Leslie Porterfield a Fireblade překonali rekord
Text: Roman Daněk | Foto: motorcyclenews.com + leslieporterfield.com | Zveřejněno: 7.9.2011 | Zobrazeno: 20 667x
Text: Roman Daněk | Foto: motorcyclenews.com + leslieporterfield.com | Zveřejněno: 7.9.2011 | Zobrazeno: 20 667x
Grassel-> Spekulant
rozeta je mensi... porovnej si to s tim cudlem na kyvce...
teamwhd> to bych jí tam chodil... říkat dobrý den pěkná baba to je.
seccomk> pokud má jinou rozetu, bude nejspíš lehčí, řetěz bude užčí kvůli minimální ztrátě výkonu a pokud má tohle na 99% má i jiný převody (časem pochopíš), už to nepopírej simtě, je to série tak co
S tou busou máš pravdu, už jsem to neopravoval.
Grassel-> Mně ta rozeta nepřipadá ani větší, ani menší. To že má zlatý řetěz a jinak vyřezané otvory v rozetě ještě nic neznamená. A u busy píšou, že byla upravená, takže 374 nebylo sériových.
Kdyby měla motoshop v Milevsku tak se tam chodíš každej den modlit
Tak BMW tam mělo 328kmh ale s upravenou převodovkou (protáhlý 6 rychl. stupeň) takže ta Honda to má zas v převodech se zachováním série
Holt jsem měl zas pravdu
Na tý Hayabuse těch 374kmh taky asi nebylo sériových.
Bodéť by to nezajela, když váži 40 kilo i s postelí. Kdyby spadla v těch 374, tak už by tak hezká asi nebyla.
Jo nudím páč mám dovolenou a je tu bouřka jako kráwa
nebudu kupovat bajk za každou cenu, bude příští rok HONDA
se asi hodně nudíš co? Koukej makat ať si taky mužeš koupit motorku!!! Los Los
teamwhd> já na tabulky seru, naopak... Nikdy jsem se neřídil tabulkama, kdyby jo tak si nikdy nekoupím třeba RSV. Já nikdy nekoukal na papírový hodnoty a naopak jsem tu všude psal že jsou to kecy. Ale BMW prostě předběhlo japka což je prostě fakt, tudíš tě tohle praští do očí.
To že je to frajerka a ještě pěkná tady nikdo nepopírá a to jestli závodíš na český motorce ti taky nikdo nerozmlouvá. Japonci jsou si všichni rovný, každá značka má něco a ten kdo hlásá o tom jak je Honda oproti konkurenci kvalitní kecá jen sám sobě. Třeba takovej fároš 04-05 jednoho kámoše nechal v Itálii a druhýho v rakousku, měli je od novoty a samozřejmě problém s dobijením.
A o tý tloušťce no nevím, 1000rr 05 je tlustej jako kráva a odnášej to boční kapoty, což se ani u old school K1 nestávalo. Prostě suza má problémy s brzdama a základním nastavení podvozku, kawa na tom byla podobně, yamaha žrala olej a padaj převodovky, Honda regulátory a výmysli s výkonem...
Prostě ty motorky jsou na stejný úrovni a každej si má možnost vybrat Ale pokud někdo myslí že Honda je zázrak v oblasti spolehlivosti měl by se jít opláchnout všechny japka jsou stejný ale tak strašně jiný...
Bezpohlavní Honda ale ta fenečka, ta je upa čupa
Ser na tabulky ne, pro mě je frajerka i kdyby jela na pinckovi...kdokoli se mohl ukázat na čemkoli. Já závodím na český motorce a jsem na to hrdej i když vim že bych to měl stokrát jednodušší na Hondě. Pro mě je ta značka synonymem kvality a logické konstrukce alespoň podle těch Hond které jsem měl...u ostatních značek mě vždycky něco sralo...Kawa převodovka, Yamaha z papíru, Suzuki takovej tlustej bastl. Jo jsou motorky jako třeba K5 proti kterejm bych asi nic neměl ale bohužel jsem neměl tu čest vlastnit...
Teoretik seš tak akorát ty
tak ono logicky to člověka praští do očí když je o pořádnou porci výkonu BMW jinde a je tam ukázaná ženská
Neměli byste si tolik vsugerovávat nenávist vůči Hondám.
Mě se zas líbí že jakmile se píše o Hondě tak najdu pod článkem na tuty dva známý motorkáře teoretiky...
Mě se líbí jak Honďáci dělaj z lidí antihonďáky Tak já až půjdu zas na tomhle modelu jezdit na něj flusnu, kopnu do něj a řeknu že na to seru páč je to Honda
Sleeper1> +1
+ zadni stupny, blinkry...
seccomk> tak to má asi slečna nějakou limitovanou edici americký verze Prosím tě nechytej se stébla
//www.sharewallpapers.org/Transports/Motorcycles/Honda/Honda+CBR/Honda+CBR1000RR+2008/Honda+CBR1000RR+2008+16.jpg.html
Fajna baba to je.
samo, ze neni se seriovym prevodem...v clanku se dale pise, ze nejsou zadne aero upravy, ale zrcadka jsou koukam dole :)
A nenapadá tě třeba rozdíl v evropské/americké verzi? Nebuď takovej pochybovač, prostě je teď Honda nejrychlejší Nebo ti vadí, že nějaká žena jela rychleji než ty?
Pěkné , hezká slečna a celkem slušná rychlost! Ale s její váhou by to dala asi na každém dnešním sportu... Mimo Ducati teda , ta ve vrchu nejde... Určitě záleží i na převodech , v sérii by pravděpodobně byla už kousek za hranicí omezovače... Každopádně příště by si na to měla zkusit vzít BMW , možná pak dá ještě víc...
seccomk> je jiná na první pohled stejně tak i řetěz
však v článku taky nekecaj, píšou "Fireblade byla absolutně bez jakýchkoliv motorových nebo aerodynamických úprav" teda když nebudu počítat zrcátka a držák spz.
Přední kolečko nevidím, zadní rozeta je jiná na první pohled.
Oproti originálu se mi vůbec nezdá jiná - najednou je to v kolečku u motoru že?
Hodndička smekám klobouček :)
prusles> čéče jestli spíš nebude problém v tobě a alergii na cokoliv o Hondě, páč když už seš tak znalej tak jistojistě víš že jsem tenhle model Hondy hodně chválil stejně tak jako další motorky od Hondy, tak se hoď do klidu a když už mi vykáš, vážím si toho ale píše se "vy chodíte" takže příště než začneš na někoho píčovat zkus nejdřív přemejšlet.
Co se týče převodů tak si porovnej její a originál rozetu
s ní BMW..! Kawu tak ani nemělo cenu zkoušet
...tyjo Grassle jak víš , že s rapidně odlišnýma převodama???!! ty vole já sem se to v tom článku nedočetl, nevím jak ty... píšou tam v čisté sérii... kurva kam na to vy chodíš??!! akorát spekuluješ a ještě k tomu to šíříš dál... Ale proti gustu já zapomněl je tam slůvko ,,Honda´´
Zas ty třídní boje