Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vypadá dobře, o tom žádná, marketing taky vypadá dobře, myslím že práce odvedena na 1*. Jen do evropy bych to netahal, je to asi zbytečné, koupí to jen pár nadšenců, možná kdyby tam byla aspoň 500ccm aby se s tím dalo jezdit.
Jarda: Ano zatím pro Indický trh. Ale taky to znamená že Týnecká Jawa v Indii už neprodá ani kolo... Kdo by si tam koupil jejich letitou 350-ku když tam můžou koupit tohle. Snad to mají v Týnci vymyšlené a spočítané. Ale dost o tom pochybuju.
DeCarli: Dobře, opravuji se, režim na to nemá vliv, což zdůvodňuji tím, že v Indii není lepší a přesto tam takový krásný stroj vznikne. Proč? Protože má Mahindra schopné vývojáře a na design studio Pininfarina.
Na rozdíl od týnecké Jawy, kde dotace prožrali na splácání hnusné motorky s motorem převzatým z MZ. Píšu prožrali, protože nejsou schopní nic takhle pěkného vyvinout, natož vyrábět.
Já být ve vládě, tak bych vývoj nové Jawy taky určitě rád podpořil, na tom není nic zlého. Zlé je až to, na jaký paskvil ty peníze padly, a to už bych si pak nechal sakra dobře vysvětlit nebo dotaci zpětně odebral.
Dave: práva jsou pro místní trh = indický trh, jak se dole v článku píše. Zatím...
Viz info z článku, kde jsem ti dával odkaz :
Mahindra se chce prostřednictvím značky JAWA prosadit v segmentu prémiových motocyklů, který v současné době ovládá místní legenda Royal Enfield. Značku BSA pro tyto účely využít nemůže kvůli kolidujícímu názvu s jinou indickou firmou, vyrábějící jízdní kola. Plán je tedy takový, že pod značkou JAWA se budou vyrábět motorky pro Indii a Srí Lanku, do zbytku světa pak Mahindra bude dodávat motorky se značkou BSA. Svůj 51% podíl v Peugeot Motorcycles chce Mahindra využít při expanzi na trhy v Indonésii a ve Vietnamu.
Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/motocykly-jawa-se-budou-opet-vyrabet-v-indii-35355.html
Damy a panove….. Reknete mi, kde byl, nebo kde je problem pro nejakou fabriku tady v Cechach, tohle retro navrhnout a vyrobit? Libi se mi to, a prave to me stve. Osobne bych si ji nekoupil, ale ten "Perak" na fotce c.18, to je fakt hodne dobre udelany navrh. Tak ci tak, jestli se sem do CR dostane, tak verim, ze jich tu budou jezdit stovky.
Jarda: Pokud to prodala současná Jawa tak to tam můžou rovnou zavřit. Prodat logo je něco jako podřezávat si pod sebou větev...
Motorka pěkná, ale Týnecká Jawa by se měla stydět. Janeček se asi obrací v hrobě.
dave: Tohle je špatně napsané nebo to není vidět? Je to uprostřed článku...
Před dvěma lety indický průmyslový gigant Mahindra, kterému jde všechno, jen ne motocykly (komerčně, nikoli technicky), koupil kromě celé značky BSA také práva na používání značky Jawa na indickém trhu. Protože Jawa byla v Indii pojem a protože majitel Jawy, Jihostroj Velešín, spolupracuje s Mahindrou na jiných nemotocyklových projektech. Před necelým měsícem byly ukázány počítačové obrázky motoru a teď už tady máme celou motorku. Pro Indii. Zatím.
Dave-lister: jestli se nemýlím, tak třeba Jaguar taky patří Indům a nikdo se nikde nevěší. Prostě západní svět vyprodává nebo i daruje své know-how státům, kde se dříve vyráběly tak max pantofle. Směřujeme k tomu, že ty pantofle budou vyrábět naše děti, bohužel.
Youtube zaplavují videa nové Jawy.Indové jsou nadšeni a my jen čumíme. Nepatřím mezi nadšence Jawy, ale ta červená je opravdu nádherná,aspon zatím na první pohled.Nikdy bych to neřek, ale dovedl bych si přesatvit,že mě bude stát v garáži jako 2 moto...
to maraton:
Tak si to vezmi. Je tu mozne
- vyrobit neco na papire
- udelat par sprasených prototypů
- a NACERPAT za to dotace
- a pi rozbehu vývoje tomu udelat reklamu v TV
- a nikdo se z NICEHO nezpovida
Kazdy rezim delá pravidla, tenhle je má tak pokrivená a Jawe projde tento "zpusob podnikáni"
a nebyli ani nuceni ofiko ukázat foto výtvoru
Jak je možné že to má logo Jawa? Oni ho nemají chráněné? Ten kdo jim to logo prodal, toho bych pověsil za koule do průvanu. Ode dneška si bude spousta lidí myslet že Jawa je indická značka.
Ale jinak motorka vypadá dobře.
Krásná práce. Mě se líbí všechny tři typy, červená klasika je za mě hrdým nástupcem a poctou starému modelu. A ten černý bobber toho chci!! Ty poslední paskvily a la jawa byly jeden horší než druhý. Tohle je super
Moc krásná a jestli bude za 52 000 Kč , tak by se mi taky v garáži líbila.
Vypadá dobře, o tom žádná, marketing taky vypadá dobře, myslím že práce odvedena na 1*. Jen do evropy bych to netahal, je to asi zbytečné, koupí to jen pár nadšenců, možná kdyby tam byla aspoň 500ccm aby se s tím dalo jezdit.
Vypadá to opravtu dobře hlavně když to srovnam s tym co se vyrabí u nas za paskvily.
Vy jste tež Kejvačka pane
Padl jsem na zadek a smekám před Indama. Prostě paráda...
Jestli je to hlasování o tom, zda ji dovážet, tak jsem pro. A hnedka bych stál ve frontě. Je to prostě Jawa, a když ji miluješ není co řešit..
Jarda: Ano zatím pro Indický trh. Ale taky to znamená že Týnecká Jawa v Indii už neprodá ani kolo... Kdo by si tam koupil jejich letitou 350-ku když tam můžou koupit tohle. Snad to mají v Týnci vymyšlené a spočítané. Ale dost o tom pochybuju.
DeCarli: Dobře, opravuji se, režim na to nemá vliv, což zdůvodňuji tím, že v Indii není lepší a přesto tam takový krásný stroj vznikne. Proč? Protože má Mahindra schopné vývojáře a na design studio Pininfarina.
Na rozdíl od týnecké Jawy, kde dotace prožrali na splácání hnusné motorky s motorem převzatým z MZ. Píšu prožrali, protože nejsou schopní nic takhle pěkného vyvinout, natož vyrábět.
Já být ve vládě, tak bych vývoj nové Jawy taky určitě rád podpořil, na tom není nic zlého. Zlé je až to, na jaký paskvil ty peníze padly, a to už bych si pak nechal sakra dobře vysvětlit nebo dotaci zpětně odebral.
Dave: práva jsou pro místní trh = indický trh, jak se dole v článku píše. Zatím...
Viz info z článku, kde jsem ti dával odkaz :
Mahindra se chce prostřednictvím značky JAWA prosadit v segmentu prémiových motocyklů, který v současné době ovládá místní legenda Royal Enfield. Značku BSA pro tyto účely využít nemůže kvůli kolidujícímu názvu s jinou indickou firmou, vyrábějící jízdní kola. Plán je tedy takový, že pod značkou JAWA se budou vyrábět motorky pro Indii a Srí Lanku, do zbytku světa pak Mahindra bude dodávat motorky se značkou BSA. Svůj 51% podíl v Peugeot Motorcycles chce Mahindra využít při expanzi na trhy v Indonésii a ve Vietnamu.
Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/motocykly-jawa-se-budou-opet-vyrabet-v-indii-35355.html
Damy a panove….. Reknete mi, kde byl, nebo kde je problem pro nejakou fabriku tady v Cechach, tohle retro navrhnout a vyrobit? Libi se mi to, a prave to me stve. Osobne bych si ji nekoupil, ale ten "Perak" na fotce c.18, to je fakt hodne dobre udelany navrh. Tak ci tak, jestli se sem do CR dostane, tak verim, ze jich tu budou jezdit stovky.
Naprosta nadhera. Snad to nekdo doveze. Beru hned
Jarda: Pokud to prodala současná Jawa tak to tam můžou rovnou zavřit. Prodat logo je něco jako podřezávat si pod sebou větev...
Motorka pěkná, ale Týnecká Jawa by se měla stydět. Janeček se asi obrací v hrobě.
tomu rikam srdcari a velikej respekt a ucta kejvacce dodnes drzet ve svete takovou slavu - moc preju at se tomuto retromodelu dari
Snad až moc retro.
dave: Tohle je špatně napsané nebo to není vidět? Je to uprostřed článku...
Před dvěma lety indický průmyslový gigant Mahindra, kterému jde všechno, jen ne motocykly (komerčně, nikoli technicky), koupil kromě celé značky BSA také práva na používání značky Jawa na indickém trhu. Protože Jawa byla v Indii pojem a protože majitel Jawy, Jihostroj Velešín, spolupracuje s Mahindrou na jiných nemotocyklových projektech. Před necelým měsícem byly ukázány počítačové obrázky motoru a teď už tady máme celou motorku. Pro Indii. Zatím.
Více se k tomu psalo už tady:
https://www.motorkar...t-v-indii-35355.html
Logo a práva prodal majitel Jawy = Jihostrojem Velešín
Husky-John: V článku je napsané že Mahindra koupila BSA. Ale kdo prodal logo Jawa do Indie už nepíšou.
Dave-lister: jestli se nemýlím, tak třeba Jaguar taky patří Indům a nikdo se nikde nevěší. Prostě západní svět vyprodává nebo i daruje své know-how státům, kde se dříve vyráběly tak max pantofle. Směřujeme k tomu, že ty pantofle budou vyrábět naše děti, bohužel.
Youtube zaplavují videa nové Jawy.Indové jsou nadšeni a my jen čumíme. Nepatřím mezi nadšence Jawy, ale ta červená je opravdu nádherná,aspon zatím na první pohled.Nikdy bych to neřek, ale dovedl bych si přesatvit,že mě bude stát v garáži jako 2 moto...
Znovu jsem se zamilovál, jen mě moc mrzí proč to nešlo udělat u nás už dříve.
dave-lister:
K Tvému dotazu...v článku je to jasně napsané. Pokud by jsi četl, nemusel jsi mít takovýto dotaz.
A za mně? Dávám jedničku s hvězdičkou :)
Moc pěkný .
https://www.jawamotorcycles.com/legacy/legends
to maraton:
Tak si to vezmi. Je tu mozne
- vyrobit neco na papire
- udelat par sprasených prototypů
- a NACERPAT za to dotace
- a pi rozbehu vývoje tomu udelat reklamu v TV
- a nikdo se z NICEHO nezpovida
Kazdy rezim delá pravidla, tenhle je má tak pokrivená a Jawe projde tento "zpusob podnikáni"
a nebyli ani nuceni ofiko ukázat foto výtvoru
A ty rikáš - nemuže za to rezim?
Dobrej for
To je přesně ono, jak to měla už někdy před dvaceti lety uchopit "skutečná" Jawa. Ještě by to chtělo nějakou aspoň sedmpade...
Jak je možné že to má logo Jawa? Oni ho nemají chráněné? Ten kdo jim to logo prodal, toho bych pověsil za koule do průvanu. Ode dneška si bude spousta lidí myslet že Jawa je indická značka.
Ale jinak motorka vypadá dobře.
Krásná práce. Mě se líbí všechny tři typy, červená klasika je za mě hrdým nástupcem a poctou starému modelu. A ten černý bobber toho chci!! Ty poslední paskvily a la jawa byly jeden horší než druhý. Tohle je super
Tak a teď nám soudruzi z Týnce předveďte vaše produkty! Nebo radši ne... Smutný.. Bohužel musím dát Indům
Opravdu nádherná woou , bohužel nemůžu být hrdý na zlaté české ručičky, ale na ty indické . Možná nej.. retro motorka současnosti !!
V tý grafitový barvě je naprosto boží!
Vyzerá nádherne!!!