globalmoto_duben_nolan




Finále soutěže Design FGR 2500 V6

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
teamwhd (74) napsal 05.02.2009 v 13:10

Jaká motorka je největším mylníkem v motocyklovym designu???
Žeby Ducati 916? A ta je kulatá? Myslím že ne

YOSH_BOY (51) napsal 05.02.2009 v 13:08

Vše nastejno, jak píše bubrák ve všech je vidět monster nebo Z750/1000 anebo KTM duke přehnanýho sem tu bohužel nenašel

rraol (0) napsal 05.02.2009 v 13:05

Jak to myslel autor sedmičky s tím výfukem? Ty tři koncovky jdou skutečně takhle do strany? To mi to bude funět na nohu pokaždý, když budu někde stát?

matrixbiker (457) napsal 05.02.2009 v 12:45

Mě se nejvíc líbí tři, ale dal bych tam šestku nebo litr.

karf (54) napsal 05.02.2009 v 12:40

já hlasoval pro třetí návrh. sice si jsou ty návrhy dost podobný ale některý mi připadají vyloženě odfláklý...takovej přístup jako k semestrálce - něco načmárat poslední noc před odevzdáním
11ka je sice dost macatá ale 2.5litrovýmu motoru by proporcema odpovídala...přece jen kolem takový bestie nemůže bejt žádný titěrný sedátko ale pořádný křeslo alá b-king

dasik (10) napsal 05.02.2009 v 12:21

ta ducna č.1 jde, ostatní bastl alá současná móda zvednutejch pr. zbouchanejch streetů

teamwhd (74) napsal 05.02.2009 v 12:17

přesně tak, když to hodíte do reálných rozměrů tak vám zkrátka vyjde velká široká motorka, s tím se nedá nic dělat, navrhujem 2 a půl litra a ne čtyřkilo a navíc je tam dost striktní technický mantinel který já v současný době mám tak nějak vyřešený, jsem zvědav jak se s tím popasujou ostatní . Fandím všem protože vím že něco navrhnout není prdel, a kafrat dokáže každej...

Venda (33) napsal 05.02.2009 v 12:15

Návrh č3 mě zaujal pěknou futuristicky laděnou přední maskou, zbytek je už relatyvně klasicky rozvržen a nejspíš čeká na doladění funkčních detailů. Návr č.4 ,komplexně pěkně zpracován,na co podle mě autor zapoměl je objem co zabere taková tlumivka výfuku,ale to už jsou další korekce do následujícího kola. Podle mě ,ale moc hranaté tvary se u motorek stávají pomalu a jistě dost out, lidi už toho začínají mít plný zuby ( samá pomačkaná obluda).Tam bych se bál , že hrany vyjdou z mody, vzhledem k délce výrobního cyklu. Docela zajímavej mě příjde návrh č. 7. Drží se víc oblých hran , což je řekl bych i blíž Českému a Evropskému designu.Jen by potřeboval ještě , řekl bych pár věcí dodělat, třeba sladit hranatou masku se zbytkem, nějakej pěknej podsedláček , domyslet rozměrově a kam třeba s baterkou. Čekal sem víc návrhů ve stylu Rocket III , je tam pouze č.11. to je dost velké , mě nepříjde , že by ten motor byl ,až zas tak velkej na šířku, přecejen jsou to 3 válce vedle sebe a né 4. Každopádně snaha se cení a je tu vidět , že navrhnout vlastní věc není tak jednoduché jako krytizovat s čím kdo přišel na veletrhu.

Sir_Jim (6) napsal 05.02.2009 v 12:09

Taky bohuzel nejsem priznivcem ostrych hran a "zleho, agresivniho" designu. kdyz uz tak 1,3,4 a jeste 11 ale myslim ze u takovy masiny by mel dominovat motor a ne byt "utopeny" nekde uvnitr - tenhle motor musi spise vycnivat ven. jeste navrh c. 7 ma pekne vyfuky ale to je tak vse. Jinak jsem priznivcem Polokapotovanych nahacu (trocha komfortu) takze tohle neni nic pro me. Ale jsem vazne zvedav jak to bude nakonec vypadat v realu. kazdopadne drzim palce.

Sefo (59) napsal 05.02.2009 v 12:01

1 vypadá jak mv agusta brutale.mě se líbí 4!

Petr-RSV (38) napsal 05.02.2009 v 11:59

Tak hlavně až tu jedničku dostane do reálných proporcí, tak to nebude ono

teamwhd (74) napsal 05.02.2009 v 11:53

mě se nejvíc líbí jednička až na to že musí použít celotrubkovej rám a jiná kyvka takže tím návrh dost utrpí, jinak na 11 makám a trošku jí zlidšťuju, každopádně maska zůstane a ty laufy taky, kulatou čočku z masky vyhazuju. Pro cestovatele tam mám ještě štítek a kufry který tu neukázali.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 05.02.2009 v 11:47

4 nebo 7, u 7 mi nesedi k ostatnimu ten hranatej predek, jinak je to vetsinou Monster nebo Z750/1000.

teamwhd (74) napsal 05.02.2009 v 11:44

jinak jedenáctka je macatá proto aby se něco vešlo do nádrže.

teamwhd (74) napsal 05.02.2009 v 11:37

Tak ste všichni teplý nebo co? Kulatý sou věci pro ženský - co byste si vybrali? new beetle nebo lamborghiny?

zdenekk (0) napsal 05.02.2009 v 11:20

mě se z toho nelíbí ani jedna. samá hrana

Petr-RSV (38) napsal 05.02.2009 v 11:00

Jsou to v podstatě první skici, teprve teď jsou k dispozizi hrubé parametry a probíhá další kolo, ve kterém se už počítá s reálnými proporcemi, myslím, že většina návrhů projde zásadními změnami...

TottoO (0) napsal 05.02.2009 v 10:46

no je fakt, že se designeři moc nezamýšleli nad tím, jestli má rám taky nějakou funkci a téměř všude působí dost poddimenzovaně. motorky jsou to na ten motor taky nějak moc útlý.. proto se mi zdá asi nejlepší ten poslední návrh (č.11), masku bych ještě přepracoval, ale laufy jsou pěkný!

Rush (3) napsal 05.02.2009 v 10:44

Číslo 8 je nejluxusnější motorka a zdá se mi i nejvíc realizovatelná. Vypadá podobně jako SV 1000. Ostatní mi přijdou, jak časopisový hondy z nověho tisíciletí... Mně se líbí ucelený design.

Zpustlík (0) napsal 05.02.2009 v 10:43

Já nevím, všechno je hypermoderní, mě by se líbily trošku kulatější tvary. To nemyslím zle na designéry, motor je zajímavý, i bych si takovou notorku koupil, ale kam dám spolujzdce? To bude jenom street? Kam hodím kufry, když pojedu na dovču?

šolis (0) napsal 05.02.2009 v 10:20

jedno značne č 4

Tomino-34 (1) napsal 05.02.2009 v 10:01

Mně se nelíbí ani jden. Těšil jsem se na brutální českou mašinu, ale jestli z toho výjde něco takovýho, tak budu opět zklamanej

Diamonds.dog (0) napsal 05.02.2009 v 09:50

návrh číslo 7. bez té šílené přední masky. oblý zbytek je pěkný , jednoduchý a neotřelý.

lynx (98) napsal 05.02.2009 v 09:43

Asi nemá cenu hodnotit - ty návrhy jsou si velmi podobné (s vynecháním naivní 2). Je to dobře vidět na koncepci rámu. Prakticky totožně naohýbané trubky. Nejsem konstruktér, ale vzhledem k velikosti motoru to u mě nevzbuzuje moc velkou důvěru, aby to nebyla žvýkačka. Celkově mi to příjde jako různé variace od jednoho autora.

kizak (-1) napsal 05.02.2009 v 09:35

Kromě návrhu č.11 mi to všechno připadá na jedno brdo a hlavně z těch návrhů nečíší ani špetka originality a dojmu z toho že by se jednalo o takovej klenot motor. Přijde mi že koukám na nějaký šestikila max litry. Trošku dietky pro návrh jedenáct a nebo spíš novej návrh kterej bude trošku odpovídat motoru. Můj názor...

noshua (0) napsal 05.02.2009 v 09:30

Zklamání, nic víc neměli??? Kurnik, hrany, hrany a zase hrany!!!

Katana (8) napsal 05.02.2009 v 09:22

Jsem zklamanej, všechny návrhy jsou tak nějak ůplně stejný, poplatný dnešní době hranatých motorek. Není v tom absolutně žádnej nápad - hodnotím z pozice diváka.

muscle_biker (50) napsal 05.02.2009 v 08:54

Zdarec

Hlavne by som sa chcel týmto spýtať "KTO" vyberal tie návrhy???

návrh č.1: Zdá sa že to tvoril nejaký profesional, ale nevidno tam podstatné detaily riešenia prednej časti rámu + je použitá zoskrutkovaná dvojkombinácia rámu: trubky-hliniková liatina.
Páni inžinieri, čo na to tuhost, atd...???
Stále mi to ale viac pripomína nejaku šeststovku ako dvaapolliter, ale budiš...

návrh č.2: Píše sa rok 1968 a chystá sa invázia sovietských vojsk...

návrh č.3: Je tam zaujímavý led-svetlomet ale poriadne to odkrojí zo sumy 200.000.000 milionov Kč vyčlenených na vývoj tohoto projektu. Viac tam nevidím pretože to je to zahalené pod ruškou tmy a nechávat to na predstavivost???
Nie, tá može byť zradná a technicky nerealizovatelná, takže ma to byť vidno! Čiže povedzme že by sa v praxi postupovalo podla tohoto návrhu ale zistilo by sa napríklad že nie je kam vopchat výfukové tlmiče, zvody alebo pružiacu jednotku...

návrh č.4: Ako celok pomerne dobré ale zasa nevidno podstatné detaily rámu, zadnej vydlice atd...

návrh č.5-10: Využivám právo veta a radšej nekomentujem...

návrh č.11: Až moc macaté, tento dizajn by mohol odkupit majitel BOSS HOSS a použiť na ich 8,2 liter...

Prezentujem svoj názor

Orgovany (825) napsal 05.02.2009 v 08:44

Jednoznačně č. 9

BadRX (84) napsal 05.02.2009 v 08:44

Koukam, ze jasne vede Monster




TOPlist