Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kawasaka: trochu netuším co myslíš. Osobní názor je špatně? Nebo si taky musím koupit Fároše, abych byl cool? H2O myslíš ten horor? S tou Jawou to totiž je. Pokud víš víc, tak nás pouč, kam zmizely dotace do Jawy a jak se to objevilo v jejich obratu a tak. Prodávat značku jako samolepky za solidní peníze je super, ale kolikrát to ještě vyjde? Tak snad ještě do Afriky a konec. Sorry
Retro frčí a na vzhledu motoru i výfuků si teda fakt dali záležet.
Možná bude takhle podobně vypadat i celá motorka, pravděpodobnost je vysoká, když vlastní i studio Pininfarina. Nicméně ta jejich motorka Mahindra Mojo 300 se zas tak moc vzhledově nepovedla. No jsem na to zvědav a těším se na 15. listopad.
tam je nejhorsi, ze je to potemkinova vesnice (erhmm motor). Tohle mohla Jawa udelat taky, ale protoze postradaji fantazii, tak mame vyprodej Mahindre.
Českou Jawu by měli zavřít ... všechny do jednoho. Ale hezký dekly na ten motor dali kluci indický, skoro jako MZ Jawa 1000. Jestli si ty dekly nenechala dělat Jawa na tu dotaci taky v Indii?
Česko taková motocyklová velmoc a kde sme teď??? V pr... Zas..ný komunistí . Mohli sme bejt dál než celej zbytek světa. Hromadu patentů prodali hlavně japoncům.
Je dost smutné, že nové výrobky se značkou JAWA s firmou mají společné jen to přihlouplé logo. "Chudáka" Babiše tahají za pár míčů v bulváru a všude možně a firma Jawa je v klidu. Jak je možné, že ještě někoho z té fabriky nezabasli. I když "českého zlata" se už prosoulozilo víc a vše je OK. Máme jen to, co si zasloužíme. Takže civime na Indický motor s logem Jawa a jsme prihlople šťastní. Není to zvrácené? Je.
Tohle je jen kryt motoru!!! Podivejte se všichni poradne na kartery na nich je to videt uplne jasne. A nekde je dokonce clanek kde je videt origo motor a k nemu je to i napsany. Origo motor je vzhledove jak 660 minareli. Ale jinak za vzhled , at je cela motorka jak motor a bude to parada.
Mezi "laděním" motoru a spuštěním výroby, potažmo obdržením všech potřebných papírů k možnosti prodávat v Německé Unii je strašně dlouhá a hodně trnitá cesta.
Já ale nepsal, že můj syn umí vymodelovat takový motor.
Psal jsem, že kdybych uměl tak mačkat čudlíky na té správné klávesnici, jako on, udělal bych to za pár desítek minut.
Klučina umí datlovat skvěle, ale na motor ještě nemá a pár let to bude trvat, než zvládne vše potřebné.
A taky je rozdíl, jestli fakt maluješ jen nějakou skicu, anebo začneš natvrdo kreslit, nota bene počítat, že ano...
Malý krůček pro Indii, ale velký krok pro nás..., Motor je fakt pěkný a jestli v tomhle duchu bude celá motorka, tak vyházím ty starý předražený vergly a koupím si novou retro motorku.
Sice je to jenom motor a né celá motorka, ale už teď to má našlápnuto strčit tu kapotovanou čínskou 350(400) do kapsy. Tam totiž není Jawáckého nic, ani vzhled
Možná že je to první náznak toho, že až starý pán (80 let), který vlastní Jawu, nebude mezi námi, tak Indové převezmou celou Jawu a třeba obnoví výrobu v Týnci včetně vývoje. Peněz na to mají dost a mělo by to svou logiku. Když to dělají v Evropě Čiňani, tak proč ne Indové.
když se kouknete tak zepředu vedou z motoru dvě černé roury
jedna vede nahoru a druhá dolu
no a tam povede to vodní chlazení
z boku to není vidět
ale zepředu a ze předu ze strany je to krásně vidět
takže ano, bude to vodou chlazený motor
vidím že všichni by se mohli od indů učit co to znamená retro motorka
Kawasaka: trochu netuším co myslíš. Osobní názor je špatně? Nebo si taky musím koupit Fároše, abych byl cool? H2O myslíš ten horor? S tou Jawou to totiž je. Pokud víš víc, tak nás pouč, kam zmizely dotace do Jawy a jak se to objevilo v jejich obratu a tak. Prodávat značku jako samolepky za solidní peníze je super, ale kolikrát to ještě vyjde? Tak snad ještě do Afriky a konec. Sorry
Retro frčí a na vzhledu motoru i výfuků si teda fakt dali záležet.
Možná bude takhle podobně vypadat i celá motorka, pravděpodobnost je vysoká, když vlastní i studio Pininfarina. Nicméně ta jejich motorka Mahindra Mojo 300 se zas tak moc vzhledově nepovedla. No jsem na to zvědav a těším se na 15. listopad.
tam je nejhorsi, ze je to potemkinova vesnice (erhmm motor). Tohle mohla Jawa udelat taky, ale protoze postradaji fantazii, tak mame vyprodej Mahindre.
Boneněco, do prastaré polévky za 1100 v Táboře přisypali nějaké národní chytrosti? Jako vždy argumenty uvařené z H2O...? Hoď je do placu.
100x indii, než Tynec. Můj názor.
Českou Jawu by měli zavřít ... všechny do jednoho. Ale hezký dekly na ten motor dali kluci indický, skoro jako MZ Jawa 1000. Jestli si ty dekly nenechala dělat Jawa na tu dotaci taky v Indii?
Česko taková motocyklová velmoc a kde sme teď??? V pr... Zas..ný komunistí . Mohli sme bejt dál než celej zbytek světa. Hromadu patentů prodali hlavně japoncům.
Je dost smutné, že nové výrobky se značkou JAWA s firmou mají společné jen to přihlouplé logo. "Chudáka" Babiše tahají za pár míčů v bulváru a všude možně a firma Jawa je v klidu. Jak je možné, že ještě někoho z té fabriky nezabasli. I když "českého zlata" se už prosoulozilo víc a vše je OK. Máme jen to, co si zasloužíme. Takže civime na Indický motor s logem Jawa a jsme prihlople šťastní. Není to zvrácené? Je.
Jediná spása pro Jawa je vyměnit osazenstvo. 4t motor dohc proč ne. Hlavne už ne tu 2t mr...u.
Tohle je jen kryt motoru!!! Podivejte se všichni poradne na kartery na nich je to videt uplne jasne. A nekde je dokonce clanek kde je videt origo motor a k nemu je to i napsany. Origo motor je vzhledove jak 660 minareli. Ale jinak za vzhled , at je cela motorka jak motor a bude to parada.
Já jsem rád že ten litrový motor na který jsme Jawě poskytli 80.000.000 kč konečně spatřil světlo světa. Zase můžeme být hrdí na české výrobky.
Proč jim nefandit? Další alternativa na globálkouli. Třeba Marťani, třeba L&K euro 69...
Za mne
majky 72
Mezi "laděním" motoru a spuštěním výroby, potažmo obdržením všech potřebných papírů k možnosti prodávat v Německé Unii je strašně dlouhá a hodně trnitá cesta.
Le-Corbusier
Já ale nepsal, že můj syn umí vymodelovat takový motor.
Psal jsem, že kdybych uměl tak mačkat čudlíky na té správné klávesnici, jako on, udělal bych to za pár desítek minut.
Klučina umí datlovat skvěle, ale na motor ještě nemá a pár let to bude trvat, než zvládne vše potřebné.
A taky je rozdíl, jestli fakt maluješ jen nějakou skicu, anebo začneš natvrdo kreslit, nota bene počítat, že ano...
Motor je krasavec! A ty vývody můžou byt klidně k chladiči olele. A i kdyby byl vodou chlazený, tak to nevadí.
Malý krůček pro Indii, ale velký krok pro nás..., Motor je fakt pěkný a jestli v tomhle duchu bude celá motorka, tak vyházím ty starý předražený vergly a koupím si novou retro motorku.
Sice je to jenom motor a né celá motorka, ale už teď to má našlápnuto strčit tu kapotovanou čínskou 350(400) do kapsy. Tam totiž není Jawáckého nic, ani vzhled
Paráda Indové a Chinˇani umí. Škoda že to nejde taky doma.
Jo motor se jim povedl , teď je otázkou co zbytek
Nebo je tu druhá možnost, že to dopadne jak s britskou značkou Royal Enfield, Jawa zanikne a zůstane jen ta indická .
Možná že je to první náznak toho, že až starý pán (80 let), který vlastní Jawu, nebude mezi námi, tak Indové převezmou celou Jawu a třeba obnoví výrobu v Týnci včetně vývoje. Peněz na to mají dost a mělo by to svou logiku. Když to dělají v Evropě Čiňani, tak proč ne Indové.
Je veliká škoda, že s tímto nepřišla Jawa
Tohle se opravdu podaří jen málokdy, aby někdo do nadpisu článku dal názvy dvou firem, ze kterých se mi zvedá kufr...
Moc pěkné, jen škoda že ve článku není napsáno: ,,Týnecká jawa vyrobila vlastní motor pro retro kývačku, kde první kus z linky sjede v lednu 2019.“
Tomu už říkam inovace a ne nějake paskvily
A pak ze to nejde...jen u nas samozrejme velice pekne
Gonzo: maš pravdu ked som si to zväčšil ta hadica je tam na čelnej fotke a vidiet aj krytovanie pôvodneho motoru
když se kouknete tak zepředu vedou z motoru dvě černé roury
jedna vede nahoru a druhá dolu
no a tam povede to vodní chlazení
z boku to není vidět
ale zepředu a ze předu ze strany je to krásně vidět
takže ano, bude to vodou chlazený motor
vidím že všichni by se mohli od indů učit co to znamená retro motorka
v Indii kvůli euro4 ani prý nespí...ta platí jen v Evropě a počítám jim stačí jejich trh..
On, retro motor bez že rovnání by asi nevypadal zrovna hezky.