husqvarna_svartpilen_801_2




Změní Lightning Strike svět (nejen elektrických) motorek?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Myna (15) napsal 05.04.2019 v 20:41

moga: Mugen TT važí tolik kvůli baterkám. Při závodním kalupu na Manu bude elektromotor sosat z baterek daleko víc, než při jízdě po městě a svižným projetí zatáček za městem

Targus (429) napsal 05.04.2019 v 19:26+2

Jen taková poznámka opravdu k věci.
Uhlíková stopa mezi elektromobilem na baterie a vozidlem se spalovacím motorem se srovná po deseti letech provozu.
Čistě akademická otázka:
Kolik elektromobilů vydrží jezdit deset let na jednu jedinou baterii?

Ještě zdroj:
https://video.aktualne.cz/dvtv/frei-elektromobil-bych-si-nikdy-nekoupil-eu-je-zbrkla-na-dla/r~71c06b76570411e9ae850cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_content=default&utm_term=position-1&utm_campaign=Aktualne

JohnnyS08 (219) napsal 05.04.2019 v 19:10

Mě se to líbí a ty parametry vypadaj slibně I když se to u nás asi prodávat nebude, tak test zrovna tohodle strojku z pera pana Cartharta bych rád přečet, tak doufám, že ho převezmete.

Massakra (20) napsal 05.04.2019 v 17:58

Než přijde doba bez spalovacích motorů , tak to už nikdo z nás nebude.

prochi20 (26) napsal 05.04.2019 v 16:03+2

Normalne me z toho zvuku na trati boli hlava Ja blbe snasim vysokofrekvencni zvuky a piskani, takze tohle bude uplne mimo me... Pokud by ale byla moznost vybrat si nejakej zvuk podle seznamu, bylo by to fajn. Kdybych jel kudlu, tak bych si dal Smells like teen spirit. A pro klidne brouzdani lesni krajinou bych si pustil nejaky ptacky...

ptakopysk (37) napsal 05.04.2019 v 14:44+3

Proč ne,ale chtělo by se na tom svézt a pak vynášet soudy

moga (60) napsal 05.04.2019 v 14:32

Zvlaštní, že motorka schválená do silničního provozu, co má mít údajně 120 koní (nechápu proč u elkromotorů používajíi koně ) má vážit jen 220 kg, když závodní MUGEN TT o výkonu 160 koní váží plných 250 kg. Proto deklarovanému dojezdu 240 km v dálničním provozu vůbec, ale vůbec nevěřím.

Targus (429) napsal 05.04.2019 v 14:16-1

Honza-K

Soráč, ale pouštět si zvuky cizího motoru při jízdě dopravním prostředkem mi přijde poněkud - jak to jen říci slušně - dejme tomu výstřední. U takových snobských eurokřápů, jako je Golf, anebo některé Renaulty (tam to prý mají taky), se tomu ani moc nedivím. A majitele jen polituju...

Honza-K (830) napsal 05.04.2019 v 13:52

Ač jsem fanoušek benzinových motorů, hlavně dvouválcových a el.auta bytostně nesnáším, tak tohle mi přijde dobrý.
Dojezd sice není úplně ideální, ale cena, výkon, váha a hlavně ten krouťák!!!
Ohledně zvuku, např.dnešní Golf GTI už má některé zvuky dohrané do venkovních repráků a zní to dobře. Tak holt nebudeme ladit výfuky, ale kupovat lepší repráky a digitální sound...
El.motorka se zvukem 10-ti válcové F1!!!

deluxa (347) napsal 05.04.2019 v 13:32+2

Ritchy vtipne na tomto celom je to ze ak sa 10 ludi opytas co si o lektromoto myslia tak 9 povie ze je to hlupost a ten jeden ze by mu to ani tak nevadilo ale vobec to neriesi. Osobne aj ked sa to legislativne zakaze (co samozrejme vo fasistickej eu nastane ale v takej miliardovej Indii to odignoruju) budem jazdit na spalovaku pokial zijem a mam kazdeho uplne na salame aj keby tu bolo 150 clankov denne, propaganda ako za sociku o Americkych mandelinkach a na kazdom rohu by rozdavali baterky zadarmo. V podstate najvyssi cas kupit si nejaky v este starych dobach vyrobeny poctivy, elektronikou nezdegenerovany skoro veteran co nie je z plastu a si bez obav...

libac22 (177) napsal 05.04.2019 v 13:17+4

Jestli tohle má být budoucnost tak jsem sakra rád že jsem žil v době spalovacích motorů

Targus (429) napsal 05.04.2019 v 13:14+2

Už vidím, jak dvousetkilová dvoukolka s metrákovým týpkem v sedle ujede bez nabití tři sta kiláků po městě. To má tajný pomocný pohon přes dva pedály a ocelový řetěz značky ČZ?
Fakt se těším na test, ve kterém naši elektrojezdci najedou po Praze 300 kiláků, pak na pumpě zhltnou za patnáct minut big-mek-menu a výhradně pomocí zcela nabitých baterií odsviští dělat šou do Brna.
Až se toho dožiju, rozbiju prasátko a odkvačím se zapsat do pořadníku.

Ritchy (30) napsal 05.04.2019 v 12:58+2

Moto není jen o rychlosti, ale i o emocích. Když vrknu plynem na mém dvouhrnku, hned jsem veselejší a přeběhne mi mráz po zádech...něco takového zabzučení nenahradí. Ale věřím (doufám), že to bude alternativa a oboje technologie si budou žít svým životem dál :) Alespoň tak dlouho co budu moct jezdit

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist