Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na první pohled vidím TDM 900 říznutou Aprílií SL 1000 Falco. Líbí se mi čistota provedení motoru i to jak hezky schovali chladič. Aktivní aerodinamika vypadá taky moc pěkně. Nejdřív jsem byl skeptik ale začíná se mi líbít víc a víc.
Mne sa páči.
- aktívna aerodynamika - dobrý nápad ( dúfam že funkcia je vypínateľná )
- vodné chladenie - ekologická nutnosť (Euro XY ), evolúcia, vplyv na servisný interval oleja, uživateľský konfort - netreba dlho zahrievať.
- dizajn je krásny. Je tam odkaz na históriu aj určitá moderna. A konečne sa zasa začnú vyrábať strieborné motory a prevodovky.
Prosím si verziu v červenej farbe s kolesami a krytmi hláv v titánovej farbe.
Ktorí máte len 2D bočné videnie, ste ma s tým porovnávaním s TDM-kou úplne poplietli.
Keď mi raz prídu tieto dve naproti, ani nebudem vedieť, kerá je Guzzi na a kerá TDM.
Šak sú navlas rovnaké, dofrasa!
Litrovej vodník od guzzi?Wau.. ..vůbec sem neměl ponětí.S velikym vzducháčem už by asi díky pseudo-eko-eu neuspěli.Dizajn mě moc nevzal..čekal bych nějakou nápaditější nádrž,né takovou plastovou pikslu.Motor a technika ovšem vypadá nádherně..
Zvody do stran, to je už dávna myšlienka, u Guzzi toťiž sa už dávno pohrávali s myšlienkou pozdĺžne uloženého V4.
Dalo sa čakať, že ak sa objaví vynovená koncepcia motora s vodným chladením, tie zvody dolu do stran prídu.
Vzducháč V4 by mal problémy s chladením zadných valcov, tak to ostalo pri prototypoch, aj keď motory s kombinovaným chladením vyrobené boli.
Teraz, keď príde v sérii voda, už to bude reálne.
Spolu s vyriešením dlhodobo neriešitelného problému rozšírenia výrobných priestorov tie zvody dole a sanie zo stredu mi nanucujú tajnú myšlienku, že sa ten pozdĺžne uložený motor V4 sa raz predsa len objaví.
Svedkovia starých "vodo-vzduchových" pokusov:
Ježíš, vy nadělate s tím vzducháčem. Podívejte se z okna, kolikátý je století. Auta a pomalu i motorky začínají jezdit na elektriku a Guzzi si teprve dovolila vyrobit vodníka. (nejsem fanda el.) Takže je z ní pomalu už zase retro. 85TT se při pomalé jízdě v náročném terénu hřeje jako prase. Kdo ji má a je nezaujatý, tak to musí sám uznat. Tahle nová V100 sice vypadá jako jasná TDM 900, ale to uz je vlastně taky těžký retro. A co si budem povidat, těžko se dnes může Guzzina živit prodejem veteránů. Fandím Guzzi s novou koncepcí a jsem si jistej, ze motor bude mít stále charakteru na rozdávání.
Mám Guzziny rád, ale tohle si ke mně cestu nenašlo.
Ta orientace motoru teď při přechodu na vodníka už postrádá smysl.
Svody do stran, to mi přijde jako drahý padák...
To fakt nešlo dát je dopředu a změnit tvar chladiče aby se neroztavil?
Ale co, aspoň půjde víc tepla na nohy a boty rychleji proschnou..
Ty šlauchy k sondám ve svodech tam taky vypadají dost nepatřičně.
Ty deflektory bych spíše čekal v přední masce, která by se "rozšířila" a vedla vzduch mimo řídítka. Takhle mi to přijde, že to půjde od nádrže přímo na řidiče. Ale třeba to funguje.
Co se vzhledu týče, tak jsem takový na vážkách. A dlouho mi v hlavě vrtalo, kde už jsem to viděl.... Yamaha TDM 900. Motor je bohužel reakcí na nesmyslné normy a buďme rádi, že v Mandellu nespí.
Ale pánové,
to co předvedla Guzzi tímto modelem je naprostý designový porno.
Já nevím, jestli jste se dívali na detaily, ale vodníka z toho poznáte jen podle toho chladiče, nikde žádná trubka, hadice, vše krásně zakomponovaný... jen si vemte pro porovnání jak vypadá od Ducati novej Monster.
Pro ty z vás, co nadávaj, tak musíte uznat, že to je kus povedenýho inženýrství a bohužel litrovej vzducháč nebude mít 110-120hp a už by tu zas byly kecy o malým výkonu.
Tohle je tak krásně "uklizenej" bajk, že takový další fakt moc nejsou. Jako nebude to levný, ale věřím, že to bude fungovat velmi obstojně a svýho kupce si to rozhodně najde...
V85TT díky svým prodejům umožnila, aby Guzzi vyvinulo tohle a jen tak dále chlapci z Mandella!
Sakra ale tohle se mi teda KUREVSKY líbí.
Ta stříbrno-zelená kombinace mě nutí slintat na klávesnici a škrábat po monitoru.
Jednu mi prosím v Milánu zabalte s sebou.
Mě se to líbí. Museli udělat obrovský vývojový krok a spoustu změn kvůli eko kokotům, který v Evropě všechno zabíjí. Těším se na víc informací. Ale celkově mi to přijde pohledově super. Je to Guzzina, sice vodník, ale je, to charizma tam prostě je
Kulasec , aj Harley prechádza na vodu a ako sa začal predávat V-Rod, sa začnú predávať aj nové vodníky HD.
Podobne sa začne predávať aj táto Guzzina, dúfam, že nebude mať veľa detských chorôb.
Čo sa motoru týka, som vyslovene rád, že sa tam neobjavil vývojový vodník VA10, liter z prelomu tisícročia, to by bola len designová katastrofa ...
Nééé, tvl né. Vodník elektornické píchoviny. Polokapota i chladič jak pěst na voko.
Mýlil jsem se, když jsem doufal že se jim podaří vytáhnout z klobouku klasický velký naháč se vzducháčem.
Již historicky se ukázalo, že Guzzisti jsou velmi konzervativní národ. Uvidíme jak toto přijmou. Možná Piaggio doufá že zláká někoho z japonských nebo německých strojů ale mě toto určitě nezláká.
Jelikož mám doma V85tt tak si dovolím poznámku k funkčnosti - od předního kola bude lítat bordel až do chladiče a ne že né, ten přední blatníček je opravdu krátký. A klakson tam je u toho předního kola taky hodně na ráně. Vím o čem mluvím, na tu 85 jsem kvůli tomu kupoval ten přídavný blatníček, dokonce jsem mu udělal nástavec, protože mě Jirka Staňku ujistil, že je stejně krátký a nezachrání to. A je to stejně starou belu platný, bordel lítá na motor stále - musím to ještě prodloužit, nechci ale aby to byl už od pohledu hnus, který bude vypadat jak pěst na oku. Jinak to nevypadá špatně, něco převzatého z 85 - zadní lampa, nádrž - začínáš šetřit Yuro?
Jak by to bylo krásný s pořádnejma žebrama na válcích a se svody kolmo dopředu....Dunivej a nasraně chraplavej litrovej vzducháč... To vše ostatní je perfektní. Tvary, světla, kapotáže, centenario i ta červená. Greteni zelený dusí a ničí celou evropu, tak asi můžem bejt rádi, že stroje jako Guzzi vůbec přežijí tohle úchylné blbnutí, a dál budou k mání. I když ztratí pořádnej kus z jedinečnosti.
Je mi jasný, že moderní kapalinou chlazená motorka nemůže být jako koule aluminia, každý gram se počítá, ale - přesto bych tam to žebrování válců udělal výraznější. Takovej "Guzzí podpis". Tento motor je určitě technická špička, o tom žádná, ale připadá mi jako (řečeno filmovou klasikou) generál v trenkách.
Jsem zvědav na těžiště.
Měl jsem Stelvio, ale kvůlí hmotnosti nahoře jsem šel se slzou v oku letos do ovladatelnější motorky.
Určitě až bude Guzzi day, tak budu stát v řadě alespoň na svezení a kdo ví...
Moc pěkný, příjemně vybočujici z aktuálních designů a přitom dospělý, elegantní.
Na první pohled vidím TDM 900 říznutou Aprílií SL 1000 Falco. Líbí se mi čistota provedení motoru i to jak hezky schovali chladič. Aktivní aerodinamika vypadá taky moc pěkně. Nejdřív jsem byl skeptik ale začíná se mi líbít víc a víc.
papiboy: ale no tak, podoba tam je :
1 reakce
Mne sa páči.
- aktívna aerodynamika - dobrý nápad ( dúfam že funkcia je vypínateľná )
- vodné chladenie - ekologická nutnosť (Euro XY ), evolúcia, vplyv na servisný interval oleja, uživateľský konfort - netreba dlho zahrievať.
- dizajn je krásny. Je tam odkaz na históriu aj určitá moderna. A konečne sa zasa začnú vyrábať strieborné motory a prevodovky.
Prosím si verziu v červenej farbe s kolesami a krytmi hláv v titánovej farbe.
Tak mně to spíš než TDM připomíná Aprilii Caponord z roku 2000...
Což mi nepřijde ani retro,ani pěkný...
Ktorí máte len 2D bočné videnie, ste ma s tým porovnávaním s TDM-kou úplne poplietli.
Keď mi raz prídu tieto dve naproti, ani nebudem vedieť, kerá je Guzzi na a kerá TDM.
Šak sú navlas rovnaké, dofrasa!
2 reakce
Litrovej vodník od guzzi?Wau.. ..vůbec sem neměl ponětí.S velikym vzducháčem už by asi díky pseudo-eko-eu neuspěli.Dizajn mě moc nevzal..čekal bych nějakou nápaditější nádrž,né takovou plastovou pikslu.Motor a technika ovšem vypadá nádherně..
Italsky TDM?
Zvody do stran, to je už dávna myšlienka, u Guzzi toťiž sa už dávno pohrávali s myšlienkou pozdĺžne uloženého V4.
Dalo sa čakať, že ak sa objaví vynovená koncepcia motora s vodným chladením, tie zvody dolu do stran prídu.
Vzducháč V4 by mal problémy s chladením zadných valcov, tak to ostalo pri prototypoch, aj keď motory s kombinovaným chladením vyrobené boli.
Teraz, keď príde v sérii voda, už to bude reálne.
Spolu s vyriešením dlhodobo neriešitelného problému rozšírenia výrobných priestorov tie zvody dole a sanie zo stredu mi nanucujú tajnú myšlienku, že sa ten pozdĺžne uložený motor V4 sa raz predsa len objaví.
Svedkovia starých "vodo-vzduchových" pokusov:
Pěkná dvoukolka
Jako za mě hodně zajímavý, ale hezký
Ježíš, vy nadělate s tím vzducháčem. Podívejte se z okna, kolikátý je století. Auta a pomalu i motorky začínají jezdit na elektriku a Guzzi si teprve dovolila vyrobit vodníka. (nejsem fanda el.) Takže je z ní pomalu už zase retro. 85TT se při pomalé jízdě v náročném terénu hřeje jako prase. Kdo ji má a je nezaujatý, tak to musí sám uznat. Tahle nová V100 sice vypadá jako jasná TDM 900, ale to uz je vlastně taky těžký retro. A co si budem povidat, těžko se dnes může Guzzina živit prodejem veteránů. Fandím Guzzi s novou koncepcí a jsem si jistej, ze motor bude mít stále charakteru na rozdávání.
3 reakce
Mám Guzziny rád, ale tohle si ke mně cestu nenašlo.
Ta orientace motoru teď při přechodu na vodníka už postrádá smysl.
Svody do stran, to mi přijde jako drahý padák...
To fakt nešlo dát je dopředu a změnit tvar chladiče aby se neroztavil?
Ale co, aspoň půjde víc tepla na nohy a boty rychleji proschnou..
Ty šlauchy k sondám ve svodech tam taky vypadají dost nepatřičně.
Ty deflektory bych spíše čekal v přední masce, která by se "rozšířila" a vedla vzduch mimo řídítka. Takhle mi to přijde, že to půjde od nádrže přímo na řidiče. Ale třeba to funguje.
Ale jo, zákazníky si to určitě najde.
3 reakce
Ty vogo, za mě nádhera!!!!
Moc pěkný bike, hlavně v té stříbrno zelené. Pro staromilce to má i to žebrování .
Co se vzhledu týče, tak jsem takový na vážkách. A dlouho mi v hlavě vrtalo, kde už jsem to viděl.... Yamaha TDM 900. Motor je bohužel reakcí na nesmyslné normy a buďme rádi, že v Mandellu nespí.
1 reakce
Ale pánové,
to co předvedla Guzzi tímto modelem je naprostý designový porno.
Já nevím, jestli jste se dívali na detaily, ale vodníka z toho poznáte jen podle toho chladiče, nikde žádná trubka, hadice, vše krásně zakomponovaný... jen si vemte pro porovnání jak vypadá od Ducati novej Monster.
Pro ty z vás, co nadávaj, tak musíte uznat, že to je kus povedenýho inženýrství a bohužel litrovej vzducháč nebude mít 110-120hp a už by tu zas byly kecy o malým výkonu.
Tohle je tak krásně "uklizenej" bajk, že takový další fakt moc nejsou. Jako nebude to levný, ale věřím, že to bude fungovat velmi obstojně a svýho kupce si to rozhodně najde...
V85TT díky svým prodejům umožnila, aby Guzzi vyvinulo tohle a jen tak dále chlapci z Mandella!
Sakra ale tohle se mi teda KUREVSKY líbí.
Ta stříbrno-zelená kombinace mě nutí slintat na klávesnici a škrábat po monitoru.
Jednu mi prosím v Milánu zabalte s sebou.
Mě se to líbí. Museli udělat obrovský vývojový krok a spoustu změn kvůli eko kokotům, který v Evropě všechno zabíjí. Těším se na víc informací. Ale celkově mi to přijde pohledově super. Je to Guzzina, sice vodník, ale je, to charizma tam prostě je
Vzhledově moc pěkný (hlavně ta stříbrno-zelená) Ostatní klady nebo zápory ukáže čas...
Kulasec , aj Harley prechádza na vodu a ako sa začal predávat V-Rod, sa začnú predávať aj nové vodníky HD.
Podobne sa začne predávať aj táto Guzzina, dúfam, že nebude mať veľa detských chorôb.
Čo sa motoru týka, som vyslovene rád, že sa tam neobjavil vývojový vodník VA10, liter z prelomu tisícročia, to by bola len designová katastrofa ...
Nééé, tvl né. Vodník elektornické píchoviny. Polokapota i chladič jak pěst na voko.
Mýlil jsem se, když jsem doufal že se jim podaří vytáhnout z klobouku klasický velký naháč se vzducháčem.
Již historicky se ukázalo, že Guzzisti jsou velmi konzervativní národ. Uvidíme jak toto přijmou. Možná Piaggio doufá že zláká někoho z japonských nebo německých strojů ale mě toto určitě nezláká.
3 reakce
Jelikož mám doma V85tt tak si dovolím poznámku k funkčnosti - od předního kola bude lítat bordel až do chladiče a ne že né, ten přední blatníček je opravdu krátký. A klakson tam je u toho předního kola taky hodně na ráně. Vím o čem mluvím, na tu 85 jsem kvůli tomu kupoval ten přídavný blatníček, dokonce jsem mu udělal nástavec, protože mě Jirka Staňku ujistil, že je stejně krátký a nezachrání to. A je to stejně starou belu platný, bordel lítá na motor stále - musím to ještě prodloužit, nechci ale aby to byl už od pohledu hnus, který bude vypadat jak pěst na oku. Jinak to nevypadá špatně, něco převzatého z 85 - zadní lampa, nádrž - začínáš šetřit Yuro?
5 reakcí
Italové prostě design umí
Jak by to bylo krásný s pořádnejma žebrama na válcích a se svody kolmo dopředu....Dunivej a nasraně chraplavej litrovej vzducháč... To vše ostatní je perfektní. Tvary, světla, kapotáže, centenario i ta červená. Greteni zelený dusí a ničí celou evropu, tak asi můžem bejt rádi, že stroje jako Guzzi vůbec přežijí tohle úchylné blbnutí, a dál budou k mání. I když ztratí pořádnej kus z jedinečnosti.
Je mi jasný, že moderní kapalinou chlazená motorka nemůže být jako koule aluminia, každý gram se počítá, ale - přesto bych tam to žebrování válců udělal výraznější. Takovej "Guzzí podpis". Tento motor je určitě technická špička, o tom žádná, ale připadá mi jako (řečeno filmovou klasikou) generál v trenkách.
Jsem zvědav na těžiště.
Měl jsem Stelvio, ale kvůlí hmotnosti nahoře jsem šel se slzou v oku letos do ovladatelnější motorky.
Určitě až bude Guzzi day, tak budu stát v řadě alespoň na svezení a kdo ví...
Vzhledově podtržená jednička, kardan taky kvituji s povděkem . Ta "aktivní aerodynamika" ve mně vyvolává přinejmenším rozpaky.
Uvidíme jaké budou parametry motoru (mluví se o 115 koních) a zejména cena .
1 reakce
je v tom italský rukopis, povedená
TVL kardan vlevo, to bude asi hodně změn na motoru.....pěkný
Pěkná. Líbí se mi