Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
noo horší modely vyrábět nelze,od 90let,fakt Jawa toho moc nepředvedla...takže proč ne,v naší republice.jestli je ještě teda naše,stejně děláme jen pro čínu,němce,rakušaky a zbytek výkvětu evropy..
Nic nového se vymýšlet nebude. Prostě vezmou něco jednoduchého co už dávno vyrábí a jen na to dají nápis JAWA nebo BSA anebo třeba ještě něco úplně jiného podle toho na jaký trh to půjde. Jen budou lepit různý samolepky na stejný motorky...
Je to pro Jawu dobře nebo špatně ? prostě je to tak jak je.
Jsem zvědavý jestli a kdy skončí současná tragikomická nabídka značky.
ten zavádějící nadpis by měl znít spíš: Motocykly s nálepkou JAWA...
Odhaduju, že mahindra navrhne nějaka vzduchová 4T pětikila - konkurenci enfieldu pro tamní trhy. Taky je paradox, že jawa-yezdi ukončila v indii již v roce 1998 dvoutakty i kvůli emisím a v ekoeu se dají koupit třindy i letos Pro jawu by bylo asi lepší, kdyby jí čína-indie využila k expanzi do evropy a něco se skládalo i vyvíjelo v týnci (jako romet-čína v polsku)
škodovky se v Indii pro tamní trh vyrábí víc jak šest let. Jediný malý rozdíl v tomto případě je, že tady se JAWY už nevyrábí (vlastně trochu jo . Tak třeba bude Jawa expandovat do EU .
Něco jako Pérák jen s novým pohonným agregátem to by bylo něco .
V Česku pořád nic . To se dřív bude dovážet s Indie.
https://www.youtube.com/watch?v=w6SHtaFTJng
https://www.youtube.com/watch?v=AcI22oyDX4w
V česku se už snad nedá udělat nic - tady to teda dopadlo... jeden odrbává druhého a čím víc ,tím líp! Stařík 62 - vždyť si ji můžeš koupit novou i teď - Jawa 350 v několika barevných provedeních,cena kolem 60 000,-
Je mi to líto,že jsme jako stát i motoristi přišli o trochu bývalého zlata,co Jawa znamenala u nás i ve světě.Pro mě to je srdcovka,je mi 60 a vlastně jsem Jawou a ČZ odkojenej.Pro mě to bylo celé mládí
alespoň někde bude Jawa "žít" dál.A rozhodně to nebudou paskvily,co se u nás vyrábí dnes.Třeba kyvačka 250 měla svou duši... a nebýt debilních euro norem,našla by si kupce i dnes.
nemam s tim problem, jak uz tu padlo, Jawa je mrtvola, pravdepodobne prezivajici pouze prodejem par kusu tripadin na Kubu (viz. ne tak davne vyjadreni sefa Jawy, ze zapaluji svicku za Fidela). Tohle by jim kdyz nic jineho mohlo prihrat nejake penize a ja se budu tesit, ze treba Indove, neco se znackou fakt udelaji. Mahindra je opravdu velky hrac.
tady už jedna k mání je , kdyby někdo spěchal .A už je to originál Made in India
//www.motorkari...-classic-939557.html
noo horší modely vyrábět nelze,od 90let,fakt Jawa toho moc nepředvedla...takže proč ne,v naší republice.jestli je ještě teda naše,stejně děláme jen pro čínu,němce,rakušaky a zbytek výkvětu evropy..
Nic nového se vymýšlet nebude. Prostě vezmou něco jednoduchého co už dávno vyrábí a jen na to dají nápis JAWA nebo BSA anebo třeba ještě něco úplně jiného podle toho na jaký trh to půjde. Jen budou lepit různý samolepky na stejný motorky...
Je to pro Jawu dobře nebo špatně ? prostě je to tak jak je.
Jsem zvědavý jestli a kdy skončí současná tragikomická nabídka značky.
ten zavádějící nadpis by měl znít spíš: Motocykly s nálepkou JAWA...
Odhaduju, že mahindra navrhne nějaka vzduchová 4T pětikila - konkurenci enfieldu pro tamní trhy. Taky je paradox, že jawa-yezdi ukončila v indii již v roce 1998 dvoutakty i kvůli emisím a v ekoeu se dají koupit třindy i letos Pro jawu by bylo asi lepší, kdyby jí čína-indie využila k expanzi do evropy a něco se skládalo i vyvíjelo v týnci (jako romet-čína v polsku)
No co, tak alespoň v Indii bude jawa forever . My si jí pak budem za těžký peníze dovážet...
škodovky se v Indii pro tamní trh vyrábí víc jak šest let. Jediný malý rozdíl v tomto případě je, že tady se JAWY už nevyrábí (vlastně trochu jo . Tak třeba bude Jawa expandovat do EU .
Něco jako Pérák jen s novým pohonným agregátem to by bylo něco .
V Česku pořád nic . To se dřív bude dovážet s Indie.
https://www.youtube.com/watch?v=w6SHtaFTJng
https://www.youtube.com/watch?v=AcI22oyDX4w
V česku se už snad nedá udělat nic - tady to teda dopadlo... jeden odrbává druhého a čím víc ,tím líp! Stařík 62 - vždyť si ji můžeš koupit novou i teď - Jawa 350 v několika barevných provedeních,cena kolem 60 000,-
Jawa a její výrobky mě absulutně nezajímají
to Paulo : A já si ji koupím. A budu mít opravdu original Jawu, kterou zná svět, čili světový motocykl.
Je mi to líto,že jsme jako stát i motoristi přišli o trochu bývalého zlata,co Jawa znamenala u nás i ve světě.Pro mě to je srdcovka,je mi 60 a vlastně jsem Jawou a ČZ odkojenej.Pro mě to bylo celé mládí
Vzdy som veril ceskemu motopriemyslu, ze sa vzchopi a drzal som palce..A je to tu
pro Jawu je to asi dlouhodobě nejlepší zpráva
alespoň někde bude Jawa "žít" dál.A rozhodně to nebudou paskvily,co se u nás vyrábí dnes.Třeba kyvačka 250 měla svou duši... a nebýt debilních euro norem,našla by si kupce i dnes.
nemam s tim problem, jak uz tu padlo, Jawa je mrtvola, pravdepodobne prezivajici pouze prodejem par kusu tripadin na Kubu (viz. ne tak davne vyjadreni sefa Jawy, ze zapaluji svicku za Fidela). Tohle by jim kdyz nic jineho mohlo prihrat nejake penize a ja se budu tesit, ze treba Indove, neco se znackou fakt udelaji. Mahindra je opravdu velky hrac.
Teď jen přemýšlím, jestli tam budou vyrábět Jawy, na kterých jezdíval jako mladý můj táta nebo děda
A budeme jí dovážet sem
Stydim se, ze jsem Cech...
Wow. Takže novodobá indická Jawa = novodobé BSA? To nezní až tak špatně To by nemusely být motorky typu low end
V současném motocyklovém moderním světě JAWA neznamená bohužel vůbec nic, tak ji popřejme aspoň hodně úspěchů v Indii a Vietnamu
To je hnus velebnosti
Slysite Hlavacku? Mrtvola hovori!
Jo, fšecky si nás kupte!! A všichni se jim prodejte...