Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Orgovany>Ty jezdíš jen rovně a chvilku tebe chlazení a emise nezajímají.Jinak to vliv má.Např.článek tady s kterým souhlasím. Za posledních deset let nám z trhu pomalu vymizely dvoutakty a postupně také přibývá vodou chlazených motorů na úkor vzducháčů. Důvodem jsou především neúprosné emisní limity, kterými úředníci v unijních komisích pečují o naše blaho. Další příčinou je ale také postupná unifikace, kdy továrna namísto deseti různých motorů s odlišnou koncepcí začne vyrábět třeba jen čtyři podobné motory. To vidíme třeba na příkladu Yamahy XJ6, která používá upravený motor vycházející z sportovní R6, přičemž téměř stejná pohonná jednotka pohání i řadu FZ6. Stejný trend najdeme u dalších Japonců (Honda CB600F, Hornet a CBR600RR) ale třeba i u Italů (Shiver, Dorsoduro).
Hondě Cb 1100 dávám prst nahoru . Mohle ale mít trochu mohutnější sedlo. Líbí se mě ale že má vzduchovej motor .
Proboha kdy vyjede na světlo boží CB 1100 R ???!!!
CB 1300 taky kus pořádný mašiny .
CB náááádhera. Vzducháč v 21.století.Paráda. To vypadá na další nesmrtelnej motor
VFR - pěkné, ale na mě už trochu moc futuristické
Choppery - na jedno brdo, ale co tady vymyslet.
Elektroskůtry - vidím budoucnost. Pokud to uveze 150Kg rychlostí 100km/h, resp. 70km/h do kopce. Dojezd tak 120km ma jedno nabití a baterie půjde jednoduše vyndat a nabít za 3-5 hodin z normální zásuvky. Tak potom si to koupim na dojíždění do práce.
Čím víc vidím dalších fotek s novým VFR, tak tím víc se mi potvrzuje doměnka že Honda kopíruje či minimálně brala inspiraci u BMW. To trošku zamrzí, čekal sem originální novou motorku, takle raději zůstanu u originálu.
Jak Hondu vůbec nemusím,tak café racer je teda nádhernej!!!Připomíná mi to CéBéčko na kterým se tady po 89tým proháněli jedni z bikerů průkopníků a já jim se svým fichtlem strašně záviděl a zároveňje obdivoval... Takže retro u mne dobrý
to CB-čko je fakt retro jak brno
v dobe vodniku tam hodi takovy velky motor s žebrami ,to je bingo,jen ty tvary se hodi na rychlou upravu.
To novy VFR je...zajimavy,ale tvarove se mi nelibi,uvidime v realu...
Honda CB 1100 F je pro mě velkým sklamáním. Koncept vypadal podstatně lépe a chtěl jsem si tuto motorku pořídit, ale s tím co přišli ani náhodou. Ted už mi zůstává jenom doufat, že se objeví motorka co nebude mít cenovku nad 400tis. a bude opravdu pěkná v retro stylu. Škoda že Norton bude stát cca 425000 kč, protože je to opravdu jednička. Na to fakt nemám
CB 1100 Líbi semi moc ... připomelo mito jak mě tatík kdysi vozil na třiapuli taky chrom blatniky svody atd... Jinak VFR je divné ale technika bude asi na úrovni... a elektrika no, za chvili budou mít v Cezu radost
Orgovany>Ty jezdíš jen rovně a chvilku tebe chlazení a emise nezajímají.Jinak to vliv má.Např.článek tady s kterým souhlasím. Za posledních deset let nám z trhu pomalu vymizely dvoutakty a postupně také přibývá vodou chlazených motorů na úkor vzducháčů. Důvodem jsou především neúprosné emisní limity, kterými úředníci v unijních komisích pečují o naše blaho. Další příčinou je ale také postupná unifikace, kdy továrna namísto deseti různých motorů s odlišnou koncepcí začne vyrábět třeba jen čtyři podobné motory. To vidíme třeba na příkladu Yamahy XJ6, která používá upravený motor vycházející z sportovní R6, přičemž téměř stejná pohonná jednotka pohání i řadu FZ6. Stejný trend najdeme u dalších Japonců (Honda CB600F, Hornet a CBR600RR) ale třeba i u Italů (Shiver, Dorsoduro).
Hondy co se týče designu moc nemusím, ale ty dva nové modely CB 1100 se mi líbí
Podle mě nemá chlazení motoru vliv na emise. Podívej se na jiný výrobce kolik je ještě vzducháčů .
Vzduchač z východu to je radosti jo jenze kolik to bude mit konikuuu k vuli euro2,3,4,5,6,,,,,
Zajimavé, vzduch a já myslel že k vůly emisím a hlučnosti se muselo přejít na vodníky.Tak to bude nějaký podvod a nebo se do EU nikdy nedovezou.
Hondě Cb 1100 dávám prst nahoru . Mohle ale mít trochu mohutnější sedlo. Líbí se mě ale že má vzduchovej motor .
Proboha kdy vyjede na světlo boží CB 1100 R ???!!!
CB 1300 taky kus pořádný mašiny .
CB náááádhera. Vzducháč v 21.století.Paráda. To vypadá na další nesmrtelnej motor
VFR - pěkné, ale na mě už trochu moc futuristické
Choppery - na jedno brdo, ale co tady vymyslet.
Elektroskůtry - vidím budoucnost. Pokud to uveze 150Kg rychlostí 100km/h, resp. 70km/h do kopce. Dojezd tak 120km ma jedno nabití a baterie půjde jednoduše vyndat a nabít za 3-5 hodin z normální zásuvky. Tak potom si to koupim na dojíždění do práce.
konečně nový stroj s klasickým rysem. Už těch vosích mašin letos bylo až dost a po těch všech předesignovaných modelech něco pořádného
Čím víc vidím dalších fotek s novým VFR, tak tím víc se mi potvrzuje doměnka že Honda kopíruje či minimálně brala inspiraci u BMW. To trošku zamrzí, čekal sem originální novou motorku, takle raději zůstanu u originálu.
CB snad se probuděj i ostatní výrobci z toho sci-fi snu
Fuj tk já du blejt, jedno větší hrůza než druhý A teď všichni: HONDA JE HUJDA!
Cébéčko překrásné! Ale totálně to dojebali těmi koly, pořádný špajchlový výplet by ji sekl mnohem více...
Jak Hondu vůbec nemusím,tak café racer je teda nádhernej!!!Připomíná mi to CéBéčko na kterým se tady po 89tým proháněli jedni z bikerů průkopníků a já jim se svým fichtlem strašně záviděl a zároveňje obdivoval... Takže retro u mne dobrý
to CB-čko je fakt retro jak brno
v dobe vodniku tam hodi takovy velky motor s žebrami ,to je bingo,jen ty tvary se hodi na rychlou upravu.
To novy VFR je...zajimavy,ale tvarove se mi nelibi,uvidime v realu...
no ten café-racer nevypadá špatně škoda že nemá drátěná kola .
To VFR je ale škaredé Bigbeng v automatu
Honda CB 1100 F je pro mě velkým sklamáním. Koncept vypadal podstatně lépe a chtěl jsem si tuto motorku pořídit, ale s tím co přišli ani náhodou. Ted už mi zůstává jenom doufat, že se objeví motorka co nebude mít cenovku nad 400tis. a bude opravdu pěkná v retro stylu. Škoda že Norton bude stát cca 425000 kč, protože je to opravdu jednička. Na to fakt nemám
CB 1100 Líbi semi moc ... připomelo mito jak mě tatík kdysi vozil na třiapuli taky chrom blatniky svody atd... Jinak VFR je divné ale technika bude asi na úrovni... a elektrika no, za chvili budou mít v Cezu radost
Ta fotka úplně dole vlevo - slušně okopírovali slavného Pařeza. Ale čemu se divit, japončíci od Jawy kopírují už od 60. let.