Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jak píše Mr.Kaktus... aby to nebylo jako s těma řidičákama,který se teď můžou vydávat na více místech,když lidi ušetří za dopravu, tak vyzvednutí zdražíme...když budete chodit 1x za 4 roky...tak vám to taky zdražíme:)
A pani novinari, mohli byste trosku zainvestigatovat, jestli je to na 100 % nebo jen mozna? Podle ruznych opatrnych formulaci v clanku si asi moc jisti nejste.
Slepá závisť, mám dokopy 6 vozidiel so značkami a ustrážiť kontroly je mierne stresujúce (u nás je za omeškanie automatická pokuta 166€ za každú kontrolu)
Těm motorkam věřím,opravdu si je majitele opečovávají a starají se o jejich stav,je to srdcovka,ale z vlastních poznatků se to stejné nedá říct o skůtrech. Ty většinou dřou do roztrhání těla,bere se to spíš jako dopravní prostředek, údržba se dělá jen ta základní a nejnutnější. Jejich stav často odpovídá způsobu použití, nezřídka je jezdí ženy či důchodci, vědí kam se leje benzín a výměny oleje se řeší ve víceletých intervalech. Kontroly brzd nebo elektrické výzbroje (žárovky apod.) jsou sporadické, kontroly hlavních šroubových spojů - osy, řízení, uchycení motoru se dělají až v momentě když to upadne.
co se změní na moto za 2 roky a může odhalit technik? gumy? řetěz? desky? světla? mě teď přemlouval člověk co měl jet na STK ať mu nazuju na zx9r na předek 18!!! let starou gumu... stačí se podívat třeba do francie kde STK na moto není, zvlášť v malých objemech tam jezdí co má motor a kola, nic víc...
konecne se meni neco co dava smysl. Presne,motorky jsou v dobrych technickych stavech a nic se na tom behem dvou let tak zasadne nemeni. Motorkari udrzuji sve stroje v dobre kondici, tkera bezprostredne neohrozuje bezpecnost provozu. A pokud je motocykl ve spatnem tehcnickem stavu tak to na STK stejne nepoznaji, protoze je zajimaji jen blbosti. Brzdy, tlumice, nic nezkontroluji, protoze na to nemaji vybaveni.
Mereni hlucnosti vyfuku vitam...
a traktory kazde dva roky ..taky super napad...protoze to co se pohybuje po silnici v dezolatnim stavu je hnus...
cili same dobre zpravy... super..konecne se nekdo zamyslel.
Taky mi to přijde jako apríl, ale v téhle zemi je vždy za každou dobrou zprávou háček...spíš pořádný hák. Tak jsem zvědavý co se v realitě opravdu změní. Jinak je samozřejmě pravda, že STK u motorky není kontrola technického stavu, ale jen výpalné za úředničinu...
To je dobrá zpráva, akorát by měl někdo kontrolovat technický stav a ne hledat jen éčka a jiné prkotiny. STK je jen buzerace, každž si přece hlídá, aby mu z toho nekápl olej, aby svítilo, co svítit má, atd. Přece nepojedu s mašinou, která má naražený rám, vidle a nebo ráfky. Měl jsem světlo originál JAPAN, ale bez éčka, muselo pryč ikdyž svítilo suprově, dal jsem z éčkem a je to bída. Proč pořád někdo bazíruje nad prkotinami, přece funkce je důležitá, nebo ne? Mám nosič zavazadla samovýroba, je perfektní, ale nemá "éčko" zase špatně, proč nás jen buzerují?
STK na moto v praxi:
ukaž všechny čísla, vyfotíme si je, kontrola osvětlení, klakson a pryč
a běda jak chybí nějake CE a máš něco upravený
to jestli nemám povolený dráty / naražený disk, ložiska řízení, kyvná vidlice, šavle, tlumiče, brzdy se nekontroluje
-no ono na to vlastně STK ani není vybaveno
těch 6 let od první registrace je cool, ale můžete říct tomu panu Ťokovi, že pokud chce aby lidi dělali uličku pro IZS měl by do ní prvně pustit motorky! díky
Jak píše Mr.Kaktus... aby to nebylo jako s těma řidičákama,který se teď můžou vydávat na více místech,když lidi ušetří za dopravu, tak vyzvednutí zdražíme...když budete chodit 1x za 4 roky...tak vám to taky zdražíme:)
A pani novinari, mohli byste trosku zainvestigatovat, jestli je to na 100 % nebo jen mozna? Podle ruznych opatrnych formulaci v clanku si asi moc jisti nejste.
Slepá závisť, mám dokopy 6 vozidiel so značkami a ustrážiť kontroly je mierne stresujúce (u nás je za omeškanie automatická pokuta 166€ za každú kontrolu)
že by vyhrál zdravej rozum?je to vůbec možný?
Konečně!!! Toto ocením hlavně u veteránů, s kterými vyjedu tak 2-4x do roka a dvouletá stk je proto nesmysl. Díky!
Těm motorkam věřím,opravdu si je majitele opečovávají a starají se o jejich stav,je to srdcovka,ale z vlastních poznatků se to stejné nedá říct o skůtrech. Ty většinou dřou do roztrhání těla,bere se to spíš jako dopravní prostředek, údržba se dělá jen ta základní a nejnutnější. Jejich stav často odpovídá způsobu použití, nezřídka je jezdí ženy či důchodci, vědí kam se leje benzín a výměny oleje se řeší ve víceletých intervalech. Kontroly brzd nebo elektrické výzbroje (žárovky apod.) jsou sporadické, kontroly hlavních šroubových spojů - osy, řízení, uchycení motoru se dělají až v momentě když to upadne.
co se změní na moto za 2 roky a může odhalit technik? gumy? řetěz? desky? světla? mě teď přemlouval člověk co měl jet na STK ať mu nazuju na zx9r na předek 18!!! let starou gumu... stačí se podívat třeba do francie kde STK na moto není, zvlášť v malých objemech tam jezdí co má motor a kola, nic víc...
konecne se meni neco co dava smysl. Presne,motorky jsou v dobrych technickych stavech a nic se na tom behem dvou let tak zasadne nemeni. Motorkari udrzuji sve stroje v dobre kondici, tkera bezprostredne neohrozuje bezpecnost provozu. A pokud je motocykl ve spatnem tehcnickem stavu tak to na STK stejne nepoznaji, protoze je zajimaji jen blbosti. Brzdy, tlumice, nic nezkontroluji, protoze na to nemaji vybaveni.
Mereni hlucnosti vyfuku vitam...
a traktory kazde dva roky ..taky super napad...protoze to co se pohybuje po silnici v dezolatnim stavu je hnus...
cili same dobre zpravy... super..konecne se nekdo zamyslel.
Taky mi to přijde jako apríl, ale v téhle zemi je vždy za každou dobrou zprávou háček...spíš pořádný hák. Tak jsem zvědavý co se v realitě opravdu změní. Jinak je samozřejmě pravda, že STK u motorky není kontrola technického stavu, ale jen výpalné za úředničinu...
Tak jestli to skutečně začne platit, bude to první dobrá věc co pro mě partička zoufalců kolem stbáka, podvodníka a lháře Babiše udělala.
ajaxv> no protože technik na STK nic jinýho než Ečka zkontrolovat neumí a ani nemůže umět! a že by každej měl moto v cajku? tak naivní nejseš že ne?
To je dobrá zpráva, akorát by měl někdo kontrolovat technický stav a ne hledat jen éčka a jiné prkotiny. STK je jen buzerace, každž si přece hlídá, aby mu z toho nekápl olej, aby svítilo, co svítit má, atd. Přece nepojedu s mašinou, která má naražený rám, vidle a nebo ráfky. Měl jsem světlo originál JAPAN, ale bez éčka, muselo pryč ikdyž svítilo suprově, dal jsem z éčkem a je to bída. Proč pořád někdo bazíruje nad prkotinami, přece funkce je důležitá, nebo ne? Mám nosič zavazadla samovýroba, je perfektní, ale nemá "éčko" zase špatně, proč nás jen buzerují?
STK na moto v praxi:
ukaž všechny čísla, vyfotíme si je, kontrola osvětlení, klakson a pryč
a běda jak chybí nějake CE a máš něco upravený
to jestli nemám povolený dráty / naražený disk, ložiska řízení, kyvná vidlice, šavle, tlumiče, brzdy se nekontroluje
-no ono na to vlastně STK ani není vybaveno
mě přijde zbytečná buzerace EVIDENČNÍ KONTOLA, udělal jsem STK, než jsem prodal uběhlo 40dní a musí to tam znovu!
těch 6 let od první registrace je cool, ale můžete říct tomu panu Ťokovi, že pokud chce aby lidi dělali uličku pro IZS měl by do ní prvně pustit motorky! díky
přesně tak, v tom SM taky píšou v úvodníku, že je jediná jistota. Stk zdraží!
Dobry, akorat aby na to nezareagovali stk tak, jak to umi - na 4 roky, ok, ale za 1000kc.
Tak tomu se ani nechce věřit Apríl daleko,ale jo konečně pro nás něco dobrýho