yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
papiboy (1261) napsal 03.03.2018 v 09:02-1+1

Čítam tu, že Jawa "zadala" výrobu do Číny.
Volovina. Výrobu by mohla zadať, keby sama vypracovala aspoň projekt.
Súčasný vládci fabriky zneužili značku, ktorá bola národným pokladom. Klesly na úroveň dealera čínskych výrobkov podobne, ako Mash, Romet a veľa ďalších.
Až nechápem, o akej "záchrane značky" sa tu hovorí. Keby tam bol korektnejší nápis "Shineray", o záchrane akej značky by sa tu hovorilo?
Kto kedysi len trochu fandil značke, nemôže byť na tento stav hrdý, veď "Jawa" už sama nevie, čo všetko čínsky marketing pod jej značkou vo svete predáva...



Capan (190) napsal 03.03.2018 v 08:21

Na obrázku dobré. Ale keď som videl na výstave ešte predošlý model...kvalita slabá. Navyše fakt,že to jazdí po svete kde kade len s inými nálepkami na nádrži. Cena sa šplhá k piatim tisícom a to už je za tuctového číňana moc.

Destroyer (237) napsal 03.03.2018 v 08:10

rekordny ohlas, za necelych 24hod vyse 16.000 zobrazeni a vyse 100 komentarov! Jawa vie stale oslovit...

mira592 (35) napsal 03.03.2018 v 08:05

V brněnském tech. muzeu je Cz závodní 350 v modré kapotě bez př. světla. Asi 70 léta. Toto je s tím velmi podobné. Takže nevidím z hlediska designu vůbec nic nového. Oprana Čína je pod úroveň. To že v tom někdo vidí pěkný stroj beru. To je u každého individuální.

chfox (7) napsal 03.03.2018 v 08:03

cafe-racer ??!!! to snad autor nemyslel vážně. Ale jinak moc pěké retro ze 60-70tek. jak se osvědčí motor, to nevím...ale celkově

Pavlys (13) napsal 03.03.2018 v 07:51+2

No...ty hadry, kterejma je to zakrytý, to je to retro - záklaďácký vojenský prostěradlo a půlka deky z garáže. Hoši maj smysl pro starý časy, já přesně takto plachtoval třiapůlu kdysi...

Mike70 (70) napsal 03.03.2018 v 07:17

XJ500> Jenže tohle není zadání výroby do Asie, ale nákup čínský motorky a nalepení loga značky na ní. Jinak se mi to i tak líbí a oceňuju Jawáckou celokapotu a barevný provedení. Manželce se to přišlo odporný a to má vkus, když miluje naše VFR ))

miguel323 (5) napsal 03.03.2018 v 06:42-1

Je mi fuk co to ma napsano na nadrzi nebo kapotě a ze zaklad je cinskej,tak designove je to opravdu povedeny..Urcite pekna motorka na hopsani kolem komina a ty co motorkam nerozumej z toho budou padat na prdel az to uvidej nekde stat...

Jirka4137 (114) napsal 03.03.2018 v 06:19

Jeto přesně v mém stylu a moc se mě líbí. Škoda že není po ruce dvouválec pak by to bylo dokonalé.

danny355 (127) napsal 03.03.2018 v 01:11

Povedla se ,jsem zvědav na testy .. Tohle a ten předchozí model je zřejmě jediná cesta .. Možná ješte nějaký street model a jednoduché enduro.. V litrového SSporta se nedá moc doufat,svět je moc daleko vpředu .. A největši problém jsou motory.. bez vlastní palety motorů a vůbec motorárny,to nikdy nepůjde pořádně rozběhnout ..

PBM2 (114) napsal 03.03.2018 v 00:55

Snaha se taky cení. Bohužel bych asi raději než "českou značku na indickém základu japonské licence" viděl stroje, které jsou aspoň trochu v dnešním světě prodejné. A tím prodejné nemyslím limitovanou edici pár kusů, ale stabilní nabídku provozuschopných strojů. Jak tu bylo psáno, v Číně jsou schopni vyrobit kvalitní věci, jen že si za to oprávněně nechají zaplatit. JAWA by konečně měla, pokud opravdu ještě chce existovat na trhu jako "výrobce" nebo alespoň "prodejce" slušných strojů, sáhnout do hromady asijských výrobců, jednoho dva solidní vybrat a začít dovážet prodejné, schopné, líbivé, cenově přijatelné motorky, u kterých by se nemusela stydět za své logo na nádrži (když už sama není schopná něco zplodit a vyrábět). A tyto modely, jako je tento, dělat opravdu výjimečně v omezeném množství, aby ukázala, že má i na víc, třeba k nějaké akci nebo jako stylovku pro pár nadšenců.

kerut (51) napsal 03.03.2018 v 00:15

a jako nevypada to nijak osklive, mozna ze bez ty predni kapoty s velkym kulatym svetlem by to vypadalo jeste lip, ale ta kapota je zas takovy okruhovy retro.. hele cina necina, snaha se ceni

XJ500 (26) napsal 02.03.2018 v 23:45

Jawa je jako starý a slavný sportovní tým. Kdysi dávno, Jawou porážené týmy se dnes posmívají její současné situaci. Není důvod se za současnou situaci Jawy stydět! Jak by asi obstály všechny ty západní značky v tom komunistickém marazmu a dobývání našeho území po roce 89?. Jawa bojuje a 350ka Special je znamení pro fanoušky, že mají Jawě začít znovu fandit. Co na tom, že Jawa zadává výrobu v Číně. Kdo to nedělá? Například Volkswagen si nechává svoje vozy jménem Škoda vyrábět mimo Číny i v Česku. Jawa je pořád značka s budoucností. Uvidíte . Jsem český motorkář a fandím české značce JAWA.

RTourer (68) napsal 02.03.2018 v 23:30+1

Mira592 - komentář jak od někoho, kdo vidí poprvé v životě celokapotovanou motorku... To, že je světlomet součástí pevné kapotáže a nepohybuje se společně s otáčením řídítky, je snad úplně běžné, a že by nebylo za tmy vidět do zatáček, to jsem si opravdu nevšiml. Nebo se pletu?

marafzs600 (98) napsal 02.03.2018 v 23:30

Celkem povedené, kdyby to mělo větší objem a výkon kolem 80PS, tak bych o tom uvažoval. Ale dal bych jen polokapotku. Každopádně je to příjemné překvapení.

Lucasbiker (175) napsal 02.03.2018 v 23:28+2

Novinku jsem dnes okouknul na pražském výstavišti a přiznám se že jsem se na ni velmi těšil.

Podle mě se moooc povedla, designový odkaz na slavné závodní stroje je evidentní a motorka je vážně pěkně sladěná. Výfuky jsou nádherné, moc jí sluší, a jak už tu někdo psal-kapota alespoň schová "nepořádek" kolem motoru. Je fajn že to není jen okapotovaná standardní "350 OHC", ale má " trampáckou" z. kyvku, kotouč i vzadu atd. Designově se moc povedla a i barevná kombinace jí moc sluší. Škoda jen, že je místy stále vidět, že je to původem čína (např. nápis TIANLI na př. světle, lacině působící plasty...). Chtělo by to větší motor, alespoň dvouválec, ale i tak má u mě Jawa velké plus za uvedení nového, dle mého, velmi povedeného modelu

MirJel (5) napsal 02.03.2018 v 22:45+4

Je to sice čínská skládačka, ale ne vše čínské je špatné... Líbí se mi to Za tu cenu mám na stavbě CafeRacera jen kola a základní servis motoru. Koupím si to pod stromek

Tovární stavba je tovární stavba. Nebude dlouho trvat a bude vśe stejně na elektriku. Synek to třeba za deset, dvacet let ocení... Budou nakonec vzpomínat, že toto jeśtě byla pěkná motorka na benzín

tatrula (4) napsal 02.03.2018 v 22:30

Ta Jawa osloví pardon"pamětníky" co jim není 20...a ty jsou schopni dát ty finance na nákup dokupy..bez většího problému.. a .je třeba aby to mělo zajištěný servis,,a nemělo to nějaký velký nedostatky...jsem tak trochu pamětník a pokud to koupím- tak nečekám závodění, ale že to bude spolehlivě jezdit a vytáhnu to když mám čas a pak je to Ok, pokud to nebude spolehlivé tak vytáhnu jinou ojetinu BMW či Japonce a neřeším to, prostě můj čas je drahý

tatrula (4) napsal 02.03.2018 v 22:20

Po pravdě bych tam radši viděl bubnovou brzdu,když retro, tak retro, to není motorka pro poděsi na závody, ale na zážiteky...myslím by motorce prospělo..něco jako nějaký certifikát, že to je vše funkční a vyhovujicí, i v Číně umí udělat kvalitní věci...sposta jiných výrobců bere komponenty z Číny

HarryVentil (5) napsal 02.03.2018 v 22:04+1

Designově i tím na co se odkazuje to považuju za trefu do černého. Evergreen zacyklených jedinců ohledně toho, jestli je původ v Hondě CB 400 SS nebo její čínské licenci, nemá smysl komentovat. Předloha je ale jasná

mira592 (35) napsal 02.03.2018 v 21:38

Já se do dnes omylem domníval, že revmaplechy už nejsou In, ale jsou Out .

Ručkazdravilka (24) napsal 02.03.2018 v 21:25+3

VIZI: Ano, celý korupční systém EU je založen na dotacích. Polovina firem je rozhodně nepobírá. To ovšem neznamená že s ním musím souhlasit. Kdyby ten výsledek aspoň za něco stál. Tady se ale cpou peníze do kanálu a nejen v případě JAWY. Kolik stojí nějaká forma mě nezajímá. Veřejnost nemá financovat soukromé projekty, tím spíše pokud jsou jejich výsledky takové. Zde je jasně vidět že dotace jsou zlo a nefungují. Ty nemáš osobně morální problém s tím, že na tento paskvil přispívají důchodci, nezaměstnaní, matky samoživitelky...aby si někdo mohl hrát za cizí peníze?

Johnyk (44) napsal 02.03.2018 v 21:17+2

Jestlipak by se pan Šťastný s chutí svezl...
Proč se snaží Jawa odkazovat na historii "retro" kapotáží něčeho, co vůbec historií Jawy není a přišlo to z jiného kouta světa? Příště místo kapotáže daj zas bubnový brzdy? Nebo snad starý sedlo? Přijde mi, že to tam vedou dva skladníci. Jeden má na starosti sklad nových motorů a druhý sklad starých dílů.
Nebylo by lepší vylézt na trh s obyčejnou novou motorkou, která by si na nic nehrála? Zlatá česká garáž proti současný Jawě.

VIZI (1420) napsal 02.03.2018 v 21:10+1

Ručkazdravilka: je vidět, že o tom nic nevíš. Dotace pobírá polovina firem v republice. Proč by nemohla Jawa požádat o peníze na svůj projekt...někdy je to tady jak u ...
Víš kolik stojí jedna forma odlitek, třeba 300tis...Komplet formy třeba 30milionů.

tatrula (4) napsal 02.03.2018 v 21:10-1+2

Vážení přatelé, pročetl jsem reakce a je třeba si uvědomit toto, v současné době kdy je situace na trhu tržní a... Jawa se prostě chová tržně, využívá dostupný čínský motor a přidali k tomu něco navíc(kapotáž+ par věcí jako by dobových). Vyvinout něco nového to jistě jde, ale vývoj něco stojí a to se vrátí velkým prodejem jen, Vrátit se k Jawe 500ohc dost dobře nejde kuli emisím a jiným věcem . Tak aspoň zajimavý nápad kapotáže a pár prvků alaaa 70.léta. Prostě těch možností moc není a toto vnímám jako jednu zmála možností někoho oslovit..Tak proč ne, někoho to osloví ...držím palce

devilart (0) napsal 02.03.2018 v 20:51

Kdo si chce koupit čínu ten si ji pořídí , ale pochybuji že bude větší zájem o čínu s nálepkou Jawa. Abych nebyl úplně negativni pochválil bych snahu nějak přežít i když nevím jestli by nebylo rozumnější zavřít krám a ukončit to trápení. Zázraky se prostě nedějí .

Ručkazdravilka (24) napsal 02.03.2018 v 20:50-1+2

Nechápu že mi dáváte mínusy za to že nesouhlasím s dotacemi pro Jawu. Soukromý investor si má peníze shánět sám a sám nést případná rizika, ztráty i zisky. Není fér že se jim na jejich "vývoj" musí ostatní skládat.

Na stánku jsem se dnes byl podívat, bylo v něm opravdu hodně lidí. Bohužel prezentace i samotné motorky působí jako špatný vtip. Vím že letí vlna retro, ale to co jsem viděl není retro, to je prostě jen stará splácanina. Nemám ty růžový brejle, já na jawě nelítal když jsem byl malej. Rád bych jí pochválil, ale nemám za co.

strakon (542) napsal 02.03.2018 v 20:42+1

Pořád tu píšete, že Jawa konečně začala dělat něco pořádnýho, ale ona to vůbec nedělá

olha (4) napsal 02.03.2018 v 20:41

Dnes jsem tam byl, u stánku JAWY a přijde mi, že v tý Jawě jsou všichni zhulený. Vždyť nikam nepokročily .Děs.

Normik (31) napsal 02.03.2018 v 20:39+1

Tak vidět, že oproti vzorové číně zmákli i vcelku pěknou kapotáž, to beru, očekával bych ale i nějaké zásahy na motoru - nenašly by se 3 - 4 koně oproti naháči?, ne že by to bylo zásadní, ale z principu "celokapota"...




TOPlist