yamaha_demo_tour




Nová indická Jawa se představuje. Vypadá opravdu jako Kejvačka!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KLR4 (7) napsal 16.11.2018 v 08:35

honza.tar: díky za video toho Péráka ...je nádherný

Targus (429) napsal 16.11.2018 v 07:55+1

Odpověď pana Krafta na můj dotaz ohledně případného dovozu do ČR.

obrý den,



o našem společném projektu s indickou společností Mahindra jsme již veřejnost informovali dříve. Po dvou letech intenzivní práce byla včera 15.11.2018 představena nová řada motocyklů JAWA s motorem 293ccm. Konstrukčně vychází motor z již vyráběného motoru používaného u motocyklu Mahindra Mojo. Motocykly vzniklé z této spolupráce jsou primárně určeny pro indický trh, ale je naším cílem po zahájení sériové výroby motocykly podrobit zkouškám pro splnění normy EURO 4, bez níž není možné motocykly v EU prodávat…

Níže zasíláme odkaz na video z oficiálního představení nových modelů:

https://www.youtube.com/watch?v=4jR2EG5nh_s

Targus (429) napsal 16.11.2018 v 07:44

zdenekp

Njn., co se dá dělat.
Jsi krásnější, mladší a chytřejší.
Teď si rychle vymyslet výmluvu.
Ééééé, díval jsem se na fotočky bez brejlí!!!


Ty falešné svody jsem si prohlížel, ale asi málo pozorně.

SuperSic58 (1308) napsal 16.11.2018 v 07:40

Vypadá to velmi pěkně. Nešťastníci v Týnci mají opět z ostudy kabát. Pokud bolševik v Bruselu dá, možná ji začnou dovážet i k nám. Ale na cenu 50tis zapomeň. Spíš tak 150tis a to už pak nebude žádnej trhák...

BP56 (27) napsal 16.11.2018 v 07:32+1

Jsem z toho nadšen. Super. Je mi moc líto, že není z Čech. Nejkrásnější je ta červenka. Fakt bych si ji z nostalgie koupil. Kdyby tak přišla ještě pětistovka. Indové jsou prostě borci.

PanCajicek (-2) napsal 16.11.2018 v 07:09

Toto se opravdu moc povedlo. Vypadají nádherně.

tramp (1) napsal 16.11.2018 v 06:29+1

Podle fotek paráda, uvidíme jaká bude skutečnost. Za mě 10b. Je to o hodně hezčí než ten nastrojenej číňan a na kochačku super

Stadakk11 (277) napsal 15.11.2018 v 23:57

Ať je to jak je to, tak se musí uznat že v Indii motorky umí. Ať je to RE nebo tady Mahindra. Je smutné, že na druhé straně světa to jde a u nás ne. Každopádně je to retro a to teď frčí.
Co je ale pecka je počet zobrazení článku a počet příspěvků
Jen tak dále motorkari.cz a budete nejčtenější periodikum v ČR...dobrá práce

zdenekp (122) napsal 15.11.2018 v 23:50

Targus - ten CAT tam je. Na fotce č.42 v galerii není dekl pod chladičem a je tam ta krabice vidět, včetně svodů do ní. Před motorem na spodní úrovni válce začíná falešný kryt (koleno) výfuku (foto č 25).

Motorka se mě líbí moc a na to, že ji ti naši matláci v týneckým mauzoleu nedokázali udělat se re pes.

honza.tar (15) napsal 15.11.2018 v 23:39+1

Made in Pininfarina - Italian Design and Engineering
//www.auto.cz/novy-motor-znacky-jawa-odhalen-pripravuje-premiera-kompletniho-motocyklu-125251

https://www.youtube.com/results?search_query=jawa+india+2018
Pérák se mi líbí nejvíce
2018 Jawa Pérák - Factory Custom Bobber (First Look)
https://www.youtube.com/watch?v=KubMPGWyM8s
https://www.youtube.com/watch?v=Gm4oxYm0ks8

maco (-3) napsal 15.11.2018 v 22:42+1

Jaká kejvačka,naučte se česky, Tatrmani!

plejtvak (79) napsal 15.11.2018 v 22:31

Je mi putna že je to Indie, je NÁDHERNÁ Moc bych si přál aby se sem dovážela. Tu chci

mrm (6) napsal 15.11.2018 v 22:22

Tak za mě krásná motorka

8547854 (0) napsal 15.11.2018 v 22:07

děkuji pánům z Indie, že jsou a nebojí se . Smekám.
Moc prosím, našel by se někdo z českých motorkářů a přeložil i vložil titulky této úžasné propagační entrée ???
Kucí od Mehandriho vystrčili na zlatý český ručičky svůj navoněný, vymydlený zadek.
Muc Muc

stiki (3) napsal 15.11.2018 v 21:57

Jednu "kejvacku" poprosim a seriem na to ze je z Indie... ak sa bude buduci rok crtat ze ozaj BUDE aj v EU nedajboze zastupenie v CZ tak setriiiim ...ak nie tak R.E. 500

sixxi (4) napsal 15.11.2018 v 21:57

Starý dvoutakt mnic nerika ale tohle se mi líbí moc. škoda jen že to neni z České kuchyně

BSA (338) napsal 15.11.2018 v 21:43+1

už aby kyvku překupníci z alibaby dotlačili,
asi na vytunění použiju originál díly, které sem měl na renovaci veteránů

Targus (429) napsal 15.11.2018 v 21:41

ST11

Vypadá to, jako by pod motorem šly ty svody do kříže.
Na fotočkách v článku ale nic podobného není. Možná přišli kluci indičtí na jiný fígl.
Čas ukáže...

Frankie (731) napsal 15.11.2018 v 21:23+2

Na počtu komentářů je dobře vidět, jak je u nás cokoliv na téma Jawa aktuální...
Jinak vše už napsali ostatní, to znamená že motorka je to pěkná, škoda že nepřišla dřív a od nás (ale je taky třeba pochopit proč) a nezbývá nám než čekat zda a kdy se tu první kousky objeví...
Za mě rozhodně hezčí než aktuální čínský model 350

CZ175_1967 (105) napsal 15.11.2018 v 21:22+2

Díval jsem se na pár videí a musím říci, že jsou Indové formáti a kanóni nejen proto, že jsou to pěkné stoje, ale také proto, že na nádrži onoho jednosedadlového stroje není napsáno žádné Perak, ale pěkně s dlouhým Pérák.

mira592 (35) napsal 15.11.2018 v 21:18

V Brně je kolaps dopravy na denním pořádku. Zavádějí se modré zóny kde s autem nemáš šanci. Tohle je ojeb systému jak víno, protože zonovani se na mot. nevztahuje a z práce jedu autem až půlhodinu na moto 10 až 15 minut. Menší objem na toto bohaté stačí.

Kelt-P (2) napsal 15.11.2018 v 21:16

Teď budu za chytráčka, což jako ročník 66 už trochu smím ale já to dycynky říkal . Kašlete na všechny pseudonové motorky ala Calif a valte staré dobré designové retro. No a a Indiáni to udělali, jen to mě neposlechli s motorizací. I tak ale říkám..konečně krok správným směrem

zdenyrr (734) napsal 15.11.2018 v 21:11

Pohoda.. peknej stroj.. peknej motor..

rafanvm (2) napsal 15.11.2018 v 20:43+1

Smekám před klukama z Indie, moc se mi líbí . Umím si ji představit jako druhé moto v garáži na kochačky kolem komína.

bledemon (126) napsal 15.11.2018 v 20:36

euronormy nejsou u téhle jawy problém. V indii mají už stejně přísné, převzaté (bláznivě opsali i abs u motorek nad 125ccm, takže jim oblíbené 150tky prodraží). Tenhle mahindra motor pujde do eu v neoretromodelech peugeot. Jawa cz si chrání eu trh, tak se indům zaprodali jen pro asii, ale možná když uvidí povedený vzhled a zdejší zájem, třeba pár kusů dovezou (jak to dělá třeba hyosung, daelim do 2-3 států eu).
Důležitý je celosvětový zájem, protože prodeje tříkil teda rozhodně nejsou v eu velké, ani číny jako mash400 -ta se prodává ve francii tempem 500ks ročně, ale jinde slaběji, žádné tisíce v ulicích (125tky jsou na tom lépe)

st11 (23) napsal 15.11.2018 v 20:28



Tady je to vidět dobře, že ta kolena běží dolů pod motor.

Targus (429) napsal 15.11.2018 v 20:19

ST11, maraton, Boneshaker

Mrkněte na poslední fotku. Zajímavé kryty na svodech k laufům. Tam by mohlo něco být. Hodně dobře schované...
Ty kryty jsou vidět i jinde, ale to je asi nejlepší detail z galerie.

Nad kryt pod motorem je vidět na jiných fotech, ale nezdá se mi, že by tam mělo něco být.

st11 (23) napsal 15.11.2018 v 20:19+1

maraton

Zrovna jsem to chtěl napsat, že ta výfuková kolena jsou falešná a že výfuky jdou do katalyzátoru pod motorem. Někde, teď už přesně nevím kde, jsem četl, že motor splňuje indickou emisní normu a že ta je snad přísnější než naše euronorma. Do Evropy určitě půjde, jak opět už někde předtím psali, pod značkou BSA, otázka jestli k nám jako Jawa. Pochybuju, že besárnu by tu někdo koupil... Viděl bych to stejně jako u Enfieldu Himalayan, Evropa s mírným zpožděním oproti indickému trhu po splnění evropské homologace.

maraton (180) napsal 15.11.2018 v 20:12

Boneshaker: Podle mě do Evropy půjde. Proč by to jinak mělo vpředu ABS a katalyzátor (na dřívější fotce prototypu jdou oba svody pod motor a pak zas ústí do těch doutníků, ta kolena jsou tudíž zřejmě jen na ozdobu).

radeki (51) napsal 15.11.2018 v 19:54

Moc pěkná, konečně někdo udělal opravdu koukatelnou retro Jawu co má hlavu a patu, jen je smutný že se to povedlo v Indii a ne u nás. Indům tleskám, je vidět že mají Jawu rádi ...díky vy hoši opálení ... díky




TOPlist