yamaha_demo_tour




Lidé začínají nenávidět motorkáře! Dělejme s tím něco

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Sonic18 (0) napsal 30.10.2006 v 18:30

To co se tady píše je naprostá pravda.Až se něco stane tak už bude pozdě něčeho litovat a dávat si vinu KDYBYCH !!!!

smazany14878 (0) napsal 30.10.2006 v 18:10

Zdarec lidi myslím si že tenhle článek k něčemu je spousta lidí se nad tím co na silnici dělá ani nezamyslí a bere to jako normální věc. Další věc přesedlat z fichtla na nějakou střelu zaléží jen a jen na tom člověku, co má v hlavě a jak si uvědomuje co má pod zadkem proto bych tyhle lidi neházel do jednoho pytle.

smazany4413 (0) napsal 30.10.2006 v 17:52

co dodat.kazdy jezdi jak umi. <br />
nekomu to vyjde nekomu ne.

chipp (0) napsal 30.10.2006 v 17:37

nedávno sem se bavil s clovekem kteremu je teprve sotva 16 let a rikal ze mel zkusenosti s motorkou jen se Simsonem a ze potom asi do roka mu otec koupi nejakeho litra...tak si myslim ze prave takovy to lidi tohoto typu sou to nejhorsi co muzeme a nebo co muzou lidi na silnicich potkat...cloveka ktery vubec o ty motorce nema prehled a nevi jak se chova a chce jen machrovat....to je spatny a nemelo by to byt, ale kdo mu v tom zakaze to nedelat...-NIKDO.... jinak agrese pribiva na silnici ale ty co se ridi mozkem a omezovac maji prave v hlave a ne v motorce tak ty okoli neohrozuji...chipp

mxxm (3) napsal 30.10.2006 v 17:35

to Štěpán: Myslím,že jsi ubožák...

Matis-SV1000 (0) napsal 30.10.2006 v 17:00

Nazdar Bikeři. Znám pár motorkářů, o kterých můžu říct že jsou motorkáři, nejezdí podle předpisů, ale určitě ví na co mají a na co ne. O těch co si koupí pořádnou střelu a před tím měli maximálně v 15 fichtla můžu jen říct že jim něco podstatného chybí v hlavě, a přesně ti nám kazí méno a my za ně budem trpět.

mxxm (3) napsal 30.10.2006 v 16:48

maRRio: souhlasím s Tebou. je plno blbečků,kteří tímto dávají najevo svou neporazitelnost,nedostižitelnost. Ujet můžeš komukoliv,smrti ne... Je mi líto každého zmařeného života,ale... ...pokud někdo jezdí jak prase a sejme někoho jiného,nelituji...

uiaa (0) napsal 30.10.2006 v 16:23

Hele kazdej at si jezdi jak umi - na moto jde o pocit a v aute presun z bodu do bodu. Tech co maji auto na uziti v CR moc neni a kdyz tak uz jezdi kdyz mi spime.Byli jsme v sobotu v Mimoni. Jeli jsme tam i zpet pres Dubou a byli snad v kazdy druhy vesnici. Nechteli nic. Jen zastavit - helmu dolu a ukazat doklady. Je to typ buzerace ale podle me odpadnou ti motorkari co tam jezdi na cas. A my si tam v klidu muzem jednou za cas projet ty super zatacky. Ale popravde je mnohem hezcich cest /jizni cechy / kde se da svezt mnohem lepe. K claknu rikam jen RESPEKT,PREDVIDAT a ochota nest dusledky sveho chovani...

riderhenry (2) napsal 30.10.2006 v 16:16

A ještě něco, neřešil bych SPZ atd., ani typ motorky, každej má jinej vkus, stejně tak jako každej víc zvládne (v rámci bezpečí), ale i většina lidí udělá občas chybu, ať na fichtlovi nebo bushe... Jezdím denně ve městě a řidiči stojící dnes a denně v zácpách jsou občas velice agresivní! Netušil sem že to někdy řeknu, ale řidič náklaďáku mě asi před měsícem přétahl dveřma přes záda (naštěstí sem měl batoh a hrb na kombinéze) dveřma.... Protože sem zastavil mezi autama na červené v zácpě... A když mají teda řidiči plechovek horší výhled, tak by se měla zvětšovat prosklená plocha v autech a né postihovat motorkáři, jako menšinu! Maximálně se spřísnit dosažitelnost řidičáku na mawšinu - jak se o tom mluvilo. Ikdyž to bych byl sám proti sobě, ale rozumný to je.

Micinka (0) napsal 30.10.2006 v 15:42

souhlasím, ale... Já neříkám že jezdím podle předpisů, ale také ne rychle! a už vůbec né ve městě! já jsem bohužel jedna z těch co má za sebou už 2 bouračky, a ani jedna nebyla mou vinou. jen tak na okraj naměřili mi uprostřed města vždy okolo 40km/h.ale když do vás z boku vpálí fačko z debilem za volantem, tak i 40 je moc. debil ujel a já měla prasklou lebku a měsíc na aru. takže mám ve městech strach z plechovkářů! a nepomůže jezdit pomalu.

riderhenry (2) napsal 30.10.2006 v 15:39

Ještě taky za kolik nehod můžou motorkáři a za kolik plechovkáři. Já zažil zatím jednu. Důvod? Prostě byl línej se podívat, však proč taky, vždyť má kolem sebe přece plechy. Neví náhodou kolik těch mrtvých zemřelo vlastní vinou? A kolik (procentuálně) zemře lidí (chodců) na jednoho motorkáře a kolik na plechovkáře? Podle mě motorkář neohrožuje okolí, ale hlavně sebe, a to je, ikdyž to zní hloupě, jeho věc. Nicméně ve městě 100 a srazit malýho kluka, to je druhá věc... Jinak přeju ať to všichni přežijem ve zdraví a krátkou zimní přestávku...

smazany34466 (0) napsal 30.10.2006 v 15:37

Ja mel to stesti, ze jsem si prvni nehodu kvuli rychlosti odbyl asi dva mesice po tom, co jsem si prvni Bandita koupil (nedodrzeni bezpecne vzdalenosti) a bylo to bez nasledku. Od te doby jezdim jinak, ale porad ne 90/130

Ludwig (0) napsal 30.10.2006 v 15:36

To-Retrik. Dovolím si popřít souvislost rychlosti a nehodovosti. Kamiony a autobusy mají omezovače rychlosti. Přesto se stávají tragedie. V létě jsem projel celé Německo a Nizozemí, rychlost na dálnici tam není téma a viděl jsem pouze dvě nehody obytných přívěsů. To, že policie vykazuje svoji činnost v drtivé většině měřením rychlosti a udělováním pokut místo dohledu nad celkovou kázní v provozu vidíme dnes a denně všichni. Proč se tak blbě ptáš, nejezdíš nebo co?

Ludwig (0) napsal 30.10.2006 v 15:22

To RadaFazr. Se dá bezpečně projet 60 vletí 70. Myslíš čím projet. Autem z padesátých let nebo modením? Na cruiseru nebo supersportu? Myslíš pravý vracák kolem zdi nebo tři pruhy levá rozhled 0,5Km. To je snad rozdíl!! Jinak souhlas.

smazany34466 (0) napsal 30.10.2006 v 15:12

A tohle mi taky neda - 2 lol: Zamysli se...

Ludwig (0) napsal 30.10.2006 v 15:12

To-J Skvělá úvaha. Už vidím v každém mot.vozidle namontovanou krabičku,kterou nám všeobjímající stát, prostřednictvím družic, reguluje každé tři metry rychlost ,aby nepřicházel o daňové poplatníky. Možná už probíhá výběrové řízení na ministerstvu dopravy a v Rakousku sčítají zisky.

smazany34466 (0) napsal 30.10.2006 v 15:11

Tak jeste jednou, neda mi to...co se tyka tech rychlostnich limitu mimo mesto a jejich prekracovani vs. zdravy rozum...<br />
<br />
Kdyz budu mit jeden a ten samy usek silnice, kde je leta devadesat a najednou se tam objevi povolena rychlost 120, tak najednou je to BEZPECNE, jezdit 120, kdyz predtim do bylo bezpecne jen devadesat? Neni to o max. rychlosti upravene predpisy, ale o zdravem rozumu. Kdyz by tam najednou dali ad absurdum 190tku, tak je to najednou taky bezpecne, litat tam 190? Tolik k predpisum omezujicim rychlost.<br />
<br />
Ale porad mluvim o mimomestskych limitech, padesat ve meste OK, i kdyz ji taky jezdim tak plus minus, podle mista. Treba padesat a prumyslova neee

Balgiss (0) napsal 30.10.2006 v 14:59

Na co by mel nekomu napomahat nejaky zakon kazdy ma svoji vlastni hlavu a mel by vedet kdy tomu muze poradne protahnout ventily a kdy zase musi dbat zvysene opatrnosti aby mu ci ostatnim nehrozilo zadne nebezpeci! Budte opatrni!! &quot;cause we all too young to die&quot; peace!

belf (0) napsal 30.10.2006 v 14:57

.....<br />
buď jezdím plynule a předvídám,nebo jsem idiot a napůl mrtvý.<br />
Naprosto stejně nebezpečný je debil za volantem který se smrtí v očích peláší v obci 40 a mimo 60,za kterým se štosují nekonečné kolony šílejících šoférů,jako sebevrah-vrah,který předjíždí kde nevidí,nebo tam,kde doufá,že mu to vyjde.<br />
Vůbec nesejde,jestli řídíte motku,nebo kamión....jde jen o to,nemít v hlavě nas.ráno......

Ludwig (0) napsal 30.10.2006 v 14:41

To-Retrik! Souhlasím, že přes zákon nejede vlak! Myslím tím celý zákon č.361/2000sb. a jeho novely a ne jak ty demagogicky argumentuješ pouze rychlostními limity. Zákon není jen o rychlosti, možná sis toho nevšiml,ale upravuje chování v š e ch účastníků silničního provozu. Ten, kdo na rovném a přehledném úseku mimo obec jede 60Km/h taky překračuje, i přes jeho pocity, zákon! Na západ od nás nedostane ani papíry! Nesnižujme se, jako politici a policie, k tak plýtké diskusi o rychlosti. Policie je placená z našich daní mimo jiné proto, aby dohlížela na dodržování zákona! Ještě jsem neslyšel, že by někdo dostal pokutu za bezdůvodně pomalou jízdu, za jízdu u středové čáry, za bezdůvodnou jízdu v levém pruhu atd. Proč? Policejní metody podporované politiky všichni známe.

smazany14375 (0) napsal 30.10.2006 v 14:25

2 Pilot:

Tazdevil (9) napsal 30.10.2006 v 14:23

Pomůžou pouze pořádné změny v zákoně, ještě tvrdší silniční zákon, tvrdší tresty, častější a početnější policejní kontroly na exponovaných místech, důsledná kontrola držitelů ŘP a jejich strojů...<br />
<br />
Na druhou stranu v ČR neexistuje žádná činnost institucí, které mají pod palcem motorismus na dobře vedou kampaň...<br />
<br />
Pořadatelé komerčních srazů povětšinou potřebují mít co největší návštěvnost, takže tam se boj s &quot;černými&quot; motorkáři očekávat nedá...Takže výchova je nulová...<br />
<br />
Takže bude potřeba počkat, až se povětšina těch &quot;zblblých&quot; motorkářů pozabíjí a pak možná nastane menší klid...

smazany25808 (0) napsal 30.10.2006 v 14:17

Ahoj motorkáři,je mi 37let,jezdím na motorce od 17let a mohu Vám říci , že poslední dobou přemýšlim o koupi choppera i když mi to nic neříká.Vždy jsem upřednostňoval kapoty , které raději prodám jen kvůli MAGORŮM , kteří si myslí ,že jsou stejně dobrý jako ROSSI.Všiml jsem si , že nejhorší jsou ti , kteří si na moto nevydělali vlastníma rukama a dali jim na moto rodiče,tyhle lidi jsou poznat na první pohled &quot;nové moto,nové hadry&quot; a všude se snaží být středem pozornosti ( gumují , jezdí po zadním mezi motorkami atd.!). A nejhorší je , když si našetříte na díly na moto a místo dílů Vám pošlou cihly!Měli bychom víc držet při Sobě a tyhle MAGORY ihned strestat!?No,uvidíme příští rok , zdar jedné stopě.Jarda ÚL.

Lemmy (0) napsal 30.10.2006 v 14:14

Na lety jsou volný dny na okruzích a když tam někdo nedokáže dojet normálně tak ať si koupí dodávku a motorku do provozu vůbec netahá...

Evík-GSX-R (2) napsal 30.10.2006 v 14:11

Jezdím tak rychle jak můj anděl strážný lítá... a upřímně si myslím že tak rychlý křídla zase nemá, takže s rozumem a klidnou rukou...

smazany14375 (0) napsal 30.10.2006 v 14:09

Jsem rad,ze podobnej nebo uplne stejnej nazor jako ja,ma na tyhle diskuzi vice lidi(viz.Pilot,Charon,HejtmaMa)Vic uz myslim nema cenu psat,pro me je to jasny Takze mejte se fajn a jednu radu na zaver-i kdyz zni celkem drsne,vystihuje vse:&quot;JEZDI TAK,JAKO BY TE VSICHNI NA SILNICI CHTELI ZABIT&quot; Howgh

smazany34466 (0) napsal 30.10.2006 v 14:09

No a jinak na supersport si jeste netroufam...muj sen je 2007 gsx-r 600, ale na jaro se budu rozhodovat mezi 2006 Hornet600 (volba rozumu i srdce) nebo 2006 GSR600 (dost se mi libi). To je dilema cooo? []

smazany34466 (0) napsal 30.10.2006 v 14:05

2 Pilot: No podle emotivnosti toho prispevku -) jsi asi emotivni clovek -) budes emotivni i na masine -) a soudnost je emocema snadno ovlivnitelna. Tak podle toho ceece. <br />

smazany34466 (0) napsal 30.10.2006 v 13:51

2 Pilot: V podstate rikas to same co ja, jen ta forma svedci o tom ze tvoje hranice soudnosti a zdraveho rozumu je nekde jinde nez ta moje...jo a i na supersportu se da jezdit 90 a uzit si to - zalezi na tom kde

smazany34466 (0) napsal 30.10.2006 v 13:45

Tyhle debaty o rychlosti vzdycky sklouznou vsude na to same....<br />
<br />
Proste me nikdo nepresvedci, ze mam jet na rovnem prehlednem useku mimo obec 90 a nikdy ne vic, jen proto, ze nas hustomoudry stat rekl, ze rychleji uz to neni bezpecne....pro nakladak ROBUR stejne jako pro novou motorku...proste vzdycky mimo obec budu uprednostnovat ZDRAVY ROZUM nad statni aparat. Howgh.




TOPlist