husqvarna_svartpilen_801_2




Lidé začínají nenávidět motorkáře! Dělejme s tím něco

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Shollochov (2) napsal 30.10.2006 v 22:47

Tak bych řekl, že se nám tady vygeneroval etalon naprosté debility jménem "Pilot". A díky mu za to, protože takhle máme alespoň možnost virtuálního a tím pádem bezpečného setkání s tupounem, který je spolu s jemu podobnými důvodem špatné pověsti motorkářů.

smazany34246 (0) napsal 30.10.2006 v 22:45

2 Jirka: Vtip je f tom ze zadnou kontrolu ani zadrzeni nepripustis, hlavo. A mash recht, jezdim jen vod baraku k lesu a pak po lese hroznou kudlu na supersportu. A bez SPZ mne neidentifikujou ani houbari coz je fakt vyhoda.

Ondra278 (0) napsal 30.10.2006 v 22:15

Tom mno jo ja uz znam hodně lida co se rosekalo. A jako nazor jsem nezměnil. To vim jako,ze to boli ja sice pilotuju 125, ale taky to nani boli dost. Me stejne nejvic serou ty idioti co neumi ani ridit auto a sedaj do nej. Kamos kvuli tomu malem zarval.

Mateo199 (0) napsal 30.10.2006 v 22:13

to laznickj: Neházej všechny 18-ti letý kluky do jednoho pytle, jsou i tací, kteří to mají v hlavě v pořádku a i tu silnou motorku zvládaj s rozumem....

smazany20116 (0) napsal 30.10.2006 v 22:01

Mě se článek docela líbí. Holt je to pravda a dokud se u ježdění nezačne přemýšlet tak se s tím nedá bohužel nic dělat. Jak už tady někde zaznělo když jsem kupoval motorku já tak každý kdo jezdil doporučoval pořád 100 koní, že prý něco slabšího bude za chvilku málo. Ale říkal jsem jim na co? Chci si zajezdit a ne ze zabít. Nakonec jsem si koupil krásnou cestovní motorku s 60hp, která si myslím je na začátek docela dobrá a jsem naprosto spokojený. Je to opravdu jen o hlavě a vůli odolat lákadlu síly a rychlosti. Postupem času na to člověk příjde, ale aby už nebylo pozdě. <br />
<br />
Jinak mi tady v komentářích vadí, že se tady mluví o dodržování pravidel a zákonů, ale minimálně 50% je tady 18ti letých kluků se supersportem!!! To má 25kw??? Pokud vím tak neomezé papíry jsou od 21 tak se radši ani neozývejte. Toho kdo to přepíše bych hned zavřel nebo bych mu trestem ukazoval fotky mladých mrtvích motorkářů.

smazany34246 (0) napsal 30.10.2006 v 21:50

2 R1man: covece to je sice hezky, ale nejses na svete sam, urcite mas rodinu a tak podobne... Uvidis az se ti prihodi neco co bude bolet (nepreju ti to) zmenis hodne rychle nazor.

smazany14375 (0) napsal 30.10.2006 v 21:37

2 R1man:Kdyz opominu to,ze cos napsal je totalni sracka,tak stejne nechapu,co tim chtel basnik rict...

rixto (1) napsal 30.10.2006 v 21:35

jeden z naj nazorov na tuto temu mala asi Klára <br />
ale ja do toho zas az tak nevidim kedze ja jazdim len v terene ale o ludoch ktory neznasaju nas ktory milujeme jednu stopu viem svoje neraz na mna poslaly chlpatych len preto ze som presiel po ulici dokonca moji susedia ma neznasaju a to po ulici jazdim na 2-jke a stvrt plinu cize bez hluku a pomali. <br />
jedna vec je ze ked vidim ist po meste manika na CBR-ke najmenej 50 a na zadnom pomislim si ze je ...<br />
a nepovazujem ho za motorkara ale machra co mal zbytocnych par tisic a potreboval si nieco kompenzovat <br />
na druhej strane nemam rad ked ma porovnavaju ostatny ludia s darcami organov ano suhlasim ze ja to dost nebespecne ale ak sa jazdi so srdcom a hlavne s rozumom tak sa to da

Ondra278 (0) napsal 30.10.2006 v 21:28

Ja nevim jak vy, ale ja se řídím příslovím: KOHO BOZI MILUJÍ TEN UMÍRÁ MLADÝ!! Uplně vidim, že o mě všicí napísaj, že jsem kreten, ale jsem to ja!!!!!!!

Mateo199 (0) napsal 30.10.2006 v 21:14

Když se nad tim tak zamyslim, tak já mám KTM a jen lidi slyšej zvuk tak už nadávaj, choděj stížnosti, anonymní udání atd. fakt ty lidi nechápu..já jim nic nedělám, nikoho neohrožuju, ale to je prostě hnus, viděj motorku a už je špatnej....největší kriplové jsou myslivci, ty si totiž myslej, že si to tu celý koupili.....

smazany34246 (0) napsal 30.10.2006 v 21:09

Jo, presne tak anglani maji spoustu prevence, jak moto tak auto. My mame jen body a tvrdou ruku zakona

smazany15154 (0) napsal 30.10.2006 v 21:05

viděl sem anglický reklamy kde bylo aby lidé v autech víc rozhlíže po motorkách

smazany34246 (0) napsal 30.10.2006 v 20:58

Safra, to je teda diskuze Je to porad dokola, rok co rok... Kdyz clovek useda za riditka useda tam s vedomim rizikovosti tohoto dopravniho prostredku. 2 kola budou vzdy nebezpecnejsi nez 4 kola, lide z motorek padali, padaji a budou padat, motorka neni bezpecna a nikdy nebude. Useda tam ale i s jistym pocitem vzruseni, svobody a odlisnosti od davu. A priznejme si to, to vse nas proste laka. Vsichni jezdime dobrovolne a proste musime pocitat s tim, ze se nam muze neco stat. Kdo se boji at proste nejezdi. Blbce clovek nepouci a rozumni budou jezdit dal rozumne. Vadi mi jen neprimerenost noveho silnicniho zakona a snaha policie kontrolovat/vybirat na mistech kde vyberou a ne tam, kde je to nebezpecne a opravdu potreba. To vse veru neprispiva k dobre situaci na silnicich a jen zvysuje agresivitu. Pouha represe nikam nevede, kde je treba prevence? Kolik kdo videl BESIPek o motocyklech v TV? A rychlost, ta k motorkam odjakziva patri... ale jak s ni kdo nalozi je uz jen v jeho mozku, nikoliv v zakone. Lidi je treba vychovavat, nikoliv stale jen trestat a vyhrozovat.

smazany15154 (0) napsal 30.10.2006 v 20:57

No řeknu vám to takhle během dvou měsíců mě dvakrát sejmula ženská v autě ani jednou to nebylo moje chyba v jedný ruce mám žele druhou na 3 měsíce k.o a tech 14 dní na kapačkách nikdy nezapomenu Nechápu co takoví krávy dělaj vůbec na silnici . Dokonce sem jel i podle předpisů. Rychle se jezdit dá ale musí se počítat s dementem co přilítne odkudkoliv. Na druhou stranu aby člověk všechno předpovídal to by ani neměl vyjet z garáže. Rychle jezdit jo ale nechat si rezervu nebo bejt připravenej a mit napsanou závěť.<br />
Ps:článek zajímavej ale přijde mi to jako že to psal nakej čoprař co nesnáši supersporty

tyfi (0) napsal 30.10.2006 v 20:44

Prostě a jednoduše: v plechovce je třeba předvídat a pro motorkáře to platí několikanásobně víckrát.<br />
Tak hodně šťastnej kilometrů bez nehod a bodíků<br />

krbys (0) napsal 30.10.2006 v 20:36

Lidé začínají nenávidět motorkáře! Dělejme s tím něco Bezohlední motorkáři.......<br />
<br />
Hm, myslim ze o bezohlednosti u nas na silnici se neda nikomu nic vicitat.. Jedno hovado vedle druhyho, at biker nebo nekdo jinej,..<br />
Kazdej proste jezdi jak se cejti, nekdo to umi holt lip, nekdo si mysli ze to umi a nekdo ma proste smulu. <br />
<br />
To ze lidi nemaj radi motorkare, to je uz nejakej patek vec znama a nikdo s tim nic jen tak neudela,..

riderhenry (2) napsal 30.10.2006 v 20:24

natom neco je. ale taky tam bylo psano otom, jak se motorkari chovaji vuci ostatnim. abych to zhrnul, nez to tady opustim, motorkari, at uz se chovaji jak chteji, nevystavuji okoli zadnemu nadmernemu nebezpeci nez jsou zvikli z bezneho provozu... muj nazor... ja se loucim, tak hodne stastnejch km bez nehod a at vsichni preckame ten zimni spanek!

riderhenry (2) napsal 30.10.2006 v 20:14

J.: samozrejme, ale jak casto narazi v takovy rychlosti motorkar do auta? samozrejme se to stava, ale... proste ty cisla i v prepoctu na jednoho motorkare/motorku jsou podle me ku prospech motorkarum, at se to bere z jakyhokoliv pohledu. Motorkar je nebezpecim nejvic sam pro sebe. Neboli jak si rikal: sice tezky kus, ale porat nejlehci (ikdyz nejrychlejsi.... ). Kua je to nejaky slozity... ale je to nazor...

riderhenry (2) napsal 30.10.2006 v 20:03

calen: Naprosto souhlasim. Nema smysl resit co je jak socialne nebezpecny, ale proste jestli tam vemete nekoho sebou. Coze na motorce casto nebyva, max. spolujezdce, ale ten na sebe vetsinou bere to riziko, ale v aute vemete sebou klidne nekolik lidi navic. A procento mrtvych mimo ridice (mira ohrozeni okoli - toho se lidi boji, ne?) je na motorce docela miziva, oproti autu a podobnejm. Nebo nemam pravdu? Opravdu nechapu proc ze zas tak lidi &quot;boji&quot; motorek.

smazany2617 (0) napsal 30.10.2006 v 19:56

Vážně to psal nějakej redaktor? Šílený, stejně jako situace na našich silnicích...

chruda (1) napsal 30.10.2006 v 19:50

je to na hovno ... ono se jim to rika ze se nema jezdit na silnicich jako DUBA rychle ale kde se motorkar aspon trochu sveze.. na 4 neco kolika okrzuich na celou CR to je hovadina ....tak at udelaj nejaky ....specialni silnice jenom pro motorky !!!!

Hawk (7) napsal 30.10.2006 v 19:41

Pravdiví to článek.....<br />
Holt předpisy motorkři nedodržujou a tiše se to toleruje....ale, tak kua snad budu jezdit jen tak jak umim a jak to zvládnu....když se zabiju sám, tak co....jsem blbej, ale ne abych sebou vzal ještě někoho dalšího!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DRoman (0) napsal 30.10.2006 v 19:39

no ja si myslim že dneska jsou dve sorty lidí co jezdi na motorkach. Ti první jezdí z přesvedčení- motorkáři- většinou jezdí tak nejak v rámci možností, rozumně. Jezdí protože je to baví, jezdi na projižďky kde je cesta cíl. A Ti druzí vlastní silnou motorku jen proto že je to dnes moderní. Většinou si koupi moto hned z &quot;fleku&quot; aniž by měli zkušenosti z nižších kubatur. Jejich jízda je jen &quot;machrování před holkama&quot; (vidim to u nas ve meste- 30x za hodinu 2km tam a zpatky, když to jde tak i po zadnim) Myslim si že tito &quot;motorkaři jsou zdrojem odporu vůči slušným a pravidel dodržjícím motorkařům.

shit (0) napsal 30.10.2006 v 19:37

Pilot: no jasně...jezdim bez značky, ujíždim policajtům. Sem rebel a protestuju tak proti zákonu... ty bys na silnici neměl ani chodit, natož jezdit <br />
<br />
ad ovce: fakt nepotřebuju dokazovat to, že nesouhlasim tím, že policajta, kterej taky jen musí dodržovat to, co mu ti nahoře nařídej málem přejedu a ujedu mu &quot;protože sem rebel&quot;

-Speedy- (0) napsal 30.10.2006 v 19:23

Sice motorkari jezdi misty rychlej,i kdyz treba hodne,ale osobne si myslim,ze autari sou daleko horsi a misty se chovaji jeste hur nez motorkari,kdyby z kazde nehody auta byl takovy poprask jako z motorkare,nemyslite zy by se psalo jen o nehodach???

s4r (52) napsal 30.10.2006 v 19:08

shadowrider: nechci do tebe rýpat, ale ty nezkušení volové mají třeba kolikrát více zkušeností než ty, ale třeba prach na silnici, olej na silnici, překážka na silnici jsou věci, které se moc předvídat nedají... Můžeš jezdit svou oblíbenou trasu dnes a denně několikrát, jednou tam pojedeš, najednou tam bude něco, co tam nebylo a máš 50% šanci, že končíš...

shit (0) napsal 30.10.2006 v 19:08

pilot: sry, ale KDOKOLIV se zakrytou značkou (nebo dokonce ujíždí když má být kontrolován) je u mně jen s**č, co neumí nýst zodpovědnost za to, co dělá, ať už to dělá s jakýmkoliv záměrem Značky nemáme jen pro srandu . Už aby tady byla doba, kdy bude moci policie takový lidi zastavit i za cenu zranění/zabití

Jarda (281) napsal 30.10.2006 v 18:47

To s4r (//www.desmomania.wz.cz): Naprosto souhlasim s tvym prispevkem. Mel jsem moznost letos jezdit na Monsteru S4Rs a jak jsem si to zrychleni uzival, proste extaze! At vyjde pristi rok M650 nebo 750.

smazany2946 (0) napsal 30.10.2006 v 18:37

Souhlasím se vším! sice nejezdím jako svatoušek a mnohdy si říkám že ja jet v tom autě tak nadávám jako prase ale proste to tak je a schválně se všicni zamyslete zdali jezdíte vy pořád &quot;slušně&quot; ja ne a občas mi to celkem ulítne.... taky jsem už letos 2 x boural []

s4r (52) napsal 30.10.2006 v 18:31

S článkem souhlasím, během letošní sezony jsem hodněkrát přemýšlel o tom, jak v japonsku škrtí nové motorky povinně ze zákona, jak škrtí auta na určitou výkonovou mez a začal jsem se bát, aby se něco podobného nestalo u nás... Pravdou je, že si nepamatuju z žádné sezony tolik otřesných věcí jako z této... <br />
<br />
Sedlám 350, to znamená, že mi &quot;krapet&quot; výkonu chybí a právě možná proto nejsem schopnej pochopit, co je tak šíleně &quot;rajcovního&quot; lítat po silnicích přes 200 tam, kde to evidentně není nejlepší... Příští sezonu doufám vyjde Monster 600 nebo 750, ale nekupuju si ho proto, abych jezdil rychle jako dobytek, ale proto, že miluju ten pocit zrychlení... Ne pocit vysoké rychlosti, ale pocit zrychlení, který silné motorky nabízejí...<br />
<br />
Není snad lepší za nějakým autem přibrzdit, pořádně zhodnotit situaci a pak ho předjet právě s tím suprovým pocitem brutálního zrychlení s relativním bezpečím, než se kolem auta přehnat jako magor a sejmout někoho proti??? <br />
<br />
Spousta lidí opravdu jezdí šíleně, vidím to dnes a denně právě ve městech... Přitom není potřeba machrovat, spíš je super být nad věcí, prdět si 50, nechat se autama předjíždět, protože oni stejně ví, že když by ten pilot chtěl, tak že se absolutně nechytají...




TOPlist