Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
a 390adventure stále nic. Větší 790 vzhledově jako obézní kudlanka, hlavně u neR verze chybí kapotky kolem světla, asi Kiska dělá už jen pro cfmoto. Umístění výfuku se mi líbí víc u yamahy, kde by se mohly menší boční kufry vejít na úzko nad, ktm má zase pohledově pohodlnější sedlo, ne úzkou enduroslupku. Hmotnosti v pořádku, 15kg dolů by oslabilo konstrukci a stejně nebylo znatelných.
Tak to je velká paráda
Ochrana před větrem je řešitelná. V nabídce maj větší plégo. Nádrže evidentně mají přišroubovaný slajdr, jako je to na 950/990. Za mě hodně dobrá náhrada!
Tak snad po tych rokoch vsetky tie detske chyby uz su poladene na 690 enduro. Som rad ze to vratili v eu do predaja, pre mna osobne asi najviac univerzalna a pouzitelna motorecka...
Takovej Duke s většíma zdvihama, no nic moc.. Čekal jsem něco, na čem by šlo i trochu cestovat, tohle je spíš naháč na lítání kolem komína.. No nic, ušetřím holt docela dost peněz
Design neřeším, motorka (kór taková) je na ježdění, ne na diskuse, jestli je hezčí kulaté nebo hranaté světlo...
Trochu mě ale zklamala hmotnost... čekal jsem minimálně o 10 kg míň... takhle to je stejně těžké jako F800GS... to jsem čekal, že se chlapci víc vyšvihnou...:c( Když němci rezignovali na endura a začali dělat tanky, čekal jsem, že alespoň KTM udělá něco "lehčího"...
U těch 790 Advíků jsem docela zvědavý na aerodynamiku a ochranu před větrem / deštěm. Přeci jen to jsou motorky hlavně na cestování sice dál, zato horší cestou
Ňákou dobu jsem pracoval jako přijímací technik v Praze u jednoho velkého prodejce více značek a KTM jsem přijímal nejčastěji a jednalo se téměř o nové moto,po pár km odešlé vstřikování,nefunkční buďíky a párkrát i zadřený motor,navíc se pohybuju i v MX a tam jsou na KTM ty závady podobné,u Japonské motorky jsem nic takového neviděl. Takže jsem nevlastnil žádnou KTM a nikdy vlastnit ani nechci...bohužel to znám i z druhé strany...
Ale i když jsem majitel několikáté KTM, musím uznat, ze nová Tenerka je vážně hezčí, než 790... A ta varianta s vyfukem vedeným spodem se mi líbila víc...
Ta nádrž vypadá přinejlepším podivně. Ale nadruhou stranu si myslím, že to je lepší jak trubkové padáky, na tohle možná ani nebudou potřeba, po hladkém plastu, který se nezaryje se padá vždycky lépe.
Hura! Nove 690 SMC-R, to je skvela zprava:)
Mam 2012, s evo kitem a jezdim s tim denne do Prahy do prace.
Po vsech skutrech je s timhle neskutecna zabava, doslova na kazdem metru.
Braaaaaaap... klucka, vite, ne?:)
Jako designově za mě s velkými rozpaky. Chápu že design nejezdí, ale hraje roli. Je vidět že s tím kosočtvercem to myslej vážně a naserou to časem na všechno, takže i z krásné 1090 se časem stane tohle. Třeba to bude naživo lepší. Jízdně věřím že to bude pecka a kvituju dvě verze
Škoda, že na tu neR verzi dali jen neštelovatelnou vidlici. Dá se u toho Rka třeba o 2cm dolu shodit tlumiče při zachování stejné funkce (ne je jen dát víc měkký/prostě nižší zdvih)? V tomhle nastavení tlumičů se tolik nevyznám...
PETARDAK: presne tak, na stare LC8 je lepsi nedavat padaky a menit jen ten plast za par korun. Treba AJP PR7 ma taky zadni nadrz z plastu a jde s tim mlatit o skaly
Qwert> ale tohle je o cendurech
qwert (8) napsal Dnes v 07:31
Mé 200kilové 100 konové SERko zůstává stále nejlepším endurem..
Taky už jsem stáhl eRko 990 z bazaru 115k/110kg
Hmotnost 790 je stejná jako Tenerky 700. Obě těžký.
a 390adventure stále nic. Větší 790 vzhledově jako obézní kudlanka, hlavně u neR verze chybí kapotky kolem světla, asi Kiska dělá už jen pro cfmoto. Umístění výfuku se mi líbí víc u yamahy, kde by se mohly menší boční kufry vejít na úzko nad, ktm má zase pohledově pohodlnější sedlo, ne úzkou enduroslupku. Hmotnosti v pořádku, 15kg dolů by oslabilo konstrukci a stejně nebylo znatelných.
Tak to je velká paráda
Ochrana před větrem je řešitelná. V nabídce maj větší plégo. Nádrže evidentně mají přišroubovaný slajdr, jako je to na 950/990. Za mě hodně dobrá náhrada!
Tak snad po tych rokoch vsetky tie detske chyby uz su poladene na 690 enduro. Som rad ze to vratili v eu do predaja, pre mna osobne asi najviac univerzalna a pouzitelna motorecka...
Takovej Duke s většíma zdvihama, no nic moc.. Čekal jsem něco, na čem by šlo i trochu cestovat, tohle je spíš naháč na lítání kolem komína.. No nic, ušetřím holt docela dost peněz
Mé 200kilové 100 konové SERko zůstává stále nejlepším endurem..
No já jsem teda jěště tak hnusnou motorku neviděl. ale asi to bude funkční...
Design neřeším, motorka (kór taková) je na ježdění, ne na diskuse, jestli je hezčí kulaté nebo hranaté světlo...
Trochu mě ale zklamala hmotnost... čekal jsem minimálně o 10 kg míň... takhle to je stejně těžké jako F800GS... to jsem čekal, že se chlapci víc vyšvihnou...:c( Když němci rezignovali na endura a začali dělat tanky, čekal jsem, že alespoň KTM udělá něco "lehčího"...
AlesK: po 8 je každá krásná... kromě 790
U těch 790 Advíků jsem docela zvědavý na aerodynamiku a ochranu před větrem / deštěm. Přeci jen to jsou motorky hlavně na cestování sice dál, zato horší cestou
790 - Prezentace čísel je špička, jízda na tom bude asi good, ale dát si večer pivko a koukat se na to v garáži, to bych vážně nedal. Design je hnus
Ňákou dobu jsem pracoval jako přijímací technik v Praze u jednoho velkého prodejce více značek a KTM jsem přijímal nejčastěji a jednalo se téměř o nové moto,po pár km odešlé vstřikování,nefunkční buďíky a párkrát i zadřený motor,navíc se pohybuju i v MX a tam jsou na KTM ty závady podobné,u Japonské motorky jsem nic takového neviděl. Takže jsem nevlastnil žádnou KTM a nikdy vlastnit ani nechci...bohužel to znám i z druhé strany...
Ale i když jsem majitel několikáté KTM, musím uznat, ze nová Tenerka je vážně hezčí, než 790... A ta varianta s vyfukem vedeným spodem se mi líbila víc...
Maxim28: kolik jsi měl KTM, ze bys chtěl každý týden montovat..?
Ta nádrž vypadá přinejlepším podivně. Ale nadruhou stranu si myslím, že to je lepší jak trubkové padáky, na tohle možná ani nebudou potřeba, po hladkém plastu, který se nezaryje se padá vždycky lépe.
Duke 790R nist?
Jo KTM bez konkurence ale prachy na to mít nebudu
Kačena jede bomby,to je bez diskuze...
Soap měl jsem už dvě 950 tak vím co ty nádrže vydrží..
Předek je hnusný, ale z boku to nevypadá špatně, na KTM
A nebyla by k mání nějaká další verze bez jízdních režimů ?
Hura! Nove 690 SMC-R, to je skvela zprava:)
Mam 2012, s evo kitem a jezdim s tim denne do Prahy do prace.
Po vsech skutrech je s timhle neskutecna zabava, doslova na kazdem metru.
Braaaaaaap... klucka, vite, ne?:)
I 690 ma moc hezky facelift ve stylu EXC
Ted vidim na 790 zadni gumu 150/70 r18 ach jo... snad to ma aspon uzsi rafek...
Jako designově za mě s velkými rozpaky. Chápu že design nejezdí, ale hraje roli. Je vidět že s tím kosočtvercem to myslej vážně a naserou to časem na všechno, takže i z krásné 1090 se časem stane tohle. Třeba to bude naživo lepší. Jízdně věřím že to bude pecka a kvituju dvě verze
Mně se Advík 790 líbí, parametry má slušný, 2 varianty
Rád bych se mýlil, ale cena bude asi
Škoda, že na tu neR verzi dali jen neštelovatelnou vidlici. Dá se u toho Rka třeba o 2cm dolu shodit tlumiče při zachování stejné funkce (ne je jen dát víc měkký/prostě nižší zdvih)? V tomhle nastavení tlumičů se tolik nevyznám...
Za mě je to hnusný,bude to drahý a navíc KaždýTýdenMontuju
PETARDAK: presne tak, na stare LC8 je lepsi nedavat padaky a menit jen ten plast za par korun. Treba AJP PR7 ma taky zadni nadrz z plastu a jde s tim mlatit o skaly
není špatný pokud tam není vyšší plexi s tím to nevypá extra vábně