Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já bych jim dal šanci. Musí řešit moc věcí najednou. Udržet nějakou výrobu, obchod, vývoj, strategii, obnovení vybavení, opravy budov. Musí to bejt peklo... Držím jim palce...
Po sametovce v 18ti jsem se těšil na novou Jawku prototypy v prvních číslech motocyklu vypadaly super.
Dneska vidím že jestli pojedou stejným tempem tak do mého důchodu nic rozumného nestihnou.
Tím myslím aspon ˇ dvouvál okolo 500ccm nebo větší. No ještě jsou tu Japonci.
To je Děs-Běs, otřesný dizajn všeho a o neschopnosti továrny za ty velký mega dotací od nás ani nemluvě. Kdyby se místo primitivního dvoubuchu zaměřily na něco extrovního, například véčkový 6válec nebo 8válec tak mají o zájemce postaráno. V zahraničí si někteří borci výrábějí takový motory takřka na koleně. Stačí koupit licenci vhodného čtyřválce, zdvojit ho do V a udělat kartery. Nebo se mohou jen tzv. inspirovat, nebo to okopírovat natvrdo jako číňani. Ale hlavně taky spolupracovat s kvalitním dizajnérem a né s nějakým lemplem.
Jak dopadl ten borec při bouračce jawího prototypu?
Pokud se podíváš na fotku z nehody, je tam na silnici kostkovaná deka...
Určitě ne proto, že by si chtěl jen tak poležet na vozovce a byla mu zima od studeného větru.
A mám pocit, že kousek dál leželo cosi, co připomínalo přilbu...
Článok pekný. Tie motorky sú neskutočné. Fakt neviem, čo si o tom myslieť /asi aj nabúraný superšport poskladaný z ebay komponentov, aby svietil a blikal nejak vyzerá lepšie/. Asi snaha o nejaké V-maxi.
Tento nápad je zpět dobře 30 let.
S tím trubkovým rámem to vypadá jako první Monster, co se začal prodávat před 26 lety.
Jenže Monster byl krásný, tohle fakt ani náhodou.
Celé to snažení je nesmysl. Motorky to jsou vysloveně ošklivé, zastaralé a pokud by cenovka překročila 100 tisíc, tak i neprodejné.
Takovou hrůzu by si koupil málo kdo.
Pár modelů od Jawy se mi i líbí - např.350 OHC special. Design je věcí názoru a vkusu, takže to mi nepřísluší posuzovat, ale tohle... Pardon, ale vidím v tom kompilaci motoru z ploché dráhy a parodie na "zlaté časy" kejvačky a panelky. To byl motor, ale zbytek ani nedokážu nasměrovat... Odkaz a tradice značky se mi tu zcela vytrácí. Dobře, je potřeba jít dál a vyvíjet se, ale tohle není dle mě správná cesta.
Doufám,že se pletu, ale...?
Začal bych vyhazovem těch, co tyhle obludy stvořily. A dovážet 300 z Indie za co nejlepší peníze. Ale obávám se, že to skončí zas na cenovce. Přitom v Indii údajně vyjde na 50K.
Jak se tak dívám na ty fotky, tak děkuju pánbíčkovi za to, že se ta výroba přece jen nerozjela...
A korunovat tu příšernost sedlem z 638, na to už fakt nemám koment...
No co už, budu dál jezdit na dvoutaktu, stejně už budu zanedlouho trénovat akorát tak skok do truhly...
A já se ptám proč...?
Proč tam nedáte jednoduché a krásné "KULATÉ" světlo...???
Moto Guzzi, Triumph, Norton, nebo Royal Enfield to je všechno špatně...??? Tak kuwa PROČ...???
V prvom rade držím Jawe palce.
Nie som cieľový zákazník na tieto typy motoriek, ale zdvihnúť u 1200 svetlo hore + číre plexi a mne by sa to páčilo...
Vývoj motora nie je sranda. Skôr by som kúpil 500-600 ccm 2V a vložil ho do obyčajnej motorky, zbavenej akéhokoľvek moderného dizajnu. Ideálne z toho spraviť ľahké cestovné enduro. Tu je diera na trhu. Jedna obyčajná neprešpekulovaná motorka, v Indii s 350, u nás so 600 ccm motorom.
je zajimave že zatímco jawa udajne sezrala 100 mega a vysledek je ze mnohem lepe by to postavil skoro kdejaky lojza ve sve dilničce a za mene...mnohem víc se mi libi projekt nové čechie bomerland- to je koukatelny design, trochu retro a pritom to udelal maly tym okolo jednoho nadšence- fakt jawě radím dovažejte indickou jawu, delejte stroj podobny motoscotu- betce za rozumny obnos a opravdu se necpete tam kde na to rozhodne nemate
Ostuda, ostuda, ostuda. Argumentace, že je to stálo 100 mega... jsou normální? Kam se s tímhle chtějí cpát? Radši vozte menší obsahy z Indie a Číny a hlavně, nečerpejte žádné dotace.
Všechno špatně.
Vlastní vývoj motoru, jeho objem, doba vývoje (z Euro 3 mezitím Euro 5), načasování (teď letí retro), vzhled (co TO jako má být) a navíc celý ten paskvil stál hromadu peněz a výsledek nula.
V dnešní době elektroniky a čím dál přísnějších norem nemůžou nikdy ničemu konkurovat a nic sami vymyslet. Jediná cesta byla koupit motor o malém objemu a kolem postavit jednoduchý stroj, ale to měli udělat tak před 10 lety.
Kdo a proč tohle financoval, nikdy nepochopím...je to ekonomický nesmysl. A ještě hnus, fuj.
Já bych jim dal šanci. Musí řešit moc věcí najednou. Udržet nějakou výrobu, obchod, vývoj, strategii, obnovení vybavení, opravy budov. Musí to bejt peklo... Držím jim palce...
HNUS
Po sametovce v 18ti jsem se těšil na novou Jawku prototypy v prvních číslech motocyklu vypadaly super.
Dneska vidím že jestli pojedou stejným tempem tak do mého důchodu nic rozumného nestihnou.
Tím myslím aspon ˇ dvouvál okolo 500ccm nebo větší. No ještě jsou tu Japonci.
To je Děs-Běs, otřesný dizajn všeho a o neschopnosti továrny za ty velký mega dotací od nás ani nemluvě. Kdyby se místo primitivního dvoubuchu zaměřily na něco extrovního, například véčkový 6válec nebo 8válec tak mají o zájemce postaráno. V zahraničí si někteří borci výrábějí takový motory takřka na koleně. Stačí koupit licenci vhodného čtyřválce, zdvojit ho do V a udělat kartery. Nebo se mohou jen tzv. inspirovat, nebo to okopírovat natvrdo jako číňani. Ale hlavně taky spolupracovat s kvalitním dizajnérem a né s nějakým lemplem.
Co ten testovaci jezdec? Prezil to, je v poradku? Vypada to dost vazne.
Kluci žádná česká Jawa už nikdy nebude..!!!
Byly by to dobre bajky, kdyby se psal rok 1983...
... stokarina , ojeby také typické pre tento národ ...
bodomil
Jak dopadl ten borec při bouračce jawího prototypu?
Pokud se podíváš na fotku z nehody, je tam na silnici kostkovaná deka...
Určitě ne proto, že by si chtěl jen tak poležet na vozovce a byla mu zima od studeného větru.
A mám pocit, že kousek dál leželo cosi, co připomínalo přilbu...
... peklo má mnoho podob :)
Článok pekný. Tie motorky sú neskutočné. Fakt neviem, čo si o tom myslieť /asi aj nabúraný superšport poskladaný z ebay komponentov, aby svietil a blikal nejak vyzerá lepšie/. Asi snaha o nejaké V-maxi.
Tento nápad je zpět dobře 30 let.
S tím trubkovým rámem to vypadá jako první Monster, co se začal prodávat před 26 lety.
Jenže Monster byl krásný, tohle fakt ani náhodou.
Celé to snažení je nesmysl. Motorky to jsou vysloveně ošklivé, zastaralé a pokud by cenovka překročila 100 tisíc, tak i neprodejné.
Takovou hrůzu by si koupil málo kdo.
Stačilo by zajit do historie a udělat něco jako jawa 500 ohc
Pár modelů od Jawy se mi i líbí - např.350 OHC special. Design je věcí názoru a vkusu, takže to mi nepřísluší posuzovat, ale tohle... Pardon, ale vidím v tom kompilaci motoru z ploché dráhy a parodie na "zlaté časy" kejvačky a panelky. To byl motor, ale zbytek ani nedokážu nasměrovat... Odkaz a tradice značky se mi tu zcela vytrácí. Dobře, je potřeba jít dál a vyvíjet se, ale tohle není dle mě správná cesta.
Doufám,že se pletu, ale...?
...no ... škoda slov co to je... ...hej probud te se je to hnus
To StepanP 10:49 a zmulin 10:33 :
Navrhujem, aby štát dával dotácie každému, kto je ochotný toto kúpiť.
Dotácie v plnej výške kúpnej ceny.
Keď už fakt chcú tú Jawu zachrániť.
Ale možno, ani tak sa to nepodarí...
Začal bych vyhazovem těch, co tyhle obludy stvořily. A dovážet 300 z Indie za co nejlepší peníze. Ale obávám se, že to skončí zas na cenovce. Přitom v Indii údajně vyjde na 50K.
zlatá indie...
Jak se tak dívám na ty fotky, tak děkuju pánbíčkovi za to, že se ta výroba přece jen nerozjela...
A korunovat tu příšernost sedlem z 638, na to už fakt nemám koment...
No co už, budu dál jezdit na dvoutaktu, stejně už budu zanedlouho trénovat akorát tak skok do truhly...
A já se ptám proč...?
Proč tam nedáte jednoduché a krásné "KULATÉ" světlo...???
Moto Guzzi, Triumph, Norton, nebo Royal Enfield to je všechno špatně...??? Tak kuwa PROČ...???
V prvom rade držím Jawe palce.
Nie som cieľový zákazník na tieto typy motoriek, ale zdvihnúť u 1200 svetlo hore + číre plexi a mne by sa to páčilo...
Vývoj motora nie je sranda. Skôr by som kúpil 500-600 ccm 2V a vložil ho do obyčajnej motorky, zbavenej akéhokoľvek moderného dizajnu. Ideálne z toho spraviť ľahké cestovné enduro. Tu je diera na trhu. Jedna obyčajná neprešpekulovaná motorka, v Indii s 350, u nás so 600 ccm motorom.
je zajimave že zatímco jawa udajne sezrala 100 mega a vysledek je ze mnohem lepe by to postavil skoro kdejaky lojza ve sve dilničce a za mene...mnohem víc se mi libi projekt nové čechie bomerland- to je koukatelny design, trochu retro a pritom to udelal maly tym okolo jednoho nadšence- fakt jawě radím dovažejte indickou jawu, delejte stroj podobny motoscotu- betce za rozumny obnos a opravdu se necpete tam kde na to rozhodne nemate
Ostuda, ostuda, ostuda. Argumentace, že je to stálo 100 mega... jsou normální? Kam se s tímhle chtějí cpát? Radši vozte menší obsahy z Indie a Číny a hlavně, nečerpejte žádné dotace.
Všechno špatně.
Vlastní vývoj motoru, jeho objem, doba vývoje (z Euro 3 mezitím Euro 5), načasování (teď letí retro), vzhled (co TO jako má být) a navíc celý ten paskvil stál hromadu peněz a výsledek nula.
V dnešní době elektroniky a čím dál přísnějších norem nemůžou nikdy ničemu konkurovat a nic sami vymyslet. Jediná cesta byla koupit motor o malém objemu a kolem postavit jednoduchý stroj, ale to měli udělat tak před 10 lety.
Kdo a proč tohle financoval, nikdy nepochopím...je to ekonomický nesmysl. A ještě hnus, fuj.
Já bych ten prototyp moc chtěl. Víte jakou už teď má sběratelskou hodnotu ? A co teprve za pár let.
bože, to je hrůza. Jestli tohle někdo bude kupovat, tak snad jedině týpek co požil lysohlávky ...
Slušná snůžka slibů a dalších bezvýznamných keců... Nebude kopat do mrtvoly, nestojí to za to...
Kolik to muselo dát práce a pritom taková blbost - ohavná
nebudu to tady hrotit. Nelíbí se mi. To je vše.