Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hele ona ta práce nebude zas tak vysněná. Pořád je to fabrika kde je sériová výroba, to znamená pořád to samý dokola. Jediná výhoda je že jde o motorky.
Počkej, za co? Jak dlouho ,že jim exkluzivně trvalo dojít na špičkově technický rozvodový řetěz? A jak dlouho jim bude trvat za ty prachy dojít třeba na ozubený soukolí? Na to, že se výrobou dvouválců zabývají tak dlouho a vlastně nic jiného ani neumí, postavili stroj, který je opět dál a na míle vzdálen silničnímu využití. Ultra light s jadernou elektrárnou místo motoru
Hele ona ta práce nebude zas tak vysněná. Pořád je to fabrika kde je sériová výroba, to znamená pořád to samý dokola. Jediná výhoda je že jde o motorky.
Počkej, za co? Jak dlouho ,že jim exkluzivně trvalo dojít na špičkově technický rozvodový řetěz? A jak dlouho jim bude trvat za ty prachy dojít třeba na ozubený soukolí? Na to, že se výrobou dvouválců zabývají tak dlouho a vlastně nic jiného ani neumí, postavili stroj, který je opět dál a na míle vzdálen silničnímu využití. Ultra light s jadernou elektrárnou místo motoru
za kvalitu, exkluzivitu a špiškovou techniku se holt platí ... a ti co ji chtějí to rádi zaplatí
Coze? Takovejch penez?
horší fotky by nebyly?
Tam by člověka bavilo robit a né jak já kurde u korejců ve fabrice
Hodně štěstí Panigale a ty, 1199-ko, převrtej se na 1400 ccm a nacpi se do Diavela.
dream job