Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mám radost z výsledků prodeje Royal Enfield Nedávno tady u jiného článku jeden závistivec tuto značku dosti poplival, přitom o ní nemohl nic soudit, ani o jiných by se neměl vyjadřovat /jak to tady s oblibou dělá/, protože sám nic pořádného nevyzkoušel. Takže mám o to větší radost, milý Z...e
Shagrad: esi mas nokii e52 za slušnou cenu cenu tak ji beru, mám už v zásobě leda 1 , to dave27: no jo vseci maj GS bo je to hnusna, levna, nespolehlivá mrdka a z techto důvodu si ji vsichni kupuji esteze existují protiproudari s RS.
Takže BMW a Harley. Ne Honda, jak má písálek v nadpisu.. Protože až v poslením grafu se dá bavit o motorkách. Koho zajímají nějaké mrdkovské skůtry..
BendaWR: Myslím, že je to i o tom, že ta mašina nějaký ten rok vydrží a není žádný problém koupit si několik let starou motorku.. ..ale kup si 5 let starý mobil.. :D
milan1963: dle webu SDA 62ks všeho. Sportardů meziročně přibylo v českym registru z 19 na 27ks (mt-07 šlo z loňských 107 na aktuálních 319ks v registru)
Nůžky se rozevírají...
Takže buďto peníze nemám a koupím si moto za 130 tis., nebo prachy vůbec neřeším a koupím si BMW/H-D za půl mega.
Banánová republika jsme.
koupit si dnes motor a techniku od hondy je dobrý,ale koupit si to i s kabátem,to musí před tím člověk vypít litr něčeho tvrdého,nechat si to odvézt domů a hned se jít vyblít,potom se měsíc ožírat míň a míň,než si zvykne!!
Mě fascinuje, že např. v kategorii 500-800 ccm prodají všichni dealeři po celé ČR to, co prodá jeden dealer v Německu/Francii/Itálii... Třeba "moje" Yamaha v týhle kategorii 276 kusů za rok Když se to přepočte na počet kusů na dealera, tak to je teda mazec, to nevím z čeho dealeři žijou, možná k tomu dealujou ještě něco sušenýho .
Ale já mám co povídat a stěžovat si - doma mám WR250F 2005 a FZ6S ABS 2007 a vůbec to nepotřebuju měnit, jede to furt úplně skvěle, funguje to, absolutně bez poruch, bomba stroje... A dnešní mtc nejsou zas o tolik větší pecka (výkony, váha, brzdy, použitelnost), aby mi dávalo smysl kupovat novou.
U nás v ČR je holt motorka víc hobby, než věc denní potřeby. V roce 2015 jsme tu měli ekonomickou konjunkturu, lidi vydělávají, auta/mobily/kabelky se prodávají o stopéro, na Vánoce prohučely miliardy v obchodních centrech a na e-shopech, ale na prodejích motorek konjunktura de facto není znát - to je možná potvrzení toho, co jsem tady vyplodil
Alpako: myslel jsem to samosebou v přepočtu na obyvatele. Statistiky jsem nikde nějaký směrodatný nenašel, asi je to tajný.. Ale stačí vidět ty vejplaty v rajchu a ty směšný almužny, který berou češi, to je vyloženě výsměch. A to se nikdy nezmění, jsme jen podělaná kolonie pro západ. Btw máš super stroj MT-07 právem jedna z nejprodávanějších motorek u nás i zahraničí
Honda je Honda ale podle koláče nad 800 cm Honda 66 motorek a Suzuki 67 .ZA bolševika se řikalo dohnat pak udržet krok a nakonec neztratit s dohledu.Když bi mi někdo řekl v roce 89 že si někdy koupím novou nevěřil bych ale stihnul jsem to až v 41 letech
Nějak to, Bendo, ten Venda nedotáhl - asi už nebylo nic v penzijním fondu
Nemít ty nepředstavitelně velký trhy na jih a jihovýchod od Japonska, kde
jezdí na mopedech a skůtrech "miliarda" lidí všech věkových skupin, ani ta
Honda by nebyla až takovej lůmen ...
Škoda že SDA poskytuje čísla jen pro takovéto velmi hrubé rozdělení podle kubatur. Vůbec to totiž nevypovídá o proměnách vkusu/stylu uživatelů v jednotlivých kategoriích. Připadá mi, že supersporty které tradičně patřily k vlajkovým lodím výrobců jsou už několik let na ústupu ze slávy a jejich místa zaujímají cestovní endura a nejrůznější stylové roadstery. Vysoká prodejnost H-D je i pro mě docela velká neznámá když vezmu v potaz, že tahle značka nedělá v podstatě nic jiného než různě obestavěné pomaluběžné dvouválce (V-ROD je ve výrobním programu jediná výjimka).
Nechci se tu s nikým hádat o tom co je dobre a co spatné, jak uz to bývá pro každého je nejlepsi to co ma doma v garáži. Vývoj v posledních letech se mi nelíbí asi u žádné značky včetně Hondy. Šetření na materiálech,přidávání více a více elektroniky, emisní limity atd. Ale ja mam jasno v tom ze bych tu svoji jeste poctivou třináctku nevymenil fakt za nic a jsem rad ze tudíž nemusím přemýšlet o nové.
To jo Hondy nejvíc táhnou ve skútrech...
Nebyl bych tak pesimistický v počtech registrovaných motorek, myslím si, že nás je již celkem dost, proti stavu před 20 lety nebo za totáče tedy naprosto nesrovnatelně!
Ve své tradiční střední a vyšší kubatuře si Suzuki stále drží slušné výsledky a taky si trošku polepšila. Na bouchání šampusu to zdaleka není, ale je vidět, že své zákazníky si značka z Hamamatsu pořád dokáže najít.
Pro porovnání se západem jak tady někdo psal by byla výmluvnější statistika prodeje v poměru na počet obyvatel, protože v porovnání se státy jako Itálie (59 mil.obyv.), Německo (81 mil.obyv.), Francie (65 mil.obyv.) atd. jsme opravdu malá zemička. Srovnávat se můžeme co do počtu obyvatel například s Rakouskem (9 mil.obyv.), ale kolik se tam prodá motorek to nevím.
Mám radost z výsledků prodeje Royal Enfield Nedávno tady u jiného článku jeden závistivec tuto značku dosti poplival, přitom o ní nemohl nic soudit, ani o jiných by se neměl vyjadřovat /jak to tady s oblibou dělá/, protože sám nic pořádného nevyzkoušel. Takže mám o to větší radost, milý Z...e
Shagrad: esi mas nokii e52 za slušnou cenu cenu tak ji beru, mám už v zásobě leda 1 , to dave27: no jo vseci maj GS bo je to hnusna, levna, nespolehlivá mrdka a z techto důvodu si ji vsichni kupuji esteze existují protiproudari s RS.
Takže BMW a Harley. Ne Honda, jak má písálek v nadpisu.. Protože až v poslením grafu se dá bavit o motorkách. Koho zajímají nějaké mrdkovské skůtry..
BendaWR: Myslím, že je to i o tom, že ta mašina nějaký ten rok vydrží a není žádný problém koupit si několik let starou motorku.. ..ale kup si 5 let starý mobil.. :D
Divím se trochu těm úspěchům Hondy, protože oproti yamaza mi příjdou nové modely vcelku nic moc. Třeba taková FZ8, hmmm...
milan1963: dle webu SDA 62ks všeho. Sportardů meziročně přibylo v českym registru z 19 na 27ks (mt-07 šlo z loňských 107 na aktuálních 319ks v registru)
Tak jsem si v roce 2015 koupil novou Jawu. V tabulce vůbec není. kolik prodala strojů ? Pět ?
Těch Bendů tady ale je ! Benda.s , BendaWR ...
Jj, Zedsdead (a Dave27) má bohužel pravdu
tak se kouknem do zahraničí 2015:
Německo nej značky: (do listopadu)
1 BMW 23.587
2 Yamaha 19.550
3 Honda 17.268
4 KTM 12.587
5 Kawasaki 10.590
6 Harley-Davidson 9.719
7 Piaggio 9.348
8 Suzuki 8.561
9 Ducati 5.637
10 Triumph 4.936
11 Kymco 2.682
Německo nej motorky:
1 BMW R 1200 GS 7.086
2 Yamaha MT-07 3.138
3 KTM DUKE-125 2.741
4 BMW NINE T 2.572
5 Kawasaki ER-6n 2.570
6 Yamaha MT-125 2.413
7 Yamaha MT-09 2.219
8 Yamaha WR 125 1.984
více zde: //ivm-ev.de/ivm_performance_2015_12_markt_in_zahlen-12.html
Francie nej motorky :
1 YAMAHA MT-07 4763
2 YAMAHA MT-09 4431
3 KAWASAKI ER-6 3257
4 KAWASAKI Z800 3069
5 SUZUKI GSR750 2582
6 B.M.W. R1200GS 2247
7 HONDA CB650FA 1859
více zde: //www.moto-infos.com/statistique-729-stat-mensuelle-meilleures-ventes-moto-12-2015.html
Itálie nej motorky:
1 BMW R 1200 GS 3.222
2 YAMAHA MT-09 TRACER 2.618
3 DUCATI SCRAMBLER 800 2.476
4 HONDA NC 700/750 X 2.292
5 BMW R 1200 GS ADVENTURE 2.006
6 YAMAHA MT-07 1.943
7 DUCATI MULTISTRADA 1200 1.501
8 YAMAHA MT-09 1.069
více zde: //www.moto.it/news/mercato-a-dicembre-immatricolazioni-a-11-6-le-top-100.html
Velikost trhů jednotlivých států EU ve staršim článku 2014 tady:
//www.motorkari.cz/tema/?t=173506
To BMW, to je fakt smutný Hnus, všude potkávat ty GS...stejně nesmyslnej mainstream, jakože dneska musí každej jezdit SUV...
Tady je to jak na Nově s těma koláčema
Nůžky se rozevírají...
Takže buďto peníze nemám a koupím si moto za 130 tis., nebo prachy vůbec neřeším a koupím si BMW/H-D za půl mega.
Banánová republika jsme.
koupit si dnes motor a techniku od hondy je dobrý,ale koupit si to i s kabátem,to musí před tím člověk vypít litr něčeho tvrdého,nechat si to odvézt domů a hned se jít vyblít,potom se měsíc ožírat míň a míň,než si zvykne!!
Mě fascinuje, že např. v kategorii 500-800 ccm prodají všichni dealeři po celé ČR to, co prodá jeden dealer v Německu/Francii/Itálii... Třeba "moje" Yamaha v týhle kategorii 276 kusů za rok Když se to přepočte na počet kusů na dealera, tak to je teda mazec, to nevím z čeho dealeři žijou, možná k tomu dealujou ještě něco sušenýho .
Ale já mám co povídat a stěžovat si - doma mám WR250F 2005 a FZ6S ABS 2007 a vůbec to nepotřebuju měnit, jede to furt úplně skvěle, funguje to, absolutně bez poruch, bomba stroje... A dnešní mtc nejsou zas o tolik větší pecka (výkony, váha, brzdy, použitelnost), aby mi dávalo smysl kupovat novou.
U nás v ČR je holt motorka víc hobby, než věc denní potřeby. V roce 2015 jsme tu měli ekonomickou konjunkturu, lidi vydělávají, auta/mobily/kabelky se prodávají o stopéro, na Vánoce prohučely miliardy v obchodních centrech a na e-shopech, ale na prodejích motorek konjunktura de facto není znát - to je možná potvrzení toho, co jsem tady vyplodil
Alpako: myslel jsem to samosebou v přepočtu na obyvatele. Statistiky jsem nikde nějaký směrodatný nenašel, asi je to tajný.. Ale stačí vidět ty vejplaty v rajchu a ty směšný almužny, který berou češi, to je vyloženě výsměch. A to se nikdy nezmění, jsme jen podělaná kolonie pro západ. Btw máš super stroj MT-07 právem jedna z nejprodávanějších motorek u nás i zahraničí
Honda je Honda ale podle koláče nad 800 cm Honda 66 motorek a Suzuki 67 .ZA bolševika se řikalo dohnat pak udržet krok a nakonec neztratit s dohledu.Když bi mi někdo řekl v roce 89 že si někdy koupím novou nevěřil bych ale stihnul jsem to až v 41 letech
Nějak to, Bendo, ten Venda nedotáhl - asi už nebylo nic v penzijním fondu
Nemít ty nepředstavitelně velký trhy na jih a jihovýchod od Japonska, kde
jezdí na mopedech a skůtrech "miliarda" lidí všech věkových skupin, ani ta
Honda by nebyla až takovej lůmen ...
Svatá pravda, mostare - "šorši"
Škoda že SDA poskytuje čísla jen pro takovéto velmi hrubé rozdělení podle kubatur. Vůbec to totiž nevypovídá o proměnách vkusu/stylu uživatelů v jednotlivých kategoriích. Připadá mi, že supersporty které tradičně patřily k vlajkovým lodím výrobců jsou už několik let na ústupu ze slávy a jejich místa zaujímají cestovní endura a nejrůznější stylové roadstery. Vysoká prodejnost H-D je i pro mě docela velká neznámá když vezmu v potaz, že tahle značka nedělá v podstatě nic jiného než různě obestavěné pomaluběžné dvouválce (V-ROD je ve výrobním programu jediná výjimka).
Luc_22: taky sem hledal kde je v prodejích slavná ducati a hle - predposledni 173 motorek pak uz je jen žabožroutí pažout
tvl co to je za grafy ... chce se mi zvracet
dlouhodobé výsledky nejsou náhoda --> gratulace Hondě
Suzuki a ich politika je dlhodobo v sračkách čo svedčia aj čísla za posledných 6 rokov...
Míra:Ano,nová Afrika by prodejema mohla zamíchat.Mě vždy na tom koláči fascinuje cca 400 kusů HD.Já myslel že jich prodají tak dvacet ročně..
Jasně že Honda má za minulý rok méně prodejů moto nad 800 ccm.
Spousta lidí totiž čeká na novou Africu CRF 1000 L.
Nechci se tu s nikým hádat o tom co je dobre a co spatné, jak uz to bývá pro každého je nejlepsi to co ma doma v garáži. Vývoj v posledních letech se mi nelíbí asi u žádné značky včetně Hondy. Šetření na materiálech,přidávání více a více elektroniky, emisní limity atd. Ale ja mam jasno v tom ze bych tu svoji jeste poctivou třináctku nevymenil fakt za nic a jsem rad ze tudíž nemusím přemýšlet o nové.
To jo Hondy nejvíc táhnou ve skútrech...
Nebyl bych tak pesimistický v počtech registrovaných motorek, myslím si, že nás je již celkem dost, proti stavu před 20 lety nebo za totáče tedy naprosto nesrovnatelně!
Ve své tradiční střední a vyšší kubatuře si Suzuki stále drží slušné výsledky a taky si trošku polepšila. Na bouchání šampusu to zdaleka není, ale je vidět, že své zákazníky si značka z Hamamatsu pořád dokáže najít.
Pro porovnání se západem jak tady někdo psal by byla výmluvnější statistika prodeje v poměru na počet obyvatel, protože v porovnání se státy jako Itálie (59 mil.obyv.), Německo (81 mil.obyv.), Francie (65 mil.obyv.) atd. jsme opravdu malá zemička. Srovnávat se můžeme co do počtu obyvatel například s Rakouskem (9 mil.obyv.), ale kolik se tam prodá motorek to nevím.
táhnout Hondy kde? možná v kategorii do 350 tím jejich skútrem...podívejte se do kategorie nad 800 ccm tam o Hondu nikdo nezavadí a je téměř poslední.
SuperSic58 no to nesliboval Havel, ale Klaus - to nic nemění na faktu, že nas tahnou spíš ke dnu než k Německu...
Dobrý je že u Hondy dělají 1/3 prodeje PCX a ja jsem se ji zbavil...