Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to Dave81 -> ja nevim kdo...treba ti dva co ted jedou na skutrech Vespa kolem sveta, ten typek co s Vespou ujel 144.000 km nebo ti dva co na tom v roce 1980 dojeli do cile Dakaru Nebo takovi co na CRF250L prejedou cele USA nebo ta Steph Jeavons jede na tom same kolem sveta aktualne a takovych je hromady.
Pro cestovani po cestach stabilne pres povolene limity je litr urcite potrebny, ale na poradnou expedici v terenu se tyhle cinkrlatka hodne rychle projevi a to nejen u motorek, ale i samozrejme u aut (Land/Range rover moderni).
A treba jake ma servisni intervaly zrovna Honda treba u skutru PCX. Chce tady snad nekdo tvrdit, ze jsou schopni udelat tak odolny motor ve 125 a do Dakar 450 jde neco co se sype hned po startu a do civilu to musi zvednout na litr?
Ale pánové,zatím je pouze potvrzeno jen to že bude.Takže proč se zaobíráte vzhledem a parametry?Stejně si myslím,že původní Africe to bude na hony vzdálené.Dnes je doba extrémů,což znamená že to buď bude konkurovat zbytku světa v kategorii cestovních cendur a postaví další pojízdný gauč nebo si vezmou na paškál oranžové a bude to ostrý CRF s litrovým motorem(pravděpodobnější verze) Klasický univerzál jako stará afrika to nebude.
Dle prvních fotek to vypadá dobře. Když už se, ale jedná o návrat k tak populárnímu modelu tak objem motoru mohli dle mého názoru klidně zachovat. Překoňovaných alternativ s hromadou k**vitek na srovnávání s konkurencí mají taky dostatek.
Váha 180 kg by byla skvělá, ani se mi tomu nechce věřit. Taky jsem doufal v menší motor, 750 - 800 ccm. Litrových a větších prasnic je na trhu dost a každej dálniční střelec, komu chybí výkon, si už teď na trhu vybere. Mám Alpa 650, jezdíme ve dvou a výkon nechybí a takových jen nás určitě hodně. Co už, mám smůlu, nechám si asi tranďáka I když, kdyby dodrželi tu váhu ...
Celá táto hystéria okolo hondy je dobrá trápnosť.
Najprv nech dajú váhu, výkon, cenu , vyskúšam a potom sa budem tešiť.
Ktovie či je vobec lepšia ako stará 990.
seikos> Jde o to co je podle tebe radikalne dobry Hondy jsou obecne velmi dobre vyvazeny masiny a to k cemu jsou urceny zvladaji bravurne. To, ze novy modely (NC,CB) sou tuctovky bez vetsich emoci, nepopiram a bohuzel je tomu tak. Ale svoji funkci plni!
A myslim, ze jestli vemou starou Afriku a jak ty rikas ,,refreshnou ji", tak by to mohla byt hodne dobra masina... Uvidime ale jakej bude vysledek...
1000ccm je akorát, výkon jakékoli 2v 750 je pro cestování ve dvou naložený prostě málo.
A že není problém vyrobit cenduro s velikým motorem schopné v terénu dokázala už KTM. Já naopak doufám, že to nebude nic převratného. Stačí když všem Transalpistum a Afričanům nabídne lepší výkon a tužší podvozek, při zachování pověstné odolnosti a správném rozměrů kol.
to puffybodie: ten objem je naprosto logickej - chceš výkon, ale rozumný provozní náklady a servisní intervaly, proto to musí být litr. Asi by nebyl problém dát tam "motokrosovou" 450tku, ale kdo by na tom cestoval???
Co nechapu je to, ze Dakar jezdi 450, ale do prodeje jde 1000 A taky jestli bude DCT opravdu volitelne, protoze v standardu si to plno lidi nekoupi, protoze prece nebudou jezdit na skutru
je to Honda, takže ani nic radikálně dobrýho není na místě očekávat. Ovšem Afrikáni ani neočekávají. Stačí jen refreshnout model dle dnešní moderní techniky a všichni budou spokojení. Že nebude vážit pod 200 je jasný. A že bude stát přes 350 je jasný taky.
no trochu se bojim aby Honda nechtěla ukázat kam za 10 let pokročila. Protože za poslední roky předvádí samé stroje pro běžné použití, snižování výkonů, snahu udělat vše univerzální a přátelské abychom s tím mohli i na nákup rohlíků. Všechno tak přichází o charakter (viz CB650F, CBR600F, řada NC700 a 750...)
Jasně, ale myslím, že na tuhle motku čeká spousta zájemců po celém světě a kdyby Honda tohle podcenila, tak se to s ní potáhne navěky!
To mRKEF: bylo by hezké mít dvě verze jednu litrovou a druhou kolem těch 750 kubíků!
No, originál je jen jeden a vzhledem k tomu, jaký Honda v posledních letech chrlí sterilky, si z toho na prdel nesednu, dokud to nebude vyrobené, prodané, otestované :).
Osobně bych radši uvítal motor menší, V2 750 ideál.
To Simier: Ano, máš pravdu, já jen že toho mlžení okolo už bylo nějak moc a výsledky pořád nikde (tím jsou na to s Jawou naprosto stejně). Kukuč na obrázku vypadá moc lákavě, ale cituji z článku pod obrázkem: "Finální podobu z dostupných obrázků můžeme zatím jenom odhadovat", takže bych úplně ještě nejásal. Pořád jsem tak nějak (ani nevím proč) skeptickej, že nakonec z toho bude bezpohlavní "user friendly" stroj, kterej jediný, v čem dovede konkurovat Rakušákům, bude cena. Ale pouze spekuluji, moc rád budu příjemně překvapen.
Ale Honda není Jawa!
Myslím spíš, že se jí snažej vymazlit, Honda se bude chtít vytáhnout, protože si zkrátka nemůžou dovolit to posrat, akorát se obávám, že cena bude pekelná!
Ale co, ten kukuč co tě chce sežrat je fantastickej a bude to zcela určitě epesní motka!
Proč se to nebude jmenovat NC 1000 ? Příp. NC 1000 Adventure ? Jsem úplně klidnej, nic radikálního to podle mě nebude... Litrovej motor, 100 koní...finální vzhled a váha ve hvězdách...cena taky...už jsem tu někde psal, že nová Afrika mi v mnohém připomíná Jawáckej litr, přeju ji, aby to nedopadlo stejně :)
Hliníkovej rám? Ten profil hlavního nosníku se mi zdá ouzkej na to aby byl hliníkovej, co řikáte? Krom toho, tady to neni vidět, ale podsedlová část prototypu nebyla přišroubovaná...
Drakis> jasně, vyjímečnosti DL 650 se to nemůže nikdy vyrovnat, to nepochybně ...
Bude to pořád jenom Honda
to Dave81 -> ja nevim kdo...treba ti dva co ted jedou na skutrech Vespa kolem sveta, ten typek co s Vespou ujel 144.000 km nebo ti dva co na tom v roce 1980 dojeli do cile Dakaru Nebo takovi co na CRF250L prejedou cele USA nebo ta Steph Jeavons jede na tom same kolem sveta aktualne a takovych je hromady.
Pro cestovani po cestach stabilne pres povolene limity je litr urcite potrebny, ale na poradnou expedici v terenu se tyhle cinkrlatka hodne rychle projevi a to nejen u motorek, ale i samozrejme u aut (Land/Range rover moderni).
A treba jake ma servisni intervaly zrovna Honda treba u skutru PCX. Chce tady snad nekdo tvrdit, ze jsou schopni udelat tak odolny motor ve 125 a do Dakar 450 jde neco co se sype hned po startu a do civilu to musi zvednout na litr?
Vypadá to na poslední sezonu v sedle mojí staré dobré XRV750...
Ale pánové,zatím je pouze potvrzeno jen to že bude.Takže proč se zaobíráte vzhledem a parametry?Stejně si myslím,že původní Africe to bude na hony vzdálené.Dnes je doba extrémů,což znamená že to buď bude konkurovat zbytku světa v kategorii cestovních cendur a postaví další pojízdný gauč nebo si vezmou na paškál oranžové a bude to ostrý CRF s litrovým motorem(pravděpodobnější verze) Klasický univerzál jako stará afrika to nebude.
Pekná
Dle prvních fotek to vypadá dobře. Když už se, ale jedná o návrat k tak populárnímu modelu tak objem motoru mohli dle mého názoru klidně zachovat. Překoňovaných alternativ s hromadou k**vitek na srovnávání s konkurencí mají taky dostatek.
Natahovali a natahovali, až jsem koupil F800GS Adventure a než ho odjezdím, tak už snad bude Afrika v prodeji
Uz je na case aby se Honda trochu predvedla, posledni roky nejsou zadna velka hitparada...
Váha 180 kg by byla skvělá, ani se mi tomu nechce věřit. Taky jsem doufal v menší motor, 750 - 800 ccm. Litrových a větších prasnic je na trhu dost a každej dálniční střelec, komu chybí výkon, si už teď na trhu vybere. Mám Alpa 650, jezdíme ve dvou a výkon nechybí a takových jen nás určitě hodně. Co už, mám smůlu, nechám si asi tranďáka I když, kdyby dodrželi tu váhu ...
Už to čekání natahují tak dlouho,že mě to pomalu pouští a víc koukám po BMW F 800 GS Adventure.
Celá táto hystéria okolo hondy je dobrá trápnosť.
Najprv nech dajú váhu, výkon, cenu , vyskúšam a potom sa budem tešiť.
Ktovie či je vobec lepšia ako stará 990.
Hondo bravo, snad konečně pořádné sportovně cestovní enduro.
seikos> Jde o to co je podle tebe radikalne dobry Hondy jsou obecne velmi dobre vyvazeny masiny a to k cemu jsou urceny zvladaji bravurne. To, ze novy modely (NC,CB) sou tuctovky bez vetsich emoci, nepopiram a bohuzel je tomu tak. Ale svoji funkci plni!
A myslim, ze jestli vemou starou Afriku a jak ty rikas ,,refreshnou ji", tak by to mohla byt hodne dobra masina... Uvidime ale jakej bude vysledek...
1000ccm je akorát, výkon jakékoli 2v 750 je pro cestování ve dvou naložený prostě málo.
A že není problém vyrobit cenduro s velikým motorem schopné v terénu dokázala už KTM. Já naopak doufám, že to nebude nic převratného. Stačí když všem Transalpistum a Afričanům nabídne lepší výkon a tužší podvozek, při zachování pověstné odolnosti a správném rozměrů kol.
to puffybodie: ten objem je naprosto logickej - chceš výkon, ale rozumný provozní náklady a servisní intervaly, proto to musí být litr. Asi by nebyl problém dát tam "motokrosovou" 450tku, ale kdo by na tom cestoval???
Co nechapu je to, ze Dakar jezdi 450, ale do prodeje jde 1000 A taky jestli bude DCT opravdu volitelne, protoze v standardu si to plno lidi nekoupi, protoze prece nebudou jezdit na skutru
je to Honda, takže ani nic radikálně dobrýho není na místě očekávat. Ovšem Afrikáni ani neočekávají. Stačí jen refreshnout model dle dnešní moderní techniky a všichni budou spokojení. Že nebude vážit pod 200 je jasný. A že bude stát přes 350 je jasný taky.
no trochu se bojim aby Honda nechtěla ukázat kam za 10 let pokročila. Protože za poslední roky předvádí samé stroje pro běžné použití, snižování výkonů, snahu udělat vše univerzální a přátelské abychom s tím mohli i na nákup rohlíků. Všechno tak přichází o charakter (viz CB650F, CBR600F, řada NC700 a 750...)
Jasně, ale myslím, že na tuhle motku čeká spousta zájemců po celém světě a kdyby Honda tohle podcenila, tak se to s ní potáhne navěky!
To mRKEF: bylo by hezké mít dvě verze jednu litrovou a druhou kolem těch 750 kubíků!
Model Africa Twin se volitelně nabízí s novou verzí převodovky DCT se specifickými schopnostmi pro jízdu v terénu.
Toť k převodovce
No, originál je jen jeden a vzhledem k tomu, jaký Honda v posledních letech chrlí sterilky, si z toho na prdel nesednu, dokud to nebude vyrobené, prodané, otestované :).
Osobně bych radši uvítal motor menší, V2 750 ideál.
To Simier: Ano, máš pravdu, já jen že toho mlžení okolo už bylo nějak moc a výsledky pořád nikde (tím jsou na to s Jawou naprosto stejně). Kukuč na obrázku vypadá moc lákavě, ale cituji z článku pod obrázkem: "Finální podobu z dostupných obrázků můžeme zatím jenom odhadovat", takže bych úplně ještě nejásal. Pořád jsem tak nějak (ani nevím proč) skeptickej, že nakonec z toho bude bezpohlavní "user friendly" stroj, kterej jediný, v čem dovede konkurovat Rakušákům, bude cena. Ale pouze spekuluji, moc rád budu příjemně překvapen.
Ale Honda není Jawa!
Myslím spíš, že se jí snažej vymazlit, Honda se bude chtít vytáhnout, protože si zkrátka nemůžou dovolit to posrat, akorát se obávám, že cena bude pekelná!
Ale co, ten kukuč co tě chce sežrat je fantastickej a bude to zcela určitě epesní motka!
Proč se to nebude jmenovat NC 1000 ? Příp. NC 1000 Adventure ? Jsem úplně klidnej, nic radikálního to podle mě nebude... Litrovej motor, 100 koní...finální vzhled a váha ve hvězdách...cena taky...už jsem tu někde psal, že nová Afrika mi v mnohém připomíná Jawáckej litr, přeju ji, aby to nedopadlo stejně :)
Vypadá slibně, ale se starou Afrikou jí toho moc nepojí. A řadovej dvouvál? To je myslim škoda že ho nedali do V.
Hliníkovej rám? Ten profil hlavního nosníku se mi zdá ouzkej na to aby byl hliníkovej, co řikáte? Krom toho, tady to neni vidět, ale podsedlová část prototypu nebyla přišroubovaná...
Asi začínám šetřit
No konečně, jen ta cena asi poleze díky dlouholetému očekávání vysoko