Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já jsem se s lety vrátil ke dvoutaktu... Tenhle počin ale chápu jako prostředek k prezentaci zvládnutých technologií a vydělání peněz pro další fungování firmy, která má jen velmi omezený počet odběratelů a tím pádem i možného zisku.
Umně útočí na city všech kteří mají rádi "opravdové" závodění a mezi nimi pak jen na ty, kteří opravdu nemusí na nějaký ten frank hledět...
Výkonové parametry a hmotnost vypadají opravdu dobře, otázkou však je jak dlouho takový motor vydrží do generálky... Určitě bych se na takové bestii rád svezl ve společnosti bývalých es GP500, ale jinak je to motorka, vzhledem k dříve uvedenému, odsouzená k postávání v garáži ve společnosti podobně exkluzivních strojů, v lepším případě někde více na očích, ale obávám se, že toho moc nenajezdí, což je jistě škoda.
Vezmu to od konce :
2stroke, taková GP500 za 40tis. ojro je sice pěkná věc, ALE nemůžeš vědět
co vlastně kupuješ - ani podstatně "mladší" Moto2, co koupili Brožáci, nebyla
celá ta, co s ní jezdil Luthi ... a ten Suter za mega je novej !
NXram, jen málokdo z hobíků, co začal "flirtovat" s CR500, to přečkal bez zra-
nění a opravdu s ní uměli jen profíci . Existují i okruhovky, ale zpřevodováním
už to není taková "vražda" jako offroad ...
FIZzeR, nejspíš to zůstane jen "kružítko", protože ty "ekofašistický ciráty" kolem
homologace pro normální provoz by Suter buď vůbec finančně nezvládl, nebo
by to znamenalo enormní nárůst ceny - protože jejich série nikdy nemohou
dosáhnout japonských "čísel".
"EU" ,co se týká emisí , se teď zmítá v průšvihu s LÉTA vylhanými hodnotami
"těch úžasných TDI" , který podle mně patří jedině do "náklaďáků" a ne aby
rakovinotvornými mikrosazemi zabíjely lidi na celé Zemi ...
ANEBO se taky (za nedlouho?) můžeme dočkat obdobného "překvapení" s moto-
ry benzinovými ? KDO skutečně VÍ, co benziňákům vlastně "leze z výfuků", když
spalují ty biosračky ??
Zdravím,soccer, nechceš si z Nicku ubrat jedno "c" a začít jezdit Suzuki ?
FIZzer: se značkama se nepočítá. Je to jen an okruhy.
NXram: jo, taky si vzpomínám, jak jsme v ´88 v Brně s kamarádem jezdili ve dvou na Fource a kolem nás lítal imperialista na upravené CR500 na slikách.
No pěkný...cenovka nereálná...za mega se dá sehnat ex GP 500...teď jednu prodávali za 40 000 Eur na mobile.de - přímo závodní RGV 500 myslím že z konce 70. let...
jo dvoutakt, lehký, výkoný a ten zvuk, prostě kouřící klasika
Sám vzpomínám na jedno svezení na CR500, málem sem si stříknul do textilu a hodil záda ...
Dodnes nechápu jak to někteří uměli vodit s takovou lehkostí po trati
Ještě by stálo zmínit, jestli to v ekofašistický EU dostanou nějakým způsobem na značky, nebo to bude jen kružítko pro velký kluky s tlustou šrajtoflí...
ooo, v unoru ji poslu Valentinku
Já jsem se s lety vrátil ke dvoutaktu... Tenhle počin ale chápu jako prostředek k prezentaci zvládnutých technologií a vydělání peněz pro další fungování firmy, která má jen velmi omezený počet odběratelů a tím pádem i možného zisku.
Umně útočí na city všech kteří mají rádi "opravdové" závodění a mezi nimi pak jen na ty, kteří opravdu nemusí na nějaký ten frank hledět...
Výkonové parametry a hmotnost vypadají opravdu dobře, otázkou však je jak dlouho takový motor vydrží do generálky... Určitě bych se na takové bestii rád svezl ve společnosti bývalých es GP500, ale jinak je to motorka, vzhledem k dříve uvedenému, odsouzená k postávání v garáži ve společnosti podobně exkluzivních strojů, v lepším případě někde více na očích, ale obávám se, že toho moc nenajezdí, což je jistě škoda.
To musí být strašnej nářez a je navíc nádherná
je to výnimočný stroj a určite viac zahreje srdiečka ako motor s turbom
krásný modrásek kouřový , Ivan2T určitě pochválí.. ale Gamma je jen jedna...
Vezmu to od konce :
2stroke, taková GP500 za 40tis. ojro je sice pěkná věc, ALE nemůžeš vědět
co vlastně kupuješ - ani podstatně "mladší" Moto2, co koupili Brožáci, nebyla
celá ta, co s ní jezdil Luthi ... a ten Suter za mega je novej !
NXram, jen málokdo z hobíků, co začal "flirtovat" s CR500, to přečkal bez zra-
nění a opravdu s ní uměli jen profíci . Existují i okruhovky, ale zpřevodováním
už to není taková "vražda" jako offroad ...
FIZzeR, nejspíš to zůstane jen "kružítko", protože ty "ekofašistický ciráty" kolem
homologace pro normální provoz by Suter buď vůbec finančně nezvládl, nebo
by to znamenalo enormní nárůst ceny - protože jejich série nikdy nemohou
dosáhnout japonských "čísel".
"EU" ,co se týká emisí , se teď zmítá v průšvihu s LÉTA vylhanými hodnotami
"těch úžasných TDI" , který podle mně patří jedině do "náklaďáků" a ne aby
rakovinotvornými mikrosazemi zabíjely lidi na celé Zemi ...
ANEBO se taky (za nedlouho?) můžeme dočkat obdobného "překvapení" s moto-
ry benzinovými ? KDO skutečně VÍ, co benziňákům vlastně "leze z výfuků", když
spalují ty biosračky ??
Zdravím,soccer, nechceš si z Nicku ubrat jedno "c" a začít jezdit Suzuki ?
tak to je luxus
Legendarni Petistovka, to si sve zakazniky urcite najde! Kdo by nechtel litet petikilo po okruhu, tak keca! Samosebou na to ty prachy nemam...
To chci
FIZzer: se značkama se nepočítá. Je to jen an okruhy.
NXram: jo, taky si vzpomínám, jak jsme v ´88 v Brně s kamarádem jezdili ve dvou na Fource a kolem nás lítal imperialista na upravené CR500 na slikách.
fizzer> tohle homologací projít nemůže a kdyby náhodou jo, by to stálo 2x tolik
No pěkný...cenovka nereálná...za mega se dá sehnat ex GP 500...teď jednu prodávali za 40 000 Eur na mobile.de - přímo závodní RGV 500 myslím že z konce 70. let...
výkon 1500 koní na tunu je fakt rachot
jo dvoutakt, lehký, výkoný a ten zvuk, prostě kouřící klasika
Sám vzpomínám na jedno svezení na CR500, málem sem si stříknul do textilu a hodil záda ...
Dodnes nechápu jak to někteří uměli vodit s takovou lehkostí po trati
Ještě by stálo zmínit, jestli to v ekofašistický EU dostanou nějakým způsobem na značky, nebo to bude jen kružítko pro velký kluky s tlustou šrajtoflí...
Konečně raketa
uz je to tady na foru 6 dni
//www.motorkari.cz/tema/?t=180239
Mohli by vyrobit supermoto jinak raketa solidni
Maso!!!
Ivane (Dvoutakťáku) !!! Kde seš??? Tohle je tvůj šálek kávy... (a mě se páčí taky)
Vaha krosky, vykon Hayabusy...by jsme meli nasrano v gatich vsichni...
nadherna
konečně zas někdo kdo vyrobil pořádnou mašinu