husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BožíJezdec (21) napsal 05.03.2018 v 21:52+1

Steve-CZ:

Steve-CZ (259) napsal 05.03.2018 v 20:48+4

Boží jezdec: evropský hnůj je už v podstatě skoro všechno, co se tady teď vyrábí. Zejména je to vidět v automobilovém průmyslu, pod kapotou kvičí turbomotůrky rozpadající se do nějakých 50 tisíc km i dříve, pod záminkou jakési falešné ekologie se spoustou komplikovaných kokotin a s následným předraženým servisem, všude časovaná životnost, naprostá serilita a ochuzení od jakýchkoliv emocí ... atd. Motocyklů se to již týká vesměs všech také. Díky, nechci. Jsem rád, že mi pod kapotou tepou osmiválce /z USA a z Asie/ i jeden dobrý dvanáctiválec a je mi líto všech tupých lidí, kteří to těm šikanérům z Bruselu ještě baští. Asi tolik. Hezký den

splasenytrubky (117) napsal 05.03.2018 v 20:40+1

Podle mě ten Romet za ty prachy není špatná motorka. Rozhodně bude lepší, než kdyby něco podobného na koleně zbastlili za dotace na koleně v Týnci. Jen mi přijde ze strany fabriky trapný, říkat tomu JAWA.

mira592 (35) napsal 05.03.2018 v 13:35

jj, souhlas. Aspoň tam moli napsat Jawa 400. Podle mě je ten Romet dost dobrý vzhled.
jen chybí te zadní kotouč.

9B0017 (15) napsal 05.03.2018 v 12:37+1

ahoj, už jsme to tu řešili vloni, Jawa je Shineray 400, což je Romet, Mash a ještě cosi v Austrlii a je tookopcena stara honda

LiborK (37) napsal 05.03.2018 v 11:34

No za mě dobrý.

Dolin (19) napsal 05.03.2018 v 09:58

PetrosPV (2) napsal Včera v 19:29

Problém Jawy je, že nikdy nic pořádného nevyvinula. Předválečný rumpál byla parodie na motocykl, 175 s motorem Viliers bylo ve své době pouhé motokolo, pérák byla okopírovaná DKW, nespolehlivá 500OHC v rámu z 250 katastrofa, unifikovaná řada šílenost a všechny ty prototypy se 4t motorem by byly nedotažené, nespolehlivé, drahé a proto se nevyráběly. Sportovní úspěchy byly, ale co z toho? Takže jediné východisko je přeprodávat hotové motorky a lepit na ně značku.

Tohle je docela odvážné tvrzení a celkem dost vytržené z kontextu a historických návazností. Stejne tak je to možné napsat o KTERÉKOLIV MOTOCYKLOVÉ FIRMĚ!! Úplně stejné příklady vývoje najdeš naprosto všude, od nedotažených typů, přes slepé uličky a kopírování. Je úplně zle vůbec takto myslet. Myslím jakoby směr myšlení. Příklad..Ariel Square four 1000ccm a násupce,..typ Leader 2T 250ccm!!!?? Vývoj fabriky BMW..na západě ,..a na východě,..RMW,...Mzta!(ve zkratce) ... Je to dobou, poptávkou...historie není jen černobílá. Jawa jako fabrika nemohla za to že byla v Československu a prachy šli do armády a nikoliv jí. Vedení fabriky mohlo a dělalo jen to co mohlo a muselo. A popravdě jak Tebou zmíněná 175 předválka, tak pérák, tak i kývačka,..byly ve své době moderní moorky,..tak 2 roky teda,..pak už je to zase jen o tom co mohla fabrika dík systému,...
Peace!

JP111 (5) napsal 05.03.2018 v 09:55+2

Za mě super. Takhle vypadaly silniční Jawy v dobách své slávy za F. Šťastného. Rád si předělávám motorky a kdybych chtěl kafíčko, tohle by se mi líbilo - ale jsem spíš na terén. Jen pro ilustraci - můj loňský přírůstek-přestavba Freewinda na Jawu Bitrak (šestidenní, 90. léta)

BožíJezdec (21) napsal 05.03.2018 v 09:40

Steve-Cz: A ten evropský hnůj je napřiklad co?

djcada (1) napsal 05.03.2018 v 09:13

Za mě OK, když bych odmontoval tu jejich polokapotu, dal tam jen kulaté světlo a trochu víc zalomil řidítka a dolů, a byl by to slibný cafáč na projíždění po okolí

Beast1186 (9) napsal 05.03.2018 v 08:34

Moc pěkný kousek.

LetiferDS (9) napsal 05.03.2018 v 07:58

Tohle vypadá naprosto perfektně! :3

Steve-CZ (259) napsal 05.03.2018 v 00:14-1+1

Jak tady čtu některé komentáře, tak nevím, nevím ... já osobně se už nebojím asijské produkce, ale daleko více toho předraženého šrotu, co dnes leze z výrobních linek v Evropě !! A tahle motorka je, když ne nic jiného, aspoň velice pohledná a zřejmě přinese daleko více zábavy a radosti než ten nynější sterilní a komplikovaný evropský hnůj.

blackblues (1508) napsal 04.03.2018 v 23:57+1

splasenytrubky:tak to mi otevrelo oci...tvrda realita

splasenytrubky (117) napsal 04.03.2018 v 22:41

A já myslel, na první pohled, že vystavuje ROMET. Tak že JAWA to v Holešovicích byla, říkáte? //www.skutry-romet.cz/motorky/300-romet-classic-400-cafe-racer

mischa638 (5) napsal 04.03.2018 v 21:59+1

Motorka jako taková se mi opravdu líbí, ale jen jednu zásadní chybu... logo na nádrži.

pistapista31 (20) napsal 04.03.2018 v 21:18

v dnešnej dobe žiadna revolúcia len sama kopia kopie takto dieru do sveta urobia len ťažko

tom_mb (45) napsal 04.03.2018 v 21:13

to Ručkazdravilka: Jak rikaš, pridali kapotaz na hotovyho cinana no a všichni o tom kecaj jak o život. Takze pekna publicita pro znacku to je. A ze to bude v kazdym casaku, o tom nepochybuju. Takze to asi funguje.
Jinak jsem na stanku jawy stravil dost dlouho a nikdo po mne nechtel, abych se nejak nacionalne vzrusil. Akorát se ptali, jestli to nechci koupit.

PetrosPV (28) napsal 04.03.2018 v 19:29

Problém Jawy je, že nikdy nic pořádného nevyvinula. Předválečný rumpál byla parodie na motocykl, 175 s motorem Viliers bylo ve své době pouhé motokolo, pérák byla okopírovaná DKW, nespolehlivá 500OHC v rámu z 250 katastrofa, unifikovaná řada šílenost a všechny ty prototypy se 4t motorem by byly nedotažené, nespolehlivé, drahé a proto se nevyráběly. Sportovní úspěchy byly, ale co z toho? Takže jediné východisko je přeprodávat hotové motorky a lepit na ně značku.

Kamikadze-Ace (3401) napsal 04.03.2018 v 19:27

nebudu diskutovat o designu a technice to už je to mnohokrát... ... ale ta propagace Jawo je 21 století ... ... místo pořádných fotografií na pěkném podstavci jsou fotky na hnědé krabici alá carbon a okolo motorky letáky ...tvl přikrytý motocykl hadrama, stojan co dům dal ... každej číňan jim udělá plachtu za pár € ...a efekt bude o 900% lepší ...

IvanDvoutakťák (5085) napsal 04.03.2018 v 17:53

Týpek : jasně, že dvouválec a stačilo by i 350ccm,
když už se mluví o Frantovi Šťastným ...
A PŘEDEVŠÍM nenazývat motocykl s celokapotáží café-racer

Ručkazdravilka (24) napsal 04.03.2018 v 17:25

//www.skutry-romet.cz/motorky/300-romet-classic-400-cafe-racer

Takže přidali kapotáž k existující motorce a z nás mají být hrdí vlastenci. Není právě takhle slepota to, co jawu drží v kómatu?

lopata75 (111) napsal 04.03.2018 v 17:19

Se mi to celkem líbí. Co bych za to v motozacatcich dal... Nepotřebuji hi-tech, když se na tom bude pěkně jezdit, proč ne...

blackblues (1508) napsal 04.03.2018 v 17:04

Motorka je to hezka,ale moc jednostrane zamerena viz kapoty a celkovej vizual do retrosportu...
Otazka taky ,jaka je to kvalita,chtelo by se to projet

Ručkazdravilka (24) napsal 04.03.2018 v 16:41

Co mají nakoňovaný cup verze renaultu a seatu společnýho s Jawou? Ty ostrý verze jsou pro budování značky a aby se prodávali ty verze civilní. Podobnost s Jawou nikde nenacházím.

mira592 (35) napsal 04.03.2018 v 16:19

Cena celkem Ok, o tom žádná. U mě vedou max. nahaci. Kapoty nemusím vůbec. První co z Jawky letělo pryč byly těžký velký plechy ikdyz to bylo proti originalite. Někdo kapoty zboznuje, to beru. Café je trend-nic co by mě oslovovalo. Jawa 350/2017 za mě celkem povedené byt se dobrali určitých chyb. Př kastliky.

Lumen (7) napsal 04.03.2018 v 13:55

Me se to moc libi..jo jasne je to cina,s jawou to ma spolecnyho jen samolepku,ale vazne se mi libi a myslim ze na tom muze byt vazne sranda.a ta cena je vlastne taky moc pekna

Romanko (1214) napsal 04.03.2018 v 12:37

tom_mb: Je radost číst Tvoje komentáře. Fakt potěší. Držím

findejs1310 (5) napsal 04.03.2018 v 11:43-1+1

To logo jeste trosku chyta za srdce ale to kolem me uz bohuzel neoslovuje.
To co komouši zadupali do země už tam zůstane navěky

tom_mb (45) napsal 04.03.2018 v 11:23+1

to Ručkazdravilka: to není uplne tak pravda. proc myslis, ze renault, seat atd.. stavi svoje nakonovany Cup verze a honi to na Nurburgringu? Kolik myslis, ze jich prodaj v realu? Mozna min, nez napujcujou novinarum atd.. Ale všude se o tom zadarmo pise a reklama je jinak kurva draha věc.
to Targus: neberu to vůbec ve zlem. Chodim sï tam pro peníze a ty mi davaj, tak je to fajn, ne?
jinak bych chtěl rict, ze vse je o uhlu pohledu a vkusu každého soudruha. mam doma stabilne cca 5 motorek od veteranu az po uplny funglovky, obcas i spicky v danym segmentu. a rozhodne nemuzu rict, ze na lepsim a drazzsim stroji si vzdy zajezdim lip, nebo uziju lepsi zabavu.
předloni manželka pojala napad koupit skutra. samozrejme na to sedla tak 10x a konec. trochujsem se v tom povrtal , dal tam poradny gumy, litam na tom do práce a je to po meste neskutecna zbava. je to posranej cinan, ale musim rict, ze ten 2v taha odspodu lip jak moderni 4v skútry. krouti se to, netlumi, ale je na tom silena prdel. a vo tom to je.
serte na to a jdete ven, je tam krasne.




TOPlist