yamaha_demo_tour




Američané chystají 2WD kit na KTM Adventure

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ivos (109) napsal 17.04.2019 v 07:03

sirr=a přesně:je to další možnost,možnost výběru chci nebo nechci

Ivos (109) napsal 17.04.2019 v 07:01

Super paráda Kdybych jezdil Advíka od KTM tak to prostě chci Zapnout a vypnout to můžu kdy chci,třeba už jen v Přáslavicích by to byla paráda (že pane Qwert )a chtěl bych to už jen proto že jsem fanda jakéhokoliv tjůningu A kilčo není taková darda A né nejsem milionář

Heki (401) napsal 17.04.2019 v 06:56

Hádat se na internetu je jako soutěžit na paralympiádě. Ikdyž vyhraješ, pořád jsi... (nic proti paralympionikům - to jen pro podkres těchto pivních keců).

K tématu: Technicky zajímavé, ale podle mě to přináší víc problémů, než řeší. Ale co já vím, nejel jsem na tom.

Forss (1) napsal 17.04.2019 v 06:55

Počáteční investice snad, ale provoz v terénu si vyžádá nějakou nutnou údržbu s orig náhradnímy díly- a tady je bod zlomu. Masovka to nebude dokud to KTM nekoupí. Jinak moc zajímavé.

sirr (55) napsal 17.04.2019 v 06:53

motocykly Asiawing + náhon předního kola = Christini AWD
Hold pro někoho je to užitečné, druhý pojede rači autem 4x4...muže te se tu otom přít do ALELUJA..., je to jen další možnost...

Mig_35 (345) napsal 17.04.2019 v 05:59

Jezdil jsi někdy v SUV? Měl jsem ML první generace, Touarega, byl s nimi tam, kde si sedan/kombi proste neskrtne. Jezdil jsi někdy v nějakém terénu? S motorkou, autem? Je fajn mít názor, ale lepší je ho mít někde ověřený praxí...

Mig_35 (345) napsal 17.04.2019 v 05:55

Ano, pro většinu lidi, kteří používají SUV jen na asfaltu je to zbytečnost. Ale pro majitele stavební firmy nebo pro myslivce je to naprosto zbytečný zase Defender, který se bude trápit na dálnici.
Není černá a bílá, není jeden druh terénu, tenis a squash se nehrají stejnou raketou, trial nezajedeš na GSu a na trialce nepojedeš kolem světa.

poulie (8) napsal 17.04.2019 v 04:52

Ano, sjezdovku sjedu na běžkách, v oktávce to natřu Land Roveru, na triplovi budu prášit Brabcovi do ksichtu, na koloběžce předjedu Rossiho, Podmolovi to natřu pěti salty se třemi vruty a s větroňem si podám Martina Šonku.

Ale teď už vážně. Nejsme na foru abychom se tu hádali jak jaryni. O užtečnostii SUV mě stejně nepřesvědčíš, stejně jak já Tebe že je to zbytečnost. Smiř se s tím, že někteří lidi mají jiný názor a zkus to příjmout.
A pro příště nezapomeň. Hádáš-li se delší dobu s blbcem, najednou se hádají blbci dva.

Mig_35 (345) napsal 17.04.2019 v 04:36

Světlá výška, pracovní dráha tlumičů, ne, cenduro opravdu není totéž co chopper. Discovery není SUV? Bohužel už nejmíň dvě generace. Žebrinový rám už dnes používá asi jenom Land Cruiser.
Ale má smysl to vysvětlovat? Na běžkách taky sjedeš sjezdovku, takže jenom idiot by kupoval mnohem dražší sjezdové lyže...

poulie (8) napsal 17.04.2019 v 04:14

Psal jsem většina aut co většina SUV. Tvé "příklady" ženeš do extrému, aby byly tvoje argumenty silnější.
Tím odpověděl sis myslím to, že když projedeš polňačku aj na čopru, tak naco jsou mastodonti. Na to, co ty asi považuješ za terén, se už hodí lehký enduro.
Jo a LR dicovery nepovažuju za SUV.

Mig_35 (345) napsal 17.04.2019 v 03:56

Akorát, ze je to Brabec před Dakarem a jede tam místy 160...
Ale ty zvládneš v Oktavce totéž co LR Discovery a na Speedtriplu vsedě totéž co Brabec na dakarské motorce:)

poulie (8) napsal 17.04.2019 v 03:36+1

Mig_35 - tím sis odpověděl.

Mig_35 (345) napsal 17.04.2019 v 03:31

Na tomhle totiž vůbec nic není a zvládne to úplně každý, není to offroad ani enduro a dá se to odjet i na chopperu:)

https://m.youtube.com/watch?v=mvcXtjPk_G4

Mig_35 (345) napsal 17.04.2019 v 03:23

Poulie, půjdeme spolu na polnacky, a ukázeš mi, jak na nich letis tak 150+
Nic na tom není, a ty to zvládneš i se speed tripplem a vsedě, ne?

ProchyTom (190) napsal 17.04.2019 v 03:16+1

K tematu SUV. Nekdo nechce dodavku a furu mista, protoze se mu treba nelibi a furu mista nepotrebuje ;) nastesti si kazdej muze koupit co chce, at uz jede na modni vlne nebo ne

poulie (8) napsal 17.04.2019 v 03:01

K té diskuzi o SUV.
Podle mě jo to jen módní vlna a většina SUV nedává smysl (kromě pocitu "mám přece velký teréňák") kdybych chťel líp vidět z auta koupím dodávku a ještě mam fůru místa jako bonus. Většina obyčejných aut zvládne v klidu to co většina SUV a u motorek je to stejný.

Mig_35 jestli je polní a lesní cesta terén tak je street triple ofroad (bavím se o suchu, samozřejmě ) a na silničních gumách.

Lumen (7) napsal 16.04.2019 v 22:25+2

Je to hodne zajimave udelatko taky by me napadla hydraulika jako jednoduzsi reseni pokud by byla kombinovana i se zadnim ,,hydronahonem,,.
A popravde bych velky endura nehanil.pri kvalite silnic jak u nas tak na vychode je vlastne i chapu.preci jen ject po deravim asfaltu na silnicnim cestaku temer krokem a panicky se vyhybat diram aby to nekde neulitlo dokaze zkazit pozitek z vyletu.kolikrat sem musel jet hodne opatrne(st 1100 pan european) kuly tomu ze silnice byla sama zaplata a dira.na tech velkejch geesach(a nejen na nich-proste na vsech mastodontech)to proste kluci neresej a vic si uzivaj jizdu.a ze s tim neskacou v lese prez klady a neprojizdej se po trati driftem?to ja se svym xt 600 taky ne a necitim se menecene

Mig_35 (345) napsal 16.04.2019 v 22:13+1

Deluxa, v profilu nemáš uvedeno nic, ale viděl jsem, že jsi založil téma a v něm se zmiňuješ o tom, že jezdíš na XT660X, která atakuje natankovaná 195 kilo. Je to správně? Potom nechápu to pošklebování se za 200 kg enduro motorky, to už je jenom pět kilo...
Polňačka není terén? Tak se potom Dakar nejede v terénu. Vyježděná lesní cesta není terén? Obzvlášť když je pěkně bahnitá a mašina tam zapadne až po motor? To taky není terén? Terén je jenom Erzberg až nahoru, chápu to správně?
A tady to, co jede Chris Birch, to taky není enduro
https://www.youtube.com/watch?v=i2rzEFVf6Vg

ProchyTom (190) napsal 16.04.2019 v 17:55-1+1

SUV je treba dobry ze vidis vic pred sebe a i pres obycejny auta a pro normalni lidi co to maji jen jako vec je to lepsi a bezpecnejsi jizda. O tom je vyrobci nemuseli reklamou presvedcovat. To rikam za sebe jako ze mam dvoumistnyho nizkyho roadstera s dlouhou kapotou, prd je z toho videt

deluxa (347) napsal 16.04.2019 v 16:54+3

CR500..take >200kg "enduro" motorky si kupuju ludia co v terene na lahkej motorke bud v zivote nejazdili,teda nemaju absolutne ziadnu predstavu alebo je tu este jedna skupina ludi co si proste rada ublizuje,rada nakupuje drahe dolamane plastove diely alebo ma rada vyzvy v podobe zdvihania masiny zo zeme (mrtvy tah ako pri cikach ale to moze robit aj doma alebo v posilovni za ovela mensie prachy) A ako pises, ak si aj kupi niekto tazkotonazne nazvime to enduro, tak do skutocneho terenu ide 5percent ludi zo 100 a vsetko ostatne jazdi na asfalte. Polnacka a vyjazdena lesna cesta pre auto nie je teren. S tym si to ludia dost casto pletu. Ja mam skusenost taku ze gesak aj ked ich sviatocne stretnem niekde na lesnej ceste, nikdy nejde mimo asfalt sam lebo by sa mohlo stat ze ked to zlozi, tak tu masinu uz necha a moze ist domov peso. Vyrobcu by zrejme ani len nenapadlo skusat navrhovat to na taky typ motorky. Lenze je tu sialena obludna a zavadzajuca reklamna kampan fabrik kde su fotky profi jazdcov v "akoze" terene a navodzuje to dojem ze s tym clovek moze zvladnut cokolvek. Ak sa pytas preco si ludia kupuju oplastovane suv auta ked nie su ani terenne ani cestne, tak je to nieco dost podobne aj pri motorkach. Proste ich o tom vyrobcovia klamne presvedcili. Ludom asi staci ku stastiu ten "pocit" ze mozem ist kamkolvek co samozrejme je od pravdy vzdialene na mile...

Sim (52) napsal 16.04.2019 v 15:52+1

sramis > hydraulika je v principu snazsi, ale habaduru cuju ve vetsich neodpruzenych hmotach.

Co si pamatuju od kluku, co meli moznost jezdit WR450F 2trac, samotna jizda o tolik narocnejsi nebyla; predek je sice diky vyssi hmote takovej ... jak to rict, mozna tupejsi, proste vetsi nutna sila pri rejdovani riditkama, ale jakmile je predek v zaberu, neni to znat.
Spis je potreba si hlidat dopady pri skocich - kam mas namireny predni kolo, tam ti predek pojede a nema tendenci se srovnavat tam, kam se hybe motorka. Stejne tak pri sikmym prejezdu hluboky koleje ma predni kolo mnohem vetsi snahu se vysplhat ven.

Johny_R (26) napsal 16.04.2019 v 13:38-1+2

Nevypadá to špatně, ale vzhledem k počtu dílů a systému převodu to bude jak poháněná sajda u Uralu - v případě nouze zapnout, jinak jezdit v poloze vypnuto. Aspoň tak mě to připadá.
Také bych čekal spíše hydrauliku...
Souhlasím také s CR500 - obliba líbívých enduro mastodontů se veze na vlně jako SUV - motorky to jsou hezké, dobře se na nich cestuje, ale pokud chci jet cestou necestou jedu na slabší, ale lehčí motorce, kterou zvednu, otočím, zvládám ovládat a všechno sám.
Několikrát jsem viděl jak lidi tyhle stroje otáčí, neb cesta pro ně byla nezvladatelné, na úzké cestě v měkkém terénu to otáčí tři lidé, neb to nemá zpátečku a dopředu to nejde o položení nemluvě...
Tím neříkám že to jsou špatné stroje, samotnému se mě líbí, ale na cestování v horším terénu a v jednom to prostě není.

sramis (95) napsal 16.04.2019 v 13:09

Pekny, pekny. Jeden by si rekl, ze cesta hydrauliky bude vhodnejsi, kvuli mnozstvi prechodu (retez, osa, retez ozumeni a kdo vi kolik toho tam bylo). Hadice by se protahla az k ose kola a tam prevod. Ale asi to bude tezsi a narocnejsi na prostor. To jen tak na zamysleni...

Jinak diky za tech par fotek co ukazali cely ten pohonny system. Je vzdy fajn videt pod sukni. Clovek hned vi o co jde a ma lepsi predstavu o systemu.

Zajimalo by me o kolik narocnejsi to je na rizeni. Kdyz clovek prohrabne zadni na klasice, da se to cekat a da se to podchytit. Ale co kdyz ti na blate klouznou obe?? Asi se s tim clovek bude chvilku ucit...

MartasUS (109) napsal 16.04.2019 v 12:48

CR500... Cestovní endura jsou právě pro jakékoli cestování nejlepší. Nesuď jen podle sebe. Je to prostě nejuniverzálnější typ motorky a málokdo řekne o cestovním enduru že je k hovnu. Tahle mašina tě prostě veme všude... myslím všude. ... prostě úplně všude !!!

Mig_35 (345) napsal 16.04.2019 v 12:45+1

CR500: jsou různé cesty, různé terény, různé úrovně... šestidenní GS nezajede, zrovna tak na přesun do Bosny tisíc km po ose bych se zrovna netěšil na jednoválci... všechno má své pro a proti, stejně jako není jedno auto pro všechny účely, tak není ani jedna motorka.

A k tomu systému... není to špatné, ale za mě je to přínosné jak škrabátko na koule

jets (522) napsal 16.04.2019 v 12:43

Být bohatý a existovat to na moji motorku tak to beru hned . Pokud to bude spolehlivé tak za mě super nápad a provedení.
Viděl jsem to video někde, ale nevěděl jsem jak to funguje, díky za článek

qwert (21) napsal 16.04.2019 v 12:38-1+9

CR500 ty jen toho o velkých endurech a cestování na nich moc nevíš no..

CR500 (142) napsal 16.04.2019 v 12:26-5+3

No spis bych se zamysle jestli neni do terenu treba lepsi si vzit lehkou "slabou" motorku. Nemohu si pomoct me proste tyto velke modni advanture "dalnicni" korosky nedavaji obecne moc smysl.
Cestuju po evrope opravdu hodne a rad i trebas rumunsko. Dnes jsou vsude silnice!
A kdo si koupi nejake podobne drahe SUV moto tak se o to boji ze to rozbije = stejne s tim nikdy zadny pravy teren nejde. (ani dakar logicky podobne moto uz nezavodi :p )
Na dalnici to nema airodynamiku. V alpskych serpentychacn hopavy podvozek. V kolonach ve meste zas ve 2lidech a 3kufry nepohodne vysoko teziste. Vubec mi nejde do hlavy ta dnesni GS1200 BMW manie = Do terenu je kroska/ostre enduro, cestuje se dnes hlavne po silnici tak se silnicni. Amen

MartasUS (109) napsal 16.04.2019 v 12:09

wow To video v písku říká prostě vše. Za mne pecka

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist