Kawy EN500. Řetěz je tu nutné zlo stejně jako u předchůdce, daní za převzatej motor z GPZ a nyní z ER6.
BadRX. Vulcan EN500 Byl taky radovy dvouval.Toto je primy nastupce.Eliminator byl radovy ctyrval...600 a 900.Poze. 125 byl jednoval a pouze 250 dvouval...
zpestření nabídky
No řetěz byl zvolen nejspíše z důvodu zachování nízké váhy a ceny. Řemen by motocykl prodražil jelikož Kawa ho myslím nema na žádné své moto a musela by ho nakupovat. Moto se mi zdá hezké, ale co mu neodpustim jsou zrcatka! Podobná se dávala na klasické motorky v 80letech. Prostě az příliš velký duraz na nízkou cenu.
Já furt Vulkány chápu jsko Véčka, s řaďákama ze silniček to byly přece Eliminátory, tak bych u toho zůstal.
Už si na ten nový trend v designu cruiserů zažínám zvykat. Nic moc lesklého, hodně matového lakování, hodně plastů. Řadový vodník mi už taky nevadí, ale proč řetěz? Chápu, vzali to celé z jiných motorek, ale až si tam někdo dá brašny tak se mu super poleze každou chvíli čistit a mazat.
Nobelovku za ty krátký výfuky pod motorem
Při prvním pohledu na velkou fotku ke konci článku mi přišlo, že má světlo ve tvaru srdíčka . Jinak pro holky asi good
Moc hezký strojek povedený malý sport cruiser,sice by mohl vážit o něco méně,ale i tak to bude pěkný vozeni, jsem pro!víc takových!