globalmoto_kveten




Oficiálně: Jawa představuje nové modely 350 OHC a 660 Vintage

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Intr (13) napsal 24.02.2017 v 17:34-1+2

Kdyby aspoň jedna z těch motorek umožnila Jawě přežít a konečně se odrazit ode dna, tak díky bohu za to. Vím, že řada lidí tenhle názor nesdílí, a že má (docela oprávněný) pocit, že si firma další existenci nezaslouží, ale jako jeden z příslušníků starší generace bych si přece jenom pořád ještě přál, aby se zmátořila. Ty motorky, Čína-nečína, nejsou úplně špatné a myslím, že přes všechny výhrady je to v dané situaci krok správným směrem.

mira592 (35) napsal 24.02.2017 v 17:06

Pardon,vzpomenu na J650style,to je podle mě ne moc hezký stroj a to se držím zpátky. Cena byla vysoko. Jen ty hrůzné výfuky aj.. Design nynější ho stroje je dál a je lepší. Škoda je to číňan. Za ty kolena výfuku J400 by měl někdo zpytovat svědomí, cožpak to nejde jinak a lépe...

michalbike (3) napsal 24.02.2017 v 16:29+1

Jawy se mi 50 let nikdy nelíbily. Prostě proto, že za oněch plus minus 50 let Jawa nic nového nevymyslela. Nicméně soudě podle počtu přispěvatelů do diskuse nám, českým motorkářům, prostě Jawa není úplně ukradená a byli bychom rádi, kdyby i ona nabízela pár konkurenceschopných modelů ke svezení. Teď tedy přišly dva kousky a - ruku na srdce - zas taková hrůza to fakt není. Mně jako dědkovi by docela seděla třipade - čtyřkilo OHC. Když si k tomu přimyslím malý plexisklíčko a dvě hezký cestovní brašničky, pár příjemných kilometrů po český hroudě si dokážu představit. Jasně, že je to čína jak svi*a, ale nakonec, proč ne. Se zárukou a jakýms takýms servisem bych ji skousl. I když sto litrů za tento výkřik techniky není úplná lidovka, co si budem povídat...

beavis (0) napsal 24.02.2017 v 08:48

Jeden model je větší otřes jak druhý A cena to už jen podtrhuje!

DOMINATOR (1260) napsal 24.02.2017 v 07:28

Na 350 udělali ABS ale jen na předni kolo protože je v zadu buben a na 660 co ma v zadu kotouč abs neni vubec???

Pedl (182) napsal 24.02.2017 v 01:53

Tak 350tka ujde, ikdyž to vypadá jen jako upravená Shineray. A 660tka je úplný kočkopes, to stavěl každý den jiný člověk, navíc nakřivo a za šílené peníze.

faux4 (34) napsal 23.02.2017 v 23:08+2

Alespon se hnuly ledy. Takze dalsich pet let neuvidime zadny jiny model..
U 'Jawa 350 ohc' mam problem, ze to neni Jawa. Motorka hezka, ale radej bych videl 640tku klidne s timto cinskym motorem, ale aby tam byla videt nejaka vlastni invence firmy.
Jawa 660 Vintage to je jina kava. Ta motorka je tak zvlastne seskladana, na prvni, druhy... paty, sesty .. pohled z nesourodych dilu, z leve strany uhlazeny motor, z prave design jak domaciho trakturku z osmdesatych let.. vyfuky ala pokus scrambler.. nadrz ne uplne sedici.. ale vsechno dohromady, kdyz to na sebe necham pusobit, ve me vzbuzuje dojem naprosto genialniho dila odkazujici na minulost, kdy u nas byl nedostatek ctyrtaktnich motorek.. a sikovni kutilove predelavali pullitry, nsucka, davali do ramu Jaw jine motory, ruzne kapotaze napodobujici japonske motorky a v garazich tak vznikaly naproste unikaty, dnes oznacovane jako svedectvi doby. Takze tu mame retro vlnu. A Jawa po delsi dobe prichazi s Vintage, ktera nevim jestli umyslne, ale jiste genialne odkazuje prave na tuto dobu. Takze za me teda jako palec nahoru, protoze ta motorka je unikat na nasem trhu a nepochybne ma v sobe ducha dob minulych.

Marobud (0) napsal 23.02.2017 v 21:04

...Ty vyfuky u 660 jsou uplne debilni...co kdyz si tam bude nekdo chtit dat brasny nebo kufry.pro cestovani..jinac by to byla vcelku povedena motorka a timto to opet zkazily. a nedomyslely...kdo to proboha navrhuje...pripada me ze v zivote asi na moto nejel a necestoval...

abuhasan74 (0) napsal 23.02.2017 v 20:36

vždyť už to tu třikrát bylo,že jawa použila cizí motor :wanderer,viliers,rotax a nikomu to nevadilo,ba naopak pomohlo to v prodeji až na ten rotax.historie se zkrátka opakuje a jawě přeju ať to vyjde s tou 350. na řeči oživit pětiklo by mělo smysl začínám být alergickej, já ho měl a byla tonedodělaná složitá motorka s nejhoršíma jízdníma vlastnostma ze všech jaw,z té bych použil maximálně vzhled,zdraví všechny jawař až za hrob

VENCAXX (1) napsal 23.02.2017 v 19:40

milanl50: Víš,v tom je možná ten zakopanej pes -..kdyby JAWA postavila... Ale tady JAWA nepostavila,nevymyslela,nevyvinula ani "nepoužila čínskej motor"... Tady JAWA,aspoň u modelu 350,nevzala svůj rám,nebo svoje vidle,nebo ráfky atd,ale vzala hotovou,ČÍNSKOU motorku,která se už nějakou dobu vyrábí pod značkou SHINERAY a s JAWOU nemá vůbec nic společnýho (teda pokud jí číňan někdy neokopíroval) a dali si na to nádrž,kastlík a blatník ze starý 350 a prezentují jí jako NOVOU JAWU.A právě to možná nás Lojzy s..re,že značka,od které se kdysi mohli ostatní učit,dneska přeprodává čínu a ještě jí vydává za NOVOU JAWU.. Ale je fakt,že v dnešní době to není neobvyklý,když např.i Mercedes prodával pod svojí značkou Renaulty nebo Volkswageny (Citan,Sprinter) .

T601 (23) napsal 23.02.2017 v 19:36

Buben...??? WTF

VIZI (1427) napsal 23.02.2017 v 17:38

sekáčmagor: ty jsi borec, já ti to věřím

sekáčmagor (128) napsal 23.02.2017 v 16:41+1

Mi se to strašně líbí (ta 350) již jsem připravil peníze a jen čekám kdy se to začne prodávat.Už jsem vyhrabal dva D.I.D.dural ráfky,Lucas koncové světlo,kastlíky budou z laminátu aby zapadly mezi rámové trubky,kolena udělá Creptus,chrom.řidítka ČZ cross s hrazdou,pneu Conti K60 a frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. To bude petarda.

Jak jsem psal už vícekrát "Jawa a KSČ jsou věčné"

mira592 (35) napsal 23.02.2017 v 16:40-1+1

Podle mě půjde J400 solidně vytunit do vzhlednejsiho motocyklu jak to tu umí někteří. Min zrcatky blinkry nastrikem aj.
V tom je taky skrytý potenciál byť malinký. Motor je slabý,ale na trhu nic takového nevidím v této ceně. Prodávat se to zřejmě bude. Důležitá je celková spolehlivost. Ta se teprv ukáže.

martinn (-2) napsal 23.02.2017 v 15:48

možná napsat tý 660 na nádrž Ural a zdvojnásobit cenu, prodalo by se jich o pár kusů víc (nemám nic proti ruským strojům). příšerný.

jenacukr (-1) napsal 23.02.2017 v 15:34

Jen abych doplnil to svoje srovnani jawy s yamahou,jde o to ze mt07 je technicky a zpracovanim o tridu dal nez vintage pri stejne cene(lonsky model mt07 dokonce 155000kc),nikomu nic nevnucuji jen vyuzivam prostoru pro vyjadreni pocitu a dojmu z novych obrazku jawy,preji vsem hezky den.

jelen66 (3) napsal 23.02.2017 v 14:06+3

Za mě teda palec nahoru.. . Dle mého názoru po několika desetiletích konečně Jawka, na kterou se dá koukat a za kterou bych se nestyděl.. . Snad až na to typicky čínský plastový světlo u Vintage.. Ale jinak se mi obě líbí. Retro frčí a pro Jawu je to za současného stavu stejně jediný možný směr. A ani mi tam nevadí ten čínský motor. Jednak ten Shineray nemusí být až takový průšvih a taky je každýmu jasný, že na vývoj vlastního motoru Jawa momentálně prostě nemá.. Takže pokud to má být za rozumný peníz.. . Že by "už nečekaný comeback" dávno ztracené značky Jawa?!

Balouch (277) napsal 23.02.2017 v 13:32

Ten motor na té Jawě je z Hondy XR400R je tak?

milanl5o (8) napsal 23.02.2017 v 12:57-1+9

Tak mám dojem, že i kdyby Jawa postavila fakt kvalitní a přitom levnou motorku, budou tady ti stejní lojzové pořád nadávat, kritizovat a pomlouvat... Objektivně je tohle nejlepší, co za posledních 20 let vytvořili. A když se toho prodá ve světě dost, třeba se Jawa někam posune, bylo by načase!!

lsbikes (14) napsal 23.02.2017 v 11:48

Jawa má poslední šanci a to ,,svézt se,, na retro vlně. Hele ale ta 350 do kilča, to nemusí být špatný, co kluci?

lenkochal (26) napsal 23.02.2017 v 10:50

Myslim ze je nam vsetkym jasne ze toho vintaza si natrie na chleba kdeaka MT07, cenou, kvalitou, designom, jazd. vlastnostami, proste vsetkym,... Ale ziadna alternativa novej triapoly za 100vku ma veru z hlavy nenapada, poradi niekto? Tam ja osobne asi isty potencial vidim.

tomlima (12) napsal 23.02.2017 v 10:29

Než toto tak to mají radši zavřít. Nebo dělat repliky 500ccm. Zájem by o to určitě byl.

Drpa (7) napsal 23.02.2017 v 10:28

Me se to libi, chtel bych to ocuchat a projet. Co ovsem zarazi je ta brutalni cena... byt to za polovic tak ani neprdnu a postavim si ji do obyvaku.

Case (46) napsal 23.02.2017 v 10:20

...no, nevim. 660 Vintage za 179.830,-? Jako vážně? I zapřísáhlej vlastenec by po koupi musel mít pocit, že to byly setsakra blbě utracený peníze...

Frankie (731) napsal 23.02.2017 v 09:53

Ta 350 nevypadá až na ty výfuky zase tak špatně, asi proto že je to původem Čína a "designéři" Jawy s ní moc nedělali
Zato ta 660...děs běs a hrůza, tam se teda vyřádili. Něco tak strašného jsem už dlouho neviděl. Motor z XTčka sám o sobě není nic hezkýho, ale to co kolem něj postavili, je tak nevzhlednej a nesourodej bastl, škoda mluvit
To si snad nikdo nemůže koupit

Veromo88 (3) napsal 23.02.2017 v 09:30

Jawu nechci ...

olha (4) napsal 23.02.2017 v 07:13+2

Aspoň, něco .

Edemsi (20) napsal 23.02.2017 v 06:29-1+3

Za mě , (vzhledem k tomu že na skutečné Jawě jsem před 30 lety jezdil)
Mizernej výkon,mizerné brzdy,věčně se něco sr..o ,pohodlí z jízdy katastrofa.
Tohle si doopravdy nechci připomínat ,obvzlášť na číňanovi a který bude mít ty samé problémy.

týpek (119) napsal 23.02.2017 v 06:27-1+1

mrkef---Duch může být něco ve smyslu historického,nostalgického.To bych pochopil.Co tento pojem může dotvářet?Je to samozřejmě závodní oddělení,které je závislé na práci nadšenců a vývojářů.Nadšenci jsou myšleni závodníci a mechanici a ti se u Jawy tak nějak vytratili s koncem Franty Šťastného,potažmo B.Staši a u soutěžáků J.Stodůlky,či K.Mašity.Tam až lze vnímat slavnou historii.Po té již to byl spíše umíráček,vývoj se zastavil,šetření na nesprávných místech,špatná martekingová rozhodnutí a politická normalizace"Poučení z krizového vývoje."V této době Jawa končila a také její duch.Dnešní splácanina s čínským motorem nemá s historií,potažmo duchem Jawy už nic společného.Je to komerční retro paskvil se snahou právě zabrnkat na tu zmíněnou nostalgickou strunu.Možná to u někoho zabere,u mne ne...

Dzejar1 (0) napsal 23.02.2017 v 03:20

Opravdu super..jediný co tomu chybí už je jenom buben na předním kole a nesmyslná verze chopper..mě přijde jako když se pánové z jawy snaží z modelu 350 udělat kult jako royal enfield,ale i na to opět zaspali dobu..za cenu normální motorky si zákazník koupí nesmyslný paskvil který se bude držet jedné tradice..nejede,nebrzdí a jako bonus nevypadá.. tragické zpracování s hromadou nejlevnějších komponentů které člověk pozná už fotek také svědčí o odbornosti marketingového oddělení..a ve finále je člověk akorát nasranej kolik humbuku a státních dotací stojí besídka jménem JAWA..kulturní dědictví..




TOPlist