husqvarna_svartpilen_801_2




Lidé začínají nenávidět motorkáře! Dělejme s tím něco

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smazany14375 (0) napsal 31.10.2006 v 16:37

2 Pepa:Jsem rad,ze si rozumime a v mnohem se taky shodneme.S rozumnym a objektivnim clovekem je domluva vzdycky jednoducha

smazany14375 (0) napsal 31.10.2006 v 16:34

2 Pilot:Opet souhlas se vsim Pro dnesek zdarec,mizim

smazany14375 (0) napsal 31.10.2006 v 16:24

2 Pepa:Citim,ze temi vyroky o tom,ze "ja,ja,ja sem motorkar,ja budu jezdit podle sebe atd." jste se tak trochu otrel i o me.Pokud se mylim,jedine dobre a omluva.Pokud ne,odkazuji znova na muj posledni prispevek,kde je mysleno i na Vami zminovanou situaci duchodce-nalestena skodovka-vedlejsi-svetla v dali-230 na tachaku...

MichalR10 (197) napsal 31.10.2006 v 16:19

GS 1150: Tak tohle je teda pořádný blábol. Proč by se měl jako stát starat o takové věci??? Když už, tak třeba nějaké kluby, ale stát??? Tohle je fakt mega blábol!!!

smazany29628 (0) napsal 31.10.2006 v 16:05

Pepa : s tím se nedá nic jinýho než souhlasit . Dobře si to napsal .

s4r (52) napsal 31.10.2006 v 16:00

eMPík: ano, máš pravdu... Ihned na začátku článku udělal autor z člověka, který to odnesl, gaunera a z gaunera, který to způsobil udělal chudáka...

smazany29628 (0) napsal 31.10.2006 v 15:48

Myslím že je jedno kdo na čem jezdí , nebo v čem .... jako hovado se může na silnici chovat jak motorkář , tak řidič v autě , kamionu , cyklista ... Jde o to si uvědomit že na silnici nejsu sám , že když to nezvládnu , tak nemusím ublížit jen sobě a může to odnést i někdo zcela nevinej . Denně se stane spousta havárek aut , a když se někde stane někde něco s účastí motorky , tak se to jen zviditelňuje ... samozřejmě je to i tím že to má horší následky . Když by se to vzalo procentuelně , tak si myslím že na poměr kolik se u nás pohybuje motorek a aut , tak motorkáři z toho vycházejí líp . <br />
<br />
A ještě k těm co říkaj že skůtry jsou pro buzny : Na skůtrovi jezdím a buzna nejsu . A z těch skůtrařů co znám není buzna taky nikdo . Jezdím na něm , protože je to pohodlnější , jsu víc schovanej před nepřízní počasí , ani po 500 km cestě mě nic nebolí ... zkrátka jsem si vybral to co mi vyhovuje .

smazany29628 (0) napsal 31.10.2006 v 15:34

Cituji z článku:<br />
Budiž země lehká manželskému páru na motorce, které srazil protijedoucí motorkář předjíždějící v zatáčce. Bilance? Dva mrtví na místě. Spolujezdkyně prohrála boj o život při leteckém transportu do nemocnice.<br />
..nebyl právě tento pár tím kdo předjížděl a kdo srazil toho motorkáře v protisměru ? Kdyžtak mě opravte ...

Lemmy (0) napsal 31.10.2006 v 14:01

To Éda: tak si zjisti kdy maj den ot. dveří nebo volný jízdy

smazany14375 (0) napsal 31.10.2006 v 13:11

2 Mahler:Ja nejsem blb,abych nevedel,co si myslim nebo co pisu-takze sem si schvalne projel celou diskuzi nazpet a muj prispevek ze vcerejska ve 13:01:25 zni:&quot;Stojim si za tim,ze rychlejsi jizda NEZ podle predpisu (mimo obec,samozrejme) pri dodrzeni zasad,o kterych sem psal v mym prispevku nize,NENI NEBEZPECNA ani pro me,ani pro moje okoli!!!&quot; To sluvko NEZ ti tam zrejme vypadlo,ne?!Potom to ale samozrejme meni smysl vety a uz to ma logiku.Takze to jen na zacatek.Pak sem vsude psal,ze jizda podle SEBE se tyka jen jizdy mimo obec-ve meste je pro me +/-50 svata,ma to svoje opodstatneni,je tam milion vnejsich vlivu,kvuli kterym stoji za to se nikam nehnat.Psal sem taky,ze jezdim vetsinu casu &quot;kolem komina&quot;,takze trasu projizdek znam nazpamet a jsem dost soudnej na to,abych mohl tvrdit,ze tam ci tam rychlejsi jizda nez 90 neohrozuje ani me,ani moje okoli.Ze kolem auta,ktery predjizdim,proletim rychleji nez mam?Ja sem toho ridice v tu chvili neohrozil,ale maximalne tak nasral,ze mi to moc rve,ze si uzivam jizdu a on se pari v plechovce atd.atd.Pokud si treba kvuli tyhle situaci,ktera jen vypada jako nebezpecna pro laika a zaujatyho plechovkare,nekdo na me udela nazor,ze sem debil,darce organu,blazen a dalsi prirovnani,tak je mi to srdecne u prdele.Protoze ja mam svy svedomi cisty!Taky argumenty,ze na siroky rovny silnici,kde z jedny strany mas pole a z druhy zeleznicni trat (nebo cokoliv jineho,prehledneho) na me najednou vyskoci opilec nebo vyleze kojenec,mi prijdou smesny a asi tak pravdepodobny,jako ze Paroubek pojede s Topolankem na rodinnou dovolenou.Ze mi pod kola skoci srnka,zajic nebo jiny zvire nebo ze budu mit nejakou zavadu na motorce,kvuli ktery se rozsekam?To jsou veci,ktery ja nijak neovlivnim – nebo ty delas pred kazdou jizdou rozborku motoru a obchazis les,krovi a housti,abys upozornil zver na to,ze za chvilku tudy pojedes?To jsou prece nesmysly,to by nemohl vyjet nikdo a nikdy,ani cyklista,ani kamionak,ani plechovkar,vzdyt je to smesny.....!!!Budu se opakovat,protoze uz sem to psal na zacatku cely diskuze,ale je snad horsi ten motorkar,kterej jede podle SEBE a ne podle pravidel?!Kterej rychlou jizdou na prehlednym useku nikoho neohrozuje?!Kterej si dokaze vyhodnotit predjizdeci manevr tak,ze i plna cara pro nej v tu chvili neni zed,pritom porad zustava bezpecnym?!Kterej pred kazdou krizovatkou,i kdyz by byl stokrat na hlavni,na moment ubere plyn,pripravi prsty na brzdu a ceka,aby si byl jistej,ze o nem plechovkar opravdu vi?!Ne,ten urcite neni horsi nez ten,kdo jezdi striktne podle pravidel.Ano,muze neco zasrat borec,co jezdi podle sebe,ale stejne tak kazdej,u kteryho rucicka tachometru nevi,jak to vypada za cislem 90.Jsou si v konecnym dusledku rovni,a o tom to cely je.Ja netvrdim,ze jsem sezral vsechnu motorkarskou moudrost sveta a klidne se necham od nekoho zkusenejsiho a rozumnejsiho poucit.Jen se mi slova jako PREDVIDAT,NERISKOVAT a MYSLET vzdycky vyplatila a doufam,ze me nikdy ani na vterinu na masine neopusti!!!

riderhenry (2) napsal 31.10.2006 v 12:33

to Matrix: Priskrtit to nejde. Rikali to v honde aji v Honde ČR. NEJDE TO. U nas se to neda udelat ani v okolnich statech. Jenom CBR600F de skrtit, vsechny rrka a vsechny okruhovky od hondy skrtit nejdou.

MichalR10 (197) napsal 31.10.2006 v 12:20

Mahler: nemyslím si, že by to někam vedlo, kdyby povolili 50/100/150... to by potom stejně jezdili 70/120/190 s tím, že je to nesmyslně málo a že to překračují jen o trošku...

Headman (0) napsal 31.10.2006 v 11:07

No než jsem tohle dočetl tak to fakt trvalo. [] A to jsem spoustu debilních názorů přeskočil ,nebudu jmenovat ale kuva že jich teda bylo! <br />
To ze si někdo zadělává značku beru v případě že jezdí rychle mezi vesnicemi a městy nikoho neohrožuje pouze sebe a nechce těm blbum dávat body a peníze a ma vsech pět po hromadě.Beru (taky to dělám)<br />
Ten co to dělá ,protože jezdí všude jak vygumovanec (totiž nemůžeš po psovi chtít přednost v jízdě a po sedmiletým dítětí taky ne)nebo v případě že má prohřešek jako třeba alkohol tak tomu bych tu hubu upravil tak ,že by si nemohl už tu helmu nasadit.<br />
Nejezdím pomalu ale extrém si nechávám na lyže.<br />
Ona jízda na motorce a autem je jedna velká fyzikální rovnice.Rychlost,odstředivá síla,váha stroje,přilnavost gum(tření) krát koeficient nepředvídatelnosti (písek,zajíc,srna,debil) a výsledek rovná se spokojenej příjezd domů.Ten kdo nebere v ohled ten koeficient je magor.<br />
Mluvím z vlastních zkušeností, kdy se mi změnil život po tom co jsem ten koeficient zapoměl vynásobit.Můj názor ,každej se musí zamyslet sám.Jak se něco stane sami si naliskáte.Věřte mi

smazany14375 (0) napsal 31.10.2006 v 10:34

2 Mahler:Co mi to tady podsouvas?Ja sem snad v nejakym mym prispevku psal o tom,ze na motorce se pomalu jet neda?!Ja sem snad psal neco o urychlovani provozu?!Nejdriv si vsechno poradne precti a pak nekoho napadej,moje myslenky a nazory smerovaly krapet jinam...

smazany15154 (0) napsal 31.10.2006 v 10:07

Henry <br />
de to priskrtit ale stoji to 30 táců (pro stříkačky) mě to stálo 6

TESA (0) napsal 31.10.2006 v 10:03

Uz se celkem tesim na pristi rok, ano je mi ted 20, mam 6tku, jezdim na ni od 18ti. Nikomu jsem nikdy nic neprovedl, nic jsem nezpusobil, jezdim +- podle pravidel, ve meste VZDY 50(+-malo). Ale je pravda, ze nove postihy, ktere prisly s novym silnicim zakonem me odradily jezdit, kdyz nemam ridicak, na tuto skupinu, jelikoz pokuta a moznost si jit sednout na rok na tvrdo je samo o sobe dost odrazujici. Takze jak jsem psal jiz na zacatku, tesim se na pristi rok - udelam si konecne papiry, a budu jezdit stejne jako do ted. Jinak co se tyce nehod.. je to dost spatny, rozbil se mi kamarad a to jen kvuli tomu ze mu vozralej chlap nedal prednost ve 120tce ... (mel neco pres 2promile). (

smazany960 (0) napsal 31.10.2006 v 09:47

ale jinak moc pekne napsanej clanek jen si myslim, ze se podle nej problemovi motorkari bohuzel chovat nezacnou

smazany960 (0) napsal 31.10.2006 v 09:43

&quot;při kterých můžeme zemřít nejen mi&quot; tam by asi melo byt tvrde Y

J.T. (0) napsal 31.10.2006 v 09:42

Bohužel, taky patřím k těm prvničkám co nezvládli svou mašinu. Naštěstí jsem dojížděla v koloně a JEN se opřela o auto přede mnou a JEN si lehla. Odneslo to zrcátko a moje stehna ( modřiny ), jinak se nikomu nic nestalo. Zážitek to byl na zbytek života. Věřte,že mně stálo velmi mnoho úsilí a nervů jezdit dál. Nelituju, ale PŘÍŠTĚ jsem brzdila mnohem dříve a hlavně sleduju 360°kolem sebe. Držím pěsti všem dvoustopejm. Šťastnou cestu.

smazany14375 (0) napsal 31.10.2006 v 09:07

2 A.P.-ZX 10 R:Ironie pouzita ve vhodny okamzik,vystizneji to snad ani popsat nejde A propos,BRNO-PRAHA pod 4 hodiny?!Tak to teda neverim!!!

Lemmy (0) napsal 31.10.2006 v 08:49

nechápu proč spousta lidí rejpe do dopravního zákona ..... vyhláška a nyní dopravní zákon se vyvíjí už spoustu let podle dopravní situace a silničního provozu (tím neříkám že je dokonalej) ... proto, že je třeba tomu pohybu po komunikacích dát nějakej řád (umíte si představit jezdit bez pravidel?) A že zpřísnili postihy? za to si řidiči můžou sami, kdyby se v nějakech slušnejch mezích jezdilo vždycky tak politiky ani nenapadne něco měnit ... nehledě na to že bodovej systém je ve většině evropskejch států .... <br />

riderhenry (2) napsal 31.10.2006 v 08:40

Teprv mi bude 18, koupil sem si vysnenou motorku, ale jezdit na tom neumim. Nalital sem 10000 na 125ce, a sestka nejde priskrtit. Kvuli tomu sem bezohlednej motorkar a kreten? Nemyslim si. Na vsem se da jezdit pomalu. Nekupoval sem si sestku abych mohl delat frajera a jezdit po meste pres 100. Nezalezi natom kolik vam je ani co mate za masinu, ale jak na tom jezdite.

smazany14375 (0) napsal 31.10.2006 v 07:16

2 MichalR1:S tim poslednim odstavcem 100% souhlas,jen ja to casteji zazivam s kdejakym &quot;zavodnikem&quot; ve vytuneny plechovce apod.,kterej se chce s masinou honit.Mimo obec si s nim vytres pr...,pak priletis do mesta,v klidecku si das tech svejch +/-50,on kolem tebe proleti jak nejvetsi winner a za ceduli tomu zase otevres a mas ho,presne jak rikas,nekde ve 4-5 zatacce Proste smesne

MichalR10 (197) napsal 31.10.2006 v 07:06

Jára: Nechtěl jsem do této diskuze zasahovat a taky jsem to do této chvíle neudělal. Po přečtení Tvého příspěvku ale musím vyjádřit svůj absolutní souhlas s tím, co jsi tady napsal!!! Je vidět, že u rychlého ježdění se dá používat i mozek a je vždycky super narazit na někoho takového. Osobně znám ještě jednoho člověka, se kterým jezdím nejčastěji a musím říct, že jezdit s někým takovým, kdo má stejné myšlení jako já, tzn. přemýšlí u ježdění hlavou je super! A kdo mne zná, tak rozhodně nemůže říct, že bych jezdil výletnickým tempem. Ovšem s rozumem!!!<br />
<br />
Saturnin: s těmi silnicemi máš pravdu. Již několikrát mne překvapil vysypaný štěrk v zatáčce a nebo nečistoty opadané z kol traktorů vyjíždějících z pole. Vždycky mne pak zachránily jak mnohaleté zkušenosti s ovládáním stroje, tak rozmysl, se kterým jsem do zatáčky najížděl. Pokud bych jel naplno, tak nejspíš K.O., ale takhle O.K. <br />
<br />
Jinak mne všeobecně rozčilují jezdci, kteří jedou přes vesnici stejně jako mimo ni. Mimo vesnici je předjedeš a zmizíš jim, ale ve městě, to jsou kingové největší. To se vždycky směju do helmy a myslím si něco o hovnech. Pak vyjedeš za město a v páté zatáčce projíždíš kolem něj... super střelci!!!

smazany28236 (0) napsal 31.10.2006 v 01:19

jára:stručně a výstižné máš pravdu

Meg.M (0) napsal 31.10.2006 v 00:08

Já mám za sebou první sezonu a je fakt, že jak jsem na začátku byla opatrná (spíš děsně vykulená než jsem si zvykla na mazlíka) tak teď jezdím rychleji a rychleji - bohužel se nechám občas i hecnout ostatními a pak je dokonáno (ještě že mi to nejede až tak moooc rychle a hned).Je těžké někoho soudit...Ale každý by měl sám vědět na co má a na co ne a kde si raděj víc přibrzdit...

norihaga (34) napsal 30.10.2006 v 23:33

Vysyp ho kam jen chceš,jak poletim až si ustelu tak tě hned kopnu do zadku...P.S.:slintáš když kolem fičej mašiny,viď?Se svym pupkem by ses na ni nevešel a i kdyby náhodou tak ti ji stará stejně nedovolí koupit!!!

smazany15154 (0) napsal 30.10.2006 v 23:14

jo a podle mě hlavnim duvodem častějších nehod je že si nevyježděný lidi kupujou mašiny přibejvá motorkářů a můžu říct že některý se tvářej jak mistři světa a maj to tak na balení ženskejch blbí je že ty ženský se pak válej na zemi vedle nich

smazany15154 (0) napsal 30.10.2006 v 23:03

laznickj <br />
Víš existujou lidi kterým je 50 a jezdí na supersportu ne každej jde po cestovních.<br />
A k těm 18 letejm podle mího loginu zjistíš že mám cbrko a je mi osmnáct na cebru škrcení mám a opravdu to má 25 kw nevím co tě na tom tak udivuje a mít hned od začátku neškrcenýho sporta fakt magořina (neřikám pokud má někdo hodně vysokou sebekontrolu ja teda ne ) na druhou stranu už i 125 2t jedou těch 160 a jestly jedeš 160 nebo 240 už je jedno to už se nic nezmění jen že ten flek bude o něco větší

smazany8412 (0) napsal 30.10.2006 v 22:47

Je jedno kolik ti je.. je jedno jestli jedeš na pionýru či na nadupaným litru.. ale je pravdou ,že je pár jedinců kteří si myslí,že jsou na silnici sami. Mám již něco najeto, a je super pocit když za to člověk zatáhne a nebo když vám ohleduplný řidíč plechovhy uhne stanou..(taky to dělám )<br />
Ale stále si uvědomuji kde jsem,koho vezu a koho mohu ohrozit.. Vždyť i kochací jízda městem, když motor jen tak drblá, je super...ty obličeje chodců..a vůbec..<br />
No tak bylo by fajn podkávat jen klidné a vyrovnané lidi jak v aoutech tak na moto. ALE!!<br />
jen doufám ,že přísloví &quot;nejhorší je sráška z blbcem&quot; se mi nikdy nestane osudným.. vždyť smrt kamaráda bolí a člověku dost změní pohled na svět..tak snad je nás dost rozumnejch abychom si to uvědomili dřív než HO kvůli nám někdo změní...




TOPlist