husqvarna_svartpilen_801_2




Ducati Superbike 2012 - vyšší výkon, nižší hmotnost

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
stráťa (104) napsal 02.12.2010 v 13:30

Bledemon to asi težko, už u monstera kterej má kyvku chycenou k motoru to nebylo zrovna příjemný.

bledemon (126) napsal 02.12.2010 v 13:23

mění se na tom mechanikům příjemně motor?

mmp (22) napsal 02.12.2010 v 13:08

Motocykly bez rámu - např. Vincent Black Shadow (1948-1954), závodní Britten V1000, koncept Suzuki FalcoRustyco (1985)...

Italofil (41) napsal 02.12.2010 v 12:59

Ale Ducati bez jejich typických trubkových rámů si moc představit nedokážu

Biker_xx (2321) napsal 02.12.2010 v 12:58

Majki: Psal jsem cca. Není to důležitý, důležitý na tom je, že se celou dobu mluví o V2.

Italofil (41) napsal 02.12.2010 v 12:51

Jestli to bude mít 170, nebo 190k je naprosto jedno. Výkonové parametry jsou už v téhle oblasti skoro stejné a jde čistě pouze o marketing. Mnohem zajímavější na celé téhle koncepci je absence rámu a jak to bude vypadat

Majki (672) napsal 02.12.2010 v 12:23

Biker xx: Kde jsi přišel na hodnoty 100 x 70? Současná 1198 má 106 x 67

BlackBlade (15) napsal 02.12.2010 v 12:09

Ano, limity pro SBK jsou V4 1000 ccm. Ale to se bavíme o SBK, ne o běžných mašinách. Je to sice málo pravděpodobné, že by zrovna Ducati vyvíjelo motorku jinak, než ze závodního základu, ale malá šance tady, je, že to bude nějaká nová brualita...

Zajímavé je, že řešíme koncepci motoru a objem, ale nikdo se nepozastavuje nad samonosným motorem a bezpáteřní mašinou... ???

Biker_xx (2321) napsal 02.12.2010 v 12:04

Ona celá podstata toho vyjádření Ducati byla hlavně o tom, že ten nově vyvíjenej motor musej udělat výrazně víc podčtvercovej, než je současná Testastretta, která má vrtání x zdvih cca 100x70. Novej motor má mít cca 112x60, aby jeho limitní otáčky byly kolem 13.000 a výkon se tak blížil 200k. Takže se celou dobu mluví o V2

Bači (23) napsal 02.12.2010 v 11:47

tak na to jsem osobně hrozně moc zvědavej, snad to bude aj fungovat ale bude to šílenost teda...

lynx (98) napsal 02.12.2010 v 11:31

"Vycházel jsem jenom z informací, co se šíří po netu ..." - jako by se tady vznášel Filipův duch - návrat k bulváru

Oberon (8) napsal 02.12.2010 v 11:11

Limit 4V je 1000. To všeci víme. Také jsem to někde čet a má to být klasika 2V,ale rozvod budou pohánět řetízky a úhel válců bude také jiný. Čas ukáže, co kluci vymysleli.

Roman_Daněk (3) napsal 02.12.2010 v 11:09

Vycházel jsem jenom z informací, co se šíří po netu na zajraničních motorkářských serverech Je jasné, že to jsou všechno spekulace, ale na více portálech jsem viděl V4 1200 ccm...

Biker98 (21) napsal 02.12.2010 v 11:02

Pardon v jakem roce?! 2012 nebo 2011?! to jako ze nam to rikaji dva roky dopredu?

Frki (0) napsal 02.12.2010 v 11:01

V4 1200ccm by NEprošlo Eurokomisí, ani kdyby jim továrna dala zlaté prase!

Ninjista (75) napsal 02.12.2010 v 10:51

ale na druhou starnu taková RSV4 1200 by asi s Maxem slušně lítala

Frki (0) napsal 02.12.2010 v 10:46

V4?? To je asi přepis ni? Já se jinde dočet, že ten nový motor je pořád V-twin, jen jinak orientovaný.
Každopádně, nevěděl sem, že MGP Ducny už jsou prototypy tohodle "bezrámu", vypadá to zajímavě.

pylot (27) napsal 02.12.2010 v 10:46

Taky bych rekl ze to bude dvouvalec. 4V 1200 to urcite nebude. Vzdyt by to nemohli pouzit ve WSBK a ani nikde jinde.

Majki (672) napsal 02.12.2010 v 10:44

4 válec 1200??? Tady něco nehraje

Biker_xx (2321) napsal 02.12.2010 v 10:44

Bude to dvouválec, samozřejmě...

Ninjista (75) napsal 02.12.2010 v 10:43

taky nevim, kde s tim chtějí jezdit
nebo překlep v článku?

Stana.k. (134) napsal 02.12.2010 v 10:40

nj ale jestli to bude 1200 4 val tak do wsbk prece nemuze... a jestli se nepletu tak ninja litr ma 200 koni ne: :-/

SensationBlaack (-18) napsal 02.12.2010 v 10:27

Kdyz vidim jak se vyrobci honi za vykonem tak chci vedet co bude za 10let... silenost uz...

martin1 (658) napsal 02.12.2010 v 10:10

cenovka???to bude taka masakr

lynx (98) napsal 02.12.2010 v 09:56

V4, 1200? Kde s tím chtějí jezdit?

gondra (0) napsal 02.12.2010 v 09:33

Myslím si že splašený trubky k ducně tak nějak patří .

bledemon (126) napsal 02.12.2010 v 09:24

bez těch 200ccm nad litr by asi nestíhali japonce

wario (126) napsal 02.12.2010 v 09:21

Další krok kupředu , WSBK 2012

Sefo (59) napsal 02.12.2010 v 09:14

Kurva bez rámu? To bude dost divný...ten výkon bude ale krutej!

šlanci (0) napsal 02.12.2010 v 09:07

D D D D D D D D D D D D :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD :-DD |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-) |-)




TOPlist