yamaha_demo_tour




Honda VT1300CX pro rok 2010

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
acALIEN (-4) napsal 16.07.2009 v 03:30

DMC.motobiker sportovni zaver. Jeste mas vzkaz na te druhe diskusi..

DMC.motobiker (-23) napsal 16.07.2009 v 01:35

acALIEN> Ano pravda , já bych toho už také nechal , a navíc proti tobě ani tvé motorce vážně nic nemám , takže peace a příště mě už prosím kdyžtak ber s velkou rezervou... Měj se pěkně a jezdi opatrně...

acALIEN (-4) napsal 16.07.2009 v 01:28

DMC.motobiker no, nejdriv to byla rozumna diskuse, pak postuchovani a pak nesmyslne debaty eskalujici do napadani, tak toho nechme , okej? Peace...

DMC.motobiker (-23) napsal 16.07.2009 v 01:26

Lao> No jasně s tím souhlasím , a nikomu jeho stroj pomlouvat nechci , jedině že by si sám začal, a původně jsem jen napsal co si o té motorce myslím , a nevím jaký je rozdíl mezi tím když rekneš svůj nároz na věc ty nebo já?

acALIEN> Hm, no to máš asi pravdu, na tu tvojí mašinku bych si nenašetřil nikdy, protože já si šetřím jen na motorky co se mi líbí, ale jinak, buď tě můžu obdivovat, protože si tak dobrej že sis už ve 23 letech vydělal na mašinu za půl tóna, a nebo tě můžu jen politovat, že ti mašinu koupil někdo jinej, a ty se tady jen chlubíš cizím peřím, a říkáš jak si za ty samý cizí peníze můžeš koupit cokoliv dalšího, no ale možná se v tobě pletu, a za chvíly tě uvidíme v jistém pořadu na ČT jako člověka, kterej si svůj první milión vydělal už ve školce... Jinak ale já ti to přeju, fakt, mám radost i za tebe že sis mohl už v tak nízkém věku pořídit motorku snů, někteří toho nedosáhnou ani v 50ti, a promiň, ale ty ses do mě pustil první...

acALIEN (-4) napsal 16.07.2009 v 00:25

Lao s nim nehnes , nekteri potrbuji leceni, aby prestali otravovat svet...

Lao (0) napsal 16.07.2009 v 00:24

Japonska

acALIEN (-4) napsal 16.07.2009 v 00:24

DMC.motobiker ty chudacku, ty si na moji rejzi neansetris ani kdyby jsi se rozkrajel a rozprodal, ja si tu tvoji radoby originalitu muzu koupit kdykoliv budu chtit a to me hreje, mrzi me ze jsem to musel napsat, ale na lidi jako ty proste nic jineho neplati, nekdy holt clovek musi klesnout a zavrit nekomu usta trosku necestne .

Lao (0) napsal 16.07.2009 v 00:22

a ještě Supersporty pochází z Japoncka

Lao (0) napsal 16.07.2009 v 00:20

Mno tak chopp er jsou i triumph z nic se taky dělali a dělaj hezký stavby ... jinak japonci vymysleli například vstřikování a jeje že by HD kopíroval ??!! ... je to blbost příklad ale je to pravda takže bych osobně na nějaký řešení kopii kašlal a určitě bych netvrdil že Japonci jsou na hovno motorky protožě vydrží víc než harley a to je fakt a hlavně každá motorka je jina prostě kus od kusu ... Italské motorky jsou taky na hovno ze životností ale je to o lásce ke značce a charateru motorky a otom to vše je ... takže každý ať si jezdí na té své leštěnce a nikdo nikoho neuráží toď můj názor ... jinak HONDA VT 1300 se mi hooodně lííííbbíííííí

DMC.motobiker (-23) napsal 16.07.2009 v 00:08

Lao> No mi říkáme Italům špagety, maximálně makaróny, USA je hemburgr a Japonci jsou rejže, jinak je to věc názoru, sice to není přímo kopie, ale původně to vychází z něčeho co napodobeninou je, prostě Chopper a Cruiser je doménou jen USA, Naháče / Cesťáky vychází z mnoha Evropských značek, Super Sporty jsou evolucí všech světových závodních motorek a Endurka jsou původně také jen z Evropy a USA, takže ať se to někomu líbí nebo ne, tak v Asii nepřišly vůbec na nic, a na všech těchto stylech se jen přiživují, a to jestli to dělají špatně nebo dobře nechám na posouzení každého člověka, ale je to prostě tak...

Lao (0) napsal 15.07.2009 v 23:45

sorry za gramatiku

Lao (0) napsal 15.07.2009 v 23:44

DMC.motobiker ... a ty jezdíš na špagetách a nebo na pizze si můžeš vybrat jako ta tvoje Ducatka taky není žádnej zázrak je to taký dítko ducati takže taky žadnej velkej bike ale oto nejde ... sice někteří japonci jsou kopie ale né všechny třeba Suza acALIENa je originál který nic nenapodobuje a HD natře prdel jak nic ale to i Yamaha a Kawa ... a jestli si myslíš že stavby se dělali jenom z HD tak to jsi koště

DMC.motobiker (-23) napsal 15.07.2009 v 23:05

acALIEN> Tak vidíš že mám pravdu , už ti to došlo že?
Jinak litovat můžu jen já tebe, ty jezdíš na rejži...

acALIEN (-4) napsal 15.07.2009 v 21:49

DMC.motobiker je mi te lito .

DMC.motobiker (-23) napsal 15.07.2009 v 19:57

acALIEN> Sranda, že prej podle reklam a letáků , přitom reklamu na HD jsem v životě neviděl , ale zato na Japonce vidím reklamy na každý druhý stránce všech časopisů co otevřu, na všech stránkách webů a dokonce už i televizi , jo jo, dobrá věc totiž reklamu nepotřebuje , a HD je legenda a každej ví že je nej , jinak dobře, uznávam, jsi nejlepší, ale ono i to vzdělání bude asi taky o penězích, né každej má ty stejné možnosti jako třeba ty jezdit si po světě a flákat se po školách , a s tou R6, tak ono je to hodně o řidiči, a nebo to bylo možná na rovince? Protože na rovince je každej kdo má víc Kw a Nm hrdina... A k tomu čeho je tvoje mašina kopií, no asi už ničeho, je to spíš evoluce nějaké starší evoluce, která byla evolucí nějakého plagiátu HD, ale já ti to neberu, když ti tvoje mašina vyhovuje, tak proč né , akorát bys mohl uznat že tak jako tak je to jen další napodobenina HD...

acALIEN (-4) napsal 15.07.2009 v 19:42

DMC.motobiker ty jsi dobre mimo.pozeptej se mych kamaradu z klubu, jake to je, predjet na brnenskem okruhu zalehleho kombinezovaneho typka na R6ce, ja to neumim, ale ta motorka to umi . Jinak pro tvoji informaci, za rok dokoncuji double degree, Ing. a MIB. , studuji soubezne v CR a na Islandu.To ze mas mezi kamarady lidi, co skolu uchodili, jeste neznamena, za jsou takovi vsichni . Tobe slovo kopie a rejze asi tvori zaklad nervoveho spojeni v mozku, takovej nosnej prvek, rekl bych. Krom toho pro me motorka jako motorka, koupim si to co se mi libi a co mi vyhovuje, ne to, co mi budes nutit jako ,,super" nejsem omezenej na reklamu, nechodim nakupovat podle letaku, ani podle TV spotu, co se mi libi, to si koupim. Rekni mi, ceho je teda moje motorka kopie, at se muzu od srdce zasmat ..tesim tesim...uz vidim toho VRoda, kterej prisel pozdejs, s udejchanym motorem a nezatacecim podvozkem...tak sup sem s tim...

Maxim (21) napsal 15.07.2009 v 18:24

DMC.motobiker umis neco jinyho nez psat tady porad dokola rejže???ses totalni pi... a jestli si to nepochopil,tak se sem pisou komentare k clanku!lidi jako ty jen delaji zbytecny dusno a nesmyslne rozdeluji motorkare na skupiny. vsichni tady jezdime na necem cemu se rika motorka a je podle me na kazdym co si koupi.jen tady trapne prudis.btw. acAlien ne vzdy se s tebou da souhlasit,ale ses jedinej,kdo tady napise vsechno narovinu a nikoho neurazi

DMC.motobiker (-23) napsal 15.07.2009 v 17:40

A to že někdo řekne, jak jsou v USA rejže oblíbené ještě neznamená že má rozumný názor, ba naopak, spíš to jen značí že je to rejžista a ten přece nepůjde sám proti sobě, jako já mám sice v garáži taky pár rejží, ale včas jsem se poučil a pochopil jsem, že Japonec je každej voničem a že Japonce už nechci ani zadarmo, možná jen kdyby mi za to platily, to jest ale můj osobní názor, nikomu ho nechci vnucovat, ať si každej pořídí co se mu líbí, jen mi trošku vadí že většina lidí si nedokáže přiznat, že jezdí na kopii, i když je třeba dobře udělaná, ale budou do nekonečna tvrdit, jak je jejich Japonec nejlepší a ani originál na něj nemá...

DMC.motobiker (-23) napsal 15.07.2009 v 17:27

acALIEN> To jo ty mi teda dáváš , ale zajímavé názory od člověka, kterej píše u svojí rejže že s tím dává i uječený zalehávačky , a přitom v běžném provozu ho natře i lehce nadprůměrná 125cka... Jo a s tím ekonomickým vzděláním, jaké ty můžeš mít ve 23 letech vzdělání, jedině nějakou běžnou střední školu, a takových ekonomů také pár znám, a není to zase takový zázrak jak by si možná pár nezaujatých lidí mohlo myslet...

acALIEN (-4) napsal 15.07.2009 v 17:25

PetrXX jo ,,Otrodoxni", tak proto se to nevyhledalo pod ,,ortodox" :D. No, okej no, co na to rici, redaktori obcas napisou o skutru, ze je to masina atd...krom toho stanovisko pisalka z motorkari.cz je jen stanovisko jednoho cloveka.. .
Jinak s HD vs Japonsko v USA mas pravdu, je jich tam mraky vic takovej GoldWing je tam vickrat nez vsechny HDcka dohroamdy, krom toho i ten muj kousek zeleza tam zpusobil ,,manii" a m109riders.com je jedna z nejvetsich moto-komunit v USA...Konecne nekdo, s rozumnym nazorem...

PetrXX (16) napsal 15.07.2009 v 17:15

..a ještě podotek: v USA jezdí tolik japonců, že by HD utloukli čepicema. Obzvlášť oblíbené jsou cruisery od Yamahy, je jich tam mraky. A rozhodně je nekupují, že by byly extra levnější.

PetrXX (16) napsal 15.07.2009 v 17:13

Pan redaktor to možná myslel dobře, ale několikrát opakované "ortodoxní" je v tomto případě IMHO trochu mimo mísu. Jinak motka je hezká, dal by se z toho udělat pěkný chop, jako základ pro stavbu povedené.

acALIEN> "Otrodoxní chopper nemůže mít jiný motor" (s mírnou hrubkou).

acALIEN (-4) napsal 15.07.2009 v 17:12

DMC.motobiker
nevim, kolikrat jsi navstivil USA, ale zrejme mockrat ne. Ja tam litam pravidelne a o nejake nadvlade HD se moc mluvit neda, jedine snad u policie :). A zatahovat do toho keci o ,,krizi", to uz je opravdu pod moji uroven, nastesti mam kvalitni ekonomicke vzdelani a mluvit o tom co se delo, jako o krizi, je pri nejmensim smesne a jeste to spojovat s motorkama...hehe . Krom toho zajimavej nazor od cloveka, kterej ma u priteplenyho Viraga napsano ,,agresor"
.

DMC.motobiker (-23) napsal 15.07.2009 v 16:42

acALIEN> Jo jasně!
V USA se po nich můžou přímo utlouct!
No ale tak víš jak, je krize, cena je malá, a tak si i někteří Američané na chvíly pořídí třeba i tu levnou nekvalitní rejži, ale věřím že to mají jen na chvíly, třeba na naučení, a až se jim to za dva tři roky rozpadne, tak to spláchnou do záchodu a koupí si spíš něco pořádného...
Prostě rrrejže nikdy nevyhraje! HD4Ever!

acALIEN (-4) napsal 15.07.2009 v 15:18

A spojeni ,,ortodoxni choper" v clanku neni ani jednou.

acALIEN (-4) napsal 15.07.2009 v 15:12

DMC.motobiker mel by jsi cestovat, pak by se ti otevrely ocka... v USA Japonsko slavi s temito modely uspech, lidi je chteji a hlavne kupuji...a hodne.

DMC.motobiker (-23) napsal 15.07.2009 v 14:26

No pokud to nebudou rozdávat zadarmo, nebo jako dárek za to že se někdo podívá do prodejny Honda, tak si nemyslím že to bude mít nějaký extra úspěch, jen další blbá rejže co se snaží příblížit se k USA a napodobit HD, to ale prostě nejde...

Šotek (96) napsal 15.07.2009 v 13:47

nevím, co si kdo představuje pod pojmem ortodoxní, ale tohle chopper rozhodně je, a moc hezkej. A když už jsme u toho rytí, sportster by vedle toho vypadal jako kolo

Harlejíček (3) napsal 15.07.2009 v 13:04

ortodoxní chopper ... tak ten to teda rozhodně není! A nikdy nebude!

Paťa (64) napsal 15.07.2009 v 12:52

no,mě to přijde jak od Yuki, nic ve zlým...




TOPlist