globalmoto_duben_nolan




Lidé začínají nenávidět motorkáře! Dělejme s tím něco

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bubrak-ZX10R (1629) napsal 02.11.2006 v 00:00

abraham: je to tak - navic kdyz podradis o 2 dolu a predjedes to auto velmi rychlym manevrem, je to i bezpecnejsi (samozrejme na prehledem useku), nez ho predjet pomaleji na vyssi rychlost s mensim hlukem<br />
<br />
necetl jsem celou diskusi, mozna o tom uz nekdo psal - ta statistika mrtvych v clanku silne pokulhava v tom, ze tam neni zohlednen vinik te smrti. kdyby tech 250 mrtvych ridicu aut zpusobili motorkari a naopak tech 80 mrtvych motorkaru zpusobili ridici aut, tak by to vypadalo uplne jinak ze. co jsem cetl, tak 70% z mrtvych motorkaru ma na vine ridic auta a to je ten podstatny argument

smazany1462 (0) napsal 01.11.2006 v 23:14

Je to o lidech jako všude.tento vykend bylo taky dost nehod a smrtaku co vím.žadnej motorkař.takže začnu nenavydětt lidi co jezděj v autech autobusech nakladakach? každou chvilku vydim nakladak v přikopu.sam mam mašinu a vždy jedu tak abych dojel v poho a když si chci zablbnout tak existujou okruhy.nejezdim nijak pomalu ale snažím se myslet i za ostatni je to bohužel naš narodní sport vš svadet na druh lidi co trochu vyčnivaj ze šedi

adys (0) napsal 01.11.2006 v 20:45

ady....prave o takovych je zde rec....az budes lezet s rozsrackovanyma haksnama v rygolu,vzpomen si....

smazany29460 (0) napsal 01.11.2006 v 19:17

NA CO JE ASI SUPERSPORT??NA JEZDENI PO VESNICI 50KM/H A MIMO 90?TO ASI NE.A KDO SUPERSPORT NEMA NEPOCHOPI

smazany25184 (0) napsal 01.11.2006 v 19:08

Nejhorsi podle me je kdyz ma nekdo masinu ne z lasky ale na machrovani ;) <br />
Ale je to paradox protoze na ne stejne skrz helmu neni videt ;)

pilot1111 (2) napsal 01.11.2006 v 18:49

TOM: to si četl asi v blesku ne?<br />
Sám mám supersport spousta mých kámošů jezdí na supersportech a všichni jezdíme &quot;normálně&quot; alespoň jsem zatím žádný ztížnosti neregistroval.<br />
Za problémy motorkařů nemůžou jen silniční supersporty tak si dej bacha na hubu Dík!

frantic (0) napsal 01.11.2006 v 17:00

Padlo to tu mnohokrát a je to i můj názor. Nezáleží jestli máte motorku nebo auto. Nezáleží ani na tom, jak silný stroj máte. Když někdo jezdí bezohledně, je nebezpečný i na kole. Každý by měl jezdit vědomě tak, aby neohrožoval ostatní, aby nehoda byla nehodou a ne lidskou blbostí. A každý by měl cítit, že za svoje jednání, bude nést zodpovědnost, což u nás asi ani se sebetvrdším zákonem hodně dlouho nebude.

MichalR10 (197) napsal 01.11.2006 v 16:17

GS1150:Nikoho jsem nenapadal. Jen jsem napsal, že Tvůj názor je blábol, za čímž si stojím. Jediný, kdo tady napadá jsi Ty a nějaký panáček z Litvínova. Pokud by ses vsadil, tak bys prohrál! Není to o exhibování. Je to o tom, postavit se za svůj názor a ne byt schovaný za anonymitou nicku. A rozhodně nejsem prudič. Pokud se Ti zdá jakýkoliv protinázor jako pruzení, tak je to velmi špatné. Pokud by sis přečetl i mé příspěvky níže, tak v nich nic neneguji, právě naopak a je v nich i napsáno více o tom, co si myslím o agresivním stylu jezdění některých jedinců na našich silnicích. Pravděpodobně jsi to asi nečetl a zaměřuješ se pouze na svoji vlastní osobu. Pokud máš potřebu oslovovat někoho hošíku pak už opravdu silně pochybuji o inteligenci.

s4r (52) napsal 01.11.2006 v 15:38

Kuča: je mi 20, jezdil jsem na lecčems, letošní sezonu jsem se v ježdění dost znatelně zlepšil(vlastni pozorovani a porovnani predchozich sezon), ale když řeknu, že umim jezdit, tak se tomu ani me samotnemu verit nechce. A nebude se mi tomu chtit verit ani za dalsich 20 let, kdy mi bude 40. Pokud si totiz ses sam sebou jistej, sam si do hlavy vtluces, ze jezdit umis, tak jsi jen kousek od pruseru. Ale jinak mlcim - nejsem tak dobrej jako ty 19 lety kluci, ktery znas...

Lemmy (0) napsal 01.11.2006 v 14:18

To Kuča: Asi máš pravdu.....je mi přes třicet na motorkách mám cca 100.000 km a netroufnu si říct že umím jezdit .... jenom - zatím jsem na živu, nejsem ani moc omlácenej a vždycky se snažim dostat se tam kam chci bez potíží .... ale vždycky se těšim až potkám nějaký 19ti letý zelenáče kteří umí jezdit (jen mám strach aby nesejmuli i mně, když jim to tak jde)

smazany4297 (0) napsal 01.11.2006 v 14:01

Lidi takovy keci jako ze mladejm klukum nepatri do ruky silna motorka jsou jen blby keci...Me je 18 a mam Suzuku RF 600 a nejezdim jak prase!To je jenom v povaze toho cloveka a neznamena to ze ten kdo je mladej neumi poradne jezdi protoze znam lidi ktery umnej v 19 jezdit lip nez polovina z vas.Nerikam ze kdyz vydim nekde peknou holku tak nedelam kraviny ale vim co si muzu dovolit kdyz ma moje motorka 116 koni.

predatorrsv (0) napsal 01.11.2006 v 10:07

Hittmi CBR:AMEN

predatorrsv (0) napsal 01.11.2006 v 10:01

mart!n:TY JSEŠ ŽALUD.

smazany25184 (0) napsal 01.11.2006 v 08:31

Ja si myslim ze kdyz je clovek slusnej v zivote je slusnej i na silnici to neznamena ze obcas neporusi rychlost (tam kde to jde).Je jedno jestli jezdis autem nebo na masine (ohnivym stoji ;) ) ... Jen lidi si vsimaji vic tech motorkaru nez aut. Ja se snazim jezdit tak abych nikoho neohrozil a pokud mozno ani neomezoval a hlavne tak abych nemel dokonce zivota spatny svedomi ze sem nekomu neco udelal.

MichalR10 (197) napsal 01.11.2006 v 06:59

Jarek Kroupa - Prdel světa: ale ale... zase jeden závistivý chudáček!!! Myslíš, že to patří k této debatě? Za tetičkou jsem nebyl. V Ameru jo. No a? I kdybych byl třeba v Makedonii, tak tady do toho kecat můžu. Reagoval jsem jen na to, proč by měl stát platit nám motorkářům nějaké okruhové ježdění nebo školu? Dělá to snad pro jiné motoristy? Myslím, že ne! Kdyžtak mne oprav. Pokud se chceš uchylovat jen k osobním urážkám, které odpovídají věku patnáctiletého fracka, tak sem raději nepiš!<br />
<br />
GS1150: ale ale, to je zase urážka... až jsi mne rozesmál!!! Prej machr z trasy Bruntál - Skřítek!!! <br />
<br />
No nic, pánové. Debatu s lidmi Vaší inteligence končím!!! Nemá to nic společného s tématem a navíc je velice jednoduché urážet někoho, kdo tady přispěje pod svou registrací, takže si o něm můžeš přečíst spousty věcí, že?!<br />
<br />
Takže good luck při přemlouvání na úřadech, aby Vám zaplatili školu smyku!!!

smazany31408 (0) napsal 31.10.2006 v 23:33

Když jezdite jako PRASATA a je Vám jedno ,že někoho ohrožujete, zraníte nebo i zabijete a je Vám jedno co bude s jeho rodinou a příbuznými tak se prosím zamyslete nad sebou. Každý svého štěstí strujce..., ale co když těžce zraníte sebe nebo se zabijete co pak bude s NAŠIMI MANŽELKAMI, DĚTMI, RODIČI... kdo ted bude držet rodinu pohromadě co zní asi zbide? Kolik z vás si muže dovolit jen tak je tady nechat??? Sám nejezdím přesně podle sil. pravidel, ale taky ne jako prase. Prostě s citem pro moji i jiné rodiny. <br />
PS Vy co sedate bez zkušeností hned na litr a více jen toto

smazany13800 (0) napsal 31.10.2006 v 23:28

Dámy a pánové. Po několika letech prohánění silných motorek (hodně silných) po našich silnicích jsem na jaře došel k názoru, že 1. mě už nebaví kličkovat mezi auty, protože ani jeden pěkný silniční úsek se nedá projet bez předjíždění plechovkářů. 2. zjistil jsem, že si motorku kupuje kde jakej blb což je vidět nejvíce na srazech 3. prostě už to není co to bývalo. A tak jsem svou 1200 kuli prodal a koupil si endurko 600. Má to výhody: 1. Nemusím pořád mávat na rádoby motorkáře 2. tam kde jezdím moc aut ani lidí nepotkám 3. zpomalil jsem a přesto si to užívám mnohem víc. Jediná nevýhoda jsou ty lesáci co po mě házej klackama ale jinak doporučuji.

Jiříček (0) napsal 31.10.2006 v 22:44

Jak sleduji, je moc a moc dobře, že nás to zajímá, co se děje na našich silnicích. Svědčí o tom ta spousta komentářů, které tento článek vyvolal. Myslím si, že to bylo i jeho účelem a proto díky autorovi. A´t jezdíme autem pro práci, nebo na motocyklu pro zábavu mělibychom jezdit jo lidé, vždyť jsme na cestě všichni spolu, a vzájemná úcta ne cestě je i řidičská čest. Všichni se přece chceme vrátit domu ke svým blízkým. Moc mi tento příspěvek nekritizujte. Díky.

MichalR10 (197) napsal 31.10.2006 v 21:37

GS 1150: nebudu dále reagovat na to, co jsi napsal, protože si o tom myslím, že Tvůj názor je totálně mimo!!! Nežijeme v komunismu ani v jiném sociálním státě... pokud chceš jezdit, tak jezdi na vlastní nebezpečí a pokud nedodržuješ pravidla, tak máš smůlu. Nevím o tom, že by nám stát platil pobyt v nemocnicích ani v jiných zařízeních... platíme si to my daňoví poplatníci... jestli se chceš mermomocí naučit jezdit, tak si zaplať kurz na okruhu, ale takhle ne... to je vážně blábol a pokud sám věříš tomu, co jsi napsal, tak tu du du důůů...

Maiky (0) napsal 31.10.2006 v 21:15

dobrej článek... Asi bude na tom něco pravda... Nehodu už jsem zažil. Sice za to mohl plecháč, ale co nadělám. Byl to pěknej mazec. Jezdit rychle JO, ale jen do té míry kdy je to ještě bezpečné a jsou ktomu podmínky... předjíždět JO, ale neryskovat. Já už mašinu pro tento rok raději balím. minule mě dlouhé ježdění málem stálo nohu. TAK JEZDĚTE VRÁMCI BEZPEČNOSTI.

Landar (0) napsal 31.10.2006 v 21:14

Lepe nez se vyjadril PROKY uz to asi moc nejde ale jen pridam par radku k tomuto clanku. Na masine jsem ted 3 roky nejezdil a zase znovu zacal a dost me ted prekvapila zmena velikosti provozu. Nepamatuji se, ze by to bylo tak, ze auto, masinu, nakladak jste potkavali kazdych 5 vterin. Dost zhoustnul provoz a podle meho je hodne zpusobeno dopravnim, transportnim stavem na nasich silnich, ktery osobne nemam rad at uz jedu na masine nebo v aute. Znam hodne motorkaru, kteri jezdi vic nez je predpisova rychlost ale oni taky vi kdy a kde si to mohou dovolit. Ja sam at uz na masine nebo v aute jezdim jak rika kamarad &quot;jezdi s vedomim, ze te na te silnici chce kazdy zabit, hlavni proste neexistuhe&quot; - uz kolikrat se mi stalo, ze na prehledne krizovatce se stopkou metr v prumeru jsem leda uz mohl vypravet na krchove ze to ja mel prednost. Matorky se behem poslednich dvou let staly jakmsi trendem u spousty lidi aniz by vedeli, co motorka vlastne vsechno obnasi a ze na te silnici nejsou sami. Jenze takovym to tezko nekdo vysvetli. Jinak k te nehode jak zabil motorkar 7mi lete dite. Nevim jak to bylo ale kolikrat mi tam uz chodci vlitli. Chdoci a svatecni ridici, duchodci jedouci jednou za pul roku na meganakuo do tesca tak jsou nebezpecnejsi nez motorkar jedouci o nejaky ten kilacek navic ale plne si uvedomujici svou rychlost a soustredeny na okoli od ktereho ocekava kde co. Ja sam jezdim v podstate podle pravidel ale nekdy je asi jako kazdy porusim a jedu treba i vic a nebo vjedu kam by se nemelo ale nekdy to taky ani jinak nejde. HOWG

smazany17021 (0) napsal 31.10.2006 v 20:17

1100Virago: jasný že to krapet pokulhává, dal jsem tenhle blbej příklad proti tomu blbýmu tvrzení pomaleji=bezpečněji .)

ajaxv (41) napsal 31.10.2006 v 20:11

Tak sem si přečetl celý článek a nějaké přízpěvky a každý má kus pravdy.Pár jedinců kazí jméno všech motorkářů.Píšu to pořád a všude&quot;LIDI JEZDĚTE TAK AŤ SE VRÁTÍTE ODKUD JSTE VYJELI&quot;

smazany27429 (0) napsal 31.10.2006 v 20:02

Jinak vím, že někteří namítnout, že nás ohrožují hlavně plechovkáři, ale myslím, že je vždy na místě začít od sebe.

smazany27429 (0) napsal 31.10.2006 v 20:00

Těch příspěvků je opravdu moc na to, abych je všechny přečetl. Souhlasil bych s Piccassem a jeho příspěvkem, který je jedním z prvních. Sám za sebe bych řekl, že dobrým řídičem podle mě není člověk, který jede na slidy v zatáčce a jezdí stopade, ale řidič, který se v pořádku a zodpovědně dopraví, kam chtěl, aniž by někoho ohrozil.

smazany2843 (0) napsal 31.10.2006 v 19:27

Tohle je důvod proč končím s ježděním..nepral bych vam videt kluka na ZX10R kterej vas pred minutou predjizdel, jak je o par metru dal omotanej kolem stromu......a ten manželkej pár byl poslední kapka... clovek za to nemusi ani nest zoodpovednost a sejme ho jinej &quot;strelec&quot;...vzdycky jsem myslel ze jsem dost tvrdej na to, abych s timhle dokazal jakztakz zit a jezdit dál...ale myslet znamena hovno vedet

tyfi (0) napsal 31.10.2006 v 19:11

Hele co si budeme povídat o pravidlech a silničních zákonech. Každej kdo moto má, tak je někdy poruší a kdo tvrdí že ne, tak prostě kecá protože to jednoduše nejde. To by musel jezdit na kole a i tam je to kolikrát na pováženou. <br />
Takže lidi s rozumem a klidem. <br />
To že to teď média hrotí je taky normální. Prostě na moto přišla řada než si najdou zase něco jinýho a situace se pak uklidní...<br />
Takže milovníkům jedný stopy pitz a mějte se hezky.

Jyanek (0) napsal 31.10.2006 v 18:55

bohuzel musim s autorem tohodle hruzostrasneho, ale pravdiveho clanku souhlasit, tempo na silnici je cim dal ostrejsi :(, neni to o tom byt vsude prvni a jezdit tak na hranici svych moznosti !!! .. na druhou stranu vim, jake to je jet po krasne klikate silnici a &quot;davat si to&quot; .. dva kamosi se letos na supersportech vybourali a nechalo to ve me dost divnejch myslenek a uvedomeni, .. neni to nic prijemneho videt valet kamose za zatackou :(( hodne stesti vsem a myslite hosi, hlavne se vykaslete na predjizdeni v neprehlednych zatackach, malem sem tak videl kamose pred mnou na hadry, hroznej pohled, zdar kuci! Jyanek GSXR6

smazany17021 (0) napsal 31.10.2006 v 18:44

J: Přemýšlíš obačas nad tím, co píšeš?? 90 nebo 120km/h následek je pořád skoro stejný. Narazíš do zdi v 90km/h a seš na šrot, narazíš ve 120km/h a seš taky na šrot - nějaký rozdíl??(proti jízdě 90km/h ale nic nemám - když někdo chce jedzit rychle, tak ať si jezdí, ale bezpečně - jak píše HejtmaMa) Ta tvoje zásada - pomaleji = bezpečněji není pravda, z fyzikálního hlediska to samozřejmně pravda je, ale jinak to je absolutní blbost (kdyby to byla pravda, tak proč všichni nejezdíme třeba 20km/h - to by bylo super bezpečný - co bysme pro svoji bezpečnost neudělali, že?), jelikož takový ty škodovácký dědci co jedou mimo obec 50km/h &quot;ohrožujou&quot; ostatní tím, že nikdo normální za ním nevydrží jet a to je důvod k tomu aby i &quot;dobří řidiči&quot; předjížděli tam, kde by jindy nepředjeli. Není umění jezdit pomalu, ale bezpečně za vyšší rychlosti (tím vyšší nemyslím 200).<br />
Já jezdím, tak jak se má - 50/90 - víc si ani nemůžu dovolit a navic vysoká rychlost není důvod který mě k motorkám dotáhl.<br />
Jinak souhlasím s &quot;A.P.- ZX 10 R&quot;

Michal_biker (0) napsal 31.10.2006 v 16:49

trochu sem to tu prolistoval, abych věděl o čem se tady dohadujete. A mam tu z toho trochu smýšený pocity se spoustu lidí souhlasim a se spoustou ne. Já se snažim jezdit maximálně podle mejch zkušeností, zbytečně neriskovat a nikoho neohrožovat. A když bych udělal nákou chybu tak ať to odnesu jenom já, když si za to budu moct a né někdo nevinej . Řek bych že si z nekterejch těhle vašich článků (Pepa, atd..) vezmu náký to ponaučení a přez zimu budu o další sezóně přemejšlet




TOPlist