Jawa představila kapotovaný café-racer 350 OHC Special
Text: Karel Novák | Foto: Jiří Jevický , Vláďa Novotný | Zveřejněno: 2.3.2018 | Zobrazeno: 93 933x
Text: Karel Novák | Foto: Jiří Jevický , Vláďa Novotný | Zveřejněno: 2.3.2018 | Zobrazeno: 93 933x
Steve-CZ:
Boží jezdec: evropský hnůj je už v podstatě skoro všechno, co se tady teď vyrábí. Zejména je to vidět v automobilovém průmyslu, pod kapotou kvičí turbomotůrky rozpadající se do nějakých 50 tisíc km i dříve, pod záminkou jakési falešné ekologie se spoustou komplikovaných kokotin a s následným předraženým servisem, všude časovaná životnost, naprostá serilita a ochuzení od jakýchkoliv emocí ... atd. Motocyklů se to již týká vesměs všech také. Díky, nechci. Jsem rád, že mi pod kapotou tepou osmiválce /z USA a z Asie/ i jeden dobrý dvanáctiválec a je mi líto všech tupých lidí, kteří to těm šikanérům z Bruselu ještě baští. Asi tolik. Hezký den
Podle mě ten Romet za ty prachy není špatná motorka. Rozhodně bude lepší, než kdyby něco podobného na koleně zbastlili za dotace na koleně v Týnci. Jen mi přijde ze strany fabriky trapný, říkat tomu JAWA.
jj, souhlas. Aspoň tam moli napsat Jawa 400. Podle mě je ten Romet dost dobrý vzhled.
jen chybí te zadní kotouč.
ahoj, už jsme to tu řešili vloni, Jawa je Shineray 400, což je Romet, Mash a ještě cosi v Austrlii a je tookopcena stara honda
No za mě dobrý.
PetrosPV (2) napsal Včera v 19:29
Problém Jawy je, že nikdy nic pořádného nevyvinula. Předválečný rumpál byla parodie na motocykl, 175 s motorem Viliers bylo ve své době pouhé motokolo, pérák byla okopírovaná DKW, nespolehlivá 500OHC v rámu z 250 katastrofa, unifikovaná řada šílenost a všechny ty prototypy se 4t motorem by byly nedotažené, nespolehlivé, drahé a proto se nevyráběly. Sportovní úspěchy byly, ale co z toho? Takže jediné východisko je přeprodávat hotové motorky a lepit na ně značku.
Tohle je docela odvážné tvrzení a celkem dost vytržené z kontextu a historických návazností. Stejne tak je to možné napsat o KTERÉKOLIV MOTOCYKLOVÉ FIRMĚ!! Úplně stejné příklady vývoje najdeš naprosto všude, od nedotažených typů, přes slepé uličky a kopírování. Je úplně zle vůbec takto myslet. Myslím jakoby směr myšlení. Příklad..Ariel Square four 1000ccm a násupce,..typ Leader 2T 250ccm!!!?? Vývoj fabriky BMW..na západě ,..a na východě,..RMW,...Mzta!(ve zkratce) ... Je to dobou, poptávkou...historie není jen černobílá. Jawa jako fabrika nemohla za to že byla v Československu a prachy šli do armády a nikoliv jí. Vedení fabriky mohlo a dělalo jen to co mohlo a muselo. A popravdě jak Tebou zmíněná 175 předválka, tak pérák, tak i kývačka,..byly ve své době moderní moorky,..tak 2 roky teda,..pak už je to zase jen o tom co mohla fabrika dík systému,...
Peace!
Za mě super. Takhle vypadaly silniční Jawy v dobách své slávy za F. Šťastného. Rád si předělávám motorky a kdybych chtěl kafíčko, tohle by se mi líbilo - ale jsem spíš na terén. Jen pro ilustraci - můj loňský přírůstek-přestavba Freewinda na Jawu Bitrak (šestidenní, 90. léta)
Steve-Cz: A ten evropský hnůj je napřiklad co?
Za mě OK, když bych odmontoval tu jejich polokapotu, dal tam jen kulaté světlo a trochu víc zalomil řidítka a dolů, a byl by to slibný cafáč na projíždění po okolí
Moc pěkný kousek.
Tohle vypadá naprosto perfektně! :3
Jak tady čtu některé komentáře, tak nevím, nevím ... já osobně se už nebojím asijské produkce, ale daleko více toho předraženého šrotu, co dnes leze z výrobních linek v Evropě !! A tahle motorka je, když ne nic jiného, aspoň velice pohledná a zřejmě přinese daleko více zábavy a radosti než ten nynější sterilní a komplikovaný evropský hnůj.
splasenytrubky:tak to mi otevrelo oci...tvrda realita
A já myslel, na první pohled, že vystavuje ROMET. Tak že JAWA to v Holešovicích byla, říkáte? //www.skutry-romet.cz/motorky/300-romet-classic-400-cafe-racer
Motorka jako taková se mi opravdu líbí, ale jen jednu zásadní chybu... logo na nádrži.
v dnešnej dobe žiadna revolúcia len sama kopia kopie takto dieru do sveta urobia len ťažko
to Ručkazdravilka: Jak rikaš, pridali kapotaz na hotovyho cinana no a všichni o tom kecaj jak o život. Takze pekna publicita pro znacku to je. A ze to bude v kazdym casaku, o tom nepochybuju. Takze to asi funguje.
Jinak jsem na stanku jawy stravil dost dlouho a nikdo po mne nechtel, abych se nejak nacionalne vzrusil. Akorát se ptali, jestli to nechci koupit.
Problém Jawy je, že nikdy nic pořádného nevyvinula. Předválečný rumpál byla parodie na motocykl, 175 s motorem Viliers bylo ve své době pouhé motokolo, pérák byla okopírovaná DKW, nespolehlivá 500OHC v rámu z 250 katastrofa, unifikovaná řada šílenost a všechny ty prototypy se 4t motorem by byly nedotažené, nespolehlivé, drahé a proto se nevyráběly. Sportovní úspěchy byly, ale co z toho? Takže jediné východisko je přeprodávat hotové motorky a lepit na ně značku.
nebudu diskutovat o designu a technice to už je to mnohokrát... ... ale ta propagace Jawo je 21 století ... ... místo pořádných fotografií na pěkném podstavci jsou fotky na hnědé krabici alá carbon a okolo motorky letáky ...tvl přikrytý motocykl hadrama, stojan co dům dal ... každej číňan jim udělá plachtu za pár € ...a efekt bude o 900% lepší ...
Týpek : jasně, že dvouválec a stačilo by i 350ccm,
když už se mluví o Frantovi Šťastným ...
A PŘEDEVŠÍM nenazývat motocykl s celokapotáží café-racer
//www.skutry-romet.cz/motorky/300-romet-classic-400-cafe-racer
Takže přidali kapotáž k existující motorce a z nás mají být hrdí vlastenci. Není právě takhle slepota to, co jawu drží v kómatu?
Se mi to celkem líbí. Co bych za to v motozacatcich dal... Nepotřebuji hi-tech, když se na tom bude pěkně jezdit, proč ne...
Motorka je to hezka,ale moc jednostrane zamerena viz kapoty a celkovej vizual do retrosportu...
Otazka taky ,jaka je to kvalita,chtelo by se to projet
Co mají nakoňovaný cup verze renaultu a seatu společnýho s Jawou? Ty ostrý verze jsou pro budování značky a aby se prodávali ty verze civilní. Podobnost s Jawou nikde nenacházím.
Cena celkem Ok, o tom žádná. U mě vedou max. nahaci. Kapoty nemusím vůbec. První co z Jawky letělo pryč byly těžký velký plechy ikdyz to bylo proti originalite. Někdo kapoty zboznuje, to beru. Café je trend-nic co by mě oslovovalo. Jawa 350/2017 za mě celkem povedené byt se dobrali určitých chyb. Př kastliky.
Me se to moc libi..jo jasne je to cina,s jawou to ma spolecnyho jen samolepku,ale vazne se mi libi a myslim ze na tom muze byt vazne sranda.a ta cena je vlastne taky moc pekna
tom_mb: Je radost číst Tvoje komentáře. Fakt potěší. Držím
To logo jeste trosku chyta za srdce ale to kolem me uz bohuzel neoslovuje.
To co komouši zadupali do země už tam zůstane navěky
to Ručkazdravilka: to není uplne tak pravda. proc myslis, ze renault, seat atd.. stavi svoje nakonovany Cup verze a honi to na Nurburgringu? Kolik myslis, ze jich prodaj v realu? Mozna min, nez napujcujou novinarum atd.. Ale všude se o tom zadarmo pise a reklama je jinak kurva draha věc.
to Targus: neberu to vůbec ve zlem. Chodim sï tam pro peníze a ty mi davaj, tak je to fajn, ne?
jinak bych chtěl rict, ze vse je o uhlu pohledu a vkusu každého soudruha. mam doma stabilne cca 5 motorek od veteranu az po uplny funglovky, obcas i spicky v danym segmentu. a rozhodne nemuzu rict, ze na lepsim a drazzsim stroji si vzdy zajezdim lip, nebo uziju lepsi zabavu.
předloni manželka pojala napad koupit skutra. samozrejme na to sedla tak 10x a konec. trochujsem se v tom povrtal , dal tam poradny gumy, litam na tom do práce a je to po meste neskutecna zbava. je to posranej cinan, ale musim rict, ze ten 2v taha odspodu lip jak moderni 4v skútry. krouti se to, netlumi, ale je na tom silena prdel. a vo tom to je.
serte na to a jdete ven, je tam krasne.