globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
megacruiser (38) napsal 30.09.2014 v 23:03+1

H2 - Kawa to zase dokázala, opět bude největší bestií na trhu. Jen možná škoda, že nedokázali využít výhod rámu typu monokok jako měla ZX12R.

Zazi (1006) napsal 30.09.2014 v 22:08

Když už nic, tak to zadní kolo u H2 je prostě masakr!!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 30.09.2014 v 21:37

Marex: tohle je H2R, cistej zavodak pouze na okruh, jeste bude v EICMA predstavena silnicni verze H2

Iron-M-Z: vykon motoru lze vyuzit na 100% kdykoliv, treba moje desitka ma nejakejch rekneme 180 vydechlejch koniku, na zada jde za plynem i ted pri 91tis km, nicmene - nad 200 uz ta akcelerace neni tak oslniva (i kdyz porad nekde jinde nez jiny motorky to je jasny) takze klidne dalsich 50hp se tam daji vyuzit. dalsi situace je kdyz jde motorka ze zadniho dolu a vykon uz nestaci to zvednout zpatky, to je taky spousta situaci, kdy je motor se 180hp vyuzit na 100% a nestaci to.

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 30.09.2014 v 21:24

chooki : No jasný, to je úplně to samý. Katana s 53 kW a přeplňovaná mrcha s 300k ... Je to můj názor, jen jsem se vyjádřil. Jasně, zde je každý profi jezdec, který tu motorku využije na 100% s prstem v nose. Jinak kdybych byl ten typ podle tvého komentáře, tak by ty naše bajky v garáži pro mě museli bejt imperialistické zvrácené západní satanovo výtvory. A museli bysme bejt západní zbohatlí ropní magnáti Ale jak už jsem psal, bude to technicky vychytanej bajk. A najde si své kupce.

v.l.a.d.e.k (10) napsal 30.09.2014 v 21:17+1

Mám oba původní Versyse. A líbí se mi. Ty nové jdou, co do masky, konvenčním, tuctovým vzhledem. Ale líbí se mi taky Asi budou v této podobě o něco stravitelnější než v předchozí verzi

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 30.09.2014 v 21:12

pk14: Jako mašina je to zajímavá, o tom žádná, jen mi to přijde parametry docela šílený. "Brutální" krouťák odspodu má smysl spíš u těch naháčů, u sportů je v zatáčkách spíš na škodu (myslím tím hlavně okruh a strmý nárust momentu od nejnižších otáček)... Ale jak píšeš, každej si koupí co chce A Kawě obecně fandím

Marex (2575) napsal 30.09.2014 v 21:01

H2 popravdě moc nechápu. Jako závoďák to nikde neprojde, ne?
Malej Versys je o 99% hezčí, než původní model.

Žabinátor (69) napsal 30.09.2014 v 20:19+1

tak tohle hooodně chci, japonská technika , neuvěřitelnej výkon a zcela krutej moderní design, trochu říznutej itálií . Podle mě nejdokonalejší motorka na zemi...

Krejza (1) napsal 30.09.2014 v 19:50

Přesně jak píše Piwell, tvář nových Versysů je už skoro tuctovka a původní originalita, ať už se líbila nebo ne, je fuč. A to u litra to ještě nevypadá nejhůře, ale 650ce měla zůstat alespoň světla na výšku. Na druhou stranu, když budou mírná vylepšení k užitku, může to budoucí majitele přesvědčit ke koupi. Mě osobně se jako jediná věc líbí nová přístrojovka.

fourman (87) napsal 30.09.2014 v 19:49+1

Ducati 916 a Panigale jsou vskutku úžasné, ale tu letmou vidlici vynalezl ELF. A od něj koupila licenci Honda v druhé půlce 80´ let. Až poté ji měla 916. Kawasaki ráda dělala výjimečné motorky, a jsem rád, že se k tomu vrátila. Není to náhodou první sériovka na světě s kompresorem? A pokud si ho vyvinuli sami, tak klobouk dolů. H2 je masakr . A pohled zepředu je neskutečný, stejně tak karbonové detaily. Kéž by něco takového uměla udělat i Honda.

zmulin (371) napsal 30.09.2014 v 18:12

H2 je dobrej blázinec a už vlastně ani Ducati nekopíruje,páč Panigále už ten rám skoro nemá a i kdyby,tak aspoň jedou vlnou pěknýho designu
Cesťáky sou už pěkný bych řek.

týpek (119) napsal 30.09.2014 v 17:56

Nádherný stroj,technika jde dopředu,ingenieri neustále vymýšlejí nová řešení,je to jejich práce a japonci jsou v tomto úžasní.Nějaké kopírování Ducati,jak píše IRON,není na místě.Takový je trend u závodních motocyklů,rám už je vlastně jen držák přední vidlice a sedadla.A 300 koní zbytečných? Vývoj a postup vpřed není nikdy zbytečný,to by jsme dnes jezdili na pérákách s 10 k výkonu,to by bylo smutné a nezáživné,není liž pravda.Tudíž tisíc koní,křidýlka a do nebe...

666S999 (85) napsal 30.09.2014 v 17:09

sors> jasně, italové okopírovali nudle podle číňanů, a Japonsko je o kousek vedle, tak uzavřeli kruh. Jinak, jako skalní Kawák, jsem rád, že Kwaka je furt šílená. 300kobyl je už hezká maštal.

Piwell (21) napsal 30.09.2014 v 16:47

Vlnič: Souhlasím. Předchozí Versys je podle mě mnohem hezčí a originálnější. Nárůst výkonu o 5 koní chválím, rovněž tak palubku s více info na displeji, zadní část je předělaná, ale pěkná, větší nádrž o 2 litry je jistě příjemná věc, ale její design navazující na tu přední masku se mi prostě nelíbí. Vypadá víc silničně. Což o to, ta motorka je silniční, ale mohla si zachovat svou jedinečnou tvář. Plexi jako velkýho Versyse - štelovací bez nářadí. Zdá se mi, že vzadu bude možno zavěsit origo kufry bez rámů (podle těch výřezu - řekl bych). Nicméně jasná změna se odehrála u brzd - vepředu i vzadu jsou úplně jiný třmeny. A to by mě zajímalo. Už se těším na příští rok na nějaký testíky ...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 30.09.2014 v 16:26+4

Kawasaki je masakr nejvetsi!!!

Vlnič (199) napsal 30.09.2014 v 16:15

Ninja H2 je šílenost
Versysové se mi nelíběj ani jeden, je to věc vkusu, ale obě původní verze se mi líbí mnohem víc .. štítek a přední maska u tý 650-ky mi k sobě vůbec nepasujou, jsem zvědav na reakce majitelů Versysů.

Pawka (79) napsal 30.09.2014 v 15:29

tak to cerveny chci taky na moji sestku taky mam nad starterem pro to misto,kurva to neni spatny!

indi750 (191) napsal 30.09.2014 v 14:57+1

tak to H2 potesilo ... uz vim co reknu rejpalum, ze prej ma Ducati ty trapne zastaraly lesenarsky trubky

chooki (100) napsal 30.09.2014 v 14:52

ta H2 je pecka, zas trosku zmena. kompresor, ten ram okolo motora, kyvka..necakal by som taku odvahu u japoncov.
Jasne, ze kriticke hlasy sa nadu vzdy, hlavne na tomto webe, ale mimo misu.
Iron, ak citam tvoj koment, ako keby som cital svet motoru z roku 1978, aj tam raz za cas pisali o motorkach pre "zbohatlikov zo zapadu" s monstroznymi 60-70konmi, na ktorych sa neda jazdit a kam ten vyvoj povedie bla bla. A dnes maju tolko koni motorky pre autoskoly a slecny :)
Proste je prezentacia fabriky, tak to treba brat a seriova motorka bude urco normalnejsia.

Daryth (11) napsal 30.09.2014 v 14:38

Proč se už nedělaj symetrický kyvný vydlice. Proč je z jedný strany odlitek a z druhý jsou svařovaný trubky? To to ušetří tolik lovů? Chápu že je (asi) potřeba uhnout výfuku a na druhý straně řetězu, ale nejde to proboha pořešit jinak? Aby tam aspoň byla stejná technologie? Mě je z toho na .

Majki (684) napsal 30.09.2014 v 14:38

Hp4 teď musí mít mindrák jak brno . Je to fakt krejzy

pk14 (175) napsal 30.09.2014 v 14:35+1

IRONe, a dve kola okopirovali z L&K. 150 koni bylo pred 20 lety "silene", ted je standard 200 k, a ty se divis 300 konim? On je taky "vedlejsi" produkt kroutak, a to pekne od spodu, a to je hodne navykove. U sestek ho holt moc neni ... a to rade lidi nevyhovuje. Proto jezdi/prodavaji se litry+ (sorry litry + kompresor )ZZR, Busy... A H2 nebude zadna masovka, v serii tomu uberou na akoratnich 250 k a kupovat to NEMUSIS ale MUZES, a o tom to je. Za mne H2

Vaan (39) napsal 30.09.2014 v 14:28

Kopírování Panigale ? Nechcete si rovnou stěžovat, že to vypadá jako motorka ?...

Sériová verze bude za 4 týdny, výkon cca 225 koní.

Franta. (89) napsal 30.09.2014 v 14:23+2

Jeste dobrou kontrolu trakce a na okruhu to zadni gumou nakresli kudy to jelo :)

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 30.09.2014 v 14:14-1+2

300 koní, není to málo? Jinak trubkovej rám a letmáč kopírovat nemuseli, ty patří k Ducnám. Mohli si zachovat trochu osobitosti. Jinak tyhle Hyper výkonný mrchy jdou mimo mě, přijde mi to uhozený... viz tohle, Duke, Panigale. Do supersportů budou cpát za chvíli dvoulitrové V2, nebo 500 koňové oturbené V4. A nikdo nebude schopen to využít. Už takhle mívají v techničtějších pasážích navrch 6ky, protože jejich výkon je lépe dávkovatelný (samozřejmě v amatérské rovině). Naštěstí se ještě dělají i "jakštatkš rozumné" motorky.

highsider (28) napsal 30.09.2014 v 14:10+1

panigála jak fík

Corum (25) napsal 30.09.2014 v 14:08

- Víc není potřeba psát :)

Petta (377) napsal 30.09.2014 v 14:05

Tak jestli tohle postavěj na papíry, tak nechci vidět tu cenovku..

DOMINATOR (1260) napsal 30.09.2014 v 14:00+2

H2 to předčilo mé očekávani to je masakr

JA-NE (783) napsal 30.09.2014 v 13:56

japonci zas odpisjuju,kopirka jak cyp ale lubi sa mi




TOPlist