ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
wario (126) napsal 12.03.2009 v 07:48

nuclear (1) napsal 12.03.2009 v 07:45

výborný výsledek. Navíc vlastnit takovou motorku vyrobenou uprostřed Evropy bude exkluzivní a na rozdíl od korejských kopií tahle motorka přitáhne na srazu obdivovatele a má trvalejší hodnotu. moc dobře

Pechyjo (3) napsal 12.03.2009 v 07:33

už sem se bál že příjdou s něčim pěknym no ale držim palce, vždyť sem taky na jawě začínal

Petr-RSV (38) napsal 12.03.2009 v 07:21

Motor, který buší v XT, Pegasu, Derbi, Tenerce apod. je určitě dobrá volba , teď už jen zásadní změnu designu, rozumnou cenu a bude to možná masově prodejná motorka

Kawasakiman (-7) napsal 12.03.2009 v 06:52

Tak to už je orpavdu utopie

lubin (13) napsal 12.03.2009 v 06:40

Co je OK: osvědčený motor, který mimochodem buší i v legendárních XT, dále nová koncepce a nápady. Co je špatně: u Jaw nových generací jsem nikdy nezkousl design. Tahle je o kousek dál, ale přesto přední část i boční kapsy jsou fakt nehezký. Je to jako by to nakreslil čerstvě vystudovaný designer. Jinak držím palce, snad to bude stroj o kus vpřed a těším se, až ho potkám na silnici.

Pitrisek (0) napsal 12.03.2009 v 06:36

Záď nádherná Jinak to celé působí zpracováním a disajnem hrozně levně. Jak cyklobudík tak drobná kapotáž.
Je to ošklivé, nicméně pořád ještě ve mě dříme malá naděje, že třeba za 5 či deset let, si koupím krásnou, velkou litrovou českou Jawu ;)

ladin-t (0) napsal 12.03.2009 v 06:30

No tak ta zadní část s výfuky je proti minulému modelu exkluzivní, ještě by to chtělo krycí sklo přes přední světla a vyměnit ten cyklokompijůtr za pěkný budíky. Pár koní přidat, cenu ubrat a jdu do ní

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist