Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Teď jsem se ještě mrknul na to video a to letadlo mně příjde asi tak milionkrát zábavnější! Nevím, ale to video se jim celkově nějak moc nepovedlo... To jako naložím mladou, vyrazím po dálnici někam na letiště, tam budu pár hodin jezdit rovně po dráze za zvuku mixéru v nadlitru , pak opět naložím mladou a po dálnici jedem zpět dom? Takhle si já teda zábavnou motorku fakt nepředstavuju... To bude určitě stejná nuda jak Busa... Modla všech puberťáků - ta mašina je "hej kámo nejvíc" mazec!
A navíc, takovej výkon má dneska pomalu každej litrovej sport ve čtyřválu (i když pravda, většinou s o třetinu menším krouťákem ležícím nad 10 tisíc otáček ) a za chvíli pomalu už i dvouvál , ale akorát s o 100 Kg menší váhou! Tudíž tahle motorka má smysl snad jedině pro hodně rychlé cestovatele... Jinak k tomu designu - mít to v zádu dva / tři kufry, tak to už celkem ujde...
t_freedom: ano na 999 sem nejel a muzu zmenit nazor (jel sem na VTR-F, TL-S, RSV), nicmene technicky pasaze, to je presne o tom o cem pisu, na minibikovy draze to zprasi i kdejakej minibike
Bubrak ZX10R > někdy mě bavíš..."do 100km/h ...chi chi" ...a" umírající vršek je taky docela zábavné cliché " evidentně si nesedlal testastrettu (999)
Jinak ZZR ...na sprinty výborný, určitě...na okruhu a v technickejch pasážích to zprasí kdejakej dvouvál se 160HP a 200kg, za to bych skoro rád dal krk...
Malus-Adeimus - no já nevím, mám sice docela dobrou ochranu před větrem, ale stejně na těch 200+ už je to pěkně otravný a tak já prostě nějaká výkon v rychlostech nad 200 opravdu neřeším. I když zase musím uznat, že se mi moc líbí, jak se obyčejná nudná táhlá zatáčka ve vyšší rychlosti stává ostrou serpentinou .
jarous350: taky me pri pohledu na tu reklamu blesklo ze to je napodobenina reklamy na moji masinu ono i ta ZZR ma hodne podobne vyfuky jako ma Hayabusa druhe genrace...
italofil: V2 je urcite zabavnejsi do tech 100km/h, to rikam i ja, ale na par uz jsem jel a ten umirajici vrsek me uplne odradil, vzdy ... je to podobny jako Husaberg 610 na kterym sem jezdil - sel na zada z nuly, zatah z nuly paradni, jednovalec, navic mnohem kratsi prevody ... ale kamos jezdil na moji ZX10 a kdyz mi na magistrale ujel v 80ti tak sem chtel zpatky svoji motorku, proste kazda je na neco jinyho, stejne i ten V2... nebo kdyz sem z jawy 350 presel na GSXR750 (86), tak po prvni jizde se mi hodinu trasly ruce, a dneska je to cajicek. je to vsechno porad o tom samym, o tom si zvyknout, jezdit, chtit to od ty motorky, ale jestli je nekdo krajinkar a staci mu chopper na jeho naroky, tak proc ne, ale nemuze posoudit co komu da treba tahle ZZR1400... a podobny je to i s tema zazitkama, ktery te ovlivnily, to neni nic proc se ti posmivat, ale ty zas nemuzes proste hodnotit tyhle vykony, kdyz k nim nemas vztah, chapej
Bubrak ZX10R: já už zažil na silnici tři karamboly. Jeden na dálnici další ve městě+obci a žáden zatím mojí vinou. Ten poslední byl před měsícem, kdy mě na scooteru smetlo auto při předjíždění. Takže od té doby jsem raději ten tzv. přizdisráč
Bubrak ZX10R: už nemám. Z mého pohledu by byla mnohem zábavnější strojárna V2 s výkonem cca 120hp se strmou křivkou výkonu v nízkých a středních otáčkách do nějakých 150km/h s max do 200 km/h. Prostě elektromotor
italofil: jinak valna vetsina motorkaru si to samozrejme nekoupi, protoze nikdy nemela valna vetsina motorkaru jednu a tu samou motorku, a kazdej ceka od motorky neco jinyho, ale na vykon (jakykoliv) si clovek zvykne, pokud jezdi (ne jako ty), a vyssi vykon rozhodne vyuzije. ja mam 184 s naporem a poznam kdyz mam zadelanej retez a 30koni dolu a stve me to, po namazani retezu to zas jede a zveda se na zadni jako driv a je mi blaze, a tak to ma kazdej kdo trochu jezdi a vykon chce vyuzit, protoze ho vyuzije, at nekde na letisti nebo na prazdny dalnici nebo na dromu, to je jedno, ale pro tuhle prilezitost tu motorku ma, na nejaky placani po okreskach do 70km/h (aby nahodou nevyskocila srnka) staci Jawa a nikdo by jinou motorku nepotreboval
Bubrak ZX10R : a co z těch časových parametrů na 1/4 míle plyne pro valnou většinu motorkářů? Úplný ho*no . Na plný kotel s tím na silnici stejně jezdit nesmíš a vzhledem ke stavu našich vozovek no a na okruh si nikdo ZZR 1400 nekoupí
Tlesk Tlesk... Az na ten odpornej cumak... akorat co je ostuda, budik se 280tkou na konci ten pakt co uzavrela japonska ctyrka v roce 2000 o nejakych rychlostech by meli roztrhat, k nicemu...
nejvtipnejsi jsou ty komenty o nevyuzitelnym vykonu btw 2011 ZX10R s komplet vyfukem,snizenou geometrii,kratsim prevodem a US OMEZENOU ECU dava 1/4 mile za 9.18sec
Tak tohle se Kawě fakt povedlo .Desing na 1 konečně to není obluda jako předchozí ZZR.Jsem zvědavej jestli vyřešili odvod tepla od motoru aby to zas nerozpalovalo rám doběla .Další + budíky žádnej digitál.Výkon co dodat téměř nevyužitelnej ,ale takovech motek je daleko víc.No víc je uvidí live doufám že na výstavě jí ukážou.Pak zjistit jak je na tom spolezdec co do pohodlí ohledně výšky stupaček.Jestli bude good nic jinýho nechci
stejne je to mazec vzducholod. me se ten monstrozni predek libi. Budiky .zadku by slusely kufry . me je to vic sympaticke nez Busa
samozdrejme ze tahle motorka je na velmi rychle a pohodlne cestovani,srovavani to s dvouvalcovou 200 kg okruhovkou dela jen hlupak
DMC.motorbiker> ...ježiš ty jim dáváš...měli bysme se dekovat...jinak nám naházej kameny na naše profily
HEY, KÁMO, NEJVÍÍÍÍC" !!!
Teď jsem se ještě mrknul na to video a to letadlo mně příjde asi tak milionkrát zábavnější! Nevím, ale to video se jim celkově nějak moc nepovedlo... To jako naložím mladou, vyrazím po dálnici někam na letiště, tam budu pár hodin jezdit rovně po dráze za zvuku mixéru v nadlitru , pak opět naložím mladou a po dálnici jedem zpět dom? Takhle si já teda zábavnou motorku fakt nepředstavuju... To bude určitě stejná nuda jak Busa... Modla všech puberťáků - ta mašina je "hej kámo nejvíc" mazec!
A navíc, takovej výkon má dneska pomalu každej litrovej sport ve čtyřválu (i když pravda, většinou s o třetinu menším krouťákem ležícím nad 10 tisíc otáček ) a za chvíli pomalu už i dvouvál , ale akorát s o 100 Kg menší váhou! Tudíž tahle motorka má smysl snad jedině pro hodně rychlé cestovatele... Jinak k tomu designu - mít to v zádu dva / tři kufry, tak to už celkem ujde...
t_freedom: ano na 999 sem nejel a muzu zmenit nazor (jel sem na VTR-F, TL-S, RSV), nicmene technicky pasaze, to je presne o tom o cem pisu, na minibikovy draze to zprasi i kdejakej minibike
Bubrak ZX10R > někdy mě bavíš..."do 100km/h ...chi chi" ...a" umírající vršek je taky docela zábavné cliché " evidentně si nesedlal testastrettu (999)
Jinak ZZR ...na sprinty výborný, určitě...na okruhu a v technickejch pasážích to zprasí kdejakej dvouvál se 160HP a 200kg, za to bych skoro rád dal krk...
Malus-Adeimus - no já nevím, mám sice docela dobrou ochranu před větrem, ale stejně na těch 200+ už je to pěkně otravný a tak já prostě nějaká výkon v rychlostech nad 200 opravdu neřeším. I když zase musím uznat, že se mi moc líbí, jak se obyčejná nudná táhlá zatáčka ve vyšší rychlosti stává ostrou serpentinou .
Torpédo
jarous350: taky me pri pohledu na tu reklamu blesklo ze to je napodobenina reklamy na moji masinu ono i ta ZZR ma hodne podobne vyfuky jako ma Hayabusa druhe genrace...
italofil: V2 je urcite zabavnejsi do tech 100km/h, to rikam i ja, ale na par uz jsem jel a ten umirajici vrsek me uplne odradil, vzdy ... je to podobny jako Husaberg 610 na kterym sem jezdil - sel na zada z nuly, zatah z nuly paradni, jednovalec, navic mnohem kratsi prevody ... ale kamos jezdil na moji ZX10 a kdyz mi na magistrale ujel v 80ti tak sem chtel zpatky svoji motorku, proste kazda je na neco jinyho, stejne i ten V2... nebo kdyz sem z jawy 350 presel na GSXR750 (86), tak po prvni jizde se mi hodinu trasly ruce, a dneska je to cajicek. je to vsechno porad o tom samym, o tom si zvyknout, jezdit, chtit to od ty motorky, ale jestli je nekdo krajinkar a staci mu chopper na jeho naroky, tak proc ne, ale nemuze posoudit co komu da treba tahle ZZR1400... a podobny je to i s tema zazitkama, ktery te ovlivnily, to neni nic proc se ti posmivat, ale ty zas nemuzes proste hodnotit tyhle vykony, kdyz k nim nemas vztah, chapej
jarous: Japonci už kopírují i Japonce?
slinty slinty slint...
Bubrak ZX10R: já už zažil na silnici tři karamboly. Jeden na dálnici další ve městě+obci a žáden zatím mojí vinou. Ten poslední byl před měsícem, kdy mě na scooteru smetlo auto při předjíždění. Takže od té doby jsem raději ten tzv. přizdisráč
jeste teda dodam puvodni reklamu, at je s cim srovnavat: //www.youtube.com/watch?v=BxatHIVw0GI
Ukradli puvodni reklamu na Blackbirda, tak snad ta motorka bude aspon podobne dobra.
Bubrak ZX10R: už nemám. Z mého pohledu by byla mnohem zábavnější strojárna V2 s výkonem cca 120hp se strmou křivkou výkonu v nízkých a středních otáčkách do nějakých 150km/h s max do 200 km/h. Prostě elektromotor
italofil: jinak valna vetsina motorkaru si to samozrejme nekoupi, protoze nikdy nemela valna vetsina motorkaru jednu a tu samou motorku, a kazdej ceka od motorky neco jinyho, ale na vykon (jakykoliv) si clovek zvykne, pokud jezdi (ne jako ty), a vyssi vykon rozhodne vyuzije. ja mam 184 s naporem a poznam kdyz mam zadelanej retez a 30koni dolu a stve me to, po namazani retezu to zas jede a zveda se na zadni jako driv a je mi blaze, a tak to ma kazdej kdo trochu jezdi a vykon chce vyuzit, protoze ho vyuzije, at nekde na letisti nebo na prazdny dalnici nebo na dromu, to je jedno, ale pro tuhle prilezitost tu motorku ma, na nejaky placani po okreskach do 70km/h (aby nahodou nevyskocila srnka) staci Jawa a nikdo by jinou motorku nepotreboval
italofil: jo promin, ty uz ho nemas, tak to ok, uz te chapu
italofil: a proc ty mas litra kdyz ti teda staci Jawa 350? no? posloucham
Bubrak ZX10R : a co z těch časových parametrů na 1/4 míle plyne pro valnou většinu motorkářů? Úplný ho*no . Na plný kotel s tím na silnici stejně jezdit nesmíš a vzhledem ke stavu našich vozovek no a na okruh si nikdo ZZR 1400 nekoupí
SB: jj souhlas
Tlesk Tlesk... Az na ten odpornej cumak... akorat co je ostuda, budik se 280tkou na konci ten pakt co uzavrela japonska ctyrka v roce 2000 o nejakych rychlostech by meli roztrhat, k nicemu...
nejvtipnejsi jsou ty komenty o nevyuzitelnym vykonu btw 2011 ZX10R s komplet vyfukem,snizenou geometrii,kratsim prevodem a US OMEZENOU ECU dava 1/4 mile za 9.18sec
tachometr ňák poddimenzovanej :)
Nádhený stroj jsem se zamiloval
Už neví jak na Busu... A zemětřesení doprovázené tsunami bylo na jaře, ne loni...
Tak tohle se Kawě fakt povedlo .Desing na 1 konečně to není obluda jako předchozí ZZR.Jsem zvědavej jestli vyřešili odvod tepla od motoru aby to zas nerozpalovalo rám doběla .Další + budíky žádnej digitál.Výkon co dodat téměř nevyužitelnej ,ale takovech motek je daleko víc.No víc je uvidí live doufám že na výstavě jí ukážou.Pak zjistit jak je na tom spolezdec co do pohodlí ohledně výšky stupaček.Jestli bude good nic jinýho nechci
a bude tenhle okřídlenej vysavač použitelnej dole stejně jako starej. Snad to zelení těma newtonmetrama trochu vylepšili. Těšil jsem se na turbínu.
Pěknej výkon, ale kor v ČR totálně k ho*nu