Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
add Topinka- no vidis... prave ty jses ukazkovej pripad cloveka, kvuli kterym se na mnohe majitele GS divaji lide ne zrovna privetivym pohledem. jak muzes tvrdit, ze vsichni, kteri neco od BMW kritizuji, jej nemaji, nemeli, memaji zkusenost s opravami te masiny a pod.? co to je za slataninu? mas pocit, ze kdyz uz ma clovek prachy, tak si MUSI koupit to nejdrazsi a tudiz "nejlepsi" a tim je, svete, div se, pouze BMW GS! twl, placas tu akorat kecy. Mig alespon nejak argumentuje, ale tvuj blabol jen potvrzuje to, ze "BMW GS Adventure full edition naspalkachneasi" je "jedina" spravna volba. a kdo na nej nema, at jen tise sedi a obdivne vzhlizi k fakt cool majitelum...
BMW GS je úplně stejnej krám jako každá jiná značka. Jen ta aura kolem ni mě donutila říct: "než si koupit GS to radši skončím s ježděním".Ne kuli motorce ale kuli většině lidí co na ni jezděj a vynášej ji do nebes.
Topinka_r> a ty jsi jeden z nich z těch chlubilů? co dělají BMW GS medvědí službu.
Koho to zajímá že jsi dal za motorku 23tis.€ většiná tadyví co stojí a kdo ne ten si to zjistí.
Takto...precital som asi prvych osem prispevkov a uz som nevydrzal citat tie kecy... chlapci, nik z vas, co tak pise o BMW R 1200 GS na nej nejazdil. Je to len obycajna zavist, zavist a nic ine... vazeni, mal som vsetko nove motorky, Kawasaki gtr 1400, Yamaha ST 1200, a teraz mam ju, BMW R 1200 GS... a je mi jedno, ze stala 23ti €... ked na to nemam, neleziem tam. A ze ma kopec zbytocnych veci!? A ktore su to prosim... je to bajecna, ovladatelna motorka, pri mojich 175cm a 74kg uplne idealna. A mimichodom, nekuri (netopi), nevibruje, nehrka... a aby som nezabudol, jazdil som Triumph ex, Honda crosst, MG stelvio, Honda Afrika... BMW je proste super...
buznapsí: sorry,6vál je to Mam nějak pod Káčkem zakodovaný jen 4..
RT hbitá je.Hlavně v porovnání s tim jak vypadá mohutná,každopádně je to furt docela těžkej cesťák.
Jezdit sem na tom viděl akorát kámoše (kupoval jí někdy ve 40ti),kterej jí teď prodal.Jinak už jen policajty a starší chlapy.Třicetiletýho,natož mladšího týpka nikdy.
Když jdeš kupovat novou motorku, hroudo, dostaneš dvouletou záruku. Za pár tisíc si můžeš dokoupit čtyřletou záruku, když máš opravdu velký strach o svoje investice do oprav. Kasička na prachy? Nebudeš platit nic, co tě reálně může kakat je, že v servisech je pořád plno práce a že se může stát, že motorka bude měsíc v servisu, v plné sezóně.
Ale když jsi kujón a chceš ušetřit proti novému kusu třeba 200 tisíc českých, potom koupíš motorku ojetou. Na tom není nic špatného, ale ojetá motorka není totéž co nová. A proto, když jsi ušetřil 200 tisíc, potom musíš počítat s tím, že můžeš mít nějaké výdaje na ojetém stroji...
Nevím, jaké máš osobní zkušenosti s vlastnictvím GS, ale i 1150 se kazí jako každá jiná starší motorka.
Jednouprovždynekazivou motorku ještě nevymyslel nikdo...
Hezká diskuse. Ještě doplňuji. Svět se vyvíjí a motorky s ním. A kdo má zakonzervované představy je sám proti sobě. Budoucnost patří typu Honda X-ADV. Vždycky jsem říkal, že každý skončí na Géesu. Ale dnes už si to nemyslím. A pokud cestovní enduro, tak jedině nová Afrika twin s dokonalým automatem, na který žádný amatér nemá. Objem litr. a výkon 100 koní je pro amatérské užití až dost.
Buznapsí: RTčko jsem neměl, měl jsem K1600GT a na těch motorkách prostě jezdí starší pánové, to jim neodpářeš. Celokapotované monstra dneska mladé moc netáhnou...
Vilémy, ty tvoje psychologické rozbory jsou vážně ujeté. Promiň, ale ty jsi mindráčník. Takový ten, co ti vysvětlí, že sis koupil pěkné auto, aby sis něco dokazoval, ale on svoji stříbrnou oktávku v tdíčku, protože se nechce vytahovat. Takový ten, který se ti vysměje, že je s tebou manželka kvůli penězům, ale že když jste se poznali, měl jsi holou zadnici, to už jaksi neví... Ty by sis samozřejmě mohl koupit lepší motorku, než máš, ale z vrozené skromnosti to neuděláš...
kawassak: kardan má i velká Tenere, má ho i Tiger, má nebo mělo ho i Stelvio. "uberkardan". Omlouvám se za svoji technickou neznalost stran výměny řetězu. Jak jsem psal níže, jsem spíš uživatel.
Zmulin: Gt/Gtl je 6ti válec. Ten asi boxer kanibalizovat nebude, protože je svým projevem zcela odlišný. Jinak RT je velmi schopná a hbitá motorka a té asociaci s důchodcema naprosto nerozumim.
Já bych se na ty psychologický rozbory asi už vyprd.I když na každým šprochu...
Mi se nejvíc líbil postřeh tady v diskuzi,když už se i srovnává,kterej systém bude líp fungovat
RTčko je fakt spíš na důchod,nebo pro opravdu klidnější jezdce.I když umí jet svižně,ale kuli tomu si ho nikdo asi nekoupí.Každopádně s timhle nabušenějšim motorem už mi pomalu přijde,že bude kanibalizovat GT/LT,nebo jak se ty 4vály jmenujou.Jak výkonama,tak výbavou a z toho samozřejmě i vyplývající cenou.Z mýho pohledu chtít tenhle typ motorky,tak koukam spíš po RT a když ještě větší koráb¨,tak už GW
Mig_35 a NP> Nikomu se nic podsouvat nesnažím. GS ani RT nepovažuji za snobské či špatné motorky, ani mě nevytáčí. Spíš se bavím a žasnu nad některými majiteli. Proto jsem se snažil popsal jev, který vidím na silnici - benzínce - srazu - diskusi, potkám-li majitele různých modelů. Stejně tak mám mezi GS i RT známé, drtivá většina normální lidé. Ale prostě si nejde nevšimnou, že v celkovém obrazu se GSáři a RTčkáři liší nejen v cíli cesty, ale i v cíli života. Proto jsem komentář vedl k tomu, že málokterý RTčkář se za svoji motorku tak bije, jako GSař. Úměrně tomu si skoro nikdo nedělá legraci a nepopichuje RTčkáře, ale povětšinou GSáře. Rozumíme? Vaše reakce jako majitelů dvou GS na můj příspěvek to jen dokazuje.
...jo to víš migu, když ty ten tvůj "kardan" über alles jen občas opláchneš, ale řetěz ten se Musí měnit každých 10 000 km, a potřásáš pravicí...
... jak dole píšeš...
bude to tím Viléme, že GS se prodá mnohonásobně víc... a promiň, ale až si koupím RTčko tak si budu připadat jak německý důchodec...
a víš co je zajímavé, jak se mi snažíš podsouvat nějakou namyšlenost nebo nadřazování se... to je tvoje zbožné přání, protože moje povyšování se spočívá jenom v tom, že jsem si koupil motorku, kterou ty pokládáš za snobskou a vytáčí tě k nepříčetnosti...
nikdy jsem nenapsal, že je GS dokonalé, je to jedno z dobrých motorek, ale kdo chce psa bít, nějaký ten klacek si vždycky splaší...
Myslim ze je to jednoduche, pomer majitelu GS a RT a taky jasne zamereni RT, se kterym se asi nikdo nebude pokouset dojet na Bajkal, Mongolska, pres Afriku a pod. a z toho vyplyvajici i zatez a opotrebeni RT vs GS, vzdyt technika je prakticky stejna.
Další postřeh z diskuse: článek popisuje dva inovované modely - GS a RT. O RT jsou tady snad jen dva komentáře, o GS už dvě stránky. Čím to asi tak bude? Že by právě odlišným charakterem a povahovými rysy části* spektra majitelů GS vs. RT??? (*kteří právě GSu dělají medvědí službu) Podobně to je třeba v odlišnosti agresivity a rizikové jízdy u šoférů 7er vs. X6, ať zůstaneme u stejné značky... Co potkávám RT-čkáře, tak prostě pohodová jízda, cestování, skromnost a fakt minimum mistrů světa přesvědčených o své výjimečnosti i výjimečnosti své motorky.
Buznapsí:jenže od Hjondé,ani nikoho dalšího za mnou ještě nikdo nepřišel na “pokec” s moudrama,ze si vybral vlastně to nejlepší a to z par typku vypadlo,ze si ani nic jinyho neprojeli.
Treba viceprezident nejstaršího HD klubu mel jeste TNT,se kterým se docela natrapil a stejne sme se tenkrát shodli,ze možná Amazonas nebude tak špatná volba.Ze mi se smíchem držel palce,abych i neco najezdil beru.Ono záleží taky,jak to rejpnuti vyzní
Me zajima, zda se jako lepsi ukaze system casovani ventilu, ktery pouziva GS nebo ten ktery pouziva Multistrada. U BMW jsou vlastne jen dve polohy, pricemz se ale lisi profil vacek. U Multistrady je casovani venitlu plne promenne, ale protoze je jen jeden profil vacky, ventily sice oteviraji driv, ale taky driv zaviraji Na prvni pohled se jako jednodussi a tedy mene poruchovy jevi ten system u Multistrady.
Krome tech technickych vymozenosti me ale tyhle motorky nezajimaji, protoze uz univerzalni motorku nechci (mel jsem VFR, coz je takovy univerzal mezi cestovnim a sportovnim strojem, ale oboje delal s kompromisama).
Tak by mě zajímalo, jaká asi bude spolehlivost. U minulých modelů mi několik vlastníků říkalo, jak jsou stále na servisu a pořád problémy...až se mi tomu nechtělo věřit, ale myslím, že to byly první vyrobené série. U mě bylo GS vždy synonimum spolehlivosti, promyšlené konstrukce a vlastně cestovatelské motorky...teď mám pocit, že je tak přecpaná elektronikou a sofistikovanou technikou, že už se trochu obávám, jak to bude na 100tis km fungovat. (mno, mám 1190 a o tu se obávám o dost víc )
Anti: já se nebráním rozumné diskusi o tom, že je boxer prostorově výrazný, že přední telelever není úplně to nejlepší řešení do terénu, že by to mohlo mít volitelně kola 21+18, třeba i tomu, že se někomu nelíbí designově...
Ale řeči typu "zas budou mít kravaťáci co kupovat" a "jezdí s tím doktoři na Lipno" a podobné odsudky jen na základě toho, že to má ve znaku vrtuli... Je to prostě vítěz kategorie, nejprodávanější cenduro světa a s velkou převahou, kdyby to byl šmejd, tak to tak asi nebude...
ve světle propadu kupní ceny, ve světle servisních nákladů, ve světle toho, že když si tu motorku koupíš jako soukromá osoba, proděláš 20% hned ze startu... tam je prostě nějaký kardan úplně marginální položka:)
zmulin: jenomže na Multistradu ti aspoň tady v Brně nikdo nesleví ani pětník. šel jsem si pro malou a když mi řekli, že ceníková rovná se prodejní, bez nároku na jakékoliv vyjednávání, tak jsem se otočil na pětníku. je to jejich obchodní politika, já jim to neberu, ale za mně ne:) Na GS jsem dostal slevu hned a bylo to.
a s tím odrazováním, je to tvůj názor a já ho respektuji
..."U BMW ty diskuze vždy naberou dost divnej směr"...
Není se čemu divit.Stejné je to i u HD a částečně u Hondy.Proč?Protože na rozdíl od ostatních značek je u těchto velké procento nekritických obdivovatelů kteří jsou se dohadovat pořád dokola.A čím víc stavějí svoje modly na piedestal,tím více to vadí určité skupině jiných.
BMW mě nikdy neslovilo,protože je pro mě vizuálně odporné,ale ten krouťák je fakt impozantní.Variabilní časování je taky zajímavé.Po technické stránce(když si odmyslím ty divnou konfiguraci)
zmulin: To bych asi musel být mentálně postiženej, kdybych měl řešit kdo se jak chová, co píše a podle toho si vybíral motorku či se nechal "odradit". Neumím si představit že bych chodil třeba do diskuze o hyundai a vysvětloval tam proč si ho nechci koupit. U BMW ty diskuze vždy naberou dost divnej směr.
A mám to za 100 b.
Serte na to GS a jděte radši jezdit. Za chvíli přijde ta blbá zima... Pak plkejte.
add Topinka- no vidis... prave ty jses ukazkovej pripad cloveka, kvuli kterym se na mnohe majitele GS divaji lide ne zrovna privetivym pohledem. jak muzes tvrdit, ze vsichni, kteri neco od BMW kritizuji, jej nemaji, nemeli, memaji zkusenost s opravami te masiny a pod.? co to je za slataninu? mas pocit, ze kdyz uz ma clovek prachy, tak si MUSI koupit to nejdrazsi a tudiz "nejlepsi" a tim je, svete, div se, pouze BMW GS! twl, placas tu akorat kecy. Mig alespon nejak argumentuje, ale tvuj blabol jen potvrzuje to, ze "BMW GS Adventure full edition naspalkachneasi" je "jedina" spravna volba. a kdo na nej nema, at jen tise sedi a obdivne vzhlizi k fakt cool majitelum...
BMW GS je úplně stejnej krám jako každá jiná značka. Jen ta aura kolem ni mě donutila říct: "než si koupit GS to radši skončím s ježděním".Ne kuli motorce ale kuli většině lidí co na ni jezděj a vynášej ji do nebes.
Topinka_r> a ty jsi jeden z nich z těch chlubilů? co dělají BMW GS medvědí službu.
Koho to zajímá že jsi dal za motorku 23tis.€ většiná tadyví co stojí a kdo ne ten si to zjistí.
Takto...precital som asi prvych osem prispevkov a uz som nevydrzal citat tie kecy... chlapci, nik z vas, co tak pise o BMW R 1200 GS na nej nejazdil. Je to len obycajna zavist, zavist a nic ine... vazeni, mal som vsetko nove motorky, Kawasaki gtr 1400, Yamaha ST 1200, a teraz mam ju, BMW R 1200 GS... a je mi jedno, ze stala 23ti €... ked na to nemam, neleziem tam. A ze ma kopec zbytocnych veci!? A ktore su to prosim... je to bajecna, ovladatelna motorka, pri mojich 175cm a 74kg uplne idealna. A mimichodom, nekuri (netopi), nevibruje, nehrka... a aby som nezabudol, jazdil som Triumph ex, Honda crosst, MG stelvio, Honda Afrika... BMW je proste super...
buznapsí: sorry,6vál je to Mam nějak pod Káčkem zakodovaný jen 4..
RT hbitá je.Hlavně v porovnání s tim jak vypadá mohutná,každopádně je to furt docela těžkej cesťák.
Jezdit sem na tom viděl akorát kámoše (kupoval jí někdy ve 40ti),kterej jí teď prodal.Jinak už jen policajty a starší chlapy.Třicetiletýho,natož mladšího týpka nikdy.
Když jdeš kupovat novou motorku, hroudo, dostaneš dvouletou záruku. Za pár tisíc si můžeš dokoupit čtyřletou záruku, když máš opravdu velký strach o svoje investice do oprav. Kasička na prachy? Nebudeš platit nic, co tě reálně může kakat je, že v servisech je pořád plno práce a že se může stát, že motorka bude měsíc v servisu, v plné sezóně.
Ale když jsi kujón a chceš ušetřit proti novému kusu třeba 200 tisíc českých, potom koupíš motorku ojetou. Na tom není nic špatného, ale ojetá motorka není totéž co nová. A proto, když jsi ušetřil 200 tisíc, potom musíš počítat s tím, že můžeš mít nějaké výdaje na ojetém stroji...
Nevím, jaké máš osobní zkušenosti s vlastnictvím GS, ale i 1150 se kazí jako každá jiná starší motorka.
Jednouprovždynekazivou motorku ještě nevymyslel nikdo...
Kdyby se raději více zaměřili na kvalitu aby to něco vydrželo! Poslední dobre bawa byly 1150 ky. Teď už je to jen kasicka na prachy.
BožíJezdec: Já už většinu těch keců slyšel, ale že jsem již stár, to je pro mne novinka 😂
Tady se o sobě člověk dočte věcí.
Hezká diskuse. Ještě doplňuji. Svět se vyvíjí a motorky s ním. A kdo má zakonzervované představy je sám proti sobě. Budoucnost patří typu Honda X-ADV. Vždycky jsem říkal, že každý skončí na Géesu. Ale dnes už si to nemyslím. A pokud cestovní enduro, tak jedině nová Afrika twin s dokonalým automatem, na který žádný amatér nemá. Objem litr. a výkon 100 koní je pro amatérské užití až dost.
Buznapsí: RTčko jsem neměl, měl jsem K1600GT a na těch motorkách prostě jezdí starší pánové, to jim neodpářeš. Celokapotované monstra dneska mladé moc netáhnou...
Vilémy, ty tvoje psychologické rozbory jsou vážně ujeté. Promiň, ale ty jsi mindráčník. Takový ten, co ti vysvětlí, že sis koupil pěkné auto, aby sis něco dokazoval, ale on svoji stříbrnou oktávku v tdíčku, protože se nechce vytahovat. Takový ten, který se ti vysměje, že je s tebou manželka kvůli penězům, ale že když jste se poznali, měl jsi holou zadnici, to už jaksi neví... Ty by sis samozřejmě mohl koupit lepší motorku, než máš, ale z vrozené skromnosti to neuděláš...
kawassak: kardan má i velká Tenere, má ho i Tiger, má nebo mělo ho i Stelvio. "uberkardan". Omlouvám se za svoji technickou neznalost stran výměny řetězu. Jak jsem psal níže, jsem spíš uživatel.
Zmulin: Gt/Gtl je 6ti válec. Ten asi boxer kanibalizovat nebude, protože je svým projevem zcela odlišný. Jinak RT je velmi schopná a hbitá motorka a té asociaci s důchodcema naprosto nerozumim.
Já bych se na ty psychologický rozbory asi už vyprd.I když na každým šprochu...
Mi se nejvíc líbil postřeh tady v diskuzi,když už se i srovnává,kterej systém bude líp fungovat
RTčko je fakt spíš na důchod,nebo pro opravdu klidnější jezdce.I když umí jet svižně,ale kuli tomu si ho nikdo asi nekoupí.Každopádně s timhle nabušenějšim motorem už mi pomalu přijde,že bude kanibalizovat GT/LT,nebo jak se ty 4vály jmenujou.Jak výkonama,tak výbavou a z toho samozřejmě i vyplývající cenou.Z mýho pohledu chtít tenhle typ motorky,tak koukam spíš po RT a když ještě větší koráb¨,tak už GW
Vilemx: Ten druhý majitel mám být já?
Mig_35 a NP> Nikomu se nic podsouvat nesnažím. GS ani RT nepovažuji za snobské či špatné motorky, ani mě nevytáčí. Spíš se bavím a žasnu nad některými majiteli. Proto jsem se snažil popsal jev, který vidím na silnici - benzínce - srazu - diskusi, potkám-li majitele různých modelů. Stejně tak mám mezi GS i RT známé, drtivá většina normální lidé. Ale prostě si nejde nevšimnou, že v celkovém obrazu se GSáři a RTčkáři liší nejen v cíli cesty, ale i v cíli života. Proto jsem komentář vedl k tomu, že málokterý RTčkář se za svoji motorku tak bije, jako GSař. Úměrně tomu si skoro nikdo nedělá legraci a nepopichuje RTčkáře, ale povětšinou GSáře. Rozumíme? Vaše reakce jako majitelů dvou GS na můj příspěvek to jen dokazuje.
...jo to víš migu, když ty ten tvůj "kardan" über alles jen občas opláchneš, ale řetěz ten se Musí měnit každých 10 000 km, a potřásáš pravicí...
... jak dole píšeš...
Vilemx: Tahle obsese řešit povahové rysy majitelů BMW má jistě i nějaké odborné psychiatrické pojmenování.
bude to tím Viléme, že GS se prodá mnohonásobně víc... a promiň, ale až si koupím RTčko tak si budu připadat jak německý důchodec...
a víš co je zajímavé, jak se mi snažíš podsouvat nějakou namyšlenost nebo nadřazování se... to je tvoje zbožné přání, protože moje povyšování se spočívá jenom v tom, že jsem si koupil motorku, kterou ty pokládáš za snobskou a vytáčí tě k nepříčetnosti...
nikdy jsem nenapsal, že je GS dokonalé, je to jedno z dobrých motorek, ale kdo chce psa bít, nějaký ten klacek si vždycky splaší...
Myslim ze je to jednoduche, pomer majitelu GS a RT a taky jasne zamereni RT, se kterym se asi nikdo nebude pokouset dojet na Bajkal, Mongolska, pres Afriku a pod. a z toho vyplyvajici i zatez a opotrebeni RT vs GS, vzdyt technika je prakticky stejna.
Další postřeh z diskuse: článek popisuje dva inovované modely - GS a RT. O RT jsou tady snad jen dva komentáře, o GS už dvě stránky. Čím to asi tak bude? Že by právě odlišným charakterem a povahovými rysy části* spektra majitelů GS vs. RT??? (*kteří právě GSu dělají medvědí službu) Podobně to je třeba v odlišnosti agresivity a rizikové jízdy u šoférů 7er vs. X6, ať zůstaneme u stejné značky... Co potkávám RT-čkáře, tak prostě pohodová jízda, cestování, skromnost a fakt minimum mistrů světa přesvědčených o své výjimečnosti i výjimečnosti své motorky.
Buznapsí:jenže od Hjondé,ani nikoho dalšího za mnou ještě nikdo nepřišel na “pokec” s moudrama,ze si vybral vlastně to nejlepší a to z par typku vypadlo,ze si ani nic jinyho neprojeli.
Treba viceprezident nejstaršího HD klubu mel jeste TNT,se kterým se docela natrapil a stejne sme se tenkrát shodli,ze možná Amazonas nebude tak špatná volba.Ze mi se smíchem držel palce,abych i neco najezdil beru.Ono záleží taky,jak to rejpnuti vyzní
Tak zlatý ráfky a zlatý třmeny. To je panečku jak na světským festivalu kolotočů.
Me zajima, zda se jako lepsi ukaze system casovani ventilu, ktery pouziva GS nebo ten ktery pouziva Multistrada. U BMW jsou vlastne jen dve polohy, pricemz se ale lisi profil vacek. U Multistrady je casovani venitlu plne promenne, ale protoze je jen jeden profil vacky, ventily sice oteviraji driv, ale taky driv zaviraji Na prvni pohled se jako jednodussi a tedy mene poruchovy jevi ten system u Multistrady.
Krome tech technickych vymozenosti me ale tyhle motorky nezajimaji, protoze uz univerzalni motorku nechci (mel jsem VFR, coz je takovy univerzal mezi cestovnim a sportovnim strojem, ale oboje delal s kompromisama).
Tak by mě zajímalo, jaká asi bude spolehlivost. U minulých modelů mi několik vlastníků říkalo, jak jsou stále na servisu a pořád problémy...až se mi tomu nechtělo věřit, ale myslím, že to byly první vyrobené série. U mě bylo GS vždy synonimum spolehlivosti, promyšlené konstrukce a vlastně cestovatelské motorky...teď mám pocit, že je tak přecpaná elektronikou a sofistikovanou technikou, že už se trochu obávám, jak to bude na 100tis km fungovat. (mno, mám 1190 a o tu se obávám o dost víc )
Už se těším až ji projedu. Doufám že ještě letos. A třeba na Lipno, tam je hezky
Anti: já se nebráním rozumné diskusi o tom, že je boxer prostorově výrazný, že přední telelever není úplně to nejlepší řešení do terénu, že by to mohlo mít volitelně kola 21+18, třeba i tomu, že se někomu nelíbí designově...
Ale řeči typu "zas budou mít kravaťáci co kupovat" a "jezdí s tím doktoři na Lipno" a podobné odsudky jen na základě toho, že to má ve znaku vrtuli... Je to prostě vítěz kategorie, nejprodávanější cenduro světa a s velkou převahou, kdyby to byl šmejd, tak to tak asi nebude...
ve světle propadu kupní ceny, ve světle servisních nákladů, ve světle toho, že když si tu motorku koupíš jako soukromá osoba, proděláš 20% hned ze startu... tam je prostě nějaký kardan úplně marginální položka:)
zmulin: jenomže na Multistradu ti aspoň tady v Brně nikdo nesleví ani pětník. šel jsem si pro malou a když mi řekli, že ceníková rovná se prodejní, bez nároku na jakékoliv vyjednávání, tak jsem se otočil na pětníku. je to jejich obchodní politika, já jim to neberu, ale za mně ne:) Na GS jsem dostal slevu hned a bylo to.
a s tím odrazováním, je to tvůj názor a já ho respektuji
..."U BMW ty diskuze vždy naberou dost divnej směr"...
Není se čemu divit.Stejné je to i u HD a částečně u Hondy.Proč?Protože na rozdíl od ostatních značek je u těchto velké procento nekritických obdivovatelů kteří jsou se dohadovat pořád dokola.A čím víc stavějí svoje modly na piedestal,tím více to vadí určité skupině jiných.
BMW mě nikdy neslovilo,protože je pro mě vizuálně odporné,ale ten krouťák je fakt impozantní.Variabilní časování je taky zajímavé.Po technické stránce(když si odmyslím ty divnou konfiguraci)
zmulin: To bych asi musel být mentálně postiženej, kdybych měl řešit kdo se jak chová, co píše a podle toho si vybíral motorku či se nechal "odradit". Neumím si představit že bych chodil třeba do diskuze o hyundai a vysvětloval tam proč si ho nechci koupit. U BMW ty diskuze vždy naberou dost divnej směr.
Nevím, proč ti co si motocykly BMW nechtějí koupit vysvětlují ostatním své důvody.