Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jinak ovšem ta opatrná skepse nebo obavy při koupi žhavé novinky jsou sice docela namístě (málokdo zaplatí úplně bez obav mnoho set tisíc korun, aby chtěl na svoje náklady dělat jakémukoliv výrobci beta testera), ale zrovna u nové Afriky bych viděl to riziko jako hodně malé. Neuspěchali to (spíš naopak) a vypiplávali to - podle mnoha indicií si Honda dala velmi záležet.
A na druhou stranu - ona ani ta strategie počkat si několik let a koupit "tutovku" bohužel někdy nefunguje. Různí auto i moto výrobci mají podnikatelskou tendenci spoléhat na setrvačnost trhu a na počáteční vyráběnou kvalitu, aby pak v rámci prvního nebo druhého faceliftu provedli další "haléřová vylepšení" (= nákladovou optimalizaci z hlediska výrobce), čímž se některé parametry anebo původní dobré vlastnosti pro uživatele zhorší. A trvá potom zase několik let, než se ty změny k horšímu začnou projevovat na odolnosti/životnosti a než to přijde v obecnou známost.
"Je to podle mě sázka do loterie. Ne že by to Japonci neuměli (když chtějí), ale faktem je, že posledních 20 let žádné cest. enduro na trh nedali, na Dakar se vykašlali, politika firmy je co nejnižší výrobní cena (viz NC700), proto taky má nová Afra řaďák. Přesvědčí mě snad až kladné recenze za 5 let."
Malá poznámka k "co nejnižší výrobní ceně (viz NC700), a že kvůli tomu má nová Afra řaďák" kdyby měly být NC 700 a NC 750 vyráběny co možná nejlevněji, tak by to nebyly Hondy Made in Japan, ale vyráběly by se co nejlevněji někde v Indii, Thajsku, Brazílii nebo v Číně apod.
Co se týče řadového douválce oproti Véčku, objektivním faktem je, že vidlicový motor má složitější rozvody (dvojnásobný počet vačkových hřídelí, rozvodových řetězů, napínáků atd.), je hlučnější, má větší hmotnost a oproti řadovému dvouválci má sice o trochu menší zástavbovou šířku, ale na úkor výrazně větší délky. Ovšem zase ze subjektivního hlediska bývá na pohled hezčí - hlavně vzduchem chlazená Véčka u čoprkrujzrů (nebo i véčkoví vodníci s pseudožebry).
A charakteristiku vidlicového motoru (zvuk, vibrace) lze úspěšně napodobit i u řadového motoru, a to přesazením ojničních čepů - děje se tak např. u populární Yamahy MT-07 a hlavně u zmiňované dlouhozdvihové Hondy NC 700/750.
Left:
Já tě plně chápu. S tou KTM jsem hodně váhal a že sem si jí pořádně projel a udělal sem dobře, když sem pak viděl ty problémy tech Adventure. Je pravdou, že se Honda před lety vydala divnou cestou a ty divné kreace co dávala na trh, už sem si říkal co tam v Japonsku blbnou. A máš pravdu je to sázka do loterie, ale prostě sem do toho šel, byla to láska na první pohled. Bud to klapne a bude to fakt trhák a nebo to bude průser. Nechme se překvapit recenze prvních zákazníků budou.
Ja ty love mit, tak je dam a cekam. Bud a nebo. I kdyz myslim, ze i kdyby mela nejake nedostatky, tak novou Afriku proste nelze nemilovat. Na jakykoliv test se tesim jak malej kluk!
Já udělal tu blbost a LC8 si koupil, po sezoně šla .Přeju upřímně hodně štěstí(bez sarkasmu), Je to podle mě sázka do loterie. Ne že by to japonci neuměli(když chtějí), ale faktem je, že posledních 20 let žádné cet.enduro na trh nedali,na Dakar se vykašlali, politika firmy je co nejnižší výrobní cena(viz NC700), proto taky má nová Afra řaďák. Že by náhle otočili o 180° a zkusí se znovu stát leadrem na trhu,dohnat vlak evropských výrobců a odváží se znovu dělat motorky ne levné,ale kvalitní a trvanlivé s inovativními řešeními jako v 80-90 letech je představa lákavá, ale já tomu zatím nějak nemůžu uvěřit. Přesvědčí mě snad až kladné recenze za 5let. Sorry
To Left: Na nové auto taky lidi čekají 3-5 let? nečekají novinka vyleze a lidi jdou a koupí... Stejné je to dneska s motorkami. Já mám doma už druhou Afriku během 15let. Nikdy ta babička nepůjde z domu. Když vylezla KTM Adventure chtěl jsem si jí koupit. Ale pořád sem tajně doufal, že ti kluci v Japonsku tu novou Afriku udělají. A když se Hodna před lety vrátila na Dakar, začalo se šuškat, že se něco děje. No a dočkali jsme se. Prostě je to srdcová záležitost a kdo je odkojen na Africe, tak nějak tuší, že tohle bude návrat legendy a Honda nás nezklame. Pár dní sem přemýšlel, zašel do Hondy, prohodil pár slov, pár podpisů a už to bylo s úsměvem odcházel. No uvidíme jak to dopadne...
Tak vcelku technologický krok správným směrem, ta šaškárna okolo je ale opradu k popukání až trapná. Ale obal prodává . Jsem zvědav na recenze skutečně nezávislé po ujetí pár desítek tisíc km . Chce to veliký kus odvahy a ranec peněz stoupnout si do pořadníku na něco co zatím nehodnotil nikdo krom člověka , co jej za to honda platí. Osobně bych nekoupil moto, co se nevyrábí 5 let - první 3 roky se vychytávají výrobní vady, teprve po 5 jsou recenze od lidí co ji koupily za své a najeli ke 100.000km.
Jo už sem v pořadníku... a snad to bude zdarma i na ten Tripmaster pro prvních pár šťastlivců. Nejlepší dárek pod stromečkem. A pak jen čekat a čekat na jaro... to budou muka.
deluxa: jo všichni čekají zrovna na tenhle segment "zákazníků" čo si ju radi vyzkušajů...ale nikdy nekoupí a ještě k tomu budou mít plnou hubu odborných připomínek...
Proč někoho vzrušujou marketingový kecy v jasně a typicky marketingovým článku???
Vymyvanie mozgov pokracuje. V marketingovom oddeleni hondy si myslia ze cielova skupina zakaznikov ma iq hojdacieho konika a treba ich krmit stupidnym nic nehovoriacim videom. Ake su tie technologie z dakaru to by ma zaujimalo? :D Ako na motorku sa tesim a rad si ju vyskusam ale ta kampan okolo toho to je na
Zelinar: nikdo ti nenuti kupovat Super Adventure 1290. Muzes si koupit KTM Adventure 1050. Dle tve teorie, KTM je jeste chytrejsi nez Honda, kdyz ma na 1050ccm pouhych 95 koni
klubko: To se jen může zdát, protože mají slunce v zádech a je to doblísknuté dvěma záblesky z leva a z prava - přenosné zábleskové jednotky jsou běžná praxe pro focení v problematicky světelném prostředí jako je les
Ktm a jejich adventury uz me neberou z principu bo to hrotej do nesmyslnejch vykonu. Super je Bmw, triumph na me moc exotika a talose moc nemusim. Tech hondich cca 100 koni me presvedcilo, ze premysli, nezavodi, nehoni se o to kdo ho ma nejvetsiho. Asi stejne jako yamaha s jejich super tenere, tu taky muzu. Pisu co si myslim, tak me prosim netlucte...
"Africa Twin na pohled vypadá velká a těžká, ale při skocích byla skutečně stabilní..."
Jinými slovy:Ano je velká a těžká,ale tvrdé pérování a dobrá ergonomie to zachraňuje,takže skákat se s tím dá...Čekal jsem nějakou analýzu,moc jsem se nedověděl.
Bude to taková konkurence pro KTM...
Zelinář:Takových motorek "pro chlapy" je spousta,máš pocit že tahle je něčím vyjímečná?
..."Dobře se zde ukázaly zkušenosti značky i technologie používané na Dakaru, které teď budou dostupné normálním lidem."...
Motorka to bude určitě zajímavá,bude mít své plusy i mínusy jako každá,ale ty reklamní kecy to je fakt stupidita.
Udělejme tlustou čáru,začíná nová dimenze ježdění,konečně příjde motorka s technologiemi použivánými na Dakaru-to žádná jiná nemá...,konečně jsme se dočkali.
Zajímavý, že v těch videích se střídaj dvě červený Afriky, jedná nemá bastry a má jiný blikny, to bude předpokládám ta základní verze. Jinak pěkný moc se těším, až budou na krámech
Jinak ovšem ta opatrná skepse nebo obavy při koupi žhavé novinky jsou sice docela namístě (málokdo zaplatí úplně bez obav mnoho set tisíc korun, aby chtěl na svoje náklady dělat jakémukoliv výrobci beta testera), ale zrovna u nové Afriky bych viděl to riziko jako hodně malé. Neuspěchali to (spíš naopak) a vypiplávali to - podle mnoha indicií si Honda dala velmi záležet.
A na druhou stranu - ona ani ta strategie počkat si několik let a koupit "tutovku" bohužel někdy nefunguje. Různí auto i moto výrobci mají podnikatelskou tendenci spoléhat na setrvačnost trhu a na počáteční vyráběnou kvalitu, aby pak v rámci prvního nebo druhého faceliftu provedli další "haléřová vylepšení" (= nákladovou optimalizaci z hlediska výrobce), čímž se některé parametry anebo původní dobré vlastnosti pro uživatele zhorší. A trvá potom zase několik let, než se ty změny k horšímu začnou projevovat na odolnosti/životnosti a než to přijde v obecnou známost.
"Je to podle mě sázka do loterie. Ne že by to Japonci neuměli (když chtějí), ale faktem je, že posledních 20 let žádné cest. enduro na trh nedali, na Dakar se vykašlali, politika firmy je co nejnižší výrobní cena (viz NC700), proto taky má nová Afra řaďák. Přesvědčí mě snad až kladné recenze za 5 let."
Malá poznámka k "co nejnižší výrobní ceně (viz NC700), a že kvůli tomu má nová Afra řaďák" kdyby měly být NC 700 a NC 750 vyráběny co možná nejlevněji, tak by to nebyly Hondy Made in Japan, ale vyráběly by se co nejlevněji někde v Indii, Thajsku, Brazílii nebo v Číně apod.
Co se týče řadového douválce oproti Véčku, objektivním faktem je, že vidlicový motor má složitější rozvody (dvojnásobný počet vačkových hřídelí, rozvodových řetězů, napínáků atd.), je hlučnější, má větší hmotnost a oproti řadovému dvouválci má sice o trochu menší zástavbovou šířku, ale na úkor výrazně větší délky. Ovšem zase ze subjektivního hlediska bývá na pohled hezčí - hlavně vzduchem chlazená Véčka u čoprkrujzrů (nebo i véčkoví vodníci s pseudožebry).
A charakteristiku vidlicového motoru (zvuk, vibrace) lze úspěšně napodobit i u řadového motoru, a to přesazením ojničních čepů - děje se tak např. u populární Yamahy MT-07 a hlavně u zmiňované dlouhozdvihové Hondy NC 700/750.
To airbus: Takovy opticky krasny masine se musi min. 80% vsech pripadnejch nedostatku odpustit.
Left:
Já tě plně chápu. S tou KTM jsem hodně váhal a že sem si jí pořádně projel a udělal sem dobře, když sem pak viděl ty problémy tech Adventure. Je pravdou, že se Honda před lety vydala divnou cestou a ty divné kreace co dávala na trh, už sem si říkal co tam v Japonsku blbnou. A máš pravdu je to sázka do loterie, ale prostě sem do toho šel, byla to láska na první pohled. Bud to klapne a bude to fakt trhák a nebo to bude průser. Nechme se překvapit recenze prvních zákazníků budou.
Ja ty love mit, tak je dam a cekam. Bud a nebo. I kdyz myslim, ze i kdyby mela nejake nedostatky, tak novou Afriku proste nelze nemilovat. Na jakykoliv test se tesim jak malej kluk!
aibus. Gratuluji... Já budu muset trpět až do července, než se vrátím z Indie...
Já udělal tu blbost a LC8 si koupil, po sezoně šla .Přeju upřímně hodně štěstí(bez sarkasmu), Je to podle mě sázka do loterie. Ne že by to japonci neuměli(když chtějí), ale faktem je, že posledních 20 let žádné cet.enduro na trh nedali,na Dakar se vykašlali, politika firmy je co nejnižší výrobní cena(viz NC700), proto taky má nová Afra řaďák. Že by náhle otočili o 180° a zkusí se znovu stát leadrem na trhu,dohnat vlak evropských výrobců a odváží se znovu dělat motorky ne levné,ale kvalitní a trvanlivé s inovativními řešeními jako v 80-90 letech je představa lákavá, ale já tomu zatím nějak nemůžu uvěřit. Přesvědčí mě snad až kladné recenze za 5let. Sorry
To Left: Na nové auto taky lidi čekají 3-5 let? nečekají novinka vyleze a lidi jdou a koupí... Stejné je to dneska s motorkami. Já mám doma už druhou Afriku během 15let. Nikdy ta babička nepůjde z domu. Když vylezla KTM Adventure chtěl jsem si jí koupit. Ale pořád sem tajně doufal, že ti kluci v Japonsku tu novou Afriku udělají. A když se Hodna před lety vrátila na Dakar, začalo se šuškat, že se něco děje. No a dočkali jsme se. Prostě je to srdcová záležitost a kdo je odkojen na Africe, tak nějak tuší, že tohle bude návrat legendy a Honda nás nezklame. Pár dní sem přemýšlel, zašel do Hondy, prohodil pár slov, pár podpisů a už to bylo s úsměvem odcházel. No uvidíme jak to dopadne...
Sympatická mašina.
Nejhezčí japonské enduro.
Tak vcelku technologický krok správným směrem, ta šaškárna okolo je ale opradu k popukání až trapná. Ale obal prodává . Jsem zvědav na recenze skutečně nezávislé po ujetí pár desítek tisíc km . Chce to veliký kus odvahy a ranec peněz stoupnout si do pořadníku na něco co zatím nehodnotil nikdo krom člověka , co jej za to honda platí. Osobně bych nekoupil moto, co se nevyrábí 5 let - první 3 roky se vychytávají výrobní vady, teprve po 5 jsou recenze od lidí co ji koupily za své a najeli ke 100.000km.
pěkná potvora , snad jednou bude aji u mě .konečně enduro jak má být.
Jo už sem v pořadníku... a snad to bude zdarma i na ten Tripmaster pro prvních pár šťastlivců. Nejlepší dárek pod stromečkem. A pak jen čekat a čekat na jaro... to budou muka.
kawa...pavel : odkial pre boha vies ze po vyskusani si ju nekupim? Snad budes jasnovidec nevies nahodou futbalove vysledky na zajtra?
No tak jestli to říkají pánové Markýza a Brada, tak to musí bejt pravda. Oni by v tomhle nezávislém šotu přece nelhali
deluxa: jo všichni čekají zrovna na tenhle segment "zákazníků" čo si ju radi vyzkušajů...ale nikdy nekoupí a ještě k tomu budou mít plnou hubu odborných připomínek...
Proč někoho vzrušujou marketingový kecy v jasně a typicky marketingovým článku???
Vymyvanie mozgov pokracuje. V marketingovom oddeleni hondy si myslia ze cielova skupina zakaznikov ma iq hojdacieho konika a treba ich krmit stupidnym nic nehovoriacim videom. Ake su tie technologie z dakaru to by ma zaujimalo? :D Ako na motorku sa tesim a rad si ju vyskusam ale ta kampan okolo toho to je na
to je špičková mašina asi si ji pořídim
italii neberu a KTM se sere
Ale vzdyt jo vim, nema to hlavu ani patu . Proste jsem zaujatej, libi se mi honda a yamaha ...a vse ostatni pochopitelne pohanim
Zelinar: nikdo ti nenuti kupovat Super Adventure 1290. Muzes si koupit KTM Adventure 1050. Dle tve teorie, KTM je jeste chytrejsi nez Honda, kdyz ma na 1050ccm pouhych 95 koni
klubko: To se jen může zdát, protože mají slunce v zádech a je to doblísknuté dvěma záblesky z leva a z prava - přenosné zábleskové jednotky jsou běžná praxe pro focení v problematicky světelném prostředí jako je les
příjde vám taky, že na té fotce v lese, v lese ve skutečnosti nebyli?
Parádni motorka super videa
Ktm a jejich adventury uz me neberou z principu bo to hrotej do nesmyslnejch vykonu. Super je Bmw, triumph na me moc exotika a talose moc nemusim. Tech hondich cca 100 koni me presvedcilo, ze premysli, nezavodi, nehoni se o to kdo ho ma nejvetsiho. Asi stejne jako yamaha s jejich super tenere, tu taky muzu. Pisu co si myslim, tak me prosim netlucte...
"Africa Twin na pohled vypadá velká a těžká, ale při skocích byla skutečně stabilní..."
Jinými slovy:Ano je velká a těžká,ale tvrdé pérování a dobrá ergonomie to zachraňuje,takže skákat se s tím dá...Čekal jsem nějakou analýzu,moc jsem se nedověděl.
Bude to taková konkurence pro KTM...
Zelinář:Takových motorek "pro chlapy" je spousta,máš pocit že tahle je něčím vyjímečná?
Zelinář
Dnes mě příjemně překvapilo i video.
Jsem zvědavý,kolik se jich prodá.
Tak ted maj bukvice smulu, tohle bude masina pro chlapy
Ahaaa, je to skvela motorka, i podle jejich nejuprimnejsiho nazoru. To se divim, ze ji treba nezdrbali, ze je vlastne stejna jako ostatni...?
..."Dobře se zde ukázaly zkušenosti značky i technologie používané na Dakaru, které teď budou dostupné normálním lidem."...
Motorka to bude určitě zajímavá,bude mít své plusy i mínusy jako každá,ale ty reklamní kecy to je fakt stupidita.
Udělejme tlustou čáru,začíná nová dimenze ježdění,konečně příjde motorka s technologiemi použivánými na Dakaru-to žádná jiná nemá...,konečně jsme se dočkali.
Zajímavý, že v těch videích se střídaj dvě červený Afriky, jedná nemá bastry a má jiný blikny, to bude předpokládám ta základní verze. Jinak pěkný moc se těším, až budou na krámech