husqvarna_svartpilen_801_2




Finále soutěže Design FGR 2500 V6

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
yamaharider (27) napsal 05.02.2009 v 20:43

prominte ze jeste otravuju ale tak me napadlo co takhle pouzit navrh uz skoro zapomenutyho masakru Blata V6??I kdyz si ted protirecim s prvnim prispevkejm :)Jinak s kamosem v hospode jsme probirali urcitou originalitu,krasu a zajimavost motocyklu Honda NR 750..kdo mi rekne co ma vetsi dusi a co je "hezci" diky:)

yamaharider (27) napsal 05.02.2009 v 20:28

No k motoru kterej uz jenom nazvem budi respekt mi nahac ubec nesedi...nechci se nikoho dotknout.Jinak studie sou hezky i kdyz tvary biku co se delaji ted mi ubec nesedi..kdyz nepocitam par vyjimek napr. duchcati 1098 tak design pro mne skoncil rokem 2004.Nechci se nikoho dotknout at to jezdi kluci :)

kubaschranil (0) napsal 05.02.2009 v 20:26

motor je pořádný muscle,takže i zbytek musí být hovadozní,jako správná volba se mi jeví č.11

acALIEN (-4) napsal 05.02.2009 v 20:20

6tka ...ta spodni.

Don_Vincenzo (0) napsal 05.02.2009 v 20:13

Vanda pravda to jsem tam zapomel dopsat ze udelat dneska design ktery by nepouzil neco z predeslych modelu je skoro nemozne.

Vanda (0) napsal 05.02.2009 v 20:08

Máš pravdu Vicenzo, ale všechno vždycky něco připomíná...

Vanda (0) napsal 05.02.2009 v 20:05

Jědině 1. je pecka akorát bych dala výfuky po stranách.

Don_Vincenzo (0) napsal 05.02.2009 v 20:05

Zajimave studie jen sou desne podobne MV agusta brutale/bestiale, KTM superduke a co se tyce 7ky to mi na prvni pohled pripomelo Paul smart od ducati :)

sportacek. (8) napsal 05.02.2009 v 19:45

7

pb (0) napsal 05.02.2009 v 18:47

U mmne 1,ta nahrbenost hřbetu jakoby zdůrazňuje tu sílu pod ním,8 to mi přijde takové čisté,9 jakoby lehce nadčasové retro, ale úplě vedle jsem z Trilobita.To je skutečně mimo, ale to nemyslím negativně právě naopak.

Radza (0) napsal 05.02.2009 v 18:28

Líbí se mi 1 a 6.Specielní obdiv bych rád věnoval jistě modle všech konstruktérů pana "Kanára".Určitě nám brzo ukáže,že jenom blbě nekecá...

Petr-RSV (38) napsal 05.02.2009 v 18:25

naked

Petr-RSV (38) napsal 05.02.2009 v 18:25

vždyť to bylo v zadání, že to má být nake

sors (52) napsal 05.02.2009 v 18:02

1. ..podobnost jasna, ale to mne vubec nevadii

Pechyjo (3) napsal 05.02.2009 v 18:00

to Tomik84// se nediv, jsou teď nejpopulárnější, tak pujdou nejlíp na odbit, ale je to fakt škoda . Jinak by to možná chtělo i trochu klasiky,ikdyž s timdle motorem???

Tomik84 (0) napsal 05.02.2009 v 17:55

skoda ze se tam neobjevil zadnej cestovni stroj. Vsechno je to samej street/naked bike. Skoda

mr_toshi (1) napsal 05.02.2009 v 16:51

sám jsem byl zvědavý jak tato soutěž dopadne.ale předčila mě v očekávání. Na 2,5L jsem čekal pohodlný bajk na cestování, dostupný veřejnosti, počítal jsem s místem i pro spolujezdce (pohodlným). Vyšly z toho skoro samé streety. Ale kdybych si měl vybrat z nabízeného, tak bych sáhnul po 7ce a doma si překopal přední masku. Jednoduchost, elegance a má retro křivky, po kterých bude v budoucnu hlad.

Nori (35) napsal 05.02.2009 v 16:47

Váhal jsem mezi 1 a 11.Dal jsem druhou volbu.Opravdový muscle bike,líbí se mi.

Marex (2570) napsal 05.02.2009 v 16:39

MedaSV: Tak odlehčit to bude asi nutnost. A když ten motor bude těžkej jako moje motorka, tak aspoň opticky. Hovado nukleární to bude stejně! Mrkni na Hondu X 11. Takhle nějak to dopadne, jenom to bude vyšší.

donPablo (0) napsal 05.02.2009 v 16:19

Jediný návrch kde nevidím podobnost s něčím co už se vyrábí je číslo 7
Základ je super - jen trošku doladit a je o úspěch postaráno

Corela91 (27) napsal 05.02.2009 v 16:16

proč mi ten první návrh připomíná ktm superduke?

MedaSV (56) napsal 05.02.2009 v 16:14

Tak vzhledem k tomu, že se bude jednat spíš o showbike tak mi přijdou zajímavý návrhy 5 a 9.Nějakej sport nebo cestování si na takový motorce neumim moc představit takže to bych vůbec neřešil-proto moc nechápu tu snahu o sportovní odlehčenej vzhled u většiny návrhů : Prostě to bude motorka na machrování a tak je třeba k tomu přistupovat no ne?

Marex (2570) napsal 05.02.2009 v 16:09

1, 3 a 8 jsou pecky! Otázkou je, zda to takto lze realizovat.? Prví návrh je parádní i barevně a proto tomu šéfuje!!!

Petr-RSV (38) napsal 05.02.2009 v 15:26

To je právě záludné u 2D skic (a hlavně z profilu), člověk má určité představy, které nemusí být reálné a pravda vyleze na povrch až u 3D modelu

teamwhd (74) napsal 05.02.2009 v 15:23

Petr-RSV - třeba je ta maska veprostřed vybraná a při propérování do ní kolo zapadne.

Petr-RSV (38) napsal 05.02.2009 v 15:17

Na tom prvním návrhu je šíleně nízko maska - při tom délce zdvihu, co tam je by blatník chytal o světlo... Už aby tam byl jiný rám, kyvka, rozvor, výška sedla...

NoFear.Speed (0) napsal 05.02.2009 v 15:17

Nechci nijak zasahovat do vašich úvah, ale dle mého názoru je nejpovedenější návrh č. 8. Je v něm dostatečně zvýrazněn motor a křivky jsou dost agresivní, řekl bych že autor prostě umí.

miura (5) napsal 05.02.2009 v 15:16

Když vidím kolik se tu sešlo odborníků na design, tak se divím, že tam není 11 jiných návrhů. Holt kdo umí ten umí a kdo neumí je kritikem

teamwhd (74) napsal 05.02.2009 v 15:07

SPV - Doufám že si tím sebevědomým účastníkem nemyslel mě

SPV (816) napsal 05.02.2009 v 15:05

No nevím, po přečtení článků, soutěžních prací a fóra je evidentní, že nebylo u některých dodrženo zadání soutěže a soutěž neměla ani jasná pravidla, viz. příjem prací i po termínu. Opravdu obdivuhodné je sebevědomí některých účastníků soutěže, jejich výtvory ale nikoli. Smutné. Návrh č.5 je ale povedený.




TOPlist