yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tudor (5) napsal 04.08.2014 v 20:00

ta česká cena je něco, co to potáhne ke dnu. Pokud by to bylo do 300, tak bych o tom vážně uvažoval. US cena cca. 220.000.

Ond3x (21) napsal 04.08.2014 v 18:02

Konečně chopper co neváží jak planeta, motor se nebojí roztočít víc jak na volnoběh a má víc kvaltů jak simson

Vzhledově to má být retro, jenže parametrama jako jeden z mála chopperů patří do toho dle tisíciletí

MíraNorton (0) napsal 04.08.2014 v 17:52

Cena motocyklu se bude pohybovat kolem 350-360 tisic korun.

jean192 (153) napsal 04.08.2014 v 17:35+1

Ja sa novým strojom nebránim, ale tieto oživovačky legiend sú spravidla strašné paskvily pri motorkách aj pri autách, asi okrem fiata 500.
Keby tomu dajú zgruntu nový dizajn v čopráckom štýle, tak by to mohlo byť fajn.

MíraNorton (0) napsal 04.08.2014 v 17:08

Nám se take libi a uz se tesime az ho budeme mit na prodejne. A jeste vic se tesime na to az ho zkusime na silnici...

tencotancismoto (99) napsal 04.08.2014 v 16:57+1

Konečně šaman postavil něco co není jenom retro. Tuhle motku si nespleteš. Jenom by mě zajímalo, co si za to řeknou ti "naši díleří"

Biker_xx (2323) napsal 04.08.2014 v 16:20

Mně se choppery vždycky líbily, ale nikdy bych nechtěl 350kg motorku, ani bych snad na ní neměl sílu. A malý, malobsahový choppery zas všechny vypadaly směšně. A hele tady. Look a výkony velkejch chopperů, moderní technologie a váha malýho Choppříka. A ještě dobrá cena. Vlastně bych s tím měl jen jeden problém - jakou vybrat barvu, všechny, co jsou na fotkách, vypadaj skvěle.

aldakaw (45) napsal 04.08.2014 v 15:54

tahle kategorie mi nic nerika, ale tohle se mi libi
hmotnost i konici v motoru

PetrXIX (22) napsal 04.08.2014 v 15:33

Krása. A vypadá to, že pojede jako drak, bude se muset trochu točit, ale 100k je 100k. I by mohl jít dost poklopit
Jestli cena bude takto příznivá...
Polaris do toho poslední dobou šlape.

stráťa (104) napsal 04.08.2014 v 15:31

italšrot: Na špičce až tak nezáleží, důležitější je jeho průběh a pokud bude ve dvou tisících třeba jenom o pár Nm míň tak v tom nevidím problém, zvlášť pokud ta zmínka v článku o Sportsteru znamená že Indian míří do kategorie "sportovnějších cruiserů", tam už se i ta chuť motoru nechat se vytáčet dá očekávat.

stana88 (3) napsal 04.08.2014 v 15:21

Nádhernej stroj

tudor (5) napsal 04.08.2014 v 14:57

porporce a ergonomie vypadají OK, motor a chladič vizuálně nicmoc, ale couž..zajímá mě česká cena.

italšrot (164) napsal 04.08.2014 v 14:55

Točivý moment 98 Nm v 5 900 ot. za min.? Mít maximum toč. momentu skoro v 6 tis. je bych řekl naprd. Teda aspoň u této kategorie.

JA-NE (783) napsal 04.08.2014 v 14:53

ak by tam bol vzduch, pacil by sa viac..

Zedsdead (293) napsal 04.08.2014 v 14:43+1

Já tleskám!!!
Konečně někdo pochopil, že čopr nemusí vážit 350kg..
Pojede to jako prase a bude to i dostupné, vodník taky supr. Snadná údržba, jen jedzdit a jezdit a jezdit. (kdo se rád hrabe v motorce, může si veterána klidně pořídit)
H-D má problém.
Design se mi dost líbí. Tohleto bych si uměl i předsatavit jako 2. motorku v garáži.

chooki (100) napsal 04.08.2014 v 14:40+3

Ja si tu niekedy pripadam ako z inej planety. Furt na vsetko nadavate, na kazdu motorku. Asi to uz suvisi s ceskou naturou viac ako s cokolvek inym.
Tato masinka je celkom pecka. Aj to ze sa neboja ist do inovacii (alu ram, priznane vodne chladenie). Aj tak drviva vacsina bikov su dnes vodnici, suvisi to proste s hlucnostou a emisiami, predpismi pre homologaciu.
Ten motor vyzera uzasne, neviem preco by podla vas mali mat vsetky motory rebrovanie a hrat sa na nieco, co nie su.

aron01 (6) napsal 04.08.2014 v 14:04

KRASAVEC

chalupář (18) napsal 04.08.2014 v 13:58

Za mě .

Fast17 (431) napsal 04.08.2014 v 13:29+3

no nevim, jak to tady čtu, že vy nejezdíte na koních prostě pokrok nezastavíš, a proč by se měli držet za každou cenu technicky překonaného řešení. U mě dobrý, jen ty vejfuky jim nejdou, přijdou mi strašně mohutný...

T601 (23) napsal 04.08.2014 v 12:50+1

Za mě taky docela průšvih : motor-monolit tam nemá co dělat, chladič taky ne, všudypřítomný chromový loga nezapřou čínskou estetiku a jednokotoučový dvouopístek se postará o spoustu adrenalinu... a to jsem vlastně fanda značky. Naštvali mě, ale snad se to bude prodávat - doba přeje plytkosti.

wario (126) napsal 04.08.2014 v 12:11

takova skoro yamaha čoper , tyhle značky by měli ctít tradici vzduchem a do novot se moc necpat .

vencakubik (0) napsal 04.08.2014 v 12:02

No chlapci z Polarisu se snaží oprášit slávu Indiho, asi se jim to povede viz. Victory,ale je to hodně prapodivný bike a ten chladič, no nevím, zlatý klasický Indy

stráťa (104) napsal 04.08.2014 v 11:57+3

Docela povedený, konečně cruiser kterej vypadá trochu moderněji a přitom se ubránil "alien" designu.
S celým černým motorem a výfukama by to bylo ještě lepší ale už tak je to dost dobrý.

EYZINA (1) napsal 04.08.2014 v 11:43

Na první pohled kýč jak prase - hlavně ty loga všude na motoru.Technicky motor výborných parametrů ale designově opravdu poutovka jak od Kočků z fučíkárny.

Fantom40 (320) napsal 04.08.2014 v 11:25+1

Nádhera

plejtvak (79) napsal 04.08.2014 v 11:09-2

Mě se celkem líbí, ale u takový motorky šestikvalt? To fakt ne.

devill63 (8) napsal 04.08.2014 v 10:40

motocykel je to pekný s moderným a výkonným motorom a priaznivou cenou...

To-ma-s (7) napsal 04.08.2014 v 10:21

tohle není Indián:( Je to smutné,ale raději nás měli nechat se vzpomínkou na staré dobré Indiány. Design je celkem fajn, ale ten motor, kde nechal žebrování, a proč tam je ten chladič?

FiZzeR (362) napsal 04.08.2014 v 10:18+3

Škoda toho vodníka, "starej" indánskej motor je tak nádhernej

jean192 (153) napsal 04.08.2014 v 10:00-2+5

Bože čo to zase je? Starý scout možno neťahá, nebrzdí, nezatáča, ale je krásny a chcem ho.
Táto novinka mi na prvý pohľad pripomína čínsku produkciu, retro za každú cenu

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist