Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já naopak toho "ducha" docela chápu. Je to třeba jako s auty. Mohu si koupit Škodovku, kterých je milion jen u nás anebo třeba Alfu Romeo, protože je to na silnici neokoukané a má to něco, co dává majiteli například pocit výjimečnosti. Auto je pro většinu z nás asi hlavně pracant, ale u té motorky má to "něco" navíc větší význam - moto je v principu spíš hobby než denní chleba (nebavíme se o skůtru na dojíždění do kolbenky).
A co se nových Jaw týče, celkem se mi to líbí. 350 je taková pěkná klasika, asi bych jí dal přednost. Druhá také není k zahození, jen bych se silně přimlouval za "více analogové" přístroje.
Mildafleck
A proč Yamahu??? nějakou nezajímavou MT-07 za kterou se nikdo ani neotočí a kterou za rok za dva budeš mít problém prodat za pár korun protože se jich vyrobí miliony kusu a nikdo to ani nebude chtít protože je to kus ošizeného plastu.Jawa má ducha a tak to je ať si říká každý co chce
To je směšné,jaký kus ošizeného plastu??Víš vůbec co plácáš,tyto a další japonské stroje jsou technicky nejdokonalejší výtvory stovek inženýrů,ať se ti líbí,či ne.Nemusí se ti stylem líbit typ 07,ani ti ho nikdo nenutí,to ti nikdo nebere.Běž klidně do této Jawy "s duchem" i když bych rád vysvětlení,co si pod takým slovom "duch" predstavuješ...)))))))))))))))))))))))))))))
A proč Yamahu??? nějakou nezajímavou MT-07 za kterou se nikdo ani neotočí a kterou za rok za dva budeš mít problém prodat za pár korun protože se jich vyrobí miliony kusu a nikdo to ani nebude chtít protože je to kus ošizeného plastu.Jawa má ducha a tak to je ať si říká každý co chce nezabrání tomu ani tento čínský kříženec...Navíc musím říct že pro mne byly vždy zajímavé právě ty motocykly které neměly motor z Jawy (Rotax,593i ta čínská 250 Travel byla pro mne zajímavější než motor Jawa 638) a Minarelli 660 a ta 400 je pohodová motorizace pro takovou to firmu dostačující.
Až budu méně cestovat tak tu 660 bych bral,
osobitá, jednoválcově živelná, na projetí v sobotu, občas do práce a jednou do roka na pár dní do Alp úplně super.
Ten design je fakt pecka navíc je super že Jawa nechává prostor na nějaké to dodělání pro každého uživatele.Čas ukáže a třeba se objeví i na nějakých soutěžích.
Tak mně se teda obě líbí. U 660 sedí černá, je taková šmrncovní, ale asi by dostala přednost 350. Jsem zvědavý na realitu na výstavišti, a jestli je to začátek nové etapy, tak držím palce.
wow !!! ta 660ka je pecka hned bych ju bral... teď nevím jestli spíš sportarda nebo tu vintage... za mě tak 8 bodu z 10 pro vintage... 2 body ubírám kvuli ruzným detailum ktery by nebylo složitý vymyslet jinak nebo líp... a pro tu 350 tak 5 bodu z 10 protože to je moc mejd in čajna... chápu že motory je hodně drahý vymyslet ale aspon mohli koupit licenci od hondy a ne od čínanu kterí maji licenci od hondy :D :D :D snad se aspon bude dost prodávat díky te ,,skromné ceně"
zdeNick>přesně a podívej se na tu fotku zezadu, jak skoro ani jedna věc není, tak jak má být, nádrž do strany, blatník s odrazkou taky letí někam ke straně, celý to je divně sešejdrovaný. Ta 660 je podle mě trošku paskvil a za ty peníze jde koupit hodně jinejch motorek, držet se tvarů starý 350 je v dnešní době nesmysl a asi Jawě zbylo hodně nádrží a kastliků, jinak si to neumím vysvětlit.
Když jsou v modě retra, proč se nerozhoupat. Jen je ukázkou určité jawácké zamrzlosti jakási liknavost nad detaily, přičemž jde o maličkost - stačí se kouknout na detailní fotku 350ky z čelního pohledu: sklo světlometu nakřivo, každá páčka jinak vysoko. Kdyby to alespoň na to focení srovnali...trošku škoda a trošku ostuda, nejsme přece v číně
Jsem už trochu starší ročník,takže mě se docela líbí obě, určitě nejvíc za poslední roky co JAWA ukázala.
Celé je to o kompromisech a hlavně o financích, jawa si lOO% ní vlastní motorku nyní dovolit nemůže.
Počkám rok,dva a jednu z nich koupím ke svě 639. Přeju Jawě ať jí daří,ať se konečně odrazí ze dna.
Takže pro mladší a staré, Jawa neskončila s koncem socíku. Byla mrtvá už nejméně 10 let, spíše 20. Do CCCP se dalo vyvézt cokoliv, i plečky. A konec nezapříčinila mizerná kvalita porevolučních modelů (+/- žádné nebyly) nýbrž naprostá zaostalost a nekvalita modelů před revolučních ruku v ruce s vůdčí úlohou strany. No a že se privatizace nepodařila? Do MZ jednotné BRD nacpalo jaké peníze a nic. A ti zahraniční sportovci na Jawách? No v tom je ten problém. byli to sportovci a ne závodníci. Zahraniční závodníci na Jawách skončili v ´69. A to mluvím o závodních motkách. Série zastarala už na začátku 60tých let. Upřímně řečeno, jsem rád, že nemusím jezdit na Jawě.
Můj příspěvek se týká silnice, SW stroje jsou samozřejmě jiná kapitola.
Vzhledem k počtu příspěvků,je jasné,že něco o české Jawě ,každého,at¨už pozitivně nebo negativně dráždí ... Takže ted' něco co už většina zřejmě zná,ale pro mě novinka a .. když se chce,tak to jde i jinde ...
Ale je to uděláno tak,že žádná homologace pro EU a licence na prodej pouze Jižní Amerika ...
v první chvíli jsem na to hleděl jak na zjevení ...
Když pominu že 350tka(400stovka,maj divný počty)je číňan, tak jako dobrý.Teda až na ty kastlíky který tam prostě nepasujou s rámem.A za ty prachy by to mohlo bejt už i s nosičem a nakopávačkou.Bez nakopávačky tam bude jenom trčet hřídel?
660 vintage-fakt moc pěkný.Jen ty budíky by měly být víc oldsholový.Ale za ty prachy se dá koupit lepší motka a s jistotou náhradních dílů.
S cenou je to dnes těžké protože u nás bereme třetinové mzdy nemecka ale zboží je drahé u nás i v evropě podobne. Uvědomte si, že kdejaký prodejce cyklo nabízí 2 kola s rámem a brzdami za 50 000. Za 65 tis. Je to zrejme i nevyrobitelne moto. Kolik
No, vypadá to určitě lépe, než marné pokusy o "modernu", kterých jsme byli svědky v posledních letech ("Bastard", atd...). Konečně správný směr, byť s dvacetiletým opožděním. U "350" bych uvítal poněkud lidovější cenu, jestli ji chtějí aspoň trochu ve větším prodávat i u nás a jestli má nahradit dříve docela oblíbené "Třindy". Že je motor z Číny, mě zase až tak netrápí. Odněkud se začít musí... Janeček taky kdysi začínal s licenčním motorem, proto Ja-Wa, a dnes je fabrika v Týnci taky vlastně na začátku. Nebo v konci? Uvidíme časem. Přál bych Jawě tu první variantu.
Toje trochu moc povyku pro nic. Dyť je to jen d ž a w a made in china - teda 350. Nějak bylo nějak bude. Spíš by mě teď zajímalo jaká bude poptávka po obou modelech. Odhaduju 100ky ks.
Vite co mě ještě přijde ftipný?
- jawa se "inspirovala" v Shineray CHA CHA CHA
- druhák : výfuky se inspirovaly jawou 500 OHC
Ale H...O s mákem, ty vejfuky děla Shineray na standartni modely vyvážené do všech zemi (pod názvy MASH, Memphis apod)
Nejlepší a nejjednodušší je konstatování, že za všechno mohou komunisti. I 26 let po hadráku. Každý ví, že výroba motocyklů šla v drtivé většině na vývoz, nejenom do zaostalého Ruska, ale i na západ od našich hranic. O Indii a Asii netřeba mluvit. Uvědomte si, že jsme měli špičkové sportovce na strojích Jawa. Jezdili na nich i zahraniční sportovci. A nebyla to žádná setrvačnost po znárodnění. O to smutnější je fakt, že to dopadlo tak, jak vidíme. Třeba dojde ke vzkříšení, kdo ví. Já to Jawě přeji, protože si to zaslouží.
Bohužel Jawa skončila s koncem socialismu . Nedostatečný odbyt, mizerná kvalita porevolučních modelů . Lhaní si o tom, jak se těšíme na nové modely, které byly za posledních 30 let nekonkurenceschopné propadáky... Tragický design a prodejní neúspěch modelu sportard to jen dokazuje... a to jsme si myslemi, jak jawa udělá pěkné enduro, vždyť je přeci na co navazovat
Bohužel už není...
Přeprodávání čínských výrobků s docela slušným vývarem a opět šíleným designem, není cestou k úspěchu
Já naopak toho "ducha" docela chápu. Je to třeba jako s auty. Mohu si koupit Škodovku, kterých je milion jen u nás anebo třeba Alfu Romeo, protože je to na silnici neokoukané a má to něco, co dává majiteli například pocit výjimečnosti. Auto je pro většinu z nás asi hlavně pracant, ale u té motorky má to "něco" navíc větší význam - moto je v principu spíš hobby než denní chleba (nebavíme se o skůtru na dojíždění do kolbenky).
A co se nových Jaw týče, celkem se mi to líbí. 350 je taková pěkná klasika, asi bych jí dal přednost. Druhá také není k zahození, jen bych se silně přimlouval za "více analogové" přístroje.
Mildafleck
A proč Yamahu??? nějakou nezajímavou MT-07 za kterou se nikdo ani neotočí a kterou za rok za dva budeš mít problém prodat za pár korun protože se jich vyrobí miliony kusu a nikdo to ani nebude chtít protože je to kus ošizeného plastu.Jawa má ducha a tak to je ať si říká každý co chce
To je směšné,jaký kus ošizeného plastu??Víš vůbec co plácáš,tyto a další japonské stroje jsou technicky nejdokonalejší výtvory stovek inženýrů,ať se ti líbí,či ne.Nemusí se ti stylem líbit typ 07,ani ti ho nikdo nenutí,to ti nikdo nebere.Běž klidně do této Jawy "s duchem" i když bych rád vysvětlení,co si pod takým slovom "duch" predstavuješ...)))))))))))))))))))))))))))))
Kdo neumí udělat moderní stroj udělá "retro". Většině se to tady bude asi líbit, ale jsem zvědavý kolik jich potkám na cestách. Mě to zklamalo.
A proč Yamahu??? nějakou nezajímavou MT-07 za kterou se nikdo ani neotočí a kterou za rok za dva budeš mít problém prodat za pár korun protože se jich vyrobí miliony kusu a nikdo to ani nebude chtít protože je to kus ošizeného plastu.Jawa má ducha a tak to je ať si říká každý co chce nezabrání tomu ani tento čínský kříženec...Navíc musím říct že pro mne byly vždy zajímavé právě ty motocykly které neměly motor z Jawy (Rotax,593i ta čínská 250 Travel byla pro mne zajímavější než motor Jawa 638) a Minarelli 660 a ta 400 je pohodová motorizace pro takovou to firmu dostačující.
//www.ymoto.cz/katalog/motocykly/detail/mt-07-dalsi-novinka-2014
PROĆ JAWU ???
Až budu méně cestovat tak tu 660 bych bral,
osobitá, jednoválcově živelná, na projetí v sobotu, občas do práce a jednou do roka na pár dní do Alp úplně super.
Ten design je fakt pecka navíc je super že Jawa nechává prostor na nějaké to dodělání pro každého uživatele.Čas ukáže a třeba se objeví i na nějakých soutěžích.
já nevím mně se to asi líbí
Taky tady budu asi za blbce, ale mě se ty motky líbí. Obě jsou pěkný "CaféRacery". Časem bych do jedný rád šel...
Tak mně se teda obě líbí. U 660 sedí černá, je taková šmrncovní, ale asi by dostala přednost 350. Jsem zvědavý na realitu na výstavišti, a jestli je to začátek nové etapy, tak držím palce.
wow !!! ta 660ka je pecka hned bych ju bral... teď nevím jestli spíš sportarda nebo tu vintage... za mě tak 8 bodu z 10 pro vintage... 2 body ubírám kvuli ruzným detailum ktery by nebylo složitý vymyslet jinak nebo líp... a pro tu 350 tak 5 bodu z 10 protože to je moc mejd in čajna... chápu že motory je hodně drahý vymyslet ale aspon mohli koupit licenci od hondy a ne od čínanu kterí maji licenci od hondy :D :D :D snad se aspon bude dost prodávat díky te ,,skromné ceně"
PetrAT: na tohle myslím, že nic...dotace byli na Bastarda 1000 a enduro 1200
Ostuda
Kolik dostali peněz na dotacích ?
zdeNick>přesně a podívej se na tu fotku zezadu, jak skoro ani jedna věc není, tak jak má být, nádrž do strany, blatník s odrazkou taky letí někam ke straně, celý to je divně sešejdrovaný. Ta 660 je podle mě trošku paskvil a za ty peníze jde koupit hodně jinejch motorek, držet se tvarů starý 350 je v dnešní době nesmysl a asi Jawě zbylo hodně nádrží a kastliků, jinak si to neumím vysvětlit.
Když jsou v modě retra, proč se nerozhoupat. Jen je ukázkou určité jawácké zamrzlosti jakási liknavost nad detaily, přičemž jde o maličkost - stačí se kouknout na detailní fotku 350ky z čelního pohledu: sklo světlometu nakřivo, každá páčka jinak vysoko. Kdyby to alespoň na to focení srovnali...trošku škoda a trošku ostuda, nejsme přece v číně
Mě se to líbí. Teda hlavně 660. Ještě jak to pojede...,
Jsem už trochu starší ročník,takže mě se docela líbí obě, určitě nejvíc za poslední roky co JAWA ukázala.
Celé je to o kompromisech a hlavně o financích, jawa si lOO% ní vlastní motorku nyní dovolit nemůže.
Počkám rok,dva a jednu z nich koupím ke svě 639. Přeju Jawě ať jí daří,ať se konečně odrazí ze dna.
Takže pro mladší a staré, Jawa neskončila s koncem socíku. Byla mrtvá už nejméně 10 let, spíše 20. Do CCCP se dalo vyvézt cokoliv, i plečky. A konec nezapříčinila mizerná kvalita porevolučních modelů (+/- žádné nebyly) nýbrž naprostá zaostalost a nekvalita modelů před revolučních ruku v ruce s vůdčí úlohou strany. No a že se privatizace nepodařila? Do MZ jednotné BRD nacpalo jaké peníze a nic. A ti zahraniční sportovci na Jawách? No v tom je ten problém. byli to sportovci a ne závodníci. Zahraniční závodníci na Jawách skončili v ´69. A to mluvím o závodních motkách. Série zastarala už na začátku 60tých let. Upřímně řečeno, jsem rád, že nemusím jezdit na Jawě.
Můj příspěvek se týká silnice, SW stroje jsou samozřejmě jiná kapitola.
//jawa.com.ar/ver-todas/
Vzhledem k počtu příspěvků,je jasné,že něco o české Jawě ,každého,at¨už pozitivně nebo negativně dráždí ... Takže ted' něco co už většina zřejmě zná,ale pro mě novinka a .. když se chce,tak to jde i jinde ...
Ale je to uděláno tak,že žádná homologace pro EU a licence na prodej pouze Jižní Amerika ...
v první chvíli jsem na to hleděl jak na zjevení ...
//www.veteranforum.cz/photos/2012/0619300001331273504.jpg
Když pominu že 350tka(400stovka,maj divný počty)je číňan, tak jako dobrý.Teda až na ty kastlíky který tam prostě nepasujou s rámem.A za ty prachy by to mohlo bejt už i s nosičem a nakopávačkou.Bez nakopávačky tam bude jenom trčet hřídel?
660 vintage-fakt moc pěkný.Jen ty budíky by měly být víc oldsholový.Ale za ty prachy se dá koupit lepší motka a s jistotou náhradních dílů.
S cenou je to dnes těžké protože u nás bereme třetinové mzdy nemecka ale zboží je drahé u nás i v evropě podobne. Uvědomte si, že kdejaký prodejce cyklo nabízí 2 kola s rámem a brzdami za 50 000. Za 65 tis. Je to zrejme i nevyrobitelne moto. Kolik
Na tu 660 dát jiný výfuky, hezký chladič, a trochu doladit hadice od chladiče a bude z toho hezká motorka
No, vypadá to určitě lépe, než marné pokusy o "modernu", kterých jsme byli svědky v posledních letech ("Bastard", atd...). Konečně správný směr, byť s dvacetiletým opožděním. U "350" bych uvítal poněkud lidovější cenu, jestli ji chtějí aspoň trochu ve větším prodávat i u nás a jestli má nahradit dříve docela oblíbené "Třindy". Že je motor z Číny, mě zase až tak netrápí. Odněkud se začít musí... Janeček taky kdysi začínal s licenčním motorem, proto Ja-Wa, a dnes je fabrika v Týnci taky vlastně na začátku. Nebo v konci? Uvidíme časem. Přál bych Jawě tu první variantu.
Toje trochu moc povyku pro nic. Dyť je to jen d ž a w a made in china - teda 350. Nějak bylo nějak bude. Spíš by mě teď zajímalo jaká bude poptávka po obou modelech. Odhaduju 100ky ks.
seikos: Máš pravdu,já reagoval hlavně na tu 350,která je prezentovaná jako "nová JAWA" a ta cena mi tam skočila z tý "pravý JAWY"...
Vite co mě ještě přijde ftipný?
- jawa se "inspirovala" v Shineray CHA CHA CHA
- druhák : výfuky se inspirovaly jawou 500 OHC
Ale H...O s mákem, ty vejfuky děla Shineray na standartni modely vyvážené do všech zemi (pod názvy MASH, Memphis apod)
Děsný žvásty
Komunisti naprosto za nic nemůžou. Naopak byli jediní, kdo značku Jawa drželi 50 let nad vodou...
Nejlepší a nejjednodušší je konstatování, že za všechno mohou komunisti. I 26 let po hadráku. Každý ví, že výroba motocyklů šla v drtivé většině na vývoz, nejenom do zaostalého Ruska, ale i na západ od našich hranic. O Indii a Asii netřeba mluvit. Uvědomte si, že jsme měli špičkové sportovce na strojích Jawa. Jezdili na nich i zahraniční sportovci. A nebyla to žádná setrvačnost po znárodnění. O to smutnější je fakt, že to dopadlo tak, jak vidíme. Třeba dojde ke vzkříšení, kdo ví. Já to Jawě přeji, protože si to zaslouží.
Bohužel Jawa skončila s koncem socialismu . Nedostatečný odbyt, mizerná kvalita porevolučních modelů . Lhaní si o tom, jak se těšíme na nové modely, které byly za posledních 30 let nekonkurenceschopné propadáky... Tragický design a prodejní neúspěch modelu sportard to jen dokazuje... a to jsme si myslemi, jak jawa udělá pěkné enduro, vždyť je přeci na co navazovat
Bohužel už není...
Přeprodávání čínských výrobků s docela slušným vývarem a opět šíleným designem, není cestou k úspěchu