yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
gamesi (0) napsal 22.01.2011 v 13:05

to je diskuse...tě prdel...vážení o úspěchu rozhoduje vize, ne komunita a to mě těší, že si u FGR jasně uvědomují! Mají jasnou vizi i sílu ji zrealizovat. Tím se diametrálně odlišují od zdejší komunity. Stejnou vizi měli Škoda, Laurin a lement, Janeček, ali Wiliam Harley a bratři Davidsonové! Styďte se "motorkáři"...Kdyby se Henry Ford ptal lidí, jaké auto má vytvořit, nejspíše by mu odpověděli: "Dodejte na trh lepší koně!"...a stejně reagují i zdejší rádoby motorkáři!

wildstyle (1) napsal 22.01.2011 v 12:55

Já měl takovej objem již v roce 2005 stavba Europa a v roce 2008 jsme na této bázi motoru postavily motocykl o objemu 3,3litru stavba Event horizon.Oba motory Dvouválce.Nikdo mi na to nedal ani korunu,vše za své.Tak nechápu ty řeči o národni hrdosti...největším objemu a podobně,když je to leš.Je to klasika že naši novináři nemají vůbec žádnou znalost.Jen papouškujou co jim kdo namele.
Roman Buš Wildstyle

DeCarli (112) napsal 22.01.2011 v 12:39

Nechci nijak snižovat snahu fi FGR, vážim si jí už jen kvuli závodním 125kám. Nicméně muj osobní názor je takový že záměr byl vytvořit jakousi gloriolu, něco o čem se bude mluvit, kritizovat chválit. To se myslím nad slunce podařilo. Ale když tady čtu ty nadšené hlasy a bití se do prsou jak máme být hrdi...sorry-ale jedná se zatim o prototyp, když to dobře pujde (a takový je i záměr) bude se vyrábět 10 - 30 individuálních strojů na přání zákazníka...Nezlobte se, nechci snižovat mnoho hodin práce na motorce, ale podobných "ručních" minivýrob je ve světě opravdu mnohem více než máte představu,...hraček pro sběratele je faaakt hodně Rada čtenářů tady staví motorku vedle V maxe či B kinga apod...Prosím-srovnáváte jabko s hruškama! Je to neco jako s Velorexem...Velká bublina...neco co bude reprezentovat firmu...není to stroj z výrobní linky...a ani nebude...to si prosím uvedomte.

Cvrček1300 (5) napsal 22.01.2011 v 11:34

Nechápu proč se tady někdo pozastavuje ned penězma za vývoj ? Ostatní výrobci do toho taky lijou těžký prachy,akorát o nich nemluví a nemusejí začínat od čistýho stolu.A ta cena by mohla bejt níž to určitě,ale je to krasavice,která se sakra povedla a to sem na kapotovaný mašiny.Ten zvuk šestiválce je nářez! Mít prachy,tak jí mám doma !

Stenboy (56) napsal 22.01.2011 v 09:01

Vy jste snad skoro všichni slepí,opravdu se podívejte na zpracování které odpovídá běžnému motocyklu kolem 350 tis a ne motocyklu za melouna. Ano motor má převelikej objem kterej běžnej motorkář vůbec nezvládne a čím víc válec tím víc motorka Ano taky bych byl hrdej na náš motocykl ale kdyby to byl motocykl kolem 150-250 tis. pro nás normální srdcové motorkáře. Třeba FGR 1200 OHC

Hurvajs.Spejblu (0) napsal 22.01.2011 v 00:16

Sir_Jim: No já to vidím tak že tvůrce chtěl tak velkej motor, tak ho prostě udělal. Začal a dotáhl do konce něco co by dokázal málokdo a to se mi na tom líbí.
Ono i tak si to pár lidí koupí možná právě kvůli tomu objemu. Přece jenom je to exkluzivita a za tu se platí. S "pouhým litrem" by to už nebylo ono.
A tady se nějakej rejpal najde vždycky.
Jak jsem někde četl: "není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem".

Kali-b (0) napsal 21.01.2011 v 23:58

Kritizovat znamená usvědčit autora, že to nedělá tak, jak bych to dělal já, kdybych to uměl...

Tinna (0) napsal 21.01.2011 v 22:57

brutalna mašina!!! ... to chcem doma!

sxs525 (138) napsal 21.01.2011 v 21:29

v případě midalu byla technologie prostě nahrazena enormním objemem motoru z keré byla učiněna enormě drahá ctnost ale opak je pravdou zle se podepisuje na všem na designu na jízdních vlastnostech a hmotnosti a řadě dalších konstrukčních problémech o kterých zatím nevíme

Sir_Jim (6) napsal 21.01.2011 v 21:14

To Hurvajs.Spejblu: souhlas vcetne dotaci. A pro vyuziti - dal by se treba ten motor "jen" zmensit na pouzitelnou polovinu - 1200 nebo 1400 ccm a to uz by mohlo jit prodat i tady v CR za normalnejsi penize. Protoze i kdyby se Midalu normalne prodavala v CR za dostupne penize, Řvali by tihle lidi v diskusich pro zmenu - vis kolik to zere na 100? to bych si nikdy nekoupil, je to nevyuzitelny atd...

Hurvajs.Spejblu (0) napsal 21.01.2011 v 20:44

Náhodou, mě se to líbí, je to super mašina.
Doma ji sice mít nebudu, ale to ani spoustu jiných věcí, tak co? Kdo na to nemá, je to jeho problém. To mi přijde stejný jako brečet že ferrari nedělá něco dostupnějšího...
A dotace? Při tom na co všechno se tady vyhazujou prachy, mi to přijde neobvykle rozumný využití, aspoň k něčemu to je.
Toť můj skromný názor.

italšrot (164) napsal 21.01.2011 v 19:24

ne... podlitry nejezdim

moga (60) napsal 21.01.2011 v 19:13

To: talšrot
A Blatu 125 uz mas v garazi? Ta je za prijatelnou cenu!

Felotron (-1) napsal 21.01.2011 v 18:45

Tak to je ale parada! Drzim vyrobci palce, at jde stroj na dracku a at slouzi bez problemu!

italšrot (164) napsal 21.01.2011 v 18:33

jawadřevák>Jasně,že nas štve,že na konečně českou motorku nebude mit 99% lidi prachy.To nas to ma těsit?Prave,že Voxan razil stejnou filozofii jako FGR a kde je teď? A kvalitni a poradna motorka? Doufejme,ale na hodnoceni je brzy..nemyslis?

jawadřevák (0) napsal 21.01.2011 v 16:53

Ach jo, někomu se něco povede a chytráci od klávesnic mu hnedka umejou p*del. To vás tak štve, že na to nikdy nebudete mít peníze? Vyvinout a postavit motorku je náročná a drahá sranda ale rozjet sériovou výrobu je mnohonásobně náročnější a dražší. Pokud někdo nemůže rozdejchat, že si Midalu nikdy nekoupí, tak ať rozbije prasátko a jede do Ústí nad Orlicí navrhnou a zaplatit sériovou výrobu. Ale ať nezapomene, jak dopadla MZ, nebo Voxan. Tady jde hlavně o to, dokázat světu i vám, že v týhle zemi ještě někdo umí vyrobit pořádnou motorku.

Doju (2) napsal 21.01.2011 v 16:48

Koukám, že motorkáři jsou aktuální, pozdě, ale přece

dareckov (14) napsal 21.01.2011 v 16:39

Jděte doprháje stěma jawama a čezetama a buhví čím ještě...Tyhle značky jsou za zenitem a nikdo nemá sílu ani peníze do toho něco vrážet... to by ani nešlo

sluky1 (0) napsal 21.01.2011 v 16:38

OK,hezký a skládám poklonu, šikovný český ručičky, ale co takhle zadotovat vývoj nějaké funkční, hezké a potom i sériově vyráběné české pětistovky, nebo šestky?? Ale to je jen fantazie, neboť ten čas kdy to bylo možné se už dávno promrhal...a s tím i možnosti něco takového stvořit. Škoda..

Gnom (0) napsal 21.01.2011 v 16:27

italšrot: já už jsem sem příspěvek napsal, ale po přečtení celé diskuse jsem to fakt nevydržel. Co se týče anonimity tak na webu se zásadně neprezentuji.

italšrot (164) napsal 21.01.2011 v 16:20

Gnom>...a nejvíc moralizují ti co jsou skrytí anonymitou!

italšrot (164) napsal 21.01.2011 v 16:16

Nechápu to nedšení většiny tady Nad čím se radujete? Tuhle motorku drtivá většina uvidí akorád na fotce,to nemá s hrdostí nic společného.Kdyby seoprášila Jawa nebo ČZ a vyráběla se sériově tak tomu rozumím.To je příklad i FGR...já ji nehaním,líbí se mi a fandím jí,ale k čemu je? Kdo na ní bude jezdit a těch řekněme 20 ks co vyrobí mi na hrdosti nic nepřidá.Bohužel taková je pravda a radovat se jak malý Jarda z toho,že ji vyrobili u nás mi jaksi přijde podivné.Italové jsou hrdi na Ducati protože si ji může běžný ital koupit,radovat se s ní a hlavně na ní jezdit.

Gnom (0) napsal 21.01.2011 v 16:15

Koukám, že nejvíc tomu rozumí ti, co nic neumí!

LiborK (37) napsal 21.01.2011 v 16:01

no vida zdrobnělina projde

LiborK (37) napsal 21.01.2011 v 16:01

kurvička

LiborK (37) napsal 21.01.2011 v 16:00

K§U§R§V§A - pokus

LiborK (37) napsal 21.01.2011 v 15:59

No těprdel vono to umí i rozeznat interpunkci.

LiborK (37) napsal 21.01.2011 v 15:59

kterej debil mi místo lidového slova K.U.r.v.a napsal hvězdičky ? Jsme tu ve školce či na dámském blogu ???

LiborK (37) napsal 21.01.2011 v 15:57

Jawa ať udělá retro z pětistovky a tohle je nový. Je to hezký, surový a tak to má jako projekt význam. Jen kurva sundejte ty nádobky na kapalinu z těch řidítek, dyť je to na takovým kousku, samej frézovanej hliník, děsný. Chcípnul Vám frézař nebo co ? No nic chlapci, povedlo se to a koukejte už to mrskat ať si to nějakej zazobanej snobskej srajda koupí, až se toho lekne a bude se toho chtít zbavit, tak nastal můj čas OLÉ.

Erixo (0) napsal 21.01.2011 v 15:46

Vše moderní bude mít zákonitě určitou podobnost s konkurencí, protože to je prostě takový trend! A je přece jasný, že nezačnou s nějakým retrem, který se bude líbit jen hrstce nadšencům. Když se něco novýho objeví, tak hned je několik chytrých členů, pro který je všechno špatně a všechno by udělali jinak. Místo toho, aby podpořili tuhle snahu to někam dotáhnout. Já si ji určitě nikdy nekoupím. Alé ne proto kvůli financím, ani kvůli designu. Porstě jsem na jiný stroje, ovšem to neznamená, že hned to potopím. Prosím Vás nechápu, kdo tady srovnává kvalitu zpracování a design FGR s gigantem jako je např. YAMAHA a jejich V-Max, která si namyslí a vyrobí každý dva roky jinej model??? Jste normální?! I když to je s dotací, tak je to velkej úspěch. Tak k****, proč ne?! A mimochodem každej má šanci něco podobnýho dokázat. Tak si pořiďte třeba úvěr, sežeňte podporu EU, vyrobte něco třeba s 6ti kolama a vrtulou, pokud se tak strašně chcete lišit a být těžce origo, pak kritizujte...




TOPlist